Stránka 3 z 5

Re: i30 problémové auto, nebo značka?

Napsal: 10 úno 2011, 14:45
od Mr. HYUNDAI
To je jednoduché, špatně čteš TP. V KIA Motors Slovakia je vyroben motor, auto v HMMC Nošovice.

Re: i30 problémové auto, nebo značka?

Napsal: 11 úno 2011, 00:20
od abraaj
jo jo. čtu špatně... jsem se prehlídl o řádek a stydim se :-) jinak vy máte list z výstupní kontroly z fabriky? to mi prodejce nedal :-(

Re: i30 problémové auto, nebo značka?

Napsal: 27 pro 2011, 17:06
od vlado1979

Re: i30 problémové auto, nebo značka?

Napsal: 27 pro 2011, 17:16
od Hardcam
To me vic prekvapuje KIA na 14. nez Hyundai na prvnim.

Re: i30 problémové auto, nebo značka?

Napsal: 27 pro 2011, 17:34
od Skyline
Mě překvapuje jaké jsou ve všech těch tabulkách a srovnáních kvality, spolehlivosti a bůhví ještě čeho rozdíly. Už na ně přestávám věřit.

Re: i30 problémové auto, nebo značka?

Napsal: 27 pro 2011, 17:34
od vlado1979
Aj mňa to prekvapilo. Zaujímavé, keďže sú jeden koncern a kia sa pýši 7 ročnou zárukou. Každopádne je to úspech pre značku hyundai a treba im pogratulovať.

Re: i30 problémové auto, nebo značka?

Napsal: 27 pro 2011, 17:43
od enjoy
První Hyundai,až za ní Honda,Mazda,Toyota...
Tomu snad nikdo normální nevěří :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: i30 problémové auto, nebo značka?

Napsal: 27 pro 2011, 19:59
od hlobilp
jo.. Hyundai si to koupil, ale vyhrat to VW, Ford, tak je vse v naprostem poradku a fer

Re: i30 problémové auto, nebo značka?

Napsal: 27 pro 2011, 19:59
od Hardcam
+1

Re: i30 problémové auto, nebo značka?

Napsal: 27 pro 2011, 20:29
od Skyline
Ale nějaká podobná aféra tady byla, nebo ne? Jinak TUV ukazuje neco jineho.

Re: i30 problémové auto, nebo značka?

Napsal: 27 pro 2011, 20:39
od matysekul
TUV zajímá stav podvozku a brzd.Je to obdoba STK.

Re: i30 problémové auto, nebo značka?

Napsal: 27 pro 2011, 20:51
od amaize
asi tak nějak hrom ví jaké to měřítko na srovnání mají
A co se týče pracovníků v Nošovicích tak važte slova mám tam dost známých kteří nejsou žádní lempli, u nás na šachtě jsme taky měli kdysi slováky,dnes tu jsou poláci a nikdo neříká že je bylo třeba vykopat , tak když někoho chci hodnotit tak si první sahnu sám sobě do svědomí a nebo se budu dostatečně informovat a né jen jedna paní povídala ,jak je to tu u některých zvykem

Re: i30 problémové auto, nebo značka?

Napsal: 27 pro 2011, 21:11
od vena222
Taky si myslím,že v Nošovicích nejsou žádní kreténi.Už ta kontrola co skoro každému operátorovi stojí za pr...Sice bych tam pracovat asi nemohl,ale to je moje pohodlnost.Nevim proč ty lidi všichni shazují.Že nejsou všichni od fochu?Kdo u nás je .Na tu montáž není třeba VŠ.Jestli se auto kazí,nemusí to být chyba v Nošovicích,ale třeba v subdodavateli,nemyslíte?

Re: i30 problémové auto, nebo značka?

Napsal: 27 pro 2011, 23:04
od Kony5
"Spolehlivost celého systému závisí na spolehlivosti jeho nejslabšího článku"
tím chci jen říct když 99% pracovníku v nošovich bude dělat 100% svoji práci a to 1 % na to prostě bude srát tak ty auta budou stát za hovno... Taky znám lidi z nošovic co prohlásily: "Sem to nestihal a furt sem zastavoval linku a dupali mně za to. Ale ted už to stíham vklidu" (usměv od ucha k uchu) ... Já: "Jakto? Už ses to naučil?" Dotyčný: " Né já už na to mrdám jak to nedodělám tak to pustim dál. "

Re: i30 problémové auto, nebo značka?

Napsal: 28 pro 2011, 10:25
od Cvrček
To si Cony nemyslím, že to by takto, jak píšeš mohlo fungovat.. V každé části linky jsou určité kontrolní body a kompaktní systém, který vše kontroluje a upozorňuje..
Dnes už se auta nedělají na koleně, ale vše je elektronicky monitorováno. Pochybuji, že by dělník mohl jakkoliv "ovládat" rychlost linky (ano, jistě ji může v případě ohrožení života úplně zastavit)
- od toho, aby linka jela určitou rychlostí jsou vyšší manažeři (vedoucí linky, vedoucí směny, mistři výroby) + konkrétní časové normy pro jednotlivé úkoly a úkony..

Docela mě ale překvapuje, kolik lidí neustále otevírá TÉMA: I30 = NEPOVEDENÉ, PROBLÉMOVÉ AUTO (těch vláken je tu několik, podle mne až moc). Nejsem tu proti cenzuře (naopak, každý nechť píše o všem, co jej trápí, ale mělo by se to vztahovat k tématu a mělo by to být podpořeno argumenty a důkazy). Já jsem přesedlal do I30 z Octavie a tak mohu potvrdit, že po 12.000 km auto jede jak má =D> žádná potíž, což jistě Škoda auto a jiní konkurenti neradi vidí (obtížně pak hledají argumenty proč NEkoupit právě I30, i40 - tím se živím, mohu přispět odborně :) )...

A to, že se některá auta vrací do servisu k opravám: je naprosto normální běžná věc, stává se to i u Volva, BMW, Škody, AUDI, Porsche.. Jde jen o to, jak se k tomu postaví odborný sevis (mé argumenty, jejich argumenty).
Prostě to všechno je jen shluk technických čidel, motorků, všelijakých hejblat a drátů, kterému v ucelném shluku říkáme AUTO. A ty jednotlivé komponenty zcela běžně a logicky reagují na únavu materiálu, kvalitu materiálu a provedení, životnost, atp. Chci tím říci, že kdyby tomu tak nebylo, popírali bychom základní elementární jevy známé z fyziky, chemie, matematiky...
Každý rejpal by se měl obecně zamyslet nad jednoduchou otázkou: ostatní automobilky nemajií se svými vozy problémy??? Mají, stačí se jen zaregistrovat na Ford-Fóru, Škoda-Foru (byl jsem 7 let aktivní) a potvrdím, že i Škoda vypouští do provozu auta, která nefungují a musí do opravy.

Závěr tedy je: I30 JE SLUŠNÝM AUTEM V POMĚRU CENA X VÝKON (nikoliv motoru, ale obsah a služba výrobku). Ne vždy se toto o ostatních vozech jiných konkurentů dá říci. Ale jaké auto - to záleží především na nás - kupcích - samotných, co je pro nás klíčové a komu (výrobce) a čemu (typu auta) nakonec dáme přednost . Toť vše..