Stránka 3 z 5
Re: Santa Fe verzus Premiovky
Napsal: 22 bře 2010, 07:06
od pepan
výhoda nezávislej je,že máme přední dif vodost vejš než tuhá
Re: Santa Fe verzus Premiovky
Napsal: 22 bře 2010, 10:54
od Mr. HYUNDAI
Hele pepane, jsi dobrej chlap a šikovnej kovář, ale kategorizace automobilovýho trhu bohužel není Tvoje silná stránka a furt mícháš jablka a hrušky. Kategorii SUV prostě vymysleli Japonci na počátku 90. let a tečka. Tak to prostě je. Do té doby se vyráběli buď pravověrné off-roady (lidově džípy) nebo běžná osobní auta s pohonem všech kol (Subaru, M-B 4Matic, BMW x). Zkušenosti s výrobou teréňáků jsou Ti při vývoji SUV k prdu, protože každé to auto bude sloužit v jiném prostředí. SUV patří do města, ne do terénu.
Ale obecně platí, že by lepší auta měla produkovat firma s delší zkušeností s vývojem. To však neplatí vždy. Třeba Renault je názorným příkladem toho, že zkušenosti nejsou všechno
.
Re: Santa Fe verzus Premiovky
Napsal: 22 bře 2010, 12:32
od pepan
ale vždyt já mluvil o japoncích...korejci sou nováčci
..rákosníci věděj a kor korejci hovno a systému 4x4 a atd
vzniklo to z ofroutů a jak sem psal a ty ses mílil např runner atd je už 35let suvéčkem
za 15let mě rukama prošlo asi 5 ofroudů
a podobnejch bazmektů jako suv -galoper-:roll: který sou uplně napiču jako ix35tka atd
nic osobního,ale nemáš pravdu.....
jo jedině subaru.
.to ano..ale to uplně jiná respektive několikrát lepší kategorie než háčková suvéčka atd
za další ti asi uniká,že i pajero atd je suv a což nepravdive dáváš do kategorie suv,protože si myslíš,že to ofrout
nemůžeš řadit podle názvu kam to spadá
....ano japonci..né rákosníci jako korea...
ale dřív tu byli čuúpr káry ja ld,géčko vod němců,áro,běžec tad..předchůdci suv
tuhle kategorii mám projetou skrz naskrz..
pokud bys mě tady oponoval ohledně nějakejch užovek jako sonáta atd,...nebudu se vůbec vyjadřovat,protože těmhle krámům hovno rozumím
Re: Santa Fe verzus Premiovky
Napsal: 22 bře 2010, 12:36
od pepan
ještě chci dodat,že galoper je vlastně suv
to jako fakt
Re: Santa Fe verzus Premiovky
Napsal: 22 bře 2010, 12:50
od Mr. HYUNDAI
Pepane, uniká Ti jakým způsobem se auta do jednotlivých kategorií dělí. Primární (nikoli dogmatický) je dělení dle použité kontrukce karoserie, resp. rámu, posléze dle typu pohonu 4x4 atd.
SUV je vozidlo se samonosnou karosérií (vždy), pohon 4x4 (pokud tam vůbec je) je obvykle automaticky řízený, nelze jej trvale zamknout, zapomeň na redukci nebo špéru.
Off-road je obvykle auto na rámu (ne vždy, Pajero už taky došlo k víceméně samonosné karoserii), pohon 4x4 nebývá stálý (ale zase existují výjimky), je tu redukční převodovka a obvykle alespoň jedna špéra.
Toto rozdělení je záměrně zjednodušené. Ale toto je obecně uznávaná kategorizace trhu.
Re: Santa Fe verzus Premiovky
Napsal: 22 bře 2010, 12:54
od pepan
špéru nemá galoper ani další poloofi jako je tenhle typ...
teracan je na tom ještě hůř než převzatej gall
co píšeš je pravda v tom,že trh to rozděluje podle aj vzhledu..
jináč suv tu bylůi už dávno
to je jen votom,přehodnotit co je vlastně ofroud a co ne..
už jenom tuhý nápravy napovědí..a to není jenom toto
Re: Santa Fe verzus Premiovky
Napsal: 22 bře 2010, 13:13
od oltcitak
Prepacte mi,ze a zapajam do vasej odbornej diskusie
,len vyslovim svoj nazor a zmlknem
moj nazor je,ze tzv. SUV(donedavna som ani nevedel co to znamena) vzniklo nie ako potreba nieco zaskatulkovat,ale ako dalsi marketingovy tah na spotrebitelov(na podporu predaja) ako typ auta urceny pre tu cielovu kategoriu zakaznikov,ktori by radi mali terenne auto,ale nemaju na to "gule",chcu byt IN,vypada to COOL(nevadi,ze to viac zere,su drahsie opravy,ked s tym nahodou vyjdu do terenu a budu to chciet vyuzivat ako OFF) vsetko jedno su IN a to je hlavne,hlavne kocicky tzv."dzipove ruzenky"
Preboha ludia,ved je to len vsetko marketing a ste zdarnym prikladom toho,ze funguje
hadate sa jak mali "Jardovia" .Pravda, je malo ludi,ktori dokazu nepodlahnut tlaku svojho okolia a slapu si dalej svoju vlastnu cesticku,hmm
ale takym fandim. Dakujem za eventualnu pozornost.
Re: Santa Fe verzus Premiovky
Napsal: 22 bře 2010, 14:12
od sosi
Mne je uplne jedno ako sa to nazýva, a či to je marketingový ťah. Chcel som vačšie, robustnejšie, bezpečnejšie auto na CESTY a to mám. A ked treba na tak je tam 4x4 (na snehu, sem tam na chalupu...)
Re: Santa Fe verzus Premiovky
Napsal: 22 bře 2010, 15:51
od Seemann
twe, Pepane.... a co je podle tebe teda OFF? podle toho co prosazuješ bych to viděl jen na Defender, Patrol GR Y60, Jeep cherokee, LC 73 a nějaká ta vojenská technika. V tomhle bych teda souhlasil s Mr.Hyundai - pro mě je jedná o off když 1) je na rámu (hlavně!!!) 2) minimálně jedna náprava tuhá (nemusej bejt obě - vždyť i Hummer H1 má přední nezávislou) 3) vysoký nájezdový úhly a světlou výšku 4) auto si koleduje minimálně o odření od větví a nesmí ti to trhat srdce. Takže pro mě je offroad i Pajero, Gallomrdka, nebo nissan navara. SUV u mě začínají zhruba od roku 2000 (Pajero, Land cruiser 120 atd. to už prostě offroady nejsou.) Jediný offy, co se dnes dělají je snad jen ten defík a Mercedes G (a pár exotickejch značek). Sorry, ale nemůžu s tebou souhlasit.
Re: Santa Fe verzus Premiovky
Napsal: 22 bře 2010, 16:13
od labtor
black_sheep píše:ja bych se na takovyhle diskuze uplne z vysoka vys...
to podle me nema na klubu co delat.. pokud je nekdo nespokojeny s koupi auta a stvou ho vlastnosti auta (tezko zmenitelny), tak tezko o nem rict ze by byl fanousek. Proc teda chodi na fan klub znacky? pokud ma nekdo problemy a neni fanousek, tak je to naprosto OK, proste mu tady poradime.. diskuze nad tema srovnani s.. je taky OK, pojdme si o tom pokecat a zhadat se do krve
chtelo by to ale adkvatni srovnani, tohle totiz uz spada pod hadky nove vs. ojete, hyundai vs. mercedes a taky rovnou diesel vs. benzin a jako tisic podobnejch dalsich kontroverznich temat ktery NIKDY nenajdou reseni.
takze co tady v tomhle pripade? tady neni co radit.. snad jen, prodej S/F a kup si toho svyho mercedesa, hmm? pokud jsi o tom presvedceny co rikas, tak v tom nevidim jediny problem, kdyz ti bude mercedes dalsich 5 let slouzit..
Veľmi pekne si to povedal
a pripájam sa k názoru.Chlapi nechajte si to ku pivu !
Re: Santa Fe verzus Premiovky
Napsal: 22 bře 2010, 16:21
od labtor
pepan píše:borku hele ctím si tvůj názor,ale němci,angláni atd mají o několik 10tek let víc zkušeností s suv a 4x4 než rákosníci..to je fakt,kterej nezboříte..a to i 4x2 ..protože koncepce skoro stejná...
a proto se to nedá porovnávat
ano o užovkách se dohadovat nebudu
až bude mět háčko aspon 20let vlastní suv a 4x4 budo ho brát jako konkurenta ostatních automobilek např subaru azd
je to jako vedle ve vlákně ld versus sf
kde se nedá srovnat ld se zkušenostma s nováčkem sf
jedine co je na SF "rakosnicke" oproti takemu mercedesu je ta znacka
nalepena v predu,vzadu a na volante.
Re: Santa Fe verzus Premiovky
Napsal: 22 bře 2010, 18:56
od m@rten
labtor píše:pepan píše:borku hele ctím si tvůj názor,ale němci,angláni atd mají o několik 10tek let víc zkušeností s suv a 4x4 než rákosníci..to je fakt,kterej nezboříte..a to i 4x2 ..protože koncepce skoro stejná...
a proto se to nedá porovnávat
ano o užovkách se dohadovat nebudu
až bude mět háčko aspon 20let vlastní suv a 4x4 budo ho brát jako konkurenta ostatních automobilek např subaru azd
je to jako vedle ve vlákně ld versus sf
kde se nedá srovnat ld se zkušenostma s nováčkem sf
jedine co je na SF "rakosnicke" oproti takemu mercedesu je ta znacka
nalepena v predu,vzadu a na volante.
No myslím, že můžu trošku porovnat, protože sem vyměnil SF za GLK. SF bylo moc dobré auto a měl sem ho rád, spolehlivé, veliké atd., ale s GLK se to absolutně nedá porovnat. Nevěřil bych, ale je to úplně jiná kategorie, jiná třída. Ať už ergonomie, stavitelný podvozek, řízení, převodovka, projev motoru, světla atd. Nechci SF hanit, říkám výborné auto, ale zdaleka ještě nejsou tam kde MB. A GLK sem pořídil zhruba o 10% dráž než SF před třemi roky.
Re: Santa Fe verzus Premiovky
Napsal: 22 bře 2010, 19:26
od Seemann
je to tak, ale tady s takovým názorem moc nepochodíš, protože jak napsal Black sheep - tohle jsou fan stránky značky
, takže takový slova tu nikdo trpět nebude.
Já taky proti hyundai nic nemám, ale ostatní ho obhajují jako by měli akcií
za desítky milionů dolarů.
Re: Santa Fe verzus Premiovky
Napsal: 22 bře 2010, 19:52
od labtor
m@rten píše:labtor píše:pepan píše:borku hele ctím si tvůj názor,ale němci,angláni atd mají o několik 10tek let víc zkušeností s suv a 4x4 než rákosníci..to je fakt,kterej nezboříte..a to i 4x2 ..protože koncepce skoro stejná...
a proto se to nedá porovnávat
ano o užovkách se dohadovat nebudu
až bude mět háčko aspon 20let vlastní suv a 4x4 budo ho brát jako konkurenta ostatních automobilek např subaru azd
je to jako vedle ve vlákně ld versus sf
kde se nedá srovnat ld se zkušenostma s nováčkem sf
jedine co je na SF "rakosnicke" oproti takemu mercedesu je ta znacka
nalepena v predu,vzadu a na volante.
No myslím, že můžu trošku porovnat, protože sem vyměnil SF za GLK. SF bylo moc dobré auto a měl sem ho rád, spolehlivé, veliké atd., ale s GLK se to absolutně nedá porovnat. Nevěřil bych, ale je to úplně jiná kategorie, jiná třída. Ať už ergonomie, stavitelný podvozek, řízení, převodovka, projev motoru, světla atd. Nechci SF hanit, říkám výborné auto, ale zdaleka ještě nejsou tam kde MB. A GLK sem pořídil zhruba o 10% dráž než SF před třemi roky.
ja som len narazal na to ze dnes uz tie auta vyuzivaju technologie roznych znaciek.SF navrhli v USA... zas sem dam prirovnanie k pocitacom pretoze s tym robim aj ked je to tu kus scestné písať ale určitú analógiu tomu nemozme odoprieť. Kupis si HP,Toshiba lebo su to "dobre znacky" a popri tom ma ASUS,MSI tie iste komponenty LCD-cko od Samsungu,procesor od Intelu alebo AMD grafiku Nvidia/ATi ,HDD Samsung/WD, RAM od Kingston... a su o dost lacnejsie. a tiez to nieje investicia na cely zivot. a tazko sa da porovnavat cena z pred 3 rokov ked bolo pred "krizou". ja som tiez kupil pocitac pred 10 rokmi za 30 tisic a uz som ho davno vyhodil. Ja nikomu nazor neberiem a viem ze tieto rozhovory nikam nevedu.Ja mozem zatial len znacku
pochvalit.
Re: Santa Fe verzus Premiovky
Napsal: 22 bře 2010, 20:06
od pepan
Seemann píše:twe, Pepane.... a co je podle tebe teda OFF? podle toho co prosazuješ bych to viděl jen na Defender, Patrol GR Y60, Jeep cherokee, LC 73 a nějaká ta vojenská technika. V tomhle bych teda souhlasil s Mr.Hyundai - pro mě je jedná o off když 1) je na rámu (hlavně!!!) 2) minimálně jedna náprava tuhá (nemusej bejt obě - vždyť i Hummer H1 má přední nezávislou) 3) vysoký nájezdový úhly a světlou výšku 4) auto si koleduje minimálně o odření od větví a nesmí ti to trhat srdce. Takže pro mě je offroad i Pajero, Gallomrdka, nebo nissan navara. SUV u mě začínají zhruba od roku 2000 (Pajero, Land cruiser 120 atd. to už prostě offroady nejsou.) Jediný offy, co se dnes dělají je snad jen ten defík a Mercedes G (a pár exotickejch značek). Sorry, ale nemůžu s tebou souhlasit.
sem rád,že ses zapojil
když to vezmu vod podlahy,tak nemám offa..to je jasný..
s tím rámem máš recht..a nápravy taktéž..pro mě je of wraangler...ld,g,masif atd jak sem psal..zbytek je polof..tot můj názor
o řečích,že santa je jako géčko
netřeba debatovat
radší 15let starý gé než santu
to už si tady taky myslím psal a dávám ti za pravdu
nechci už hanit santu,ale apeluju na lidi,aby se zamysleli,jak dlouho je na trhu a,že m á ještě co dohánět..
nejsem háčko fanatik a mám svůj názor...možná až tvrdě vyhraněnej