Stránka 3 z 3
Re: Výměna silenbloku přičného stabilizatoru
Napsal: 13 úno 2011, 19:44
od miooo
gola nevyzera zle ale na to ze to pouziem par krat do roka je to dost penazi
...
Re: Výměna silenbloku přičného stabilizatoru
Napsal: 13 úno 2011, 19:48
od Bolo
Já ani nevěděl že něco takového existuje , tohle zas tak hrozné není
http://www.unibazar.com/cz-detail-6533- ... tacni.html snad i něco vydrží.
Re: Výměna silenbloku přičného stabilizatoru
Napsal: 13 úno 2011, 20:07
od carre1
bolo:tu nekupuj jsou to vyhozené peníze!
Re: Výměna silenbloku přičného stabilizatoru
Napsal: 13 úno 2011, 20:09
od Bolo
A proč?
na to malé kutilství by to mohlo stačit ne? Nebo místo šroubu se povolí něco v té ráčně?
Re: Výměna silenbloku přičného stabilizatoru
Napsal: 13 úno 2011, 20:34
od carre1
Asi tak nějak ale nemá otočné držadlo!
Re: Výměna silenbloku přičného stabilizatoru
Napsal: 17 úno 2011, 12:52
od Slavek8
souhlasim s toudle racnou je to snadnejsi ale porad musis dat ten ram dolu takze korejci sou bud blbi a nebo az moc chytri
v pondeli sem delal to same na fabii 2001 a slo to krasne a trvalo to 40 minut. Akorat se to musi prizvedavat protoze prekazi poloosa. Proste na Hundai je blbej pristup k tomu
Re: Výměna silenbloku přičného stabilizatoru
Napsal: 22 úno 2011, 16:30
od Mike.M
Vymena na Escortu taky porod. tam ten druhy srubek ktery drzi ten plech ani neodkroutis. mista malo a na druhy srub zaden. tzn odkroutit jeden celou tu podkovu co drzi tu gumu vyhnout, vyndat gumu dat novou, ale namazanou, protoze such atam proste dat nejde. no a cele to prichlipnout zpet a pak se trefit sroubkem, protoze tu podkuvku nedate presne na stejne misto. takze vymena jednoho kola sobota a vymena druheho nedele. Ku a Pi padalo hrozne moc a tech piv co sem vypotil...
Re: Výměna silenbloku přičného stabilizatoru
Napsal: 21 bře 2011, 23:02
od vitak
Re: Výměna silenbloku přičného stabilizatoru
Napsal: 29 bře 2011, 21:31
od carre1
To je přesně ona!!!!!
Re: Výměna silenbloku přičného stabilizatoru
Napsal: 03 bře 2012, 20:25
od lukshak
Ahoj jsem na foru nový, mam měsíc santafe 2006 new 4kolku, prosím tě o radu,
když točim doprava (a jen na nerovnostech), tak mi něco klepe v levým "kole"
není to právě tento stabilizátor? na druhou stranu to nic nedělá a ani rovně jen
doprava.
a ještě jedna otázka, někdy mám pocit že se auto na dvojku chvěje, ale nepřená-
ší se to do řadící páky, spíš to cítim od kastle?
Děkuji za rady.
Re: Výměna silenbloku přičného stabilizatoru
Napsal: 05 bře 2012, 15:30
od Jerymat
carre1 píše:Nevím co jsi tam hledal pod tím autem 8 hodin výměna na 30 min a to počítám i se zvednutím na hever a sundání obou kol!!!!!!!
Ááááá zase jeden chytrolín a že nenapíšeš postup jak se to mění za 30 minut , tak možná u Škodovky "stovky" z 60tejch let viď. Já je měním zrovna dneska a vzdal jsem to budu pokračovat zítra je to fakt pakárna.
Re: Výměna silenbloku přičného stabilizatoru
Napsal: 05 bře 2012, 15:34
od Jerymat
Slavek8 píše:Ahoj, dalši nesnadny boj s Hyundaji Santa Fe
když sem popisoval výměnu rozvodu tak sem si myslel že je to vrchol obtižnosti, no tak musim řict že vyměna silenbloku přičneho stabilizatoru byl taky slušny porod, 8 hodin prace a 2 blby gumy po 68 korunach
začalo to slabym poklepavanim ktere se pořad zesilovalo, začal sem to hledat, po pulhodinovem houpani auta z boku na bok a poslouchani odkud to jde sem myslel ze to snad ani neni v tom aute a ze mam halušky, nemoh sem nic zjistit, proste když sem to houpal u řidiče tak to slo od spolujezce kdyz sem houpal autem u spolujezce tak to slo jako od řidice, tak pak zacala houpat manzelka, a ja sem dal poslouchal, problem byl ze se to prenaselo tim pricnym stabilizatorom po celem podvozku. Nakonec sem to nasel na prave strane dirou o velikosti krabicky sirek sem posvitil na silenblok a videl jak ten stabilizator v nem lita nahoru dolu. Nasledovalo schaneni silenbloku. No a potom prace ktera se porovna k praci v dole, ty korejsky idioti davaj srouby ktery drzi silenblok ze zhora misto jako je u normalnch aut ze zdola, takze mista tam je tak na dva prsty a navic stejne se to neda sundat protoze se ten sroub opre o podlahu protoze je dlouhy 8cm. takze obe kola predni dolu, sundat obe tycky stabilizatora, rizeni ktery je na dvouch sroubach z pravy strany dolu, z levy strany pomocny drzak rizeni plus hadice od serva dolu, pak cely ram motoru sundat ktery stejne nejde vic jak 10 cm dolu, a pak zacina porod, z prave strany ockovym klicem 45st. neni mozny se tam dostat, racnou vubec ne, takze jedina zachrana je racnovy klic a to jeste tocite po 2 cm, z leve strany to bylo lepsi tam se prez dlouhy prodluzovak dalo nasadit racna a druhy sroub mala racna a zase tocite po centimetrech, sroub ktery ma 8 cm se vam zda ze ma kilometr sroubujete asi 10min, pritom pulka ho stejne nic nedrzi je prilis dlouhy. Kdyz jsem to skladal spatky tak sem ty srouby projel zavitovym ockem a namazal pak aspon to slo trochu zasroubovat rukou. Jinak uz nikdy nemenit silenbloky,
NIKDY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A kdyz jo tak rovnou oba i kdyz klepe jen jeden
Máš pravdu jsem na tom uplně stejně , klouby vorvaný,rozebranej pul auťáku a nervy v p..... neuvěřitelná pakárna.