Stránka 3 z 4
Napsal: 21 črc 2006, 14:12
od vili
Cypísku tos udělal hezkou rozborku! víceméně jsem spíš myslel vypucovat jen ten dosed samotného krokáče, respektive jeho vstup do sání, bo samotný krokáč je dost zasraný a zalepený a jestli ten bordel jednou nepřepere a odejde cívečka? nevím zas tak učený na tento problém nejsem, žeby Ivan věděl víc? No takže ti to ted maká jak má? Tak to je v phoděěěěěěěěěěěěěěěéééééééééééé!
Jinak v Mariánkách je furt lpg za rovných 12.- kč a to je taky pohoda kuwa! Za 3 hodky vyrážím je horko jako prase tak se do toho auta už i těším.
čus
Napsal: 23 črc 2006, 13:18
od ivan
Lukino píše:Ivane, zrovna mi jdeš do "rány". Rozebírám teď něco a taky čistím, Arva je nějaká slabá - kde kupuješ ten Tvůj zázrak
Zrovna v pátek jsem čistil startér na jedný popelničce od Wv golf 1986!!
Špinavé to bylo až běda!
Tak jsem ho musel pořádně vyčistit,chtěl jsem Vám něco z toho nafotit a mám pouze dvě fota,ale i to stačí!!
Na prvním obrázku vidíte,jak to už po několika minutách to vypadá po očištění a když si tu fotku zvětšíte,tak krásně vidíte jak rotor je krásně čistý a jak to na tom hliníku krásně ta špína slézá!!
Na druhém obrázku vidíte kyblík s pěnou,ale když si to zvětšíte a podíváte se na to prázdné místo bez pěny,tak vydíte tu chemickou reakci,ta voda jako vře a dělá takový malý výr a tím se to právě čistí,všimněte na té pěně,že špína zůstává na té pěně a je pořád na hoře!!
Jak říkám je to hodně vhodné na to kam člověk nemůže se štětcem ,tak si poradí jinak,že jo!!!
Jmenuje se to Supermafrasol a je to s vodou ředitelné a je to na mytí motorů a průmyslových strojů,dále je to hlavně Ekologické!!!
Což o Arvě říct nemohu,taky jsem jí používal a pak mi tam nerostla tráva!!!
Po mafrasolu žádný problém!!
Mě to vozí díler od firmy Mafra a sto jí to podle balení,já osobně beru vždy tak 25 litrů a vyjde to na 2 500kč!!
Ale jinou věc na tak dobré čištění neznám a tohle fakt umí!!!
Napsal: 23 črc 2006, 14:42
od Josef
ivan píše:...taky jsem jí používal a pak mi tam nerostla tráva!!!
...
Ivane, ty máš v dílně trávu ?
Napsal: 23 črc 2006, 18:18
od ivan
Krokáč
Napsal: 29 črc 2006, 13:48
od matokopr
Zdravím všechny! Jsem tady nový a chtěl bych se s váma taky podělit o mé zkušenosti a na druhou stranu se něco dozvědět. S volnoběžným krokáčem jsem měl taky problémy. Praskl mi totiž ten trojcípý plastový věneček, který zabraňuje otáčení hřídelky. Ale naštěstí se to dalo slepit vteřinovým lepidlem a už to drží pěkných pár desítek tisíc km. Podařilo se mi ale ztratit tu trubičku, která je ještě zasunutá v otvoru, ve kterém jezdí ventil. Mimochodem byla pěkně připečená. Nevím jestli tím, že jezdím na LPG. Nicméně asi tam nebyla tak důležitá, protože auto jezdí v pohodě. Ale přesto vás chci poprosit, jestli by se vám to někomu podařilo změřit a zakreslit, tak bych si to nechal udělat.
Napsal: 29 črc 2006, 23:43
od Tomino82
WOW, další zelená sonátka, jako ta moje
))
no spíš z jiného soudku, jak to máte pánové se spotřebou? mám benzína a žere mi to tak těch 9-11 litrů, to je podle me dost, takže chci zajte někam do servisu at se mi na to mrknou... ma s tim nekdo nejaky zkusenosti, jak snizit spotrebu?
Napsal: 30 črc 2006, 21:17
od hlobilp
2,5 V6 - dlouhodoba spotreba 10,3. Ale moc na spotrebu nejezdim. Na dlouhe trasy se da jet do osmi, ale tak jsem jel jen jednou, spis 9-9,5. Mimo obec 120-130, pri predjizdeni 3 a plny plyn.
Spotřeba LPG
Napsal: 31 črc 2006, 19:15
od matokopr
Tak moje Sonatka (2.0, 16V, 220 tkm) si papne tak 12 l plynu. Teď, když jede pořád klima tak spíš 13. Většinu km najezdím do práce (25 km). Nejsem žádný divočák a hlavně poslední měsíc jsem jezdil hodně v klidu. Ale někdy se to fakt nedá, když teď někteří jezdí v obci 35-40 km/h. Na benzín nevím, protože na něj jen startuju a navíc mi to na benál jede blbě. Asi přicpané vstřikovače. Jede to jakoby na 3 a půl válce. Nekultivovaný chod. Nejhorší je to při nízkých otáčkách. Při vyšších se to trochu ztrácí. Už jsem s tím měl problémy. Jestli máte někdo nějaké zkušenosti jak je pročistit, tak prosím sem s tím.
podtlak
Napsal: 01 zář 2006, 09:58
od cypisek
Kluci jste mi schopni někdo poradit kde přijdou připojene ty podtlakove hadičky ze sani ?? včera mi poskladali motor nahodili do auta ale nějak hadičky zůstaly nezapojene ... 2.0 16v
Napsal: 01 zář 2006, 15:05
od Lukino
čau, čau, po dlouhý době. Hele kouknu se u sebe, mám sice starší model, ale snad to bude stejné ... O víkendu budu zase u svýho auta, tak pak dám vědět ... Zdravím
Napsal: 08 zář 2006, 10:33
od Lukino
Cypisku, se moc omlouvám, ale ještě jsem se nedostal k autu. Nicméně vývody A1 a A2 vedou na čidlo k termostatu - A1 do vrchlíku čidla, A2 do jeho boku. Třetí vývod myslím P mám zaslepený origo čepičkou. Zítra to ještě zkontroluju, jestli to píšu dobře a dám vědět, koukal jsi se už na hmservice
Problémy se startováním
Napsal: 07 lis 2006, 22:36
od alda
Ahoj kluci, už jsem se rozepisaval jinde, ale tady jsou oborníci
tak přidávám i zde. Můžete mi někdo poradit? Mám takový malý problém. Asi před půl rokem mi odešlo palivové čerpadlo na Sonatě 2.5 V6 24V 99r. LPG. Benzín mi sice nikdy nedošel, ale čerpadlo se odporoučelo. Auto jsem startoval vždy na benzín. Najednou nešlo nastartovat. Pak jsem čerpadlo vyměnil a od té doby mám problémy se startováním. Na benzín to startuje déle a chytne až tak za 3-5 vteřin nepřetržitého startování. Někde mi řekli, že jsou přicpány vstřikovače, jinde zase něco jiného (svíčky, kabely - mám na nich najeto 40000 km), ale nikdo nic kloudného. Tak nevím, když je auto studedné tak je to trochu lepší, když je teplé je to horší. Jen pokud se motor vypne a hned (tak do 5 minut) nastartuje chytne okamžitě. Mám takové tušení, že by to mohlo být nějaké čidlo, nebo sytič (pokud tam nějaký je), nebo váha či krokovací motorek. Dík.
motor
Napsal: 07 lis 2006, 23:44
od cypisek
Lukino : hadičky poradil hujer z Prahy .. ale ono to jede se mi zda uplně stejně teď jak před tím co byly odpojene
Re: motor
Napsal: 08 lis 2006, 13:45
od Lukino
cypisek píše:Lukino : hadičky poradil hujer z Prahy .. ale ono to jede se mi zda uplně stejně teď jak před tím co byly odpojene
Doufám, že jsem Ti neporadil blbost. Seknul jsem se hodně? Přiznám, že jsem na Tebe úplně zapomněl, tak už Ti dlužím dvě piva (to první za manuál)
Re: Problémy se startováním
Napsal: 08 lis 2006, 13:50
od Lukino
to Alda: tak to nevím, ale vzhledem k tomu, že píšeš, že problémy začali po výměně čerpadla, hledal bych chybu tam. Jinak problematické teplé a studené starty může dělat cívka. Jinak jestli máš na svíčkách 40000 tak asi taky budou k.o., ale jen názor. Zkusil bych klasiku: svíčky + kabely + kabel k cívce + diagnostika. Teda ty svíčky - nemáš ten model co se musí sundat sání kvůli výměně svíček? - jestli jo tak to potěš prdel ... v tom případě bych jel na diagnostiku hned ...