Stránka 3 z 4

Re: i300cw EDF supercharged

Napsal: 28 zář 2011, 18:37
od N2DRFT
Dwonder píše:No myslím, že toto by dokázalo zvednout tlak vzduchu maximílně v nízkých otáčkách a taky otázka o kolik. Takže celkový přínos 00nic.

Když už, tak něco pořádného jako toto :twisted:
Obrázek
vždy když to vidím, chce se mi plakat, já chci takyyy :(

Re: i300cw EDF supercharged

Napsal: 28 zář 2011, 18:38
od N2DRFT
89majlo96 píše:Dwonder : co to ako je ? To je turbo kompresor ? Lebo vidim tam hriadel od kladiek, cize ten snek bude kompresor, ale nedava mi zmysel tie rury co idu od strany vyfuku. Tipujem ze tam bude este turbo :-k
EDIT : a prdlajz, ten valec co vyzera ako tlmic je nejaky chladic, lebo do neho idu hadicky, takze to bude nejaky kompresor s chladenim stlaceneho vzduchu, pekna sranda :P
Kde si vyhrabal taku fotku ?

kompresor může taky vypadat jako šnek.

Re: i300cw EDF supercharged

Napsal: 28 zář 2011, 18:59
od N2DRFT
Já se vcelku bavím, opět se ukázalo, že všichni jsou tu experti na sání a turba nebo kompresory a že každou změnu a nový nápad je třeba potrestat.

Já náhodou pilotzze obdivuju, že se do toho pustil, nejsem teda přesvědčenej o tom, že jeho řešení má nějaký význam, ale rád si počkám na nějaká fakta nebo údaje z měření, jestli budou.

Mimochodem dost podobná věc co používáš se prodává pod názvem turbonátor, akorát ten asi nemá vlastní pohon a je to spíše placebo blbost, ale údajně nějakýho koníka přidá, tak těžko říct.

Už dlouho mě tu ale na fóru štve, že je každej fakt napadenej za změnu. A obzvlášť když je většina z tý kritiky nekonstruktivní.

Re: i300cw EDF supercharged

Napsal: 28 zář 2011, 22:36
od mechoun
Takže konstruktivně:
Taxe už nebav a podívej se sem https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... ek&start=0 Tehdy nás bylo dost, co se tomu nasmálo.
Jinak doporučuju všem rádoby expertům, asť jdou dělat vývojáře do renomovanejch automobilek a ať jim to tam s těmi turbonátory a samozřejmě i dalšími bazmeky viděnými zde - viz výše, natřou. V těch firmách jsou holt určitě blbci, jinak by tam všechny tyhle fičury už dávno byly.
PS: když dám ty turbonátory dva za sebe, zvýšení výkonu bude dvojnásobné. Když 3, tak :-)
A když už jsme u toho, tak do výfuku, nejlépe do potrubí za poslední, samozřejmě náležitě vybrakovanou bandasku bych dal taky vrtuli s převodem na další vrtuli, která bude na zádi auta. To pak bude výkon navíc :P

Re: i300cw EDF supercharged

Napsal: 29 zář 2011, 08:34
od matysekul
A cim vic prumer,tim vic vykon ......

Re: i300cw EDF supercharged

Napsal: 29 zář 2011, 11:27
od Hardcam
Obrázek

kolik to tak prida kobyl? Je mi lito ho vyhodit, kdyz muze jeste udelat paradu v motoraku. Chtel bych ho normalne napajet pres trafo 12-220V ze zapalovace, aby to slo dystak kvuli cajtum nebo technicky odpojit. Sel by ten podstavec prilepit zespoda na haupnu? Poradte, diky.

Obrázek

Re: i300cw EDF supercharged

Napsal: 29 zář 2011, 11:52
od FISHkaa
:mrgreen: :mrgreen:

Re: i300cw EDF supercharged

Napsal: 29 zář 2011, 12:19
od Haer
Hardcam: Doporucuji nenapajet vetrak z auta, ale namontovat jej na strechu, aby se za jizdy roztocil sam proudicim vzduchem a vyrabel elektrinu pro pohon auta. Cim rychleji auto pojede, tim vice bude vetrik kolem foukat a tim vice energie vetrak vyrobi a tim rychleji auto pojede atd... Od urcite rychlosti bude mozno motor zhasnout a jet jen na tento vetrno-elektricky pohon. Pripadny prebytek energie pri velmi rychle jizde lze pak pouzit i pro reverzni chod spalovaci motoru a vyrabet tak zpetne benzin ci naftu dle typu motoru...

Re: i300cw EDF supercharged

Napsal: 29 zář 2011, 12:31
od Hardcam
Haer: takhle bych si predstavoval vyuziti -> start na klasickou PHM a od urcite rychlosti naporovy vzduch dostatecne roztoci vrtule vyrabejici elektrinu. Soude z toho, ze tyto systemy stale nv autech ejsou bude asi hacek v tom, ze bych ta vrtule musel mit list o prumeru aspon dva metry :mrgreen:

Re: i300cw EDF supercharged

Napsal: 29 zář 2011, 12:44
od Haer
Ten start na plasicke PHM by sel obejit - dat tam baterii a pred vrtuli dat druhou vrtuli pohanenou z baterky, ktera by zajistila dostatecny prutok vzduchu k rozjezdu. Pri vyssich rychlostech by pak ta prvni vrtule mohlo fungovat jako turbo -> nahustit protekajici vzduch na tu druhou vrtuli, ktera bude zpetne generovat energii.
Proc to jeste nikdo nedela, to fakt netusim, je to preci tak proste.... mozna kvuli velkemu hluku, vsichni vime, jak duni turbiny v leteckych motorech.
Delka listu vrtule to nebude, ucinna plocha by se dala nahradit misto delky listu vetsi plochou vrtulek, pripadne paralelizaci vrtuli za sebou - nejvetsi hitovka by byla jednorady ctyrvrtulak se sestnactvi listy s pridavnou, k ekologii setrnou trilistou turbo-start vrtuli. Samozrejme jednotlive vrtule by musely byt sesazene presne za sebou na jedne ose, aby nevznikaly nezadouci turbulence. :D/

Re: i300cw EDF supercharged

Napsal: 29 zář 2011, 12:49
od Chasnik
A jako nádherný tuningový doplněk by se prodávala chromová špička vrtule s logem :hyu: , případně alternativně v carbonovém provedení :mrgreen: :mrgreen:

Re: i300cw EDF supercharged

Napsal: 29 zář 2011, 13:00
od mechoun
Pořád zapomínáte na prvotní myšlenku, poháněcí vrtule ve výfuku. Tu lze totiž rozvinout v tryskový pohon a to namísto vrtule zúžit průměr výfukové trubky do podoby trysky. Odhaduji průměr tak na 3mm, chtělo by to ovšem erudovaný výpočet :-)

Re: i300cw EDF supercharged

Napsal: 29 zář 2011, 13:15
od Chasnik
Hmm, výfuková trubka 3 mm - auto se "zaraženýma prdama" jsem ještě neviděl :mrgreen:

Re: i300cw EDF supercharged

Napsal: 29 zář 2011, 14:10
od matysekul
Proc zarazeny prdy,ty nevis,ze cim uzsi pruchod,tim vyssi rychlost proudiciho media.Mechoune jak jednoduche a pritom genialni reseni...

Re: i300cw EDF supercharged

Napsal: 29 zář 2011, 14:31
od mechoun
Že jo? No a když tam těch trysek dám vedle sebe 100 nebo 200, tak bude znásobenej i výkon :lol: