To si Cony nemyslím, že to by takto, jak píšeš mohlo fungovat.. V každé části linky jsou určité kontrolní body a kompaktní systém, který vše kontroluje a upozorňuje..
Dnes už se auta nedělají na koleně, ale vše je elektronicky monitorováno. Pochybuji, že by dělník mohl jakkoliv "ovládat" rychlost linky (ano, jistě ji může v případě ohrožení života úplně zastavit)
- od toho, aby linka jela určitou rychlostí jsou vyšší manažeři (vedoucí linky, vedoucí směny, mistři výroby) + konkrétní časové normy pro jednotlivé úkoly a úkony..
Docela mě ale překvapuje, kolik lidí neustále otevírá TÉMA: I30 = NEPOVEDENÉ, PROBLÉMOVÉ AUTO (těch vláken je tu několik, podle mne až moc). Nejsem tu proti cenzuře (naopak, každý nechť píše o všem, co jej trápí, ale mělo by se to vztahovat k tématu a mělo by to být podpořeno argumenty a důkazy). Já jsem přesedlal do I30 z Octavie a tak mohu potvrdit, že po 12.000 km auto jede jak má
žádná potíž, což jistě Škoda auto a jiní konkurenti neradi vidí (obtížně pak hledají argumenty proč NEkoupit právě I30, i40 - tím se živím, mohu přispět odborně
)...
A to, že se některá auta vrací do servisu k opravám: je naprosto normální běžná věc, stává se to i u Volva, BMW, Škody, AUDI, Porsche.. Jde jen o to, jak se k tomu postaví odborný sevis (mé argumenty, jejich argumenty).
Prostě to všechno je jen shluk technických čidel, motorků, všelijakých hejblat a drátů, kterému v ucelném shluku říkáme AUTO. A ty jednotlivé komponenty zcela běžně a logicky reagují na únavu materiálu, kvalitu materiálu a provedení, životnost, atp. Chci tím říci, že kdyby tomu tak nebylo, popírali bychom základní elementární jevy známé z fyziky, chemie, matematiky...
Každý rejpal by se měl obecně zamyslet nad jednoduchou otázkou: ostatní automobilky nemajií se svými vozy problémy??? Mají, stačí se jen zaregistrovat na Ford-Fóru, Škoda-Foru (byl jsem 7 let aktivní) a potvrdím, že i Škoda vypouští do provozu auta, která nefungují a musí do opravy.
Závěr tedy je: I30 JE SLUŠNÝM AUTEM V POMĚRU CENA X VÝKON (nikoliv motoru, ale obsah a služba výrobku). Ne vždy se toto o ostatních vozech jiných konkurentů dá říci. Ale jaké auto - to záleží především na nás - kupcích - samotných, co je pro nás klíčové a komu (výrobce) a čemu (typu auta) nakonec dáme přednost . Toť vše..