Pískání při plném rejdu
Moderátoři: black_sheep, Tringi, Moderátoři
- Reklama
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
- Jerry159
- ***
- Příspěvky: 881
- Registrován: 10 úno 2007, 15:26
- Bydliště: Česká Třebová U Podhorky 168
- Kontaktovat uživatele:
tam bude nějaký odvzdušňovací ventyl a vypošťak nekde ze stranymirpie píše:tak na teplotě motoru to snad nemá vliv ne, to je přece samostatný uzavřený okruh. Mně to piští vždy jen při plným rejdu, nezávisle na teplotě motoru. Mimochodem, až to budu měnit, kde najdu nějakej ten výpustnej šroub a kde se to při dolévání nové kapaliny odvzdušňuje. Snad to závadu vyřeší...
- Jerry159
- ***
- Příspěvky: 881
- Registrován: 10 úno 2007, 15:26
- Bydliště: Česká Třebová U Podhorky 168
- Kontaktovat uživatele:
já jsem vůl já to nepřečetl celý omlouvam se všemJerry159 píše:tam bude nějaký odvzdušňovací ventyl a vypošťak nekde ze stranymirpie píše:tak na teplotě motoru to snad nemá vliv ne, to je přece samostatný uzavřený okruh. Mně to piští vždy jen při plným rejdu, nezávisle na teplotě motoru. Mimochodem, až to budu měnit, kde najdu nějakej ten výpustnej šroub a kde se to při dolévání nové kapaliny odvzdušňuje. Snad to závadu vyřeší...
nedalo mi to a rozhodl jsem se diagnostikovat to pískání při plným rejdu. Otevřel jsem haupnu, nastartoval, uvázal lano k volantu, stáhl okýnka, postavil se k motoru, abych viděl na čerpadlo posilovače a začal tahat za lano od volantu jak lotkař za nitky. Při plným redju se řemenice čerpadla posilovače řízení naprosto zastaví a řemen po ní prokluzuje. Při tomto jevu to vydává ten otřesný zvuk. Mám tam nový řemen, nevím jaký tam je nebo byl od výrobce. Ten minulý prokluzoval, tak jsem ho dal vyměnit do neznačkového autoservisu. Dlai mi tam řemen značky GATES, asi 360Kč. Prokluzuje též. Zkusil jsem ho napnout. Je to o něco lepší, ale prokluz zcela nezmizel.....
Jaký tam kdo máte řemen, myslim značku.
Jaký tam kdo máte řemen, myslim značku.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
-
- **
- Příspěvky: 281
- Registrován: 24 črc 2006, 16:45
- Bydliště: Praga
- Kontaktovat uživatele:
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
mne toto robi u sonaty a aj u coupe ale tam len pri starte u sonaty mi to robi dost casto dal som to uz 4 krat do servisu vymeneny uz 2 remen zasebou a stale piska je to vyslovene presmikovanie remena ale viac ma hneva to ze to nevedia spravit v servise
accent 1,5 rv 96 65kW EX
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
rikam.. striknu WDcko a je to.. takze na benzince, pri prilezitosti kontoly oleje, a vsech provoznich kapalin, prostriknu remeny a je klidlaxo18 píše:mne toto robi u sonaty a aj u coupe ale tam len pri starte u sonaty mi to robi dost casto dal som to uz 4 krat do servisu vymeneny uz 2 remen zasebou a stale piska je to vyslovene presmikovanie remena ale viac ma hneva to ze to nevedia spravit v servise
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
pískání
Probíral jsem toto s technikem u Hyundai v Uherském Hradišti.
1. Řemen je standart, není tam jiný profil, jak jsem někde četl v diskusi.
2. Kapalina se na tomto nepodepisuje, prý ji nikdy neměnili.( na Discovery v nějakém pořadu o renovaci aut, když tam měli BMW důrazně DOPORUČOVALI kapalinu po koupi měnit!!!!)
3. Jako vysvětlení se prý nabízí deformace řemenice, je možné že se roztáhla.
4. Nejspíše jde ale o špatně našponovaný řemen.
Asi tak
Mě to sere celkem dost, ale zatím to nechávám na jaro, až na "PŘECHODY".
Znalí ví.
Rade622
1. Řemen je standart, není tam jiný profil, jak jsem někde četl v diskusi.
2. Kapalina se na tomto nepodepisuje, prý ji nikdy neměnili.( na Discovery v nějakém pořadu o renovaci aut, když tam měli BMW důrazně DOPORUČOVALI kapalinu po koupi měnit!!!!)
3. Jako vysvětlení se prý nabízí deformace řemenice, je možné že se roztáhla.
4. Nejspíše jde ale o špatně našponovaný řemen.
Asi tak
Mě to sere celkem dost, ale zatím to nechávám na jaro, až na "PŘECHODY".
Znalí ví.
Rade622
Už sem nechodím, pokud mě chcete nakontaktovat, pak na mail.
řemen
Je to možné, ale mě tvrdil, že je to standart. Až budu vlezený v motoru skusím si odělat otisk a porovnám to.
Rade622
Rade622
Už sem nechodím, pokud mě chcete nakontaktovat, pak na mail.
black_sheep: stříknout to mazivem je nesmysl. Klid sice bude, ale neotočim pak s volantem. Prokluzovat to bude ještě víc, ale s tím rozdílem, že to neuslyšim. Naopak by to chtělo přípravek na zvýšení součinitele tření, ne na snížení....
Jestli to byl vtip, tak sorry, že jsem to nepochopil
Taky si myslim, že ten origo řemen by to měl zlepšit. A s tou kapalinou to ale souviset bude taky, protože nekvalitní nebo hustá nebo zabordelená kapalina bude zhoršovat průtok a otvírání ventilů, čímž se logicky bude řemenice čerpadla bránit proti otáčení ještě více a bude tak ještě více umožňovat ten prokluz řemene...
Řemen mám ted napnutý na maximum. Jak říkám, je to lepší, ale ne nejlepší..
Jestli to byl vtip, tak sorry, že jsem to nepochopil
Taky si myslim, že ten origo řemen by to měl zlepšit. A s tou kapalinou to ale souviset bude taky, protože nekvalitní nebo hustá nebo zabordelená kapalina bude zhoršovat průtok a otvírání ventilů, čímž se logicky bude řemenice čerpadla bránit proti otáčení ještě více a bude tak ještě více umožňovat ten prokluz řemene...
Řemen mám ted napnutý na maximum. Jak říkám, je to lepší, ale ne nejlepší..
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
taky jsem se toho bal, ale jednou uz mi to tak lezlo na nervy ze jsem si rikal a dost, zkusim to.. praktikuju to tak celou zimu co hrozilo neco podobnyho a zatim jsem se nedockal zadnych zmen.. v lete me ceka vymena rozvodu a pak vymenim i ty remeny.. staci toho WDcka fakt strasne malo a je ticho, ani vterinu to nedrzim zmacnuty... takze pohoda.. jinak cim vic napnuty remen, tim vetsi namahani remenice, alespon tak jsme s tim pocitali na strojarne, tak na to myslete az budete vybirat novy remenmirpie píše:black_sheep: stříknout to mazivem je nesmysl. Klid sice bude, ale neotočim pak s volantem. Prokluzovat to bude ještě víc, ale s tím rozdílem, že to neuslyšim. Naopak by to chtělo přípravek na zvýšení součinitele tření, ne na snížení....
Jestli to byl vtip, tak sorry, že jsem to nepochopil
Taky si myslim, že ten origo řemen by to měl zlepšit. A s tou kapalinou to ale souviset bude taky, protože nekvalitní nebo hustá nebo zabordelená kapalina bude zhoršovat průtok a otvírání ventilů, čímž se logicky bude řemenice čerpadla bránit proti otáčení ještě více a bude tak ještě více umožňovat ten prokluz řemene...
Řemen mám ted napnutý na maximum. Jak říkám, je to lepší, ale ne nejlepší..
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS