Napsal: 28 čer 2005, 15:35
Takže se neměl žádnej "korejskej krám" ale japonskou kvalitu
sakra tak to sem ho měl koupit od tebe kdyžs ho prodával - nosil bych sebou kopii TP a všem ho ukazoval eště bych si dal na zadní vokno obrovskej polep - Made in JapanConan píše:Takže se neměl žádnej "korejskej krám" ale japonskou kvalitu
Nechci Ti brát Hardcame iluze ale: Zhruba před rokem dělal Autocar test, kdy na okruhu porovnával časy sportovních a pseudosportovních vozů. Různé hostré hatchbacky a pod.Bylo to dohromady asi 12 aut-to už nevím přesně. Mezi jinými tam bylo i poslední COUPE V6 a FABIE RS. Ta měla na okruhu lepší čas než COUPE v šestiválci. Vzhledem k tomu, že Autocar je renomovaný Britský časopis který si velmi zakládá na pověsti, je více než pravděpodobné, že to tak opravdu je. Není to žádný Autotit a podobně, který okatě straní vozům made in Germany. Na sprint 0-100 by to možná bylo vyrovnané, na zatáčkovité trati by Tě RSka natřela bez problémů. Já osobně Škodovky moc nemusím, Mám ELU 2.0 benzín a jsem s ní velmi spokojen a rozhodně bych neměnil. Niicméně se snažím být objektivní a opravdu si myslím, že Autocar si nemá důvod vymýšlet. To ale neznamená, že je RSka lepší auto. Já osobně bych si traktor nekoupil. Mám rád průběh výkonu u benzínu, krerý se musí točit. Poslední Coupe je nádherný, když jdu na servis do AP Butovice, vždy ho tam okukuji a většinou v něm i chvilku posedím. Na jaře jsem přemýšlel, že bych dal Elu na protiúčet a vzal místo ní nové Coupe V6. Zrovna tam bylo Jedno stříbrné v kůži za super cenu. Než jsem se během dvou dnů rozmyslel, bylo fuč. Cena 600 000 za V6, i s kůží a metlou. Pak mne to ještě týden mrzelo. Nicméně i s Elou jsem spokojen, mám na ní pěkné elektrony, Xenony, parkovací čidla, tempomat a dalsí vychytávky. A hlavně není vsem dnům konec. Třeba se taková nabídka znovu objeví, a já budu rychlejšíHardcam píše:Sorry, ale me traktoidni Fabie RS nenatrhne...jedine Octavie RS....myslim, ze tohle nadherny COupe je velmi solidni souper...jandaxx píše:Je to moc pěkný, ale ještě by to chtělo tak 100 koní navíc. Aby to jelo, tak jak to vypadá. Jinak tohle coupe opere každá traktoroidní fabie RS. A to je fakt smutný.
no nevim nevim, to že to natře Fabie Kupátku ve 2 litru, tak tomu bych ještě věřil, ale fakt se mi nechce věřit že by natřela tu V6, o tolik lehčí zas neni, a co se podvozku týče tak bych sázel na Coupe spíš než na RS....přecejenom nízký coupátko má jinej odpor vzduchu než Fabia RS...skrátka Autocar v mejch očích klesnul....vono taky záleží kdo sedí zavolantem...jandaxx píše:Nechci Ti brát Hardcame iluze ale: Zhruba před rokem dělal Autocar test, kdy na okruhu porovnával časy sportovních a pseudosportovních vozů....Hardcam píše:Sorry, ale me traktoidni Fabie RS nenatrhne...jedine Octavie RS....myslim, ze tohle nadherny COupe je velmi solidni souper...jandaxx píše:Je to moc pěkný, ale ještě by to chtělo tak 100 koní navíc. Aby to jelo, tak jak to vypadá. Jinak tohle coupe opere každá traktoroidní fabie RS. A to je fakt smutný.
jasně, může být. Ale předpokládám, že takový Autocar nemá za řidiče žádný trdla. To jsou lidi kterým se půjcují Medy AMG, Poršáci, Lamba a podobně. Nicméně, já u toho nebyl. Jenom píšu co jsem četl a opravdu měla RSka lepší čas. Sám jsem se tomu divil. Pokusím se vyhledat v archívu, nic ale neslibuji. Je to už opravdu asi rok.Tiburon_FX píše:no nevim nevim, to že to natře Fabie Kupátku ve 2 litru...jandaxx píše:Nechci Ti brát Hardcame iluze ale: Zhruba před rokem dělal Autocar test, kdy na okruhu porovnával časy sportovních a pseudosportovních vozů...Hardcam píše: Sorry, ale me traktoidni Fabie RS nenatrhne...jedine Octavie RS....myslim, ze tohle nadherny COupe je velmi solidni souper...
máš pravdu, asi těžko to svěřej nějakýmu trotlovy s mokrym řidičákem - nicméně to zkus prosimtě vyhrábnout, a třeba oscanovat, dost by mě to zajímalo.....díkjandaxx píše:jasně, může být. Ale předpokládám.......Tiburon_FX píše:no nevim nevim, to že to natře Fabie Kupátku ve 2 litru...jandaxx píše: Nechci Ti brát Hardcame iluze ale: Zhruba před rokem dělal Autocar test, kdy na okruhu porovnával časy sportovních a pseudosportovních vozů.
Tiburon_FX píše:TO ALL: PROSÍM POUŽÍVEJTE U ODPOVĚDI NA DANOU OTÁZKU, IKONKU "CITOVAT" PŘÍMO U ODPOVĚDI NA KTEROU ODPOVÍDÁTE! - JE V PRAVÉM HORNÍM ROHU DANÉ ODPOVĚDI! AŤ VÍME KDO KOMU A NA CO ODPOVÍDÁ, AŤ V TOM NENI TAKOVEJ BORDEL
Tiburon_FX: prosimte, v sekci "COUPE / TIBURON / TUSCANI / Scoupe" by mi to mohlo byt vcelku jedno, ale NECITUJTE kdyz to neni vylozene potreba a kdyz uz, tak vymazte nedulezite veci z citace.Tiburon_FX píše:máš pravdu, asi těžko to svěřej nějakýmu trotlovy s mokrym řidičákem - nicméně to zkus prosimtě vyhrábnout, a třeba oscanovat, dost by mě to zajímalo.....díkjandaxx píše:jasně, může být. Ale předpokládám, že takový Autocar nemá za řidiče žádný trdla...Tiburon_FX píše: no nevim nevim, to že to natře Fabie Kupátku ve 2 litru, tak tomu bych ještě věřil, ale fakt se mi nechce věřit že by natřela tu V6, o tolik lehčí zas neni, a co se podvozku týče tak bych sázel na Coupe spíš než na RS....přecejenom nízký coupátko má jinej odpor vzduchu než Fabia RS...skrátka Autocar v mejch očích klesnul....vono taky záleží kdo sedí zavolantem...
nič proti ale mám ho niššie ako sériovka a jazdím dlhé trasy a nemám problém sediet za volantom 8hodín bez prestávkyTiburon_FX píše:No házení k zemi sice vypadá fajn, ale už tak je vejfukový potrubí choulostivý a často praská, krom toho se takovouhle úpravou snižuje životnost tlumičů, pružin a celýho podvozku....a co teprv pohodlí, každej kdo má kupátko v sérii, tak ví že to neni nic extra na dlouhý cesty, pokud zrovna nejedeš po kvalitní dálnici, tak je jízda celkem dost vysilující...a co teprv když se to celý snížíKubin píše:Jo, jo nádhera, ale moh by ho trochu hodit k zemi