Stránka 3 z 3

Re: paranormálne javy

Napsal: 09 kvě 2011, 15:28
od Espero
Není to vidět, ptali jsme se toho, jestli nechce o sobě dát nějakým zvukem, ale nopak to po snaze o kontakt utichlo a dalo chvíli pokoj.

Re: paranormálne javy

Napsal: 09 kvě 2011, 15:48
od FISHkaa
murangil píše:Mám taky drobnou záludnost. Zaparkoval jsem v kopci na zpátečku vypnu motor,klíč nechal v zapalovaní. Za 5 min.cca odjíždím,zařazená zpátečka sešlápnutá spojka,zatažená ručka, otočím klíčem vše se rozsvítilo a zhaslo jak má,čerpadlo nasálo, otočím na start, display komplet zhasnul a i na rádiu, startér ani ťuk. Pustím klíček display svítí normálně. 2.pokus to samé. Vypnul jsem pak zapalování úplně,klíč nevytahoval. 3.pokus následoval standartní úspěšný start. Setkal se s tím už někdo? Případně rada čím to může být,za 7000km se to stalo poprvé a dalších xx startů vše v pohodě.
toto se může stát pokud se ti malonko šoupnul motor po vypnutí motoru a povolení spojky. Pastorek startéru se ne a ne trefit do ozubeného startovacího kola motoru... Pohasnutí všeho = extrémní proudová zátěž startéru... Obecně stačí používat ručku a nebo zařadit 4 - 5ku a do auta trochu drbnout...

Neříkám, že to může být 100% touto závadou, ale stejné symptomy a příčinu sem měl jednou na mé fábii... :mrgreen:

Re: paranormálne javy

Napsal: 11 kvě 2011, 18:09
od murangil
FISHkaa píše:
murangil píše:Mám taky drobnou záludnost. Zaparkoval jsem v kopci na zpátečku vypnu motor,klíč nechal v zapalovaní. Za 5 min.cca odjíždím,zařazená zpátečka sešlápnutá spojka,zatažená ručka, otočím klíčem vše se rozsvítilo a zhaslo jak má,čerpadlo nasálo, otočím na start, display komplet zhasnul a i na rádiu, startér ani ťuk. Pustím klíček display svítí normálně. 2.pokus to samé. Vypnul jsem pak zapalování úplně,klíč nevytahoval. 3.pokus následoval standartní úspěšný start. Setkal se s tím už někdo? Případně rada čím to může být,za 7000km se to stalo poprvé a dalších xx startů vše v pohodě.
toto se může stát pokud se ti malonko šoupnul motor po vypnutí motoru a povolení spojky. Pastorek startéru se ne a ne trefit do ozubeného startovacího kola motoru... Pohasnutí všeho = extrémní proudová zátěž startéru... Obecně stačí používat ručku a nebo zařadit 4 - 5ku a do auta trochu drbnout...

Neříkám, že to může být 100% touto závadou, ale stejné symptomy a příčinu sem měl jednou na mé fábii... :mrgreen:

Už je to vyřešeno (psal jsem tady na str.2) Špatný kontakt v pojistkové skříni. To co jsi psal znám ze své staré Š 120 pomohlo vždy co jsi psal.