Stránka 3 z 3

Re: Moje dvě nej věcičky.. :-)

Napsal: 26 úno 2011, 22:13
od Bergman.V
Držet spojku při delším stání je zbytečnost, nebo zlozvyk, který nemá žádnou logiku. Nechápu proč to někde v autoškolách učí. ](*,)

Re: Moje dvě nej věcičky.. :-)

Napsal: 26 úno 2011, 23:06
od Hardcam
Moc to resite...
...jsem z malyho mesa, ze budu stat dyl nez pet vterin na krizovatce je vylouceny, takze je nesmysl vyrazovat, protoze do vetsiny krizovatek neni moc videt a ja se kvuli nekomu, kdo to povazuje za blbost, nenecham zabit.
Ve vetsim meste je to individualni, na Zlicine k semaforum v kolone vyrazuju, kdyz padne cervena, protoze vim, kdy padne zelena. Kdyz stojim v kolone na Wilsonce, tak podle situace. Ja si to s dovolenim budu delat podle sebe a vubec me nezajima, co si o tom kdo mysli. Az mi zacnete servis platit vy, muzeme si o tom vazne pohovorit.

Re: Moje dvě nej věcičky.. :-)

Napsal: 27 úno 2011, 08:43
od Bergman.V
protoze do vetsiny krizovatek neni moc videt a ja se kvuli nekomu, kdo to povazuje za blbost, nenecham zabit.
Tuto část věty jsem absolutně nepochopil. Jinak mě je úplně jedno jestli někdo stojí na spojce 5 vteřin nebo hodinu. Jenom, že je to zbytečné namahání mechanismu spojkového ústrojí.

Re: Moje dvě nej věcičky.. :-)

Napsal: 27 úno 2011, 16:40
od Gandalf
... ale stejně je sranda, kam se tohle vlákno zase zvrhlo :D
Raději ať autor přidá nějaké nové video nebo aspoň foto!

Re: Moje dvě nej věcičky.. :-)

Napsal: 27 úno 2011, 19:10
od vlado1979
Kto chce stáť na spojke, nech stojí, ale o to viac bude investovať v servise. Každého vec.
Pri každodennej jazde v kolóne ma už nebaví spojka a manuál. Mal som objednaný nový i30 s automatom, ale kvôli predajcovi a zhode okolností z toho zišlo.
Teraz riešim problém či 1,8 TSI DSG alebo 2,0 TDI DSG. Neviem sa rozhodnúť, ale jednoznačne automat. Cena pohonných hmôt viac nahráva dieselu.
Rád by som ostal u hyundaiu, ale aktuálna ponuka nie je bohviečo. Počkám ešte na i40 cw, ale keď chcú konkurovať mondeu a passatu, tak predpokladám, že cena bude 20-30 tisíc €. To je na :hyu: veľa, kiež by som sa mýlil a cena by bola niekde inde (nižšia) [-o<
Vďaka predajom, u nás najmä ix35 začal si hyundai začal myslieť, že je potrebné na zákazníkoch zarobiť. Už to nie je značka, ktorá chce zaujať cenou. Pri konfigurácii ix35 som sa dostal skoro do prémiového segmentu. 35 tisíc eur ? No comment ...

Re: Moje dvě nej věcičky.. :-)

Napsal: 27 úno 2011, 19:25
od FISHkaa
koukal sem na test 1.8TSI v posledních dvou autotipech (oboje Prassat) a spotřeba je good, navíc je to tichý benzín. Nevím jaký tam je cenový rozdíl ale já bych volil TSI, protože:
- je to tichošlápek
- zážehový turbomotor je krása vytočit /plochá křivka toč. momentu ; maximum otáček oproti TDi jinde/
- při normálním ježdění dobrá spotřeba
- DSG sem zkoušel u 2.0 TDi CR oktávky a cukal, navíc si nedokáže poradit s kick-down. Což u TSI bude o něčem naprosto jiném 8)
- nemá to kurvítko jménem filtr pevných částic :roll:

Jestli do TSI půjdš, tak budu závidět (jenom motor) :mrgreen:

Re: Moje dvě nej věcičky.. :-)

Napsal: 01 bře 2011, 08:58
od vlado1979
Škodovka ani VW nie je moja šálka kávy, skôr inklinujem k seatu altea XL. Majú zaujímavý systém financovania, či už na tretiny alebo 2 roky prázdnin.

Re: Moje dvě nej věcičky.. :-)

Napsal: 01 bře 2011, 13:34
od FISHkaa
nápodobně, ale musím uznat že 1.8TSI je povedenej motorek 8)

Re: Moje dvě nej věcičky.. :-)

Napsal: 01 bře 2011, 20:43
od Borek
Asi jsi četl jiný plátek než já,ohledně TSI 1,8.Dnes jsem prolistovával v Tescu při čekání na manželku všechny auto časáky a v jednom byl test Octávie s 1,8TSI a když u nás napíšou v testu,že když nechceš brzdit dopravu(to je úsporný),tak je to nenažraný otesánek,tak to nebude zrovna nejlepší volba.Jízdní výkony také slabota(váha/výkon,dle článku bída),za to cena 750000,-Kč(byla to nějaká kůže Laurin,ale to dnes má kde kdo)je značně na hlavu.
Když si představím,že za méně peněz pořídím na Slovensku nový :hyu: Genesis Coupe v kůži a výbavě o které Škodovka ani neslyšela,s 3,8V6(přes 300 koní) motorem.....,tak nechápu blázna,co si může takovou Ochcávku koupit. :mrgreen:
Jo,také je tam vyhlášen nejúspornější motor(benzín) v Evropě-je to benzíňák 1,0l 3válec v :hyu: i10.Tuším má 52kW-na tak malý a ještě superúsporný motor,fajn. :wink:
Turbobenzíny jsou úsporné-ale jen když je žužláš.Při sešlápnutí :shock: ,to je díra do peněženky. :D Byl tam i test Fabie s nějakou 1,2TSI-to samé-kritika,že při svižnější jízdě je to žrout jako prase.
Ať to nevypadá,že se obouvám do Škůdky a jejich kvíčal-stačí se podívat na třeba již zmiňovaný :hyu: Genesis. S motorem 2,0Turbo(155kW) je zanedbatelně úspornější,než s neporovnatelně výkonnější 3,8V6(226kW) motorem.

Re: Moje dvě nej věcičky.. :-)

Napsal: 01 bře 2011, 20:53
od FISHkaa
já nemluvím o tom co je okolo, ale o tom motoru 1,8TSI - to je setsakra rozdíl :mrgreen:
¨
Spotřeby nejsou tak zlé:http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... tivity=180

Krásnej průběh:

Re: Moje dvě nej věcičky.. :-)

Napsal: 12 bře 2011, 09:55
od Korálek
Nevím ale stát na spojce na semaforech je pěkná pitomost nehledě na to že se pořád smaží spojková lamela takže půjde dřív do hajzlu.Dokud půjde jen o to dát novou spojku tak to někdo uchodí ale až bude muset měnit spojku i setrvák a vyplázne za to 20 000,- tak to začne řešit.

Re: Moje dvě nej věcičky.. :-)

Napsal: 13 bře 2011, 12:16
od Saimon
Je to jen blbej zlozvyk [-X