Stránka 3 z 3
Re: CHIP tunning 2,0 CRDi 100/135KW
Napsal: 21 zář 2013, 13:32
od idam.i
petr.s píše:Už týden řeším podobný problém, pohrávám si s myšlenkou načipovat mojí 135kW...
Mám už najeto více jak 5t km, tak se po něčem poohlédnu a s někým poradím.
Nechcem vyrývať,ale najskôr by som motor poriadne zabehol ! Možno po 30.000km by som uvažoval čo ďalej.
Re: CHIP tunning 2,0 CRDi 100/135KW
Napsal: 21 zář 2013, 14:24
od milan74kb
@idam.i:
presne aj ja nad tym rozmyslam, ako som pisal, avsak najskor po 1 serviske po 30.000,-
Re: CHIP tunning 2,0 CRDi 100/135KW
Napsal: 21 zář 2013, 17:07
od petr.s
idam.i píše:petr.s píše:Už týden řeším podobný problém, pohrávám si s myšlenkou načipovat mojí 135kW...
Mám už najeto více jak 5t km, tak se po něčem poohlédnu a s někým poradím.
Nechcem vyrývať,ale najskôr by som motor poriadne zabehol ! Možno po 30.000km by som uvažoval čo ďalej.
Tak nevyrývaj a dobre čítaj....: píšu, že se s někým poradím.
Re: CHIP tunning 2,0 CRDi 100/135KW
Napsal: 23 kvě 2014, 18:35
od schmidke
Re: CHIP tunning 2,0 CRDi 100/135KW
Napsal: 23 kvě 2014, 20:49
od petr.s
Vadí mi na tom to, že se musí sahat do řídící jednotky, kdyby to šlo jako u jiných aut, přehrátím programu, nepřemýšlel bych. Ne, že by to ten motor potřeboval, ale zajímal by mě ten rozdíl.
Re: CHIP tunning 2,0 CRDi 100/135KW
Napsal: 23 kvě 2014, 21:36
od sagen
Otázka je, či potrebuješ, lepšie povedané používaš vysoký výkon. Odpoveď je v tom, ako často motor vytočíš na 4000 otáčok. Ak vôbec, tak najlacnejšie riešenie je začať využívať celý rozsah otáčok. Uvidíš, že budeš preháňať aj 2,0 TDi
. Ale pedál musíš stlačiť na podlahu. Takto zrýchľuje málokto ( radiť treba tesne pred obmedzovačom ). Majitelia nových sa boja, aby si to nepokazili, a majiteľov 200000km + obchádza hrôza pred meraním emisií na STK, lebo sa merajú pri vysokých otáčkach a zopár super dieslov po nemeckom dôchodcovi sa už takto rozsypalo. A tak vzniká chip tuning. Často by stačila len ťažšia noha. Dnes som v preteku z križovatky porazil SUBARU IMPREZA WRC, motorka so zrýchlením na 100 km za 6,8 sekundy a 43 kW. Impreza nebol žiadny zodraný baník, len vodič so šiltovkou mladší nešliapol poriadne na plyn, ale pretekať chcel, na červenú prefúkol pár krát výfuk. Stačilo mi na to použiť jednotku a dvojku, pri 120kmh som zvolnil a potom ma s rachotom predbehol, možno sa ponáhľal čipovať
. Na štvorprúdovke v meste bola povolená 70....
Re: CHIP tunning 2,0 CRDi 100/135KW
Napsal: 23 kvě 2014, 22:05
od petr.s
Tak jasně, že je to jak píšeš a jak jsem psal i já, to auto čipovat nepotřebuje, jeho potenciál je velice dobrý a dostačující o čemž se stejně tak jako u tebe každý den přesvědčují majitelé koncernových Tdi, kteří si myslí, že je přece nemůže nějaké neohrabané SUV ohrozit, ale ve většině případů jsou dost překvapeni.
Ale i přesto bych to rád vyzkoušel.
Re: CHIP tunning 2,0 CRDi 100/135KW
Napsal: 23 kvě 2014, 22:35
od sagen
Minulú nedeľu ma na rovinke predbehol chalan na AUDI A6 2,5Tdi rok výroby cca.1990. Keďže mu to dymilo a pri zrýchľovaní to vydávalo strašné zvuky, tak som ho na okreske v zákrutách trochu popreháňal so SantaFečkom a po 10 km som ho predbehol. Mal som výhodu mojich svetiel v jeho zrkadlách, je to nepríjemné lebo auto pôsobí, že je bližšie , skoro na kufry a je rýchle, nato už musí byť šofér prvého auta dosť otrlý alebo zapnúť tempomat . A to mám iba halogény, s xenónmi to musí byť zážitok
Re: CHIP tunning 2,0 CRDi 100/135KW
Napsal: 24 kvě 2014, 08:33
od milan74kb
To auto nepotrebuje chipovat. Len by to chcelo "lepsi" program v RJ. My mame totiz tzv. "uciacu sa" RJ. A to je niekedy mensi problem.
Ked napr. kazdu 5-tu nadrz chodim fakt svizne to auto brutal zrychluje aj na dialnici na 6-ke pri 160-ke.
Ked vsak vacsinou chodim tak "normalne => +10 km/h nad rychl. limity" tak niekedy mam problem kym sa "spamata".
Iste ak podradim do 5-ky, resp. do 3-ky vyrazi jak drak, ale na to nie je vzdy cas
Ale ja som sa rozhodol, cipovat ho isto nebudem. Minimalne preto, lebo ta spojka a prevodovka na to nie je dimenzovana.
Proste nema velku rezervu. To ze je slaba vidno aj pri cuvani do kopca cez prekazky. Alebo dozadu do kopca cez vyssi obrubnik.
Smrdi niekedy v takych pripadoch ako das.
Velmi ma mrzi, ze som sa nechal ukecat na manual. Bol by som si byval usetril kopec problemov ...
Aj ked po tych prvych pociatocnych navstevach servisov a stresoch uz je vsetko povymienane, sadlo si a az teraz ide ako "vino".
Kto bude po mne to auto kupovat bude rad
. Do buducna uz len benzin (mozno turbo) a automat (mozno variator).