Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"
Moderátoři: amaize, Moderátoři
Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"
Už vyššie som písal o štartovaní-neštartovaní, o tom ako prestalo auto štartovať úplne a iba vydávalo podivné elektronické zvuky. Po príchode mechanika firmy Hyundai, serviscentrum je u nás v meste, do 10min, mi s úsmevom vysvetlil aby som vždy dovrel dvere kufra, cez káble naštartoval moje auto, a od vtedy , musím zaklopať, všetko v naj poriadku. Štartuje okamžite, spotreba 5,5-6,5l, podľa jazdy a cesty. Mám 1,4 Style, indickú, nič nebúcha, nevrzga, nikam netečie, prijateľný hluk. Rádio počúvam na volume 4, a to je hlasno, rozprávame sa úplne bežne aj na diaľnici, bez zvyšovania hlasu.
Pripomeniem, že toto auto som chcel, dlho som okolo chodil, vyberal aj Seat, Škodu, Ford, Opel ,Toyotu, Citroen, Peugeot...a iné malé autá, ale vždy som sa vrátil späť k Hyundaiu, preto, lebo som ho chcel a chcem. A mám ho, správam sa k nemu slušne a chcem od neho len to čo mi môže v tej cene a výbave dať.
i20 1,4 Style Electric red 05/2010 12000km
Pripomeniem, že toto auto som chcel, dlho som okolo chodil, vyberal aj Seat, Škodu, Ford, Opel ,Toyotu, Citroen, Peugeot...a iné malé autá, ale vždy som sa vrátil späť k Hyundaiu, preto, lebo som ho chcel a chcem. A mám ho, správam sa k nemu slušne a chcem od neho len to čo mi môže v tej cene a výbave dať.
i20 1,4 Style Electric red 05/2010 12000km
Naposledy upravil(a) VladoM dne 16 bře 2011, 10:18, celkem upraveno 1 x.
- Reklama
Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"
To BMW tiež nie je nejaký zázrak, dnes sa už kvalitné autá nevyrábajú, je to spotrebný materiál, ktorý má svoju životnosť. A kvalita, ktorou sa oháňajú výrobcovia je len marketingový ťah, pre výrobcu je vprvom rade dôležitý zisk a uspokojenie akcionárov. Je to smutné, ale je to tak.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"
Ale ty prachy co za to dáš ti nedovolí říkat, že je to krámcaruser píše:To BMW tiež nie je nejaký zázrak, dnes sa už kvalitné autá nevyrábajú, .....
i20 Inclusive Plus 1,4 - 5 st. manuál, Dark Grey, ESC+TCS - najeto cca 55000 - kravál v kabině stále k nevydržení :-) = tohoto auta jsem se šťastně zbavil!!!!
Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"
To BMW stojí ako tri i20ky, ale že by bolo 3x lepšie to určite nie.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"
Hluk sotva, po discích nejezdím, blázen nejsem. A na dodaných letních gumách je hluk při nižším nahuštění menší, jak při plně nafoukaných. U zimních GY se hluk s tlakem nemění a vždy jsou méně hlučné jak ty dodané. Spotřebu i nižší životnost pneu jo. Jenže než mít za jízdy rozdrkané zuby, tak volím toto menší i když dražší zlo.Poka píše:To jirikstbk: Jízda na podhuštěných pneu zvyšuje hluk ve vozidle i spotřebu...
BMW při najetých 6kkm za rok nepotřebuji, chci jen aby auto fungovalo jak má a to ve všech směrech, ne jen, že mě bez problémů zaveze kam chci. A když něco nefunguje, tak nejsem trotl abych to zatloukal jen proto, aby ostatní neříkali, že mám držet ústa když jsem si nekoupil BMW.koloman.brutus píše:A to je prave to preco som si kupil Hyundai. Je to moje prve nove auto. Na BMW momentalne nemam €. S som spokojny no ked mi nieco vadi tak to poviem.PetrT30 píše:Kdo jste nespokojení kupte třeba BMW a budete spokojení.
- koloman.brutus
- **
- Příspěvky: 358
- Registrován: 24 dub 2009, 16:39
- Bydliště: Prešov
Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"
caruser viezol si sa niekedy v BMW?
Ak by si mal mnozstvo € a tak by si sa pri vybere medzi napr. BMW 118i a Hyundai i20 urcite rozhodol pre BMW. Nejde o to ci je to 2-3x lepsie alebo 2-3x drahsie. Proste pri soferovani BMW je pocit z jazdy a auta uplne niekde inde ako pri i20. A aj ked je to 6000km za rok.
Pre mna tie peniaze za BMW za to stoja. Ale z plechu sa nenajem.
Ak by si mal mnozstvo € a tak by si sa pri vybere medzi napr. BMW 118i a Hyundai i20 urcite rozhodol pre BMW. Nejde o to ci je to 2-3x lepsie alebo 2-3x drahsie. Proste pri soferovani BMW je pocit z jazdy a auta uplne niekde inde ako pri i20. A aj ked je to 6000km za rok.
Pre mna tie peniaze za BMW za to stoja. Ale z plechu sa nenajem.
R.I.P. Opel ASCONA 1,6D 40kW (r.v 1985)
HAIL to new Hyundai i20 1,2 DOHC 57kW/77HP (model Kappa) - Berry Red
58 000km - motoricka porucha ziadna
HAIL to new Hyundai i20 1,2 DOHC 57kW/77HP (model Kappa) - Berry Red
58 000km - motoricka porucha ziadna
Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"
to: koloman.brutus
Viezol som sa v BMW, šoférovať som ho nešoféroval, to je pravda. Ale jazdil som napr. s MB E 320 CDI T a tam je pravda, že i napriek tomu, že to auto malo 250.000 km, tak tam absolútne nič nevŕzgalo, ale to je asi normálne pri aute za 60.000. Ak by 118 stála rovnako ako i20, tak určite neváham, ale pri tej cene ak by som aj mal tie peniaze určite nie. Pre mňa slúži auto len ako približovadlo z bodu A do bodu B. Radosť z jazdy u mňa predstavuje Ariel Atom alebo Caterham R550.
Viezol som sa v BMW, šoférovať som ho nešoféroval, to je pravda. Ale jazdil som napr. s MB E 320 CDI T a tam je pravda, že i napriek tomu, že to auto malo 250.000 km, tak tam absolútne nič nevŕzgalo, ale to je asi normálne pri aute za 60.000. Ak by 118 stála rovnako ako i20, tak určite neváham, ale pri tej cene ak by som aj mal tie peniaze určite nie. Pre mňa slúži auto len ako približovadlo z bodu A do bodu B. Radosť z jazdy u mňa predstavuje Ariel Atom alebo Caterham R550.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"
Pre Andy971: Neberiem ti nespokojnosť, ale podľa mňa sa nedajú všetky hádzať do jedného vreca...
Niektorý kus sa proste vydarí a niektorý nie.. ..a smolný kus vyšiel na teba.
Druhá vec je ale servis, ten by takto fungovať nemal. Nechce sa mi ale veriť, že by to bol štandard - s čím potom vyhrali "najkvalitnejšiu značku roka 2010?"
S vlastnej skúsenosti (s Oplom Corsa, ktorý mám už 8 rok - a ide dobre) možem povedať, že autorizované servisy nebývajú najlepšpu voľbou.
Do oplu som chodieval, len kým bol v záruke a urobil som si o nich obraz. (Moja otázka: kedy to bude hotové?, ich odpoveď: o jednej., prídem o pol druhej: Tak čo?, odpoveď: o tretej. O štvrť na štyri strácam trpezlivosť, nakoniec sa opraveného auta dočkám až po piatej. - Zadrbať pol dňa len preto, že niekto nevie koľko má ktorá oprava trvať, pritom na všetko sú stanovené normohodiny. Alebo také ceny za opravy. Po skončení záruky som tam bol len raz - výmena čelného skla. Mal som havarijnú poistku so spoluúčasťou 5.000 sk, tak sa pýtam: koľko bude stáť výmena čelného skla? Odpoveď: 5.791 Sk s DPH. Tak si vravím, že kašlem na naťahovanie sa s poisťovňou pre pár korún, (po všetkých vybavovačkách by som aj tak dostal len 791 Sk) nechám to opraviť bez poistky - ono aj tak to prasklo samo od seba - bez akejkoľvek zjavnej príčiny (a potom ešte 2x)... No a ako to dopadlo - na faktúre cifra: 10.800 (cca) - tak tomu vravím "ku**a" rozidel! - Dvojnásobok oproti tomu čo mi borec na príjme v servise ráno povedal!
Tým chcem povedať, že niekedy sa ti môže zdať, že za plotom je tráva zelenšia, ale len dokiaľ tam nepreskočíš...
Je pravda, že keď lákajú ľudí na 5-ročnú záruku, tak by ju mali aj splniť, ale ja tvrdím, že lepší než akýkoľvek autorizovaný servis, je akýkoľvek neautorizovaný servis, v ktorom robia šikovní ľudia, ktorých robota baví, a hlavne kotrí vedia, že keď niečo doserú, tak už tam neprídem (+každý, komu to pri pive spomeniem)
Niektorý kus sa proste vydarí a niektorý nie.. ..a smolný kus vyšiel na teba.
Druhá vec je ale servis, ten by takto fungovať nemal. Nechce sa mi ale veriť, že by to bol štandard - s čím potom vyhrali "najkvalitnejšiu značku roka 2010?"
S vlastnej skúsenosti (s Oplom Corsa, ktorý mám už 8 rok - a ide dobre) možem povedať, že autorizované servisy nebývajú najlepšpu voľbou.
Do oplu som chodieval, len kým bol v záruke a urobil som si o nich obraz. (Moja otázka: kedy to bude hotové?, ich odpoveď: o jednej., prídem o pol druhej: Tak čo?, odpoveď: o tretej. O štvrť na štyri strácam trpezlivosť, nakoniec sa opraveného auta dočkám až po piatej. - Zadrbať pol dňa len preto, že niekto nevie koľko má ktorá oprava trvať, pritom na všetko sú stanovené normohodiny. Alebo také ceny za opravy. Po skončení záruky som tam bol len raz - výmena čelného skla. Mal som havarijnú poistku so spoluúčasťou 5.000 sk, tak sa pýtam: koľko bude stáť výmena čelného skla? Odpoveď: 5.791 Sk s DPH. Tak si vravím, že kašlem na naťahovanie sa s poisťovňou pre pár korún, (po všetkých vybavovačkách by som aj tak dostal len 791 Sk) nechám to opraviť bez poistky - ono aj tak to prasklo samo od seba - bez akejkoľvek zjavnej príčiny (a potom ešte 2x)... No a ako to dopadlo - na faktúre cifra: 10.800 (cca) - tak tomu vravím "ku**a" rozidel! - Dvojnásobok oproti tomu čo mi borec na príjme v servise ráno povedal!
Tým chcem povedať, že niekedy sa ti môže zdať, že za plotom je tráva zelenšia, ale len dokiaľ tam nepreskočíš...
Je pravda, že keď lákajú ľudí na 5-ročnú záruku, tak by ju mali aj splniť, ale ja tvrdím, že lepší než akýkoľvek autorizovaný servis, je akýkoľvek neautorizovaný servis, v ktorom robia šikovní ľudia, ktorých robota baví, a hlavne kotrí vedia, že keď niečo doserú, tak už tam neprídem (+každý, komu to pri pive spomeniem)
i20 1.4 CRDi, 55kW, Comfort, Ice blue - od 2.3.2011
Opel Corsa 1.3 CDTi, 51kW, od 6.11.2003
Opel Corsa 1.3 CDTi, 51kW, od 6.11.2003
Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"
A ešte k vŕzganiu:
to by si mal počuť ako vŕzga a hučí Corsa - na druhej strane, po 7,5 roku a 191.000 km na to má už nárok.
Niekedy si ale pripadám ako v pirátskom korábe - tak vŕzga zadná náprava!
Moja nová i20 nič také nerobí - podľa mňa je spravená veľmi solídne, hluk z vonku nijak valne nepociťujem, trochu ide hlukod kolies, ale tiež záleží aj na kvalite cesty, keď buchneš dverami, tak si môžeš spraviť obraz o tuhosti karosérie, ani od motora žiadny extra hluk necítim. Pravdaže benzínový motor máš ináč sprevodovaný - a celkom verím tomu že nie najšťastnejšie - u diesla je to presne naopak - na prevodové pomery nedám dopustiť - pri 120 km/h mať 2.500 otáčok - podľa mňa to je super. (platí pre diesel!)
Fabia možno jazdí ticho, ale TROJVALEC? .... no neviem..
to by si mal počuť ako vŕzga a hučí Corsa - na druhej strane, po 7,5 roku a 191.000 km na to má už nárok.
Niekedy si ale pripadám ako v pirátskom korábe - tak vŕzga zadná náprava!
Moja nová i20 nič také nerobí - podľa mňa je spravená veľmi solídne, hluk z vonku nijak valne nepociťujem, trochu ide hlukod kolies, ale tiež záleží aj na kvalite cesty, keď buchneš dverami, tak si môžeš spraviť obraz o tuhosti karosérie, ani od motora žiadny extra hluk necítim. Pravdaže benzínový motor máš ináč sprevodovaný - a celkom verím tomu že nie najšťastnejšie - u diesla je to presne naopak - na prevodové pomery nedám dopustiť - pri 120 km/h mať 2.500 otáčok - podľa mňa to je super. (platí pre diesel!)
Fabia možno jazdí ticho, ale TROJVALEC? .... no neviem..
i20 1.4 CRDi, 55kW, Comfort, Ice blue - od 2.3.2011
Opel Corsa 1.3 CDTi, 51kW, od 6.11.2003
Opel Corsa 1.3 CDTi, 51kW, od 6.11.2003
- killimanjaro
- *
- Příspěvky: 48
- Registrován: 28 lis 2009, 18:46
- Bydliště: Banská Bystrica
Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"
Moje skusenosti po cca 15.000km
Vyslovene ma nehneva nic.
Nic mi v aute nevrzga ani nehrka.
Aj pri vyssej rychlosti cez 180km/h sa dalo v aute rozpravat bez kricania.
Pod 120km/h je to uplne tiche.
Problem so "skapinajucim" motorom pri startovani zmyzol, ked sa z nasej sidliskovej bezniky Jett stal Lukoil.
V servise mi bezplatne opravili defekt (klinec v pneumatike) a bezplatne zatreli aj skrabanec, ktory som si spravil pri nakladani kovoveho stojanu na zadnych dverach.
Takze aj praca servisu u mna na vybornu.
Ale aby som len nechvalil:
Na ovladanie palubneho pocitaca cez to neskutocne hlupo umiestnene tlacidlo TRIP som si ani po dvoch rokoch nezvykol.
Vadi mi svetlo nad prednymi sedadlami. Ked sa zapne v noci, clovek si pripada ako na operacnej sale alebo pri pristavani mimozemskej lode. "Vyborne" sa pri tom soferuje. Preklinam spolujazdcov vzdy ked si potrebuju na nieco posvietit.
Nic zasadnejsie nemam. Asi maly v Indii dobry den, ked vyrobili moje auto. Dufam, ze to tak vydrzi do konca zaruky, ked to predam.
Vyslovene ma nehneva nic.
Nic mi v aute nevrzga ani nehrka.
Aj pri vyssej rychlosti cez 180km/h sa dalo v aute rozpravat bez kricania.
Pod 120km/h je to uplne tiche.
Problem so "skapinajucim" motorom pri startovani zmyzol, ked sa z nasej sidliskovej bezniky Jett stal Lukoil.
V servise mi bezplatne opravili defekt (klinec v pneumatike) a bezplatne zatreli aj skrabanec, ktory som si spravil pri nakladani kovoveho stojanu na zadnych dverach.
Takze aj praca servisu u mna na vybornu.
Ale aby som len nechvalil:
Na ovladanie palubneho pocitaca cez to neskutocne hlupo umiestnene tlacidlo TRIP som si ani po dvoch rokoch nezvykol.
Vadi mi svetlo nad prednymi sedadlami. Ked sa zapne v noci, clovek si pripada ako na operacnej sale alebo pri pristavani mimozemskej lode. "Vyborne" sa pri tom soferuje. Preklinam spolujazdcov vzdy ked si potrebuju na nieco posvietit.
Nic zasadnejsie nemam. Asi maly v Indii dobry den, ked vyrobili moje auto. Dufam, ze to tak vydrzi do konca zaruky, ked to predam.
Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"
to jirikstbk:
Nevim, jak jste auto kupoval (podle ceho), ale stacilo by si precist par recenzi (testu) - vsude se pise (rika), ze i20 ma tvrdsi podvozek i sedadla a pak se autem projet - a videl byste sam. Vybavu (co vsechno obsahuje a co ne) jste snad pri koupi take musel znat, nebo ne?!
Uplne nechapu, proc si stezujete, ze Vase auto neco ma a neco nema - vzdyt vybavu jste si volil pred koupi sam.
Vrzani plastu byva problem i u aut vyssich trid (v nasem aute plasty obcas "lupnou" jen kdyz je mraz a pusti se naplno topeni (logicke), jinak ani pri prejezdu nerovnosti, ci kostek nic nevrze (max. zadrnci uchyt pasu ridice).
Ja osobne mam spotrebu (ciste v mestskem provozu - v Ostrave, kde co par minut stojite v kolone, nebo na krizovatce) za posledni mesic cca 6,5l. V zime samo vic a v lete mene. Mam najeto cca 15000 km.
S hlucnosti problem nemame ani na dalnici pri 140 km/h (krome zimnich velmi hlucnych pneumatik (ale ty jsou hlucne i v nizkych rychlostech) - letni mame OK).
S razenim taky zadny problem.
Co se tyce rozjezdu, chce to pracovat se spojkou a plynem - a u mne osobne hodne zalezi i na poloze sedadla - je fakt, ze kdyz ho mam spatne, nejsem schopen presne odhadnout polohy spojky - ale, ze by mi auto chcipalo pri rozjezdu?! tak to zase ne. Presedal jsem z Felicie s najetymi 170 000 km a origo spojkou, takze rozdil byl vcelku velky, ale auto mi chciplo parkrat na zacatku - to nebyl jeste zajety motor a v nizkych tockach nemel zadny tah a spojka byla uplne tvrda. Ale pravidlem to v zadnem pripade nebylo.
Vyse uvedenym se Vas v zadnem pripade nechci nijak dotknout ani snizovat Vase ridicske schopnosti, jen nekdo ma mozna pro auta vetsi cit a nekdo mensi - nikdo nemame talent na vsechno.
Nevim, jak jste auto kupoval (podle ceho), ale stacilo by si precist par recenzi (testu) - vsude se pise (rika), ze i20 ma tvrdsi podvozek i sedadla a pak se autem projet - a videl byste sam. Vybavu (co vsechno obsahuje a co ne) jste snad pri koupi take musel znat, nebo ne?!
Uplne nechapu, proc si stezujete, ze Vase auto neco ma a neco nema - vzdyt vybavu jste si volil pred koupi sam.
Vrzani plastu byva problem i u aut vyssich trid (v nasem aute plasty obcas "lupnou" jen kdyz je mraz a pusti se naplno topeni (logicke), jinak ani pri prejezdu nerovnosti, ci kostek nic nevrze (max. zadrnci uchyt pasu ridice).
Ja osobne mam spotrebu (ciste v mestskem provozu - v Ostrave, kde co par minut stojite v kolone, nebo na krizovatce) za posledni mesic cca 6,5l. V zime samo vic a v lete mene. Mam najeto cca 15000 km.
S hlucnosti problem nemame ani na dalnici pri 140 km/h (krome zimnich velmi hlucnych pneumatik (ale ty jsou hlucne i v nizkych rychlostech) - letni mame OK).
S razenim taky zadny problem.
Co se tyce rozjezdu, chce to pracovat se spojkou a plynem - a u mne osobne hodne zalezi i na poloze sedadla - je fakt, ze kdyz ho mam spatne, nejsem schopen presne odhadnout polohy spojky - ale, ze by mi auto chcipalo pri rozjezdu?! tak to zase ne. Presedal jsem z Felicie s najetymi 170 000 km a origo spojkou, takze rozdil byl vcelku velky, ale auto mi chciplo parkrat na zacatku - to nebyl jeste zajety motor a v nizkych tockach nemel zadny tah a spojka byla uplne tvrda. Ale pravidlem to v zadnem pripade nebylo.
Vyse uvedenym se Vas v zadnem pripade nechci nijak dotknout ani snizovat Vase ridicske schopnosti, jen nekdo ma mozna pro auta vetsi cit a nekdo mensi - nikdo nemame talent na vsechno.
Hyundai i20 1,4 Style Red
Pred tím : Škoda 120 L (37 kW), Škoda Felicia 1,3 Atlanta benzin (50 kW)...(pracovně Mitsubishi L-300, Volha, Škoda 125 L, Favority, Felicie, Avia Furgon...)
..."Helejte se, ze mně blbce neuděláte - ja uz blbec sem"...
Pred tím : Škoda 120 L (37 kW), Škoda Felicia 1,3 Atlanta benzin (50 kW)...(pracovně Mitsubishi L-300, Volha, Škoda 125 L, Favority, Felicie, Avia Furgon...)
..."Helejte se, ze mně blbce neuděláte - ja uz blbec sem"...
Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"
Tak postupně.
V době, kdy jsem auto kupoval, tak v testech ještě moc výtek na tvrdý podvozek nebylo a když, tak jen nástin. Ty výtky přišly až později. Přitom škodovkám se vytýkalo že mají tvrdý podvozek. No, ten tvrdý ze škodovky je proti i20 mnohem komfortnější.
Auto jsem kupoval v Olomouci a projel se s ním. Prodejce nejdříve řídil sám a mě pustil za volant na cca 2-3 km po kvalitních cestách. Uznávám, dnes bych ho s tímto přístupem poslal k šípku a šel jinde. To, co podvozek skutečně dělá, jsem zjistil až po zakoupení při cestě domů, kdy při jízdě na starém asfaltu přestala manželka mluvit, protože ji cvakaly při mluvení zuby. To doslova. To není metafora.
K výbavě - vím, co jsem si objednal a vím proč a nevšiml jsem si, že bych k výbavě měl nějakou výtku kromě toho hloupého trojbliku, který se dával i k Fabii Junior, u které aby se ušetřilo, nejsou ani dvířka schránky před spolujezdcem. To, že jsem ho uvedl, bylo jen proto, že jsem s tím Juniorem zrovna ten den jel. Jestli to nevidíte v podpisu, tak mám výbavu Style + další doplňky a v této výbavě je opravdu k podivu, že trojblik neobsahuje. Při hromadné výrobě položka pro výrobce pod 50Kč. Ve zvláštní výbavě byl za 1290 Kč. Docela divné, že?
Nečtete co píšu. Mi plasty nevržou, mi uvnitř palubní desky při jízdě po hrubém asfaltu drnčí snad kabely uvnitř palubní desky, či co to je. To, že hvízdá sedadlo spolujezdce, když není obsazeno je také divné. To, že občas klepe i tablo za zadními sedadly, je také divné. Kdykoliv jsem byl s autem servisu (zpočátku viditelné chyby, jako vadně těsnění ve dveřích, nedoléhající přední kapota, která poskakovala za jízdy atd. pak i při garančce), tak jsem na to upozorňoval a je to tam pořád. Bylo vyměněno zpětné zrcátko, které drnčení mělo způsobovat. Drnčí to pořád. Ano, možná moje chyba, že když jsem jel ze servisu domů a zase to drnčelo, měl jsem se obrátit a jet zpět a trvat na tom, ať to najdou a opraví. Jenže auto pro mě není modlou, abych trávil hodiny v servisu.
Spotřeba - nemám problém. Je po zajetí motoru slušná. U mě odpovídá podle palubního počítače cca vaší. Ve skutečnosti je v průměru o 0,4 litru vyšší. Ale pořád slušná. V příspěvku, kde jsem to uvedl jsem upozornil na to, že se liší od normované mnohem výrazněji než je zvykem.
Hlučnost - asi mám tu smůlu, že jsem nedělal se sbíječkou v dole nebo DJ na diskotékách a nejsem tak hluchý a mám práh vnímání hluku výrazně jinde než ti, co tvrdí, že do i20 hluk nejde. Vím, jaký je v i20 kravál. Ne hluk, kravál. Vím, jaká úroveň hluku se dostává do Fabie. S obojím jezdím. Kdo tvrdí opak, jednoduše nemluví pravdu. A co se týká pneumatik, tak dodané Nokian jsou výrazně hlučnější jak zimní GY Ultra Grip. A bohužel jezdívám trasu Olomouc Brno a jízda v i20 po ní je za trest. Jak ve vztahu k hluku, tak k poskakování na panelech. Ve Fabii hluk do vozu ať už od motoru, rázů podvozku nebo pneu či proudícího vzduchu tolik nejde. Jezdím tam s ní taky. Pro úplnost, když zmiňuji Fabii, myslím tím Fabii I, ne Fabii II.
Řazení - už jsem si zvykl a kupodivu, jak jsem se zde dočetl, tak nové i20 už nemají zpátečku přes klobouček. Proč asi?
Převodovka - já se také umím rozjet, jenže to musí jít přes spojku a vyšší plyn než je mi příjemné. Otázkou je, jak dlouho to spojka vydrží. Horší to má syn nebo dcera, kteří jedou tak jednou za měsíc nebo 2 a rozjíždějí se oba až napotřetí. A dcera se umí do mírného kopečka plynule rozjet spíše jen náhodou. Kupodivu s Felicií nebo Golfem nikdy problém s rozjezdem neměla. Zajímavé, že? A není snad i20 koncipovaná svou velikostí spíše jako auto do města? Pokud ano, tak by mě zajímalo, k čemu tam je 1, která je až někde do 40km/hod? Jedničku snad potřebuji jen na rozjezd, ne? A o to častěji se ve městě rozjíždím. Na co je mi to, že s ní mohu jet 40? Když by to nebylo auto do města, tak proč tolik točí při jízdě po dálnici? Jak jsem psal už dříve, odstupňování převodovky nenavrhoval asi moc přemýšlivý člověk.
Kdo chce a umí číst, tak ví. Kdo nechce a problémy, které to auto má omlouvá jen proto, aby nebyl za hlupáka, že ho koupil, jeho věc. Tím k této věci končím. Můj závěr je ten, že i20 na Fabii nemá co do dílenského zpracování a komfortu jízdy ani náhodou. Bohužel v době koupě byla Fabia II vysloveně škaredé auto a i20 auto, které se líbí. Jak se ukázalo, líbivost není všechno. Ano, jako celek funguje, servis v Olomouci funguje také a při minulé garančce mi vyšli ochotně vstříc. Ale to je vše. Nebyla to dobrá koupě.
Můj závěr (a zejména poučení pro mě, které nikomu nevnucuji) je ten, že při koupi příštího auta, pokud v něm nebudu jezdit např. jako služebním abych ho znal, tak pokud prodejce neumožní zapůjčení dejme tomu na hodinu, dvě, tak půjdu jinam. A pokud bych přece jen měl důvody, proč si to auto koupit, tak si ho půjčím nejdříve v půjčovně za úplatu. Podobnou blbost dvakrát nedělám. Takže závěr, ano, v tomto případě jsem si špatně vybral a dalších x let mě to bude štvát. Abych měnil auta jak ponožky, na to bohužel můj plat nestačí. Ale už to nezměním. A pokud jsem někomu pohanil modlu , tak se omlouvám. Jakékoliv modly nemají v mém životě místo.
V době, kdy jsem auto kupoval, tak v testech ještě moc výtek na tvrdý podvozek nebylo a když, tak jen nástin. Ty výtky přišly až později. Přitom škodovkám se vytýkalo že mají tvrdý podvozek. No, ten tvrdý ze škodovky je proti i20 mnohem komfortnější.
Auto jsem kupoval v Olomouci a projel se s ním. Prodejce nejdříve řídil sám a mě pustil za volant na cca 2-3 km po kvalitních cestách. Uznávám, dnes bych ho s tímto přístupem poslal k šípku a šel jinde. To, co podvozek skutečně dělá, jsem zjistil až po zakoupení při cestě domů, kdy při jízdě na starém asfaltu přestala manželka mluvit, protože ji cvakaly při mluvení zuby. To doslova. To není metafora.
K výbavě - vím, co jsem si objednal a vím proč a nevšiml jsem si, že bych k výbavě měl nějakou výtku kromě toho hloupého trojbliku, který se dával i k Fabii Junior, u které aby se ušetřilo, nejsou ani dvířka schránky před spolujezdcem. To, že jsem ho uvedl, bylo jen proto, že jsem s tím Juniorem zrovna ten den jel. Jestli to nevidíte v podpisu, tak mám výbavu Style + další doplňky a v této výbavě je opravdu k podivu, že trojblik neobsahuje. Při hromadné výrobě položka pro výrobce pod 50Kč. Ve zvláštní výbavě byl za 1290 Kč. Docela divné, že?
Nečtete co píšu. Mi plasty nevržou, mi uvnitř palubní desky při jízdě po hrubém asfaltu drnčí snad kabely uvnitř palubní desky, či co to je. To, že hvízdá sedadlo spolujezdce, když není obsazeno je také divné. To, že občas klepe i tablo za zadními sedadly, je také divné. Kdykoliv jsem byl s autem servisu (zpočátku viditelné chyby, jako vadně těsnění ve dveřích, nedoléhající přední kapota, která poskakovala za jízdy atd. pak i při garančce), tak jsem na to upozorňoval a je to tam pořád. Bylo vyměněno zpětné zrcátko, které drnčení mělo způsobovat. Drnčí to pořád. Ano, možná moje chyba, že když jsem jel ze servisu domů a zase to drnčelo, měl jsem se obrátit a jet zpět a trvat na tom, ať to najdou a opraví. Jenže auto pro mě není modlou, abych trávil hodiny v servisu.
Spotřeba - nemám problém. Je po zajetí motoru slušná. U mě odpovídá podle palubního počítače cca vaší. Ve skutečnosti je v průměru o 0,4 litru vyšší. Ale pořád slušná. V příspěvku, kde jsem to uvedl jsem upozornil na to, že se liší od normované mnohem výrazněji než je zvykem.
Hlučnost - asi mám tu smůlu, že jsem nedělal se sbíječkou v dole nebo DJ na diskotékách a nejsem tak hluchý a mám práh vnímání hluku výrazně jinde než ti, co tvrdí, že do i20 hluk nejde. Vím, jaký je v i20 kravál. Ne hluk, kravál. Vím, jaká úroveň hluku se dostává do Fabie. S obojím jezdím. Kdo tvrdí opak, jednoduše nemluví pravdu. A co se týká pneumatik, tak dodané Nokian jsou výrazně hlučnější jak zimní GY Ultra Grip. A bohužel jezdívám trasu Olomouc Brno a jízda v i20 po ní je za trest. Jak ve vztahu k hluku, tak k poskakování na panelech. Ve Fabii hluk do vozu ať už od motoru, rázů podvozku nebo pneu či proudícího vzduchu tolik nejde. Jezdím tam s ní taky. Pro úplnost, když zmiňuji Fabii, myslím tím Fabii I, ne Fabii II.
Řazení - už jsem si zvykl a kupodivu, jak jsem se zde dočetl, tak nové i20 už nemají zpátečku přes klobouček. Proč asi?
Převodovka - já se také umím rozjet, jenže to musí jít přes spojku a vyšší plyn než je mi příjemné. Otázkou je, jak dlouho to spojka vydrží. Horší to má syn nebo dcera, kteří jedou tak jednou za měsíc nebo 2 a rozjíždějí se oba až napotřetí. A dcera se umí do mírného kopečka plynule rozjet spíše jen náhodou. Kupodivu s Felicií nebo Golfem nikdy problém s rozjezdem neměla. Zajímavé, že? A není snad i20 koncipovaná svou velikostí spíše jako auto do města? Pokud ano, tak by mě zajímalo, k čemu tam je 1, která je až někde do 40km/hod? Jedničku snad potřebuji jen na rozjezd, ne? A o to častěji se ve městě rozjíždím. Na co je mi to, že s ní mohu jet 40? Když by to nebylo auto do města, tak proč tolik točí při jízdě po dálnici? Jak jsem psal už dříve, odstupňování převodovky nenavrhoval asi moc přemýšlivý člověk.
Kdo chce a umí číst, tak ví. Kdo nechce a problémy, které to auto má omlouvá jen proto, aby nebyl za hlupáka, že ho koupil, jeho věc. Tím k této věci končím. Můj závěr je ten, že i20 na Fabii nemá co do dílenského zpracování a komfortu jízdy ani náhodou. Bohužel v době koupě byla Fabia II vysloveně škaredé auto a i20 auto, které se líbí. Jak se ukázalo, líbivost není všechno. Ano, jako celek funguje, servis v Olomouci funguje také a při minulé garančce mi vyšli ochotně vstříc. Ale to je vše. Nebyla to dobrá koupě.
Můj závěr (a zejména poučení pro mě, které nikomu nevnucuji) je ten, že při koupi příštího auta, pokud v něm nebudu jezdit např. jako služebním abych ho znal, tak pokud prodejce neumožní zapůjčení dejme tomu na hodinu, dvě, tak půjdu jinam. A pokud bych přece jen měl důvody, proč si to auto koupit, tak si ho půjčím nejdříve v půjčovně za úplatu. Podobnou blbost dvakrát nedělám. Takže závěr, ano, v tomto případě jsem si špatně vybral a dalších x let mě to bude štvát. Abych měnil auta jak ponožky, na to bohužel můj plat nestačí. Ale už to nezměním. A pokud jsem někomu pohanil modlu , tak se omlouvám. Jakékoliv modly nemají v mém životě místo.
Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"
Rekl bych, ze Kappa je tizsi. Mel jsem pred 14ti dny pujcenou Family Plus 1.2, jakozto zajemce o koupi jsem si auto vyzkousel ve vsech rezimech, ktere pouzivam a z auta jsem byl nadsenej, hlavne prave z ticha a pruznosti. Bohuzel tchan mi plan prekazil :/
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"
No jirikstbk, mas stejny pristup jako ja, taky pro mne i20 neni modla a servitky se neberu. Ale v dobe kdy jsme ty auta kupovali byla fakt fabka drazsi v podobne vybave. A ja bych v te dobe (dlouho po objednani a slozeni zalohy) sel do Fiatu Sedici v plne vybave, ktery byl za podobnou cenu jako moje i20. Ale to jsou holt same kdyby. Nema smysl to resit. Musime to holt vydrzet a auto vyjezdit a poridit si pak jine.
Ledaskdy mne to auto taky stve, ale pres zimu zadne vrzani, zadny hluk. Az ted kdyz jsem prezul na letni je od kol kraval. (nevim jestli to nebude spatnym tlakem, nebo prehozenim pneu do krize).
Jinak ta tvrdost jak pises, ja s tim problem nemam. Pouzivam letni i zimni 15" stejny rozmer. Tlaky mam podle stitku na dverich.
Jinak rozjezdy nebudu komentovat, mame jiny motor a u mne neni problem. Stvou mne ale brzdy - uz jsem je se svagrem cistil a u PP brzdy jsem zjistil zatuhly spodni uchyt plovouciho trmenu - brzdy tak spatne fungovali, rozhybali a vycistili jsme to. Brzdy pak byly zase chvili vyborne. Ted jsou ale zase jen prumerne, a pri brzdeni huci. Nasr... na ty brzdy je to smejd.
Ledaskdy mne to auto taky stve, ale pres zimu zadne vrzani, zadny hluk. Az ted kdyz jsem prezul na letni je od kol kraval. (nevim jestli to nebude spatnym tlakem, nebo prehozenim pneu do krize).
Jinak ta tvrdost jak pises, ja s tim problem nemam. Pouzivam letni i zimni 15" stejny rozmer. Tlaky mam podle stitku na dverich.
Jinak rozjezdy nebudu komentovat, mame jiny motor a u mne neni problem. Stvou mne ale brzdy - uz jsem je se svagrem cistil a u PP brzdy jsem zjistil zatuhly spodni uchyt plovouciho trmenu - brzdy tak spatne fungovali, rozhybali a vycistili jsme to. Brzdy pak byly zase chvili vyborne. Ted jsou ale zase jen prumerne, a pri brzdeni huci. Nasr... na ty brzdy je to smejd.
Kia Sportage 2016 aktualne
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"
to jirikstbk:
Omlouvam se, jestli jsem reagoval i na jine prispevky - cetl jsem cele vlakno a asi to pomotal dohromady. A jak jsem jiz psal : v zadnem pripade jsem se Vas nechtel dotknout.
Jinak co se tyce model (samozrejme i aut), mam take stejny pristup a na i20 mi take nektere veci vadi (napr. trapne "knoflicky" zap. vyhrivani sedadel (v kazdem elektru mozna tak za 20,- Kc), nedoresene sklapeni ZZ, nebo napr. cena koncoveho dilu vyfuku - cca 10000,- Kc (na takove auto neskutecne), taky se v i20 nejsem schopen pohodlne "usadit" - a to jsem nemel problem ani v Jumperu - apod., ...vadila by mi i jednoducha - v kombinaci s tlumenim a odpruzenim - odskakujici zadni naprava, ale u mne se tolik neprojevuje, protoze jezdim se zatizenym kufrem, takze to, ze je takova jaka je, je spis (v mem pripade) plus.
Psal jsem jen osobni zkusenost s nasim autem (a to s nim jezdim pracovne denne po Ostrave a okoli a nekolikrat za rok delsi vzdalenosti). A navic oproti Vam mam vyhodu, ze mi (krome nekterych vyhrad) "sedi" a bavi mne v nem jezdit.
Napr. co se tyce podvozku (hlucnost, tvrdost) - osobne mi tvrdsi podvozek vyhovuje a hlavne - jezdivam nekolikrat rocne do Brna, Prahy, Olomouce a jelikoz nemam rad nudne silnice, jezdim s nekym. "Moji ridici" maji vetsinou VW (napr. Touran), nebo napr. Toyotu Grand Vitara. Snad v zadnem aute jsem nemel na te nasi panelce D1 pocit znatelne vetsi zvukove pohody, nez v i20 - zni to blbe - nechtel jsem rict, ze i20 je extra komfortni auto, jen ten rozdil (vzhledem k cene) se mi nezdal az tak velky (hlavne Touran podle mne za ty penize urcite nestoji) - a to jsem zvykly auto skutecne poslouchat.
Je to samo subjektivni dojem (ale taky nejsem vyznavac diskotek a hlasite hudby (max. pri poslechu klasiky) a doufam, ze sluch mam jeste dobry a navic mi nektere zvuky vylozene vadi (a to mohou byt i velmi tiche).
Pozn.:nejezdim vzadu, tak nevim, ale pry na zadnich sedadlech je v i20 mnohem horsi zvukova pohoda, nez vepredu
Co se tyce odstupnovani prevodovky - je fakt, ze je celkem nesmyslne hybridem prevodovky kratke a dlouhe (ale ve spatnem poradi) - jak jste psal - kratka 5 a dlouha 1. S trojblikem mate asi v principu taky pravdu (pro mne zbytecnost), ale pri cene auta (v nasem pripade cca 350000,- Kc) a cene samotneho 3-bliku, tam byt mohl.
Jen s tou spojkou - bud ji mate spatne serizenou (nebo my dobre), ale ani muj otec, ani bratr, dokonce ani moje pani, ktera ridi auto mozna 1x rocne s rozjezdem problem nemeli - a to za volantem sedeli, kdyz jsme auto meli pujcene na nekolik dni za ucelem vyzkouseni...
Asi je fakt chyba, ze jste si auto na delsi dobu nepujcil a poradne nevyzkousel - to neni kritika, protoze kdyby mi to prodejce nenabidl, ani ve snu by mne nenapadlo, ze je to vubec mozne (nove auto mame poprve).
Ze Vas auto s...e, mne mrzi - ne kvuli znacky (nebo proto, ze ho mam taky - ostatne korejce poprve - a to hlavne kvuli velikosti kufru, podvozku, cene a vybave v dobe koupe - jinak mi to bylo 1), ale ze to jsou pro Vas vyhozene nemale penize (sam jsem nekolik takovych chyb v zivote udelal a jelikoz penize nerostou na stromech, tak to nastve o to vic). Ja osobne velmi rad ridim (a byl jsem v situacich, kdy to ze zdrav. duvodu moc neslo) a tak vim, ze sedat za volant s odporem neni nic moc (at uz z jakychkoliv duvodu).
Omlouvam se, jestli jsem reagoval i na jine prispevky - cetl jsem cele vlakno a asi to pomotal dohromady. A jak jsem jiz psal : v zadnem pripade jsem se Vas nechtel dotknout.
Jinak co se tyce model (samozrejme i aut), mam take stejny pristup a na i20 mi take nektere veci vadi (napr. trapne "knoflicky" zap. vyhrivani sedadel (v kazdem elektru mozna tak za 20,- Kc), nedoresene sklapeni ZZ, nebo napr. cena koncoveho dilu vyfuku - cca 10000,- Kc (na takove auto neskutecne), taky se v i20 nejsem schopen pohodlne "usadit" - a to jsem nemel problem ani v Jumperu - apod., ...vadila by mi i jednoducha - v kombinaci s tlumenim a odpruzenim - odskakujici zadni naprava, ale u mne se tolik neprojevuje, protoze jezdim se zatizenym kufrem, takze to, ze je takova jaka je, je spis (v mem pripade) plus.
Psal jsem jen osobni zkusenost s nasim autem (a to s nim jezdim pracovne denne po Ostrave a okoli a nekolikrat za rok delsi vzdalenosti). A navic oproti Vam mam vyhodu, ze mi (krome nekterych vyhrad) "sedi" a bavi mne v nem jezdit.
Napr. co se tyce podvozku (hlucnost, tvrdost) - osobne mi tvrdsi podvozek vyhovuje a hlavne - jezdivam nekolikrat rocne do Brna, Prahy, Olomouce a jelikoz nemam rad nudne silnice, jezdim s nekym. "Moji ridici" maji vetsinou VW (napr. Touran), nebo napr. Toyotu Grand Vitara. Snad v zadnem aute jsem nemel na te nasi panelce D1 pocit znatelne vetsi zvukove pohody, nez v i20 - zni to blbe - nechtel jsem rict, ze i20 je extra komfortni auto, jen ten rozdil (vzhledem k cene) se mi nezdal az tak velky (hlavne Touran podle mne za ty penize urcite nestoji) - a to jsem zvykly auto skutecne poslouchat.
Je to samo subjektivni dojem (ale taky nejsem vyznavac diskotek a hlasite hudby (max. pri poslechu klasiky) a doufam, ze sluch mam jeste dobry a navic mi nektere zvuky vylozene vadi (a to mohou byt i velmi tiche).
Pozn.:nejezdim vzadu, tak nevim, ale pry na zadnich sedadlech je v i20 mnohem horsi zvukova pohoda, nez vepredu
Co se tyce odstupnovani prevodovky - je fakt, ze je celkem nesmyslne hybridem prevodovky kratke a dlouhe (ale ve spatnem poradi) - jak jste psal - kratka 5 a dlouha 1. S trojblikem mate asi v principu taky pravdu (pro mne zbytecnost), ale pri cene auta (v nasem pripade cca 350000,- Kc) a cene samotneho 3-bliku, tam byt mohl.
Jen s tou spojkou - bud ji mate spatne serizenou (nebo my dobre), ale ani muj otec, ani bratr, dokonce ani moje pani, ktera ridi auto mozna 1x rocne s rozjezdem problem nemeli - a to za volantem sedeli, kdyz jsme auto meli pujcene na nekolik dni za ucelem vyzkouseni...
Asi je fakt chyba, ze jste si auto na delsi dobu nepujcil a poradne nevyzkousel - to neni kritika, protoze kdyby mi to prodejce nenabidl, ani ve snu by mne nenapadlo, ze je to vubec mozne (nove auto mame poprve).
Ze Vas auto s...e, mne mrzi - ne kvuli znacky (nebo proto, ze ho mam taky - ostatne korejce poprve - a to hlavne kvuli velikosti kufru, podvozku, cene a vybave v dobe koupe - jinak mi to bylo 1), ale ze to jsou pro Vas vyhozene nemale penize (sam jsem nekolik takovych chyb v zivote udelal a jelikoz penize nerostou na stromech, tak to nastve o to vic). Ja osobne velmi rad ridim (a byl jsem v situacich, kdy to ze zdrav. duvodu moc neslo) a tak vim, ze sedat za volant s odporem neni nic moc (at uz z jakychkoliv duvodu).
Hyundai i20 1,4 Style Red
Pred tím : Škoda 120 L (37 kW), Škoda Felicia 1,3 Atlanta benzin (50 kW)...(pracovně Mitsubishi L-300, Volha, Škoda 125 L, Favority, Felicie, Avia Furgon...)
..."Helejte se, ze mně blbce neuděláte - ja uz blbec sem"...
Pred tím : Škoda 120 L (37 kW), Škoda Felicia 1,3 Atlanta benzin (50 kW)...(pracovně Mitsubishi L-300, Volha, Škoda 125 L, Favority, Felicie, Avia Furgon...)
..."Helejte se, ze mně blbce neuděláte - ja uz blbec sem"...