Re: 4x4
Napsal: 20 pro 2011, 12:34
A nebo je tak lacinej? toď otázka
Membrána je tutová, je dokola spuchřelá a jsou tam dvě dirky tak 1,5mm. Taky mě napadlo mechanický ovládání, ale na to já jsem kokot a nemam rád když je něco jinak než má bejt. No holt mě to pak stojí víc peněz a brečim. Tu opravenou otestuju a nechám ji pro strýčka příhodu kdyby někdo akutně potřeboval. Hadičky jsou všechny úplně jak nový i trubky. Ventilky přepínaj, ale mám obavy z vývěvy. to už vůbec nechci vědět co stojí. Dá se třeba ty vývěva nějak inteligentně opravit za mrzkej peníz?maxik píše: ,ked si mechanik,vymen tu membranu za inaksiu,napr. z AC pumpy,alebo pouzi iny podtlakovy valec,alebo daj bowden(mechanicke ovladanie.Dolezite je zistit kde je problem,riesenie potom je uz jednoduche.
zapnu 4x4 a připadá mě že mě předek nezabírá přitom mě válečky chodí jak mě tu někdo radil at se kouknu dole.Maxik-rbk píše:Membrána je tutová, je dokola spuchřelá a jsou tam dvě dirky tak 1,5mm. Taky mě napadlo mechanický ovládání, ale na to já jsem kokot a nemam rád když je něco jinak než má bejt. No holt mě to pak stojí víc peněz a brečim. Tu opravenou otestuju a nechám ji pro strýčka příhodu kdyby někdo akutně potřeboval. Hadičky jsou všechny úplně jak nový i trubky. Ventilky přepínaj, ale mám obavy z vývěvy. to už vůbec nechci vědět co stojí. Dá se třeba ty vývěva nějak inteligentně opravit za mrzkej peníz?maxik píše: ,ked si mechanik,vymen tu membranu za inaksiu,napr. z AC pumpy,alebo pouzi iny podtlakovy valec,alebo daj bowden(mechanicke ovladanie.Dolezite je zistit kde je problem,riesenie potom je uz jednoduche.
proklouhne mě zadek a má sepnout předek a nic ale když dám stalej pohon tak to zabere jsem s toho muj první terenák proto se na vše ptám.kuschall píše:Já bych to neřešil ten předek není nutnej bez toho se obejdeš néééééééééé
Jestli mas teda takovyho Terracana co ja tak, protoze uz jsem fakt nevedel a dost casto jsem se docetl rozdilny veci, tak jsem pouzil navod. Je tam jasne uvedeno, ze po prepnuti na 4x4 je predni naprava natvrdo spojena se zadni. Coz znamena ze to nema mezinapravovej diferak a jede to nastalo 50:50. O sepnuti pri prokluzu nemuze bejt rec. Bud je to seply furt, nebo to neni seply vubec. Jestli predek nehrabe, tak to ten system nepripojune, nebo je v haji neco v tom prednim difu. Jo a taky jsem se dozvedel ze to nejenom pripojuje tu jednu poloosu k difu, ale jeste se to pripojuje v prevodovce. Coz jsem teda fakt nevedel.Lukas Zapletal píše:proklouhne mě zadek a má sepnout předek a nic ale když dám stalej pohon tak to zabere jsem s toho muj první terenák proto se na vše ptám.kuschall píše:Já bych to neřešil ten předek není nutnej bez toho se obejdeš néééééééééé
MÁM DVOJÍ PŘEPÍNÁNÍ NA DVĚ POLOHY PRVNÍ KDYŽ PROKLOUZNE ZADEK A DRUHÉ AUTO JDE DO POMALA A JSOU OBĚ NÁPRAVY ZAPOJENÉMaxik-rbk píše:Jestli mas teda takovyho Terracana co ja tak, protoze uz jsem fakt nevedel a dost casto jsem se docetl rozdilny veci, tak jsem pouzil navod. Je tam jasne uvedeno, ze po prepnuti na 4x4 je predni naprava natvrdo spojena se zadni. Coz znamena ze to nema mezinapravovej diferak a jede to nastalo 50:50. O sepnuti pri prokluzu nemuze bejt rec. Bud je to seply furt, nebo to neni seply vubec. Jestli predek nehrabe, tak to ten system nepripojune, nebo je v haji neco v tom prednim difu. Jo a taky jsem se dozvedel ze to nejenom pripojuje tu jednu poloosu k difu, ale jeste se to pripojuje v prevodovce. Coz jsem teda fakt nevedel.Lukas Zapletal píše:proklouhne mě zadek a má sepnout předek a nic ale když dám stalej pohon tak to zabere jsem s toho muj první terenák proto se na vše ptám.kuschall píše:Já bych to neřešil ten předek není nutnej bez toho se obejdeš néééééééééé
Nevim jestli to bylo na me, ale presne takhle jsem to myslel. Mozna jsem toblbe popsal. Ale urcite se shodnem na tom ze ty co maj tri polohy toho knofliku urcite nebudou mit pripinani predku az po tom co proklouzne zadek. To by tam musel bejt nejakej haldex nebo neco podobnyho. U tech co maj jen dve polohy tomu ale asi tak bude.kuschall píše:To je blbost ty když připojíš předek tak ti rozvodovka sepne a začne se točit kardanka na předek a současně ti selenoidy ti zasunou přední náhon. A další kolečko co tam máš je pouze redukce a to znamená že auto jde do pomala nic víc