Stránka 3 z 7
Re: Motor diesel / CRDi TUCSON
Napsal: 14 říj 2011, 07:38
od Saimon
majfi píše:Saimon :
tenhle klic jsem vubec nepotreboval - mam tam filtracni vlozku a na povoleni pouzdra staci imbus
Já mám olejový filtr za motorem, jako by pod předním sklem.
Re: Motor diesel / CRDi TUCSON
Napsal: 14 říj 2011, 08:01
od majfi
jo jo to mame stejne .... jenom se divim ze mas pevny filtr a ja vlozku(asi jina vybava
)
Problem bude ze kazdy vyrobce filtru bude mit ten klic jinej (npr klic na filtr od mann ti nepujde do hilfo)
ja to vyresil touhle sadou - jestli se ti bude chtit dat ty prachy tak si tam ten svuj rozmer 100% najdes ( neni to zadny profi ale na to povoleni to uplne staci )
http://www.uni-max.cz/klice-na-olejove- ... na-sada/d/
Re: Motor diesel / CRDi TUCSON
Napsal: 14 říj 2011, 19:09
od Saimon
majfi píše:jo jo to mame stejne .... jenom se divim ze mas pevny filtr a ja vlozku(asi jina vybava
)
Problem bude ze kazdy vyrobce filtru bude mit ten klic jinej (npr klic na filtr od mann ti nepujde do hilfo)
ja to vyresil touhle sadou - jestli se ti bude chtit dat ty prachy tak si tam ten svuj rozmer 100% najdes ( neni to zadny profi ale na to povoleni to uplne staci )
http://www.uni-max.cz/klice-na-olejove- ... na-sada/d/
No já mám taky jen vložku ale musí se povolit to vrhní víko tím nádstavcem co jsem dával tu fotku.
Loni jsem dělal výměnu oleje neboli jsem u toho byl a dávali tam ten Klíč na olejové filtry a já to tak metrem změřil, že by to mohl být tento Klíč na olejové filtry 77-78.8mm.
Re: Motor diesel / CRDi TUCSON
Napsal: 14 říj 2011, 19:30
od Bolo
Já používám takovej klíč s řetězem z tesca a jde to taky.
Re: Motor diesel / CRDi TUCSON
Napsal: 14 říj 2011, 19:35
od Saimon
Bolo tam není žádné místo na manipulaci.
Re: Motor diesel / CRDi TUCSON
Napsal: 14 říj 2011, 19:52
od Bolo
no to máme podobné u mě , ale stačí jen trochu povolit a pak už to jde rukou.
Re: Motor diesel / CRDi TUCSON
Napsal: 14 říj 2011, 19:57
od Saimon
OK, jinak teď za 1.500 km jdu měnit olej, tak si to změřím a mněl by to asi být tento, tak ho koupím a bude
http://eshop.motoservis-travnicek.cz/na ... 11009.html
Re: Motor diesel / CRDi TUCSON
Napsal: 14 říj 2011, 20:02
od Bolo
A jaký budeš dávat, já měnil cca 2 týdny zpět total quartz 9000 energy nebo tak nějak
Re: Motor diesel / CRDi TUCSON
Napsal: 14 říj 2011, 20:08
od Saimon
Mám filtr pevných částic, takže tento co se tam má dávat Castrol Magnatec C3 5W-30
Tucson 2.0 CRDi
Napsal: 15 říj 2011, 19:10
od tucson
Ahoj, potřeboval bych poradit při výměně rozvodového řemenu. Dnes jsem to rozdělal, ale zjistil jsem, že nelze odmontovat díl mezi řemenem a karoserií. Šrouby jsou moc dlouhé, nejdou vytáhnout, vadí nosník kastle, proto se nemůžu dostat k řemenu.Tak jsem to dal zpátky.
Dík
Re: Motor diesel / CRDi TUCSON
Napsal: 17 říj 2011, 06:47
od majfi
aha .. takze jenom jiny vicko
no v nejhorsim pripade by slo koupit novodurovou (odpadni) trubku (priblizneho prumeru) horkovzduskou nahrat konec a nasadit - jestli to nebude brutal utazeny tak to povolis
Jaky interval vymeny oleje dodrzujete? 15 000km nebo nekdo zkousi delsi?
Jak zjistim jestli mam filtr pevnych castic? A jaky by tam mel byt - s rizenym davkovanim
z nadrzky? Jak dlouho vydrzi napln ?
Zacinam pridavat aditiva do nafty a vyrobce nedoporucuje pouzivat s filtrem pevnych castic tak aby se mi tam neco nepoondilo
Tucson rv 2005 2.0 83kW
Re: Motor diesel / CRDi TUCSON
Napsal: 17 říj 2011, 07:33
od Saimon
Dodržuju 15.000km a dávám pravidelně aditiva
zrovna minulý týden jsem si koupil VIF zimní
Re: problém pri akcelerácii, 2,0 CRDi
Napsal: 30 říj 2011, 00:32
od tonov07
tak mam nové info.
V servise v Senici zistili ze moze byt chyba vo VGR ventile, vymenili ho a auto sa naozaj chvilu spravalo OK.
Po par km ale opat zacalo cukat s motorom pri rozbiehani sa.
Uplnou nahodou som to konzultoval s kolegom a ten mi poradil nech zacnem tankovat obycajnu naftu ( teda nie tu najdrahsiu a udajne najlepsiu ). A naozaj, pomohlo - uz som nabehal niekolko 1000 km a auto sa opravilo samo. Staci tankovat obycajnu naftu
Re: Motor diesel / CRDi TUCSON
Napsal: 30 říj 2011, 09:55
od Saimon
Aspoň vidíme, že nejdražší stojí za prd
Re: problém pri akcelerácii, 2,0 CRDi
Napsal: 08 lis 2011, 09:20
od dric
tonov07 píše:Zdravím, mám 5 rokov Hyundai Tucson 2,0 CRDi nabehaných cca 155 000 km. Doteraz vsetko klapalo tak ako malo, ale pred pol rokom zacalo mat auto slabsiu akceleraciu tak mi vymenili skrtiacu klapku a auto opat islo tak ako malo.
V poslednej dobe som ale zistil ze auto sa pri volnobehu motora prilis trasie a pri prudkom šliapnutí na plyn chvíľu trvá kým sa dostane motor do otáčok. Prejavuje sa to hlavne pri rychlosti 2 ked chcem prudko zrýchliť -akoby auto chcelo zadusit a mierne vynechava motor, po chvili ale naberie otacky a inde normalne. Cize problem je ze pri prudsom sliapnuti na plynovy pedal trva dost dlho kym sa otacky zvysia a zvysuju sa nepravidelne - najskor len pomaly a postupne velmi rychlo stupaju...
V autorizovanom servise mi povedali ze to moze byt:
- vstreky
- spojka
- vyvazenie rozvodov ( menili mi ich pri 120000 km )
Vstreky som vymenil a nič. Vymenili mi aj spojku a zotrvačník - auto prestalo triasť na voľnobeh, takže čiastočný úspech.
Rozvody skontrolovali a tiež nič. Takže v autorizovanom servise v BA už nevedia čo tomu je - kam mam isť, za výrobcom??
S autom som bol až doteraz veľmi spokojný, ale nepredpokladal som že tak rýchlo sa začne porúčať ...
Chcem sa opytat ci nemate nejake skusenosti kde by mohla byt chyba?
Ďakujem
Ahoj,
já mám problém po velkém servisu 120tkm.
Měnili se rozvody bez vodní pumpy,vzduchový filtr,spojka a spojkové ložisko,setrvačník,palivový filtr,brzdové destičky a kotouče atd.
motor se třepal-vibroval že se v autě nedalo sedět.
po servisu to bylo měsíc OK.
teď motor začíná zase vibrovat.
Je to na velkou diskusi.
Mám 6 měsíců záruku na práci a 2 roky na materiál,tak nevím zda nemám reklamovat práci a nebo díl(setrvačník)
Díky za odpovědi a názory.