Stránka 3 z 7

Napsal: 11 črc 2007, 22:44
od Necasek
Kcheml píše:
Necasek píše: Jen se mi zda ze nadrž je nejak mensí nez pisou. Dle palubniho počítace dojezd---- a pistole cvakne při 37 litrech tak fakt nevím jak je velka ale 45l se mi nezda
Tak to na tom jsme úplně stejně, taky jsem přes 40 litrů do nádrže ještě nenarval. A to jsem to jednou již docela sušil (měl jsem tak akorát na dojezd a po cestě byla nečekaná objížďka, na níž už někdo stihl přeházet cedule, takže jsem dvakrát zakufroval).

Na druhou stranu má člověk plnou nádrž za menší peníz. :lol:
To je hezky ze mas za min penez plnou nadrz ale co si placaji jatra ze ma 45 litru? Ani u prvniho tankovani jsem tam nedal 40.Souhlasim s Pavlem ze do Fabky se s klidem v lete vlezlo 50 litru a dojezd byl nekde kolem 800 a tady jsem s plnou na Dojezdu kolem 580 :shock: To je zatim jediny maly minus co me zaskocilo.Jinak auto slape jak hodinky

Napsal: 12 črc 2007, 04:38
od diosko
Kcheml píše:Rád mezi námi vidím nové benzíňáky. :) Zajímavé je, že CRDi jsou převážně doménou bratrů Slováků, kdežto k benzínu se hlásí spíše Češi... čím to?

Neviem ci si mozem dovolit reagovat, u mna to bolo LEN tym, ze som este diesel nevlastnil a chcel som ;-) Navyse parametre toho motora sa mi neustale prehanali hlavou a sepkali "chces ten motor, chces ho" :twisted:
Necasek píše:Jasna vec ze se spotreou 8,5 po dalnici nejedu 130, ale jinak jsem celkem spokojeny. Jen se mi zda ze nadrž je nejak mensí nez pisou. Dle palubniho počítace dojezd---- a pistole cvakne při 37 litrech tak fakt nevím jak je velka ale 45l se mi nezda
Ci CRDi alebo benzin, nadrz by mala byt rovnaka - uz som do nej natlacil 43 litrov nafty. Skusal som ci mi funguje "smadne svetlo". Ked zasvietilo, mal som dojazd 92 km (asi 3 L nafty).

Napsal: 12 črc 2007, 09:43
od Sohaj
Ja by som si dovolil tiez reagovat , lebo pred mesiacom ma to ako cerstveho majitela tiez velmi zaujimalo.
Moje postrehy su :
- Ak sa pozeras na pocitac , tak ten Ti bude dojazd ukazovat podla poslednej priemernej spotreby / zatial neviem ci je to poslednych X kilometrov alebo cas alebo kombinacia/ . Niekde som tiez cital , ze dojazd Ti prestane ukazovat -- , ked mas menej ako 50km. To znamena , ze ak posledne kilometre si jazdil s tazkou nohou trebars 20l/100km , tak potom v nadrzi Ti zostane este okolo 5l , ked uz Ti dispaly ukazuje --. Preto nemusis natankovat tych 45l.
- Tiez sa mi uz podarilo natankovat do vypnutia pistole 42,5 l a dojazd mi ukazovalo okolo 70km. Tankovat som isiel v momente ked mi zasvietila kontrolka pumpy. Ale to by znamenalo , ze som mal uz len okolo 2,5 l.

Vie mi niekto povedat ci tych 45 l je objem celkovej nadrze , alebo je este nejaka rezerva nad tym objemom? Kolko mate este v nadrzi PHM , ked vam zasvieti kontrolka ?

Pokial sa jedna o feliciu , mam ten isty postreh. Moj svagor sa tiez chvalil kolko prejde na plnu nadrz a tiez ju ma len 45l. Potom som videl , ze ked si lial naftu z bandasiek , tak tam natlacil 55l az po hrdlo. Takze pravdepodobne felicie maju sirsie hrdlo a viacej tam vojde.

Toť moje mesacne skusenosti.

Napsal: 12 črc 2007, 14:11
od tom
Taky přidám jeden postřeh. Při dojezdu ----, svítícím oku a ručce palivoměru rovně zakrývající minimální množství se mi podařilo natankovat lehce přes 45litrů po seknutí pistole, po doplnění až po hrdlo ještě přes 3 litry. Něco málo v autě ještě bylo, tzn. kdyby bylo auto prázdné, tak je to někde kolem 50litrů až po hrdlo = přes 46litrů po seknutí pistole.
Jediný rozdíl co mě napadá (mezi benzínem/dieselem) je velikost benzínového čerpadla v nádrži, jestli Vám neubírá na objemu.

Napsal: 13 črc 2007, 10:56
od diosko
tom píše:Jediný rozdíl co mě napadá (mezi benzínem/dieselem) je velikost benzínového čerpadla v nádrži, jestli Vám neubírá na objemu.
Cerpadlo je dnu v nadrzi? To som netusil :oops: Vzdy som si myslel, ze cerpadlo je mimo nadrze.

Napsal: 21 srp 2007, 00:58
od tute
ahojte

chcem sa vas spytat na hlucnost 1.4. Na volnobehu ked len trochu pridam má to taky plechový zvuk akoby od výfuku. Podobne pri rozjazde. Ale najviac sa mi to nezda na dialnici. Do 110 je motor tichý, od 120 sa zvuk zmeni na taky dunivý. Máte to tiez take?
V servise povedali ze vsetko je OK.
zdravim accentakov

Chladící kapalina

Napsal: 27 srp 2007, 20:40
od Pavel46
Mám pouze jeden dotaz . má někdo tušení jaká chladící kapalina se používá na Accentu2007. V návodu je pouze psáno "užívá se náplň etylenglykolová a že by měla být kompatibilní s hliníkovými komponenty motoru". Snad G47 nebo 48
Díky za odpověď :wink:

,

Napsal: 28 srp 2007, 21:58
od Milan.M
tak jsem si dal Slovensko a ujel jsem 1100km a pocitac ukazoval spotrebu 6.5 ale ja jsem spocital spotrebu 6.1 a to jsem tankoval 3 a to az tak dlouho az zacal benzin tect z nadrze .pritom jsem dodrzoval rychlost jak se ma. mam 1.4 a najeto 5500.docela mi vadi vysoke otacky pri 130km rychlosti.

Napsal: 02 zář 2007, 21:57
od martin09
tute píše:ahojte

chcem sa vas spytat na hlucnost 1.4. Na volnobehu ked len trochu pridam má to taky plechový zvuk akoby od výfuku. Podobne pri rozjazde. Ale najviac sa mi to nezda na dialnici. Do 110 je motor tichý, od 120 sa zvuk zmeni na taky dunivý. Máte to tiez take?
V servise povedali ze vsetko je OK.
zdravim accentakov

Pri voľnobehu motor ani nepočuť. Pri rozjazde som nepočul žiaden čudný zvuk. Na diaľnici chýba 6.prevodový stupeň takže nad 120 riadne zakráka. Čím rýchlejšie tým viac.

Napsal: 03 zář 2007, 08:40
od Pavel46
martin09 píše:
tute píše:ahojte

chcem sa vas spytat na hlucnost 1.4. Na volnobehu ked len trochu pridam má to taky plechový zvuk akoby od výfuku. Podobne pri rozjazde. Ale najviac sa mi to nezda na dialnici. Do 110 je motor tichý, od 120 sa zvuk zmeni na taky dunivý. Máte to tiez take?
V servise povedali ze vsetko je OK.
zdravim accentakov

Pri voľnobehu motor ani nepočuť. Pri rozjazde som nepočul žiaden čudný zvuk. Na diaľnici chýba 6.prevodový stupeň takže nad 120 riadne zakráka. Čím rýchlejšie tým viac.
Jo jo je to tak.
Jo a ta kapalina do chlazení je G-48 - to mi odpověděli z " www.autosklopm.cz"

Napsal: 21 zář 2007, 10:54
od tom
diosko píše:
tom píše:Jediný rozdíl co mě napadá (mezi benzínem/dieselem) je velikost benzínového čerpadla v nádrži, jestli Vám neubírá na objemu.
Cerpadlo je dnu v nadrzi? To som netusil :oops: Vzdy som si myslel, ze cerpadlo je mimo nadrze.
Vy s benzínem máte čerpadlo na 99% v nádrži, a my s naftou máme snad čerpadlo u motoru (nebo nafta má dvě čerpadla??? Jedno elektrické před startem a druhé mechanické po nastartování??? teď fakt nevím)

Napsal: 22 lis 2007, 11:15
od dudu
Chcem sa spytat, bol uz niekto na garncke pri 30 000 km??? Co vam tam robili a kolko to vsetko stalo.
Dakujem

Napsal: 23 lis 2007, 05:54
od CASIO
tom píše:
diosko píše:
tom píše:Jediný rozdíl co mě napadá (mezi benzínem/dieselem) je velikost benzínového čerpadla v nádrži, jestli Vám neubírá na objemu.
Cerpadlo je dnu v nadrzi? To som netusil :oops: Vzdy som si myslel, ze cerpadlo je mimo nadrze.
Vy s benzínem máte čerpadlo na 99% v nádrži, a my s naftou máme snad čerpadlo u motoru (nebo nafta má dvě čerpadla??? Jedno elektrické před startem a druhé mechanické po nastartování??? teď fakt nevím)
Tak to bývá u jinývh dieslů.
U mojí Xsary 2,0 HDi je to přesně tak, jak jsi popsal.

Napsal: 23 lis 2007, 21:20
od ivan
CASIO píše:
tom píše:
diosko píše:Cerpadlo je dnu v nadrzi? To som netusil :oops: Vzdy som si myslel, ze cerpadlo je mimo nadrze.
Vy s benzínem máte čerpadlo na 99% v nádrži, a my s naftou máme snad čerpadlo u motoru (nebo nafta má dvě čerpadla??? Jedno elektrické před startem a druhé mechanické po nastartování??? teď fakt nevím)
Tak to bývá u jinývh dieslů.
U mojí Xsary 2,0 HDi je to přesně tak, jak jsi popsal.
Tak to vůbec není,všeobecně comonraily mají dvě pumpy,jedna je v nádrži s palivem,která přivádí palivo tedy naftu k té druhé,ale ta je vysokotlaká a ta dodává palivo do vstřikovací lišty pod vyskokým tlakem,proto comonreily musí mít dvě,jinak té první se říká dopravní čerpadlo a té druhé vyskotlaká,jde o to,že ta dopravní nedokáže udělat vysoký tlak pro vstřikovače comonrailu,kde ten tlak je neskutečně vysoký než u třeba u benzínových motorů,hodnoty říkat nebudu,protože stejně je z hlavy nevím,ale co vím jistě,tak třeba Bosch vyvíjí již několikátou generaci comonrailu,která bude mít mnohonásobně větší tlak než doposaď :wink:

Napsal: 23 lis 2007, 21:25
od peter1205
1. Doposiaľ som najazdil 1600 km, jazdím asi 70% v meste a poslednú plnú nádrž som vyjazdil s priemerom 7,8L/100km, ale verím, že to pôjde ešte dole.

2. Keď mi začne svietiť kontrolka palivovej nádrže a hneď natankujem, dostanem do nej iba 38 litrov. Podľa mojich prepočtov má nádrž určite min. 45 litrov a teda dojazd by mal vtedy ukazovať asi 100 km, ale ukazuje podstatne menej.

3. Palubný počítač nevyhodnocuje dobre nielen dojazd, ale aj priemernú spotrebu a veľmi mi chýba funkcia momentálnej spotreby. Neviete, či by sa to softvérovo dalo updatovať ?