Stránka 3 z 8

Re: Denní svícení na I30 CW

Napsal: 17 bře 2012, 22:45
od Gagy
standas:proč zakázat?Máš k tomu nějaký podložený důvod?Myslím že pokud jsou LED denní světla udělány podle předpisů a plní funkci která se od nich očekává tak je to přínos.Dnes jsem jel cca 200km a už to vidím na spotřebě.Je ještě brzo realně hodnotit,ale dle PP minimálně 0,3 až 0,5 l/100km

Re: Denní svícení na I30 CW

Napsal: 18 bře 2012, 01:53
od KADETT
Tu úsporu paliva ti neuvěřím i kdybys mě mučil. Vyhodnocovat takový údaj po 200 km je k smíchu.

Re: Denní svícení na I30 CW

Napsal: 18 bře 2012, 08:00
od matysekul
Pánové ,jaká úspora?Trošku přemýšlejte ](*,) Když plácnu,ušetříš 100W a kolik W výkonu dodá tvůj motor? CCa 80000 ?

A i když jsou LED světla náhodou udělána dle předpisů,tak je degraduje ta spousta debilů,která s nimi jezdí neustále i za snížené viditelnosti....

Re: Denní svícení na I30 CW

Napsal: 18 bře 2012, 11:04
od Chasnik
Hardcam píše:Kdyz mi 4 z 5ti svestek reknou, ze lekarnicku musim vozit v kabine a ne v kufru, tak jak asi muzu reagovat :mrgreen:
To si děláš p*del, to se fakt stalo :?: Po mně chtěli vidět lékárničku jenom jednou, jako "odvetu" za moje sdělení, že s jejich kvalifikací přestupku a navrhovanou sankcí nesouhlasím :D

Re: Denní svícení na I30 CW

Napsal: 20 bře 2012, 10:46
od standas
Gagy píše:standas:proč zakázat?Máš k tomu nějaký podložený důvod?Myslím že pokud jsou LED denní světla udělány podle předpisů a plní funkci která se od nich očekává tak je to přínos.Dnes jsem jel cca 200km a už to vidím na spotřebě.Je ještě brzo realně hodnotit,ale dle PP minimálně 0,3 až 0,5 l/100km
No protože, jak už se tady psalo, když se používají tyto světla, tak zůstává zcela neosvýcený zadek! takže pro ostatní je takovýto vůz nebezpečný. Samozřejmě, že když to pak někdo do vás napálí ze zadu, tak je to jeho chyba, ale to je prostě nahovno. To samý mi přijde, když se používají namísto světel mlhovky. Řidiči ve městech pak po setmění často nezapínají normální světla.
Opakuji: takto vytuněné auto vypadá zezadu, jako když není účastno silničního provozu a jen si říká aby to do něj nějakej chudák nabořil.
Prostě ať k těm homologovanejm ledkám nařídí i homologovaný červený ledky dozádu, nebo to uplně zrušit!!!! ok?

Re: Denní svícení na I30 CW

Napsal: 20 bře 2012, 13:33
od Ruska.ruleta
To standas:
Obrázek
RR

Re: Denní svícení na I30 CW

Napsal: 20 bře 2012, 15:54
od alarm
pokial za bežných svetelných podmienok vodič nevidí auto pred sebou, ....takže to nemusí vidieť ani stĺp, ani značku...chcelo by to navštíviť optika.
ak niekto používa tieto svetlá nekorektne napr. za šera, nie je to dôvod zakázať ich, inak by museli zakázať dialkové svetlá, lebo niektorí vodiči ich zabudnú prepnúť pri míňaní sa dvoch vozidiel, čo je ešte nebezpečnejšie.
Nekorektnosť bláznov našťastie neurčuje, nehodnotí a nie je smerodatná v takýchto prípadoch. Mali by zakázať aj výrobu kuchynských nožov, lebo minule s ním naháňal sused susedu... :mrgreen:

Re: Denní svícení na I30 CW

Napsal: 20 bře 2012, 23:14
od Babulik
to alarm: =D> =D> =D>

Re: Denní svícení na I30 CW

Napsal: 21 bře 2012, 07:07
od severtom
Gagy píše:standas:proč zakázat?Máš k tomu nějaký podložený důvod?Myslím že pokud jsou LED denní světla udělány podle předpisů a plní funkci která se od nich očekává tak je to přínos.Dnes jsem jel cca 200km a už to vidím na spotřebě.Je ještě brzo realně hodnotit,ale dle PP minimálně 0,3 až 0,5 l/100km
Neříkám zakázat, ale jasně stanovit, že buď musíš vozit náhradní, nebo jako u běžných světel prostě při svícení jednoho denního světla nebo při současném svícení s běžnými světly pokutovat, příp. zakázat pokračovat v jízdě do odstranění závady. Všem stejným metrem, i u DRL.

Re: Denní svícení na I30 CW

Napsal: 21 bře 2012, 11:19
od standas
Pokusím se být co nejsrozumitelnější.
Jedu v autě, auta co jsou zaparkovaná nesvítí, auta co jedou svítí. ok?
Přijíždím ke křižovatce, kde jsou na obouch stranách zaparkovaná auta. Na křižovatce stojí auto, které je neosvětlené.
Instinktivně si ho zařadím k autům co jsou zaparkované a řidič si odběhl něco zařídit. Začnu ho objíždět. Po té mi dojde, že v něm někdo sedí, a že čeká na zelenou a není v zaparkovaném autě.
Toto mě může nasrat. ok??

A to nemluvím o situacích za šera.

Re: Denní svícení na I30 CW

Napsal: 21 bře 2012, 12:01
od pietro32i
Nechcem vyrývať, ale ako si také situácie riešil, keď nebolo povinné denné svietenie?

Re: Denní svícení na I30 CW

Napsal: 21 bře 2012, 12:17
od Mexican
vsetko toto by poriesil modu s automatickymi svetlami za radovo 500kc. V amere sme jazdili Toyotu Matrix (= Auris). Tiez mala denne svietenie (vpredu) a pri istej forme sera, tmy (aj v tuneloch napriklad) sa rozsietili automaticky vsetky svetla, co signalizovala kontrolka na palubovke. Teda vratane zadnych, osvetlenia pristrojovky a podobne. Bez akehokolvek zasahu vodica - cidlo bolo myslim v celnom. Myslim, ze to by vyriesilo problem so serom. Aj ked osobne nie som velky priaznivec DRL (aj ked u i30 to chapem, pretoze H7 odchadzaju mnohym ludom az prilis casto) zo zasady v dennom svieteni a neosvetlenom zadku nevidim nejaky extra problem. Donedavna sa nesvietilo (a v nemecku sa nesvieti doteraz) a nemam pocit, ze by tam bola extra nehodovost. Ja osobne svietim vsetkym co mam, teda ziadne DRL moduly na Accente nemam (nevidim dovod to tam davat). H4 a zvysne osvetlenie tym nijak extra netrpi, chapem vsak ludi ktori si DRL najma u aut s H7 kupuju

Re: Denní svícení na I30 CW

Napsal: 21 bře 2012, 12:34
od enjoy
Standas:tak bez prdele,ty bez vratit papiry na urad.Protoze s tvym myslenim jsi hodne nebezpecny ucastnik silnicniho provozu.Jestlize povazujes auto bez rozsvicenych zadnich svetel za stojici...
A presne jak rikal kolega predemnou,dokud se nesvitilo,to si musel byt uplne v haji.A nedejboze ze bysi jel treba do nemecka,tam bysi nekoho rozstrelil behem chvile.

Re: Denní svícení na I30 CW

Napsal: 21 bře 2012, 12:40
od Ruska.ruleta
Mám jednoduchou otázku.
Proč Rakousko povinnost svítit přes den zrušilo? (neplatí pro motorky a tím že jsou to sedláci to asi nebude)
RR

Re: Denní svícení na I30 CW

Napsal: 21 bře 2012, 20:19
od alarm
Musím napísať ešte jednu pripomienku k umiesneniu svetiel DRL. Aj ja ich mám nízko, vyššie sa dať nedajú, ale splňujú (ba aj preplňujú :mrgreen: ) vyhlášku.Ak si niekto myslí, že tie svetlá nevidno, je to nezmysel...protiidúci ich nevidí len ak ide predo mnou auto.A na margo umiestnenia ešte niečo. Dnes sa predávajú vozy (napr ASX-ko), ktoré má dvojvláknové žiarovky v hmlovkách a slúžia ako DRL. Hmlovka nesmie byť vyššie ako 350mm(ak si dobre pamätám)