Stránka 3 z 3

Re: diferák H1 4x4

Napsal: 14 dub 2010, 07:42
od pepan
já mám ložisko napředku taky fpiči..raděj to ani zatím nerozdělávám..to přinde task za mjesíc

Re: diferák H1 4x4

Napsal: 14 dub 2010, 16:31
od oltcitak
ivan kuschall píše:Já mám samosvor vzadu, přiřadím předek a mám redukci. To je výkon na 50%. A chci vyhodit koš z dyfu dát jinej s uzávěrkou a zachovat převodový poměr. Poté rozebrat rozvodovku vyhodit ozubené kolo na redukci, dát větší aby šla ještě víc do pomala a dát novej řetěz. Rychlost zachovat
No ved to som myslel,lebo ked chces menit pomer v redukcke,nemusis menit pomer na diferakoch :-$ lebo ten pomer v diferaku je dost vysoky(ale zasa mas vacsie kolesa ako ja) no prerabat pridavnu prevodovku je dost chulostiva vec,zalezi kolko je v nej miesta,o kolko zmenit pocet zubov,vlastne retaz by mohla ostat ta ista,len zmenit pocty
zubov(hore/dole) vyrobit nove ozubenie,to by nemal byt problem na freze spravit,je to jednoduche priame ozubenie,ziaden hypoid.Staci dobry matros a deliacka na stole #-o Skoda,ze uz stroje mama popredala po otcovej smrti(mal kompletne vybavenu strojarsku dielnu,take sukolie by vyrobil raz-dva) Ja nebudem spekulovat,budem si vyberat teren na moje moznosti a moznosti auta,nie som typ na cielene nicenie auta,ale ked sa pri mojich potulkach vyskytne obtiaznejsia situacia,tak chcem mat materialovy potencial na jeho prekonanie-Vystacim aj so samosvorom,skor sa zameriam na zvysenie svetlej vysky a a na opancierovanie podvozku,brodenie by nemalo byt problem az do 80cm,tam len spravim upravu sania,aby neviedlo priamo na celo kapoty,kde by to chytalo vstupnu vlnu. A asi len si zadovazim rucny navijak na eventualne vyprostenie(kdyby neco)Jaj roboty bude jak na kostole.Tento rok dovcu asi zvladnem len s provizornymi upravami v interieri a az potom ked budem doma trvalo,sa pustim do komplexnej prestavby na obytny terenak.Tak cus kolegovia.