Neměl jsem dost času a prostoru se uvnitř Elantry pořádně rozhlídnout-stále tam byly natlačený ty "modelky"(jedna seděla i v kufru
-otevřeným
)a překážely.Mám rád pěkný holky,ale u aut na výstavě bych je oželel.
Jinak jak jsem psal-za ty peníze,hodně pěkný auto.Nízká,protáhlá linie
.Oceňuji,že se
snaží dál vyvíjet vzhled aut a ne jen přešlapovat na místě a za 30 roků jen mírně upravit nárazník jako u VW.
Ela už by stála za úvahu,jestli nové nebo risk a investice s ojetým
.Jak píše Black-možná mírně(2-3roky)ojeté,s jasnou minulostí.....tak snad
Ještě k Velosteru-nemá svou rubriku-ten jsem prolezl důkladně(i když ne úplně,byl u něho dost provoz
).Vzhled-mě se líbí,i když to není díky 3 dveřím,úplně můj šálek kávy.Strana řidiče je o hodně hezčí.Prostor uvnitř naprosto v pohodě(i vzadu).Měl jsem obavu z výšky sedadla řidiče-někdo tady dával fotky z výstavy na SK s hlavou nad střechou
-naopak,byl jsem překvapen,že při 180cm jsem měl v nejnižší poloze sedadla +-10-12cm místa nad hlavou.Byla to verze s pevnou střechou,naopak ty snímky z SK byly z Velostra s posuvnou střechou,tak možná to je důvod,nižší střechy.Moc povedený a pěkný volant a provedení palubní desky/ovládání.
Jen ta cena,vzhledem k 1,6 je opět trochu
dost mimo.Pro kupéčkáře,jako jsem já,budou nepřekousnutelné dveře navíc(linie boku auta).Naopak jiným budou 1 dveře chybět
.Přesto oceňuji odvahu zkusit vyrábět takové auto
.Věřím,že kdyby cena byla na úrovni i30(nebo mírně vyšší)-našlo by si svoji skupinu zákazníků.
Stánek
byl opravdu bohatý,včetně velkých limuzín Genesis a Equus.