Stránka 3 z 4

Napsal: 02 čer 2006, 10:48
od Petr HC
No já nevim, co tam je a neni spočítaný, každopádně já mam sice 17" ale obutý na 205/40/17 takže obvod kola zůstává pořád stejnej. Pokud dodržíš alternativní rozměry pneu tak neni rozdíl jestli tam máš 15", 16" nebo 17"
Jinak ten přední nárazník z F2 je dokonalost, to každopádně. :D

Napsal: 02 čer 2006, 10:50
od Tiburon_FX
jo ten nárazník je takovej zmijáckej, škoda že to dělaly jenom pro anglii :cry:

Napsal: 02 čer 2006, 10:51
od Petr HC
Zvedám telefon a jdu obvolat anglický vrakáče :D

Napsal: 02 čer 2006, 10:53
od Tiburon_FX
a tady moje láska největší - německá Limited Edition ach jo....

Obrázek

Napsal: 02 čer 2006, 10:55
od Petr HC
Bez imitace dřeva na palubce a (teď mě asi nebudeš mít rád 8) ) s jinou barvou karoserie by se mi to líbilo víc

Napsal: 02 čer 2006, 10:57
od Tiburon_FX
no tak to si řádně pohnojil :twisted: mě se ta béžová k zelený líbí...jo to dřevo bych taky nemusel, trochu si to hraje na jaguár, ale tady mi jde spíš o tu exklusivitu, páč jich jezdí +-100

:wink:
Obrázek

Napsal: 02 čer 2006, 11:26
od Jirka
Petr HC píše:No já nevim, co tam je a neni spočítaný, každopádně já mam sice 17" ale obutý na 205/40/17 takže obvod kola zůstává pořád stejnej. Pokud dodržíš alternativní rozměry pneu tak neni rozdíl jestli tam máš 15", 16" nebo 17"
Ona to tak úplně pravda není. Šířka kola, ráfku ale i rozdíl profilu, myslím tím třeba změna z 15´na 16´při zachování obvodu a šířky kola není pro dynamiku optimální. Motor se s tím více nadře..

Napsal: 02 čer 2006, 11:30
od Tiburon_FX
taky si myslim že čim užší profil gumy, tim víc dostává podvozek zabrat....

Napsal: 02 čer 2006, 11:55
od Jirka
No to máš taky pravdu, já psal pouze o dynamice.
Podvozek taky dostává víc zabrat, hlavně pokud někdo je tak šikovnej jako já a má díky ráfkům větší rozchod. Ono taky to není zadarmo, sice mám jízdní vlastnosti O.K. ale třeba ve vyjetých kolejích si auto zatáčí jak se mu chce. Řízení je udělaný prostě na určitej rozchod. To samý větším ráfkem a nižším profilem auto přitvrdne a to co by pohltily pneu jde do podvozku.

Napsal: 02 čer 2006, 11:59
od Tiburon_FX
no o tom mi vyprávěj, dal jsem na auto širší ráfky, a dopředu místo předepsanejch 205/50, 195/50 a ta guma se tam tak roztáhla, že ten profil byl samozdřejmě mnohem nižší než 50, no mlátil semnou předek na každý nerovnosti....výsledek,vyhnilý a skoro utržený přední klobouky kolem tlumičů (klempíra opravil), teď jsou tam zpátky ty 205 a je to fakt znát!

Napsal: 02 čer 2006, 12:05
od Jirka
Tak to je síla, no jestli dobře počítám, tak na tom ta guma je sama o sobě o 0,5 cm nižší. Ještě jestli se ta guma rozplácla mohlo to být pěkně znát..
Ale ten výsledek bych fakt nečekal

Napsal: 02 čer 2006, 12:09
od Tiburon_FX
no ehm ono je to jedno z druhym, předchozí majitel tam měl vzpěru, která se pak dala prič, no co ti mám povídat, tlumič mi málem vyletěl kapotou, bylo to o tom, že jak sem jel po těch našich krásnejch silnicích, tak mi zklouzlo kolo po spadlý krajnici (stalo se mi to 2x) a ohnul se límec na vnější straně, guma tim jak ucházela rupla, a když sem otevřel motor, tak sem se nestačil divit, vytrženej kus plechu těsně kolem těch šroubů co ti držej tlumič.....nicméně předtim tam měly ty ráfky šířku 6 (od výrobce), já koupil 7 a šli na to ty 195, tak si to jistě dovedeš představit, auto sedělo jak přibitý, ale jak sem psal rány od podvozku jako kráva, a výslednej efekt zničenej podvozek....

Napsal: 02 čer 2006, 12:18
od Jirka
Jak už tady na fóru někdo psal, všechny předepsaný rozměry mají svůj význam.. Taky uvidím, jestli ty gumy rychle neopotřebujou podvozek ( silentbloky, čepy) Znám hodně lidí co experimentovali, ale pak co auto prodali a koupili nový, tak už tam nic co není originál nedaly.

Napsal: 02 čer 2006, 12:31
od Petr HC
Jirka píše:
Petr HC píše:No já nevim, co tam je a neni spočítaný, každopádně já mam sice 17" ale obutý na 205/40/17 takže obvod kola zůstává pořád stejnej. Pokud dodržíš alternativní rozměry pneu tak neni rozdíl jestli tam máš 15", 16" nebo 17"
Ona to tak úplně pravda není. Šířka kola, ráfku ale i rozdíl profilu, myslím tím třeba změna z 15´na 16´při zachování obvodu a šířky kola není pro dynamiku optimální. Motor se s tím více nadře..
A čim se prosimtě víc nadře, když je obvod i šířka stejná + stejná (někdy i menší-podle použitejch ráfků) hmotnost ? :?:

Napsal: 02 čer 2006, 12:37
od Petr HC
Jediný co se zhorší je ta zmiňovaná životnost čepů atd. To je každýho věc jestli volí lepší jízdní vlastnosti za cenu častější výměny některých dílů nebo to nechá v sérii. Ale z vlastní zkušenosti musim říct, že ta změna je dost razantní. Nevim jak vy, ale já od sportovně pojatého auta čekám, že tak bude nejen vypadat, ale že se tak na silnici bude i chovat.