s.f.loupezniku - je to právě naopak - u typu s viskózni spojkou je místo klasického diferenciálu přední nápravy tzv. dvojitý diferenciál, který slučuje funkci diferenciálu předního i mezinápravového - viz schema, které poslal Richard.Na zvedák to nedopadlo.Mám u domečku celkem slušný polygon díky tání a čerstvému sněhu.Zadek bere.Je to jen jakýsi pomocník přesně podle předchozích článků.Když se předek neklouže,nebo jen málo,je schopen se klouznout i zadek.Jen ten mezinápravový diferenciál tam není.Nahrazuje ho totiž ta vizkózní spojka.Mezinápravový diferenciál je u typů,kde se dá ten zadek připnout přes elmg.spojku.Funkci vizkózní spojky znám.Pokud totiž mají obě nápravy stejné otáčky,nepřenáší žádný moment.Díky tomu,že vpředu není samosvorný dif.a může se kterékoliv kolo proklouznout,přenáší v tom případě moment rovnající se průměru momentu obou kol a ještě mínus účinnost té spojky.Když se jedno přední kolo protáčí téměř volně,pak je účinek zadní nápravy opravdu mizivý.
U typu s elmagnetickou spojkou žádný mezinápravový ani dvojitý diferenciál není, kroutící moment se na elmagnetickou spojku přenáší natvrdo přes přídavnou převodovku přímo z klece předního diferenciálu.