1.4CVVT a E85?

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
pilotzz
**
Příspěvky: 236
Registrován: 26 čer 2010, 21:06

Re: 1.4CVVT a E85?

Příspěvek od pilotzz »

rtka35 píše:Dobrý den,
ke konci loňského roku jsem pro ženu zakoupil vůz Hyudai i30 1,4 CVVT (80KW). Důvody byly jasné, ke konci roku společnost Hyundai agresivně snížila ceny před zavedením nového modelu, takže skvěle vybavený vůz se dalo pořídit za velmi hezkou cenu. V této chvíli je na vozidle najeto asi 1.800 km. S vozidlem jsme jakš takš spokojení, ale dvě věci mě zneklidňují. První je hlučnost v rozmezí otáček 3000 - 4000 a ta druhá je spotřeba, která se pohybuje okolo 8,3l/100km (vozidlo jezdí asi z 40 procent po městě, 40 procent po dálnici a 20 procent po okrskách). Proto jsem uvažoval o přestavbě vozu na E85, které by mělo přijít asi cca na 8.000 - 9.000Kč. Dotaz můj směřuje na to jestli s tím už někdo má nějakou zkušenost a jaký to mělo vliv na vozidlo. Nepřipadá mi totiž moc vhodné nějakým způsobem míchat ethanol a benzín bez technické úpravy a tím šetřit nějakou tu kačku.
Děkuji.... :-k
Zimní spotřeba se syrovým motorem 8,3L není žádná tragédie. Mně sice spotřba klesla už po cca 1500km, ale to bylo v dubnu/květnu, teplo, delší trasy. letní gumy...
Máš vytipován konkrétní přestavbový systém na E85? (uvádíš nějakou cenu..)
i30ka jezdí i bez úprav na čistej E85, resp. v jakémkoliv poměru s BA95/98. Přestavba Euro4 nebo i Euro5 motoru by mě taky zajímala - ne že bych o ni měl koupěchtivý zájem, ale spíše principiální řešení (dávat 9tisíc za to, aby mi nesvítila jedna kontrolka beru jako luxus). Co jsem tak nějak před časem pochopil po internetu o těch E85 sadách, tak nějaká dodatečná krabička posune hodnoty lambdy a natáhne délku vstřiku. Jestli je výsledkem i zhasnutí kontrolky (chudá směs) netuším, ale délku vstřiku (množství paliva) si původní jednotka umí regulovat taky. Jo pokud by to byla plnohodnotná ECU, kde by se daly s konkrétním motorem poladit všechny možné mapy a výkon šel v celém spektru o něco nahoru, to bych možná uvažoval taky...
Spotřeba na E85 bude vždy o něco vyšší než na "čistej" benzín, takže ekonomicky to není cenový rozdíl těch cca 20-25% na litrové ceně , ale v reálu 0-10%max.
GrandeurHG300
(i30cw 1.4CVVT/80kW 7,2l/100km, LPG 8,4l/100km, E85 8l/100km)
Reklama
 

Uživatelský avatar
Skyline
****
Příspěvky: 1138
Registrován: 11 pro 2010, 16:48

Re: 1.4CVVT a E85?

Příspěvek od Skyline »

A to nemluve o tom, ze je potreba casteji menit olej a asi tim motor celkove trochu trpi. Usetrene penize ze to nestoji at zije EU jeden z dalsich nesmyslnych napadu.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Uživatelský avatar
mnkk
****
Příspěvky: 1317
Registrován: 04 srp 2010, 16:33
Bydliště: Československo

Re: 1.4CVVT a E85?

Příspěvek od mnkk »

Pri E85 je úspora cca 24Kč na 100km, 240Kč/ 1 000km, 2 400kč/ 10 000km. Stojí vklad 9000 Kč za úsporu 24 000Kč za 100 000km? Jedine vtedy, ak by nebol absolútne žiadny zlý účinok paliva E85- a tým nie som si istý. Podla mňa je lepšie LPG, ktoré sa vráti cca po 24 000km
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM

ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
rtka35
Příspěvky: 2
Registrován: 26 led 2012, 14:56

Re: 1.4CVVT a E85?

Příspěvek od rtka35 »

Buďte zdráví kolegové a fandové vozů Hyundai,
děkuji mnohokrát, za všechny věcné příspěvky. Chápu, že motor po ujetí pouhopouhých 1.800 km je ještě syrový, ale takovou spotřebu jsem neměl ve stejném rořním období v roce 2000 s novým vozem Škoda Fabia 1,4 16V. Takže proto trochu zděšení. Ale souhlasím, zas taková tragedie to není.
Co se týče bioethanolu, tak jsem se snažil najít nějaké informace a hlavně vliv tohoto paliva na běžný motor a údržbu. Jednou je tento systém chválen jako malý zázrak (možná reklamní trik) a na druhou stranu je také dost kritizován. Hovoří se často o korozivních vlastnostech ethanolu a jeho agresivitě. Ale nemyslím si že to není až taková H2SO4. Ale taky váhám. Co se týče přestavbové sady vybral jsem firmu, která se nezabývá jen rychlým vsunutím přídavné jednotky, ale doporučuje i filtry a svíčky (což se mi zdá solidní) včetně rady na revizi palivového filtru. Firma je sice v Prostějově, ale jezdím na sever Moravy, takže by jsem to měl po cestě. Raději nějakou tu kačku navíc a dobrou firmu, než nějaké cirkusanty.

http://www.fedorauto.cz/index.php?nid=1 ... id=1974004

U té nákladovosti to počítám trochu jinak. V dnešní době je rozdíl mezi E85 a Ba95 i 12Kč na litr. Při spotřebě těch 8,5 litrů E85 na sto mimo zimní podmínky jezdí člověk cca za 215 kč na sto. Při spotřebě 7 litrů Ba95 a ceně benzínu kolem 36 Kč/litr nám to vyjde na 252 Kč. Rozdíl je skoro 40 Kč na 100 km není to moc, ale jak jsem četl, hodně závisí na stylu jízdy. Takže těch 8,5 u E85 je dle mého názoru nadnesené. Takže myslím, že se spotřebou se člověk k těm sedmi litrům může dostat. Pak je ta propast mezi benzínem a ethanolem větší. 80 Kč na 100 ujetých kilometrů už je dost.
rtka35
Hyundai i30 1,4 CVVT 80KW
Spotřeba 8,3 l/100km
Uživatelský avatar
mnkk
****
Příspěvky: 1317
Registrován: 04 srp 2010, 16:33
Bydliště: Československo

Re: 1.4CVVT a E85?

Příspěvek od mnkk »

Severské krajiny na to jazdia bežne. LPG jazdí lacnejšie, ale ma obmedzenia a montáž stojí viac. Toto stojí menej, ale môže poškodiť časti motora. Môže, ale nemusí... Kto vie? Zlé jazyky tvrdia, že poškodí, servisy, ktoré to montujú tvrdia, že nie. :-k
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM

ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Uživatelský avatar
pilotzz
**
Příspěvky: 236
Registrován: 26 čer 2010, 21:06

Re: 1.4CVVT a E85?

Příspěvek od pilotzz »

rtka35 píše: U té nákladovosti to počítám trochu jinak. V dnešní době je rozdíl mezi E85 a Ba95 i 12Kč na litr. Při spotřebě těch 8,5 litrů E85 na sto mimo zimní podmínky jezdí člověk cca za 215 kč na sto. Při spotřebě 7 litrů Ba95 a ceně benzínu kolem 36 Kč/litr nám to vyjde na 252 Kč. Rozdíl je skoro 40 Kč na 100 km není to moc, ale jak jsem četl, hodně závisí na stylu jízdy. Takže těch 8,5 u E85 je dle mého názoru nadnesené. Takže myslím, že se spotřebou se člověk k těm sedmi litrům může dostat. Pak je ta propast mezi benzínem a ethanolem větší. 80 Kč na 100 ujetých kilometrů už je dost.
Myslím, že tvoje kalkulace je příliš teoretická a optimistická. Na čistej E85 budeš jezdit za 8-10L podle stylu. 8,5L je dost optimistický odhad, ale nic nereálného, v zimě tomu ale nevěřím. Dálniční tempo 130km/h mě stálo 9,8L/100km (se silným protivětrem)! 12Kč na litr je rozdíl kde? Severní Morava je dnes cca 27Kč E85 a benzín cca 36Kč, čili 9Kč. Příhraniční si zajedou na plnou do PL za cca 33-34 (resp. o cca 3Kč levněji proti CZ). V reálu nepočítej s úsporou větší než 10%, čili cca30 hal/km max. Jo u 1,6ky s 6ti kvaltem nebo motorů vyšších objemů s níže položeným větším momentem to může být zajímavější..
Velkou neznámou je naladění oné E85 ECU, jestli/jak je schopna si hrát s předstihem (ten má zajímavý vliv na průběh momentu v různých otáčkách) a co dělá s hodnotou lambda. Jestli to "jenom" natáhne dobu vstřiku aby se origilní lambda a ECU "nedivila", tak spotřeba bude min o 10-20% vyšší, výkon o trochu asi taky, ovšem ne o stejné %. Vliv KN filtru (asi jako mého Simota filtru) je celkem nic moc - u benzínu neměřitelné (změřeno 0,5 koně=čili nula). Já E85 kupuju, protože subjektivně vnímám, že z nižších otáček to líp jde za plynem díly vyššímu dávkování paliva (ECU je bez úpravy) a ještě k tomu ho mixuju s levným PL benzínem, takže o úspoře bych moc nemluvil - tak 20hal. max..
Ale až se odhodláš koupit onu prostějovskou či jinou sadu, tak dej vědět co z toho nakonec je pravda (já tak nějak věřím možná lepšímu startu díky dlouhému vstřiku už při startu na rozdíl od neupravené ECU, která startuje na benzín dokud jí teplota katalyzátoru a lambda nepřesvědčí o něčem jiném..) Svíčky má podle mě i30ka už tak dost "nadprůměrné", ale možná že jsou i nějaké vhodnější pro E85.
Už aby i hyu přišel s verzí FFV a pak ještě nějakého servisáka ukecat na reflesh ECU.. ale to je asi velké scifi, beztak tam budou nějaké extraširokopásmové lambdy, možná dvě a ECU bude úplně jiný HW...
GrandeurHG300
(i30cw 1.4CVVT/80kW 7,2l/100km, LPG 8,4l/100km, E85 8l/100km)
Uživatelský avatar
Skyline
****
Příspěvky: 1138
Registrován: 11 pro 2010, 16:48

Re: 1.4CVVT a E85?

Příspěvek od Skyline »

Tak jsme udelal s nasim novym sousedem co vlastni I30 1,4 + nase Subaru 2,0 test provozu na E85, musime oba rici nikdy vice. Spotreba u I30 pri bezne jizde +2,5 az 3,5 l a u Subaru podobne! obe auta startuji kdyz jsou studene mizerne a k tomu ty zvuky z motoru!!! I 30 i chcipa pri rozjezdu. Byl to zvedavostni test a uz nikdy vice ani pul na pul.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
hlobilp
****
Příspěvky: 1057
Registrován: 08 čer 2006, 17:17
Bydliště: Rychnov n. Kn.
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.4CVVT a E85?

Příspěvek od hlobilp »

divny... ja chvilku jezdil na 100% E85 a zadny takovy problem nebyl... spotreba vyssi asi o 20%, auto jelo nejmin stejne... akorat se mi po jedne nadrzi rozsvitila "lambda sonda" .... tak jsem s tim skoncil a redim maximalne na 2:1 E85:N95
H Tucson 1,6 T-GDI Go! od 10.5.2018
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: 1.4CVVT a E85?

Příspěvek od Hardcam »

Ja mam na E85 pokusnyho kralika Yarise 1.0. Zprvu jsem se trochu bal, tak to bylo sem tam za 250Kc (i tak to bylo pres deset litru a u Yarise to znamena ctvrtka nadrze) a letos v lete uz davame cisty a v zime na (e)2:3(ba95).
Dojmy jsou pouze subjektivni a jedina opora je v ukazateli spotreby - cili, subjektivne je auto s vyssi koncentraci E85 o neco malo zivejsi, na BA95 je mdle asi uz od vyroby. Spotreba vzrostla, ne vsek o ctyri litry, ani ne o dva, ale v radu desetin - na cisty E85 se trasa Kladno - Vrchlabi a zpet da absolvovat kolem 5,5 litru dle PP, kombinovana v miste bydliste je pri kazdem mereni kolem 7 litru/100km, coz ani u BA95 nebyvalo jine (cca 6,5 litru/100km). S autem nema smysl (ono vlastne ani nejde) jezdit rychle, takze nemam overene, zda se pri vyssich otackach spotreba E85 naturalu vyrovna nebo ne, ci snad dokonce snizi. Shrnuto - 40 litru E85 natankuju za 1040Kc, 40 litru BA95 za 1440Kc, jestlize na plnou BA95 ujedu cca 670km a na E85 cca 570, porad se da mluvito 200Kc uspore, coz pro duchodce, kteri auto provozuji, ma smysl a prinos. Auto se chova standardne, check nesviti, startuje porad stejne, palivak puvodni, svicky puvodni. Pokus probiha druhym rokem. Do svych aut to ale tankovat nebudu, uspora 200Kc na nadrzi je dobra, ale u me by to tak zarucene nebylo, jelikoz jezdim jinym stylem a jiny trasy s uplne jinou frekvenci a za druhe je evidentni, ze s tim korejsky auta trochu bojuji (hlavne lambda) a v neposledni rade to do svyho auta nechci, pokud nemam FFV a pod FFV si rozhodne nepredstavuju prestavbovou sadu z Aukra za cikoruny padesat pane susi vam moc susi. Nemluve o tom, ze investice do palivaku v pripade i30 je nemala, taktez je dobry na E85 pouzivat jiny svicky a pravdepodobne i jiny olej, tim se cela ta mala uspora zabije uplne.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
Skyline
****
Příspěvky: 1138
Registrován: 11 pro 2010, 16:48

Re: 1.4CVVT a E85?

Příspěvek od Skyline »

Ma zkusenost s E85 je negativni, mozn a jsem natankoval nekvalitni E85, jinak jsem dost jeste vyjizdel rezervu a dostankoval cca 48l E85 a studeny strart spatny i dnes rano bylo cca 13°c a co to zase delalo, otacky si tak trochu litaly nahoru a dolu a kdyz jsem pridal plyn tak to chcipalo a rozjezd jak s prvnimi Fabiemi s elktronickym plynem. Pri prerazovani je to taky neprijemne, dost to s E85 skube. Jakmile se motor zahreje tak je to celkem ok i kdyz BA 95 je ve vsem lepsi. celkove navyseni spotreby po vyjeti cele nadrze do rezervy budu vedet zitra az dotankuji Vervu at tomu udelam dobre, zati jsem bral podel PP.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Uživatelský avatar
valach
**
Příspěvky: 297
Registrován: 14 pro 2009, 16:42
Bydliště: Valašské Meziříčí
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.4CVVT a E85?

Příspěvek od valach »

Je pravda že nedávám čistý E85 ale ředím 1:1. Starty i na studený motor bezproblému a výkon se mi zdá dobrý, ne určitě horší. Mám to i v puntu a žádný problém. Spotřeba zhruba vyšší o půl litru, což není špatné a hlavně je levnější o 10kč na litru oproti BA95. Zatím spokojenost
Sonáta 2.0 16v r.v.96 102kW
Fiat punto sporting 1.2 16v r.v.2000 6rychlostní 59kW
Škoda Fabia 1.4 Mpi r.v.2000 50kw
severtom
***
Příspěvky: 731
Registrován: 21 pro 2010, 11:25

Re: 1.4CVVT a E85?

Příspěvek od severtom »

Jeden pokus při prázdné nádrži (půlka rezervy) přidáno pár litrů E85, výsledek cukání studeného motoru, kontrolka na palubce (zhasne sama po 10 nastartováních)... nebrat.
Mám motorku, která jede i na čistý E85 bez úpravy, ale spotřeba o třetinu vyšší, tj. nijak se to nevyplatí.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor :-)
Uživatelský avatar
Ráďa
**
Příspěvky: 164
Registrován: 05 srp 2005, 15:11
Bydliště: Dv.Kr. n.L.
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.4CVVT a E85?

Příspěvek od Ráďa »

Ja se musím podělit s mou zkušeností. Od firmy http://www.flexcar.cz/ jsem si u technika v Červeném Kostelci nechal namontovat přídavnou jednotku za 5 tis Kč. Auto u něho bylo přes noc aby seřídil ranní-studený start. Po 2tis km spokojenost!!! Včera jsem měnil palivový filtr (i když dle servisu zbytečně) a svíčky nechám na klasický termín. Jediné MALINKÉ minus je to, že ráno musíš čekat cca 6 sekund s rozsvícenýma kontrolkama a pak startovat. doba 5 sek je na to aby se přepnul modul do studeného startu. Jinak přes den normálně, ale zase do 5-ti sekund. Když nestihneš, musíš vypnout klíček a čekat než ťukne relé. Jak je někde výše psáno: super jízda, auto oproti N95 jde za plynem až nečekaně. Spotřeba dle tankování je při 70% město a zbytek delší do 7,5 - 8 litr. PC ukazuje méně, jelikož E85 (nyní v zimě E70) je delší vztřik s jiným množstvím, že PC píše.. Na to se dá zvyknout.
Někde bylo psáno, že na 100km uspora 24 KJč. Je to nesmysl, když je rozdíl 8,- až 12,-Kč . Při spotřebe i 9 litr je to 85Kč. sám jsem počítal, že po 6 tisícíck km je ta investice doma.
S čistým svědomím moho doporučit a níže kopie mého příspěvku u dodavatele jednotek. Koukněte do jejich fóra-docela zajímavé čtení

Ráďa :D/
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ráďa2009

Zkušenost po cca 2 tis km. Asi Hyundai mají něco "začarovaného" v motorech, ale neprojevuje se mi vůbec žádný problém o kterých se zde píše. Ranní starty ve studeném režimu OK a to i v mírných mrazech. Již se tankuje E70, ale zatím jsem nepřepínal. Svíčky měnit zatím nebudu, jelikož mám najeto celkem 44 tis.Palivový filtr jsme u prodejců-neznačkových na i30,1,4,80kW nenašli, ale nyní na https://www.hyundaiclub.net ve foru se objevilo, že se prodávají, ale jen origo od "H". Do včerejška jsem si tedy myslel, že 1,4,80kW žádný palivový filtr nemá. Dnes jsem si objednal pro pocit klidu a zítra provedu výměnu. Kdo to bude tedy číst a bude mít Hyundai, tak se nemá čeho bát. Jak jsem výše psal (cca 8.10.), nechali jsme předělat 2 auta v Červeném Kostelci. Já a kamarád s Octavia Tour, 1,6,100 koní. On má problém se startováním a hlavně rozjezdem. Technik to řeší a dokonce nyní si tam auto nechal přes několik nocí aby vše ráno "on-line" viděl. Sám za sebe doufám, že se ona Octavka podaří vyladit ke spokojenosti. On do ni již dal paliv.filtr, svíčky-tvrdé a zatím starty a to pohopsávání je hrozné a to je jedno v jakém režimu se startuje. Při papíchnutí PC do Octavky je vidět, že lambda zapíná po více než 2 min a mé i30 do 20 sekund. Je to divné ale asi kluci od VW udělali někde chybu.

Co se spotřeby týká, tak je dle představ. Je pravda, že PC ukazuje 7 a tankuji do plné s výsledkem necelých 8 lit, ale na to se dá zvyknout a ten pocit úspory na nádrži 500Kč je pro vás asi popsatelný.

Flexcar.cz reaguje:

8.11.2012 (16:35)X

Zdravím, začarovaného v Hyundai nic není, jen je normální S Hyundai zatím nebyl žádný problém. U škodovky je náběh doseřízení nutnější, ale většinou jsou octavie ok. Náš partnerský servis v červeném Kostelci patří mezi nejlepší.
"H" i30HB. 1,4. černá metal, 2009, palivo E85
----------------------------------------------------

dříve:"H" Lantra. 1,6, šedá metal. 1996
Uživatelský avatar
pilotzz
**
Příspěvky: 236
Registrován: 26 čer 2010, 21:06

Re: 1.4CVVT a E85?

Příspěvek od pilotzz »

[quote="Ráďa"]
Někde bylo psáno, že na 100km uspora 24 KJč. Je to nesmysl, když je rozdíl 8,- až 12,-Kč . Při spotřebe i 9 litr je to 85Kč. sám jsem počítal, že po 6 tisícíck km je ta investice doma.

Co se spotřeby týká, tak je dle představ. Je pravda, že PC ukazuje 7 a tankuji do plné s výsledkem necelých 8 lit, ale na to se dá zvyknout a ten pocit úspory na nádrži 500Kč je pro vás asi popsatelný.

quote]

Já tedy nevím, jak se dá dopracovat k úspoře 85Kč na 100km s E85, ale násobilka je:
7Lx36CZK=252 u benzínu
8Lx26CZK=208 u E85
=> rozdíl je tedy 44CZK/100km. (při 9L pak jen 18CZK/100km)
Při ceně 36CZK/l benzínu by musel E85 stát 20,9CZK/L, takovou cenu bych si taky přál..
Návratnost je sice cca 2-3x rychlejší než u LPG, nicméně pro ty co jezdí ročně cca >12tkm má smysl LPG.
Kdybys chtěl udělat něco pro dobro ostatních majitelů CVVT1.4/80kW, zajeď na brzdu a změř výkon s úpravou na E85, jestli tam nějakej koník přibyl (věřil bych tak + 3-5 PS) :wink:
GrandeurHG300
(i30cw 1.4CVVT/80kW 7,2l/100km, LPG 8,4l/100km, E85 8l/100km)
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: 1.4CVVT a E85?

Příspěvek od Hardcam »

Dneska jsem mel nejaky zarizovani, pujcil jsem si na nej pokusnyho kralicka s tim, ze az popojizdky skoncim, dotankuju E85. Velke bylo me prekvapeni, kdyz jsem zjistil, ze E85 prodavaji za 28,-/litr, kdyz napr. na TO neni problem poridit benzin za 32,9Kc. 5 korun rozdil? At jim tam ten lih shnije! (no stejne jsem ho nabral, vsak je to pokusnej kralik)
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Odpovědět

Zpět na „i30 Motor a převodovka“