Stránka 3 z 4
Re: Pokec o HCCZ
Napsal: 01 lis 2012, 21:29
od Mexican
mladenci z HCCZ .. co keby ste zadali do guglu "hyundai font" a stiahli si ho.. otazka 5 minut a potom to nebude vyzerat ako past na oko. Font hyundai je freeware a Hyundai s tym nemoze skutocne urobit nic
Re: Pokec o HCCZ
Napsal: 01 lis 2012, 21:33
od enjoy
Vím přesně co bych odepsal na ten výhružný mail.. Vy ****** my se tu snažíme Vás podporovat, založili jsme klub příznivců vaší ******* značky a Vy ****** máte kecy?
ps:sakra,ten Tramín je pěkně chytrý víno.
Re: Pokec o HCCZ
Napsal: 01 lis 2012, 22:02
od Borek
Enjoy-myslím,že na tvůj dopis by měli krátkou odpověď.
Takhle se nejedná
a věřím,že s nimi kluci neměli lehkou práci vyjednávat.Na druhou stranu máš pravdu,že by
neškodila alespoň minimální vstřícnost za propagaci značky.
Re: Pokec o HCCZ
Napsal: 01 lis 2012, 22:36
od FISHkaa
tady jsou všichni chytří že?
Borku, sedneme si na jaře k táboráku a David ti poví příběh, na téma "copyright, aneb jak importér připravil kobereček...".
Jo a nechte to logo už na pokoji, grafiku by dal dohromady každej druhej, ale ono to totiž není jenom o fontu a photoshopu
Re: Pokec o HCCZ
Napsal: 01 lis 2012, 23:42
od Hardcam
Ptal ses na to, tak jsi dostal odpovedi
Ze me to martirium s Hyundaiem vubec neprekvapuje...
Re: Pokec o HCCZ
Napsal: 02 lis 2012, 01:07
od Borek
FISHkaa-jasně,už jdu řezat dřevo na táborák.
Teď mám u baráku pěknou fůru dřeva-čekám tuhou zimu.
Re: Pokec o HCCZ
Napsal: 02 lis 2012, 09:29
od Espero
Já myslím, že ty potíže, jakkoli jsem se jich osobně neúčastnil, souvisí s asijským způsobem myšlení a zaměření firmy prakticky výhradně na prodeje nových vozů. Jim je totiž opravdu úplně jedno, co dělají jejich "klienti", jakmile si vůz koupí. Už je nezajímají, protože si koupili a už si nejspíše nekoupí (nebo až za dlouhou dobu). Tak co se s nimi s...t.
To je rozdíl proti VW nebo Renaultu. VW třeba pro majitele jeho produktů letos uspořádal pod hlavičkou značkového klubu sraz, do kterého vrazil 2 miliony Kč. A měl to tak promakané, že účastníci ráno našli v tašce zavěšené na zpětném zrcátku k snídani i párky VW s nápisem original erzatzteile Volkswagen, přičemž tento nápis byl vyhlouben i do samotného párku, či kečup VW. A k tomu pečivo čerstvě přivezené z Německa. Renault tak rozhazovačný není, ale i jeho sponzoring "klientské základny" je významnější než u H. A když k tomu připočítám předraženost dílů, servisní síť nerovnoměrně pokrývající území státu, či spíše ponechaná živelnosti, a to jak z pohledu jednání jednotlivých servisů k zákazníkovi, tak z pohledu stavebního vzhledu servisů i z pohledu nestejnoměrné kvality práce servisů (asi neaplikace normy ISO 9000, 9001) a nepříliš zřetelná zákaznická politika v servisech, pak opravdu nemám důvod znovu kupovat další hyundai, jakkoli jsem s tou mojí H1 vlastně výsostně spokojený jako s autem či výrobkem. Přitom je to škoda, protože ta auta jsou v podstatě skvělá. Jenže k tomu chybí právě ty aspekty, o kterých jsem mluvil. Totiž rozhodnout se pro koupi vozu konkrétní značky je v podstatě jednoduché, jenže pak se s nepřátelskou zákaznickou politikou jako majitel toho auta musím potýkat řadu let co to auto mám. Proto postupně přestupuji se svojí flotilou k Renaultu. (Kupodivu nikoli k VW.) Tam je právě ta zákaznická politika v servisní péči velmi dobře patrná. Ale s tímhle mým hjundajským spacím vagónem mám v úmyslu jezdit ještě řadu let, ale nahrazovat ho Hyundajem už nebudu.
Re: Pokec o HCCZ
Napsal: 02 lis 2012, 09:44
od FISHkaa
Espero, musím tě trochu poupravit:
- s Jirkou jsme měli jednání a v 1Q 2013 máme domluvené další ohledně ofiko podpory
. Jestli chceš víc infa, rád ti zavolám, je toho víc. Možná point to dávat do členské sekce webu - aby jste měli přehled co / s kým / jak jednáme. Respektive, že nesedíme doma na zadku
- vyjednávací pozice našeho klubu je poněkud jiná, než pozice Transporter klubu, to už jsme řešili a dokonce probírali - i tady máme připravenou strategii "jak na to".
Re: Pokec o HCCZ
Napsal: 02 lis 2012, 09:47
od FISHkaa
co se týká postprodejní podpory, tak mám jiný pohled na věc: Mám totiž velkééé zkušenosti se Simple Clever (osobní a fleetový vozový park) a jestli si myslíš, že s tebou nevy.... , tak se pleteš
obecně také hodně závisí na dealerovi. S mazdou sem měl VELKÝ problém v Praze. U
sem šel "na jistotu" a jsem spokojen
Re: Pokec o HCCZ
Napsal: 02 lis 2012, 09:58
od Espero
Mazda jsou zase Asijci. To bude v podstatě stejné myšlení. Ale nechci se tady pouštět do detailů ohledně přístupu v servisech, do tohoto vlákna to nepatří. Ale třeba naposledy, když jsem letos v létě hledal pomoc (světla, brzdové bubny, oprava pantů dveří). U H bych opravil vůz za nějakých 13 tisíc (nové bubny a světla, nové panty). U Škoda VW jsem totéž pořídil za cca 1 500. Neměnili nic, zapnuli frézu a soustruh, vzali vrtačku, uřízli kousek plechu a vyrobili náhradní ulomený držák péra žárovky v korpusu reflektoru, ten tam přišroubovali....). Nemyslím, že by hjundajské servisy nedokázaly opravit kvalitně, ale musíš dlouho čekat, objednávat se v týdnech předem a je to řádově dražší. Howgh. O tom je taky ta podpora. Bez párků na srazu můžu žít, ale své peníze za provozní výdaje na auto rád pužiji na rozumnější věci.
Re: Pokec o HCCZ
Napsal: 02 lis 2012, 10:10
od FISHkaa
to co popisuješ je přesně o přístupu dealera ale
čekací doba je odvozená od počtu servisů vs. vozový park = škoda werke najdeš na každém rohu...
Můj osobní názor je takový, že sofistikované opravy auta mimo záruku svěřím ověřenému servismanovi. Takové u dealera těžko pohledat = mají svojí živnost
Re: Pokec o HCCZ
Napsal: 02 lis 2012, 10:18
od Espero
Přístup dealera je dán hlavně tím, jak mu jeho značkový chlebodárce určí, že musí postupovat. Ten servis, o kterém jsem psal byl prodejní, nepražský, nikoli no name a kdysi jsem tam servisoval oktávku no a vrátil jsem se tam po letech bloudění i s Háčkem.
Re: Pokec o HCCZ
Napsal: 02 lis 2012, 10:52
od black_sheep
Espero píše:
... Ale s tímhle mým hjundajským spacím vagónem mám v úmyslu jezdit ještě řadu let, ale nahrazovat ho Hyundajem už nebudu.
já byl s hyundaiem jako s vozem vždy spokojený, jen jsem už asi pomalu začal měnit priority a nelíbí se mi jejich přístup, který však v dnešní době toliko funguje - zacílení na zisk společnosti. je to znát i z jejich produktů, které jsou spolehlivé, mají překvapivě dobré vlastnosti, ale jsou vyráběné co nejlevněji jako spotřební věc.
takže na 95 % to vypadá, že už si ho nekoupím, to jsem měl 4 ojetiny značky hyundai, z šesti dosavadních aut celkově. zkusím štěstí někde jinde a třeba se po letech zase vrátím
Re: Pokec o HCCZ
Napsal: 02 lis 2012, 10:54
od FISHkaa
to jsem zvědav, která značka to v dnešní konzumní společnosti nedělá
Re: Pokec o HCCZ
Napsal: 02 lis 2012, 11:32
od Espero
No myslím třeba Rolls Royce, jakkoli patří tuším VW to asi nedělá.... jenže my jsme v jiné cenové kategorii. Jinak zacílení na zisk není na škodu, ostatně tvorba zisku je hlavním cílem každého podniku. Jenže oni jsou zacílení jen na prodeje a ostatní jde hodně stranou.