Nízké volnoběžné otáčky - cca 600ot./min
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Re: Nízké volnoběžné otáčky - cca 600ot./min
Řešíte pitchoviny Víte to?
I30, 1.6 CRDI (66kW), BLACK DEVIL, paket tRiKoLoR, 6°
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
- Reklama
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nízké volnoběžné otáčky - cca 600ot./min
je něco jiného jezdit a něco jiného avizovaný stav, kdy se auto nehýbe a má vyřazeno
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Re: Nízké volnoběžné otáčky - cca 600ot./min
právě proto jsem tu sem ten dotaz hodil. Při rozjezdu mě právě štve, že musím vyhnat otáčky plynem jako u TDi u služebního Megana aby se chytlo turbo.enjoy píše:teda nechci se vám tady do toho v žádným případě plést,ale osobně bych u benzínu považoval otáčky pod 800ot./min za závadu.
A to se vám to při těch 600ot./min nedusí při rozjezdu?
T.
i30 Trikolor Plus Exclusive, 2011; 1,6i MPI DOHC CVVT; 92,7kW
Re: Nízké volnoběžné otáčky - cca 600ot./min
Tak to vypadá, že to mají všechny benzíny kromě Hardova, ale ten má dvoulitr, takže je možná jinak nastavenej. Výrobní chyba to určitě nebude. Na rozjezdy jsem si první den zvykal, ale když přelízáš z nafty do benzínu, tak je pár věcí trošku jinak, to je samozřejmé...
Volnoběhu 600 jsem se zprvu taky divil, ale je pravda, že chodí rovnoměrně, zatím nevibruje a je tichý. Podle mě je to nastaveno kvůli dalšímu drobnému snížení spotřeby a tudíž emisí CO2, což je zřejmě modla všech výrobců dnes.
Volnoběhu 600 jsem se zprvu taky divil, ale je pravda, že chodí rovnoměrně, zatím nevibruje a je tichý. Podle mě je to nastaveno kvůli dalšímu drobnému snížení spotřeby a tudíž emisí CO2, což je zřejmě modla všech výrobců dnes.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Nízké volnoběžné otáčky - cca 600ot./min
no tak vypadá to,že u nového auta to bude v klidu,ale po pár desitkách tisících kilometrů už si k tak nízkým otáčkám řekne silentblok motoru svoje,nastanou vibrace.
zašel bych do hyundai a jako hurvínek válku bych jim nastínil,ať si to připojí na počítač a fofrem mi tam hodí 850ot/min volnoběh.Pak bych pěkně poděkoval za ten úžasný emise snižující software a jel pryč...
zašel bych do hyundai a jako hurvínek válku bych jim nastínil,ať si to připojí na počítač a fofrem mi tam hodí 850ot/min volnoběh.Pak bych pěkně poděkoval za ten úžasný emise snižující software a jel pryč...
Hyundai Matrix 1.5 CRDi VGT 81kw
Re: Nízké volnoběžné otáčky - cca 600ot./min
Chasnik píše:Tak to vypadá, že to mají všechny benzíny kromě Hardova, ale ten má dvoulitr, takže je možná jinak nastavenej. Výrobní chyba to určitě nebude. Na rozjezdy jsem si první den zvykal, ale když přelízáš z nafty do benzínu, tak je pár věcí trošku jinak, to je samozřejmé...
Volnoběhu 600 jsem se zprvu taky divil, ale je pravda, že chodí rovnoměrně, zatím nevibruje a je tichý. Podle mě je to nastaveno kvůli dalšímu drobnému snížení spotřeby a tudíž emisí CO2, což je zřejmě modla všech výrobců dnes.
To jsi to pěkně shrnul, vidím to taky tak.
O honu za euroX by se dal rozjet novej thread, ale to bych se jenom naštval...
Tak díky všem za feedback T.
i30 Trikolor Plus Exclusive, 2011; 1,6i MPI DOHC CVVT; 92,7kW
-
- **
- Příspěvky: 212
- Registrován: 03 říj 2008, 12:27
- Bydliště: Zábžeh
Re: Nízké volnoběžné otáčky - cca 600ot./min
Tak já jsem tento problém měl asi 5 měsícu a nakonec to dopadlo tak že potom motor na volnoběch pracoval hodně špatně tak jsem opravoval a byla to docela drahá oprava a nakonec tam bylo znova 800 ot.ale ouvej po opravě to mám pul roku a ot.zase padají na 600 ot.a zase se to trošku třepe tak jsem teda zvadavej zda zase motor pojede sem tam na 3 válce ale jenom na volnoběh.
Re: Nízké volnoběžné otáčky - cca 600ot./min
Aka tam bola oprava? Co sa menilo? Kolko by to kostlo? Bolo to na zaruku?
Opel Astra H 1,6
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
Re: Nízké volnoběžné otáčky - cca 600ot./min
Radek: ty mas v aute LPG, ne? To je kapitola sama pro sebe.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Nízké volnoběžné otáčky - cca 600ot./min
Takže otázka, dá se to nějak řešit, restart, nebo spis nove nestaveni RJ? Taky by se mi tam líbilo vic než 600.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Re: Nízké volnoběžné otáčky - cca 600ot./min
Restart muzes zkusit kdy chces, staci desitka klic a 20 minut casu
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Nízké volnoběžné otáčky - cca 600ot./min
tak som sa pozrel na svoje otacky a zistil som ze na neutrali mám
- pri jazde cca 750 ot
- pri státi cca 650 ot
ci je to ok alebo nie neriesim, ziadne vibracie necitim
- pri jazde cca 750 ot
- pri státi cca 650 ot
ci je to ok alebo nie neriesim, ziadne vibracie necitim
Hyundai i30cw classic, 1,4 CVVT, 80kW, 4/2011
Re: Nízké volnoběžné otáčky - cca 600ot./min
Tak koukam, ze ten volnobeh tu stve vic lidi.
Ja osobne bych to neresil, kdyby se to obcas neklepalo. Nevim, jestli to nejede opravdu treba na tri hrnky???
Ja osobne bych to neresil, kdyby se to obcas neklepalo. Nevim, jestli to nejede opravdu treba na tri hrnky???
i30 Trikolor Plus Exclusive, 2011; 1,6i MPI DOHC CVVT; 92,7kW
- cert
- ****
- Příspěvky: 1414
- Registrován: 29 zář 2008, 09:39
- Bydliště: Pelhřimov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nízké volnoběžné otáčky - cca 600ot./min
Volnoběh je na asi standardně nižší. Můj Accent 1,6i CVVT drží po zahřátí cca 650 ot/min. Ale je fakt, že motor při těch otáčkách vůbec nevibruje. Fotka je cca 2,5 roku stará, ale je to stále stejné.
Hyundai Accent 1,6i CVVT Elegance, Velvet Red (TZ), BORBET CA, audio MAGNAT, MAD Classic Collection, 10/2008