Čaute,
z dôvodu pravidelného búchania zo zadnej časti vozidla pri radení rýchlostí som sa rozhodol rozobrať a skontrolovať zadný diferenciál.
Zo strany hrušky som ho dotiahol o cca. 1,5 cm (3 krúžky). - spodná strana na fotke
Je potrebné ho dotiahnuť aj z druhej strany kde je tanier ? - horná strana fotky
Ďakujem
Problém s diferenciálem
Moderátor: Moderátoři
Re: Problém s diferenciálem
Hyundai H1 STAREX, 2007, 2.5 CRDi 103kw 4WD
- Reklama
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Problém s diferenciálem
No možná už se to změnilo, naposledy jsem dělal diferenciál u Moskviče 403 , já se s ním neskutečně sral, dělal jsem si přípravky na měření výšky hrany hrušky a osy diferenciálu..... dal jsem ho dohromady a byl absolutně bezhlučný ( i když se diferákům u těhle Moskvičů říkávalo zpívající pudřenka). Kluci v servisu mi pak sdělili jak to dělají oni: stáhnou ložiska na hrušce tak aby se volně otáčela po utažení (byly tam podložky u ložisek)
pak boční matkou natáhnou klec s talířem do hrušky tak aby to dál nešlo, pak na druhý straně utáhnou i druhou seřizovací matici. Když to mají o půl otáčky povolí tu první seřizovací matici hotovo za 10 minut ale nevím jak je to u u Moskviče se klec s talířem nastavovala takovými velkými maticemi na obou stranách a ty tlačily na ložiska cca 10c skrz matice či kroužky (spíš kruhy) šla poloosa
pak boční matkou natáhnou klec s talířem do hrušky tak aby to dál nešlo, pak na druhý straně utáhnou i druhou seřizovací matici. Když to mají o půl otáčky povolí tu první seřizovací matici hotovo za 10 minut ale nevím jak je to u u Moskviče se klec s talířem nastavovala takovými velkými maticemi na obou stranách a ty tlačily na ložiska cca 10c skrz matice či kroužky (spíš kruhy) šla poloosa
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175