Stránka 3 z 53
Re: Čibrny sršeň
Napsal: 31 pro 2012, 20:26
od mnkk
Aj ja mám trikolor plus s origo tempomatom/obmedzovačom.
Toto čo robí mne robila aj nová i30 2012 a dokonca ešte viac húpala.
No nič, asi zlý kus...
PP v i30 sa oproti okte nedá považovať za PP.
Dovolil som si koncoročný žartík HARD
Re: Čibrny sršeň
Napsal: 31 pro 2012, 20:40
od Axel.Foley
mnkk: Skús servis, možno Ti poradia a podajú pomocnú ruku (ak máš nejaký dobrý a spoľahlivý). Podľa toho, čo som čítal, toto robil tempomat dorábaný dodatočne. Ešte sa opýtam - auto si kupoval v ČR alebo SR? V SR totiž nebola možnosť kúpiť origo tempomat na 1,4 CVVT na facelift modely (netuším, ako to bolo s povodnou verziou)
PP je pre mňa čiastočne sklamaním. Na druhú stranu ukazuje presne aspoň dojazd
(mimo celkového stavu km a "tripu")
Všetkým prajem v roku 2013 veľa šťastných kilometrov, spokojnosť s autami, málo bielych čiapočiek v žltých vestách a ešte menej radarov
Re: Čibrny sršeň
Napsal: 31 pro 2012, 20:50
od mnkk
V ČR som kupoval. SR nemala verziu Trikolor. V servise som zatial nepochodil, už sa aj niečo písalo o aktualizácií, žial u mňa neuspešne. Uvidíme...
Podobne...
Re: Čibrny sršeň
Napsal: 01 led 2013, 11:07
od vorlajz
rozhodně bych to řešil se servisem, a když nevyhoví jeden, tak bych zkusil jinej... já vím, že se to kecá a realita je jiná, ale je to tvoje auto za tvoje peníze, tak je potřeba to řešit...
good luck...
Re: Čibrny sršeň
Napsal: 01 led 2013, 13:14
od Hardcam
Re: Čibrny sršeň
Napsal: 01 led 2013, 17:19
od Axel.Foley
Hardcam: Ďakujem za info, z dlhodobého hľadiska to plus mínus sedí.
Re: Čibrny sršeň
Napsal: 01 led 2013, 19:08
od Hardcam
Proto si myslim, ze se nejedna o zavadu, nebyrz o uhel pohledu na funkci. PP IMHO nemuze efektivne fungovat dele nez 1000km, to je proste nesmysl nebot pracuje s davno zamrzlymi hodnotami.
Re: Čibrny sršeň
Napsal: 01 led 2013, 22:39
od Axel.Foley
Pravda je, že PP mohol byť urobený i lepšie, s efektívnejšie využitým miestom. V tomto budem stále obhajovať PP u Octy či Fab (ak ho majú), aj keď koncern nijako zvlášť nemusím.
Re: Čibrny sršeň
Napsal: 02 led 2013, 15:08
od vorlajz
PP u OII či FII je mnohem lepší, než to, co je v mojí i30 ... ale na palubní počítač auto nejzdí, tak to tak nemůžu hrotit... ale je to každopádně škoda...
Re: Čibrny sršeň
Napsal: 02 led 2013, 22:37
od Axel.Foley
To vorlajz: pravdu díš, na PP auto nejazdí. Som rád, že zbytok funguje ako má a celkovo som s autom spokojný
Re: Čibrny sršeň
Napsal: 02 led 2013, 22:48
od vorlajz
jo, mam to zatim uplne stejne... Ja js z auta doslova nadseny. Jizda s nim je fakt prijemna... axeli, jel jsi nekdy tou 1.6 ? Muzes srovnat tu 1.6 s tou 1.4?
Re: Čibrny sršeň
Napsal: 02 led 2013, 23:17
od Axel.Foley
Bohužel, s 1,6 jsem nejel
I když rád bych. Snad jednou, někdy...
Úpřímně, motoru 1,4 jsem se bál. Absolvoval jsem s ní předváděcí jízdu v CW a tam se mi zdál set sakramentsky líný proti 1,6 ZETEC v Escortu (66 kW). Naštěstí to dopadlo jinak: motor je dostatečně živý, táhne hezky odspodu, zátah a ochotu zrychlovat má i ve vyšších rychlostech na pětku v hornatém terénu (vyzkoušeno přes Mohelničák). Není problém zvolenou rychlost udržovat lechtáním plynového pedálu. Jelikož motor má rád otáčky, pro rychlé předjetí je lepší podřadit, ideálně s meziplynem. V té chvíli se přihlásí ke slovu všech 109 kobyl pod kapotou, o kterých člověk do té chvíle nevěděl, že je vůbec má
Ve vyšších otáčkách zvuk zhrubne, no nezní nepříjemně. Při běžné jízdě je naopak motor hlučný tak akorát - víš, že ho máš, ale neruší tě.
Auto je příjemné, jezdí hezky a na každou jízdu se vyloženě těším. Čím delší, tím lepší
Re: Čibrny sršeň
Napsal: 02 led 2013, 23:25
od vorlajz
aha...ja mel tu 1.4 pujcenou na dovcu do Chorvatska a jediny co mi tam chybelo byla 6tka...ale musel bych si to ted projet znovu,abych to mohl porovnat...
Re: Čibrny sršeň
Napsal: 02 led 2013, 23:40
od Axel.Foley
Souhlasím, 6tka tomu opravdu chybí, při tachometrových 130 točí přes 4.000
Re: Čibrny sršeň
Napsal: 02 led 2013, 23:58
od vorlajz
jak js psal,tak js tu 1.4 mel na dovcu do Chorvatska... Motoru otacky fakt nevadi a nejak hlucny mi neprisel.
doufam,ze se s nim jeste nekdy projedu. Jinak pises, ze radis s meziplynem. Co to presne znamena a proc je vyhodne takto radit? Diky