Drnčení z oblasti motoru

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři

libor67
*
Příspěvky: 29
Registrován: 04 lis 2011, 19:56

Re: Drnčení z oblasti motoru

Příspěvek od libor67 »

Já to samo přesně nevím, domnívám se že v převodovce a jak tady píší jiní, kolečka od 3.st výš.
Reklama
 

Uživatelský avatar
juryno
**
Příspěvky: 147
Registrován: 19 kvě 2011, 08:04

Re: Drnčení z oblasti motoru

Příspěvek od juryno »

to kolecko na 3ke menia ak chrasti na volnobehu. no to je ina vada sa mi zda. v tejto teme je chrastenie pri akceleracii okolo 2000 otackok. pri udrziavani okolo tych 2000 otacok to chrasti stale, po prekroceni cca 2350 otacok to prestane. ak pocas toho chrastenia dupnem silnejsie na plyn tak to tak raz silno pukne ci prehrkne ci ako to nazvat a potom nad tie otacky to uz nerobi.
i30 1,4 CVVT 80kw, 2011
Uživatelský avatar
juryno
**
Příspěvky: 147
Registrován: 19 kvě 2011, 08:04

Re: Drnčení z oblasti motoru

Příspěvek od juryno »

libor a skusal si ten EVO benzin na slovnafte? ci u vas CR nie je slovnaft? alebo nejaky 99 oktanovy benzin si neskusal. pretoze na prvej strane jeden nad mieru spokojny uzivatel osobneho motoroveho vozidla i30 :lol: vravel ze po tom EVO benzine mu chrastenie prestalo. ten je ale cez 20 centov na liter drahsi ](*,)
i30 1,4 CVVT 80kw, 2011
libor67
*
Příspěvky: 29
Registrován: 04 lis 2011, 19:56

Re: Drnčení z oblasti motoru

Příspěvek od libor67 »

Teda nevím, že by to bylo benzínem....čepuju jen OMV nebo Shell
Uživatelský avatar
juryno
**
Příspěvky: 147
Registrován: 19 kvě 2011, 08:04

Re: Drnčení z oblasti motoru

Příspěvek od juryno »

hej ale vyskusaj miesto 95ky, 99 ci 100ku, precitaj si prvu stranu..
i30 1,4 CVVT 80kw, 2011
Uživatelský avatar
juryno
**
Příspěvky: 147
Registrován: 19 kvě 2011, 08:04

Re: Drnčení z oblasti motoru

Příspěvek od juryno »

Igi píše:...natankoval na Slovnaftke benzín EVO. Bol riadne drahý (1,79/1lit.). A čuduj sa svete. Po pár kilometroch štrkotsnie absolútne prestalo!
tak som natankoval na takmer uplne prazdnu nadrz EVO za 20e a po prejdeni cca 65 km mi to chrasti pri tych 2000 otackach stale :mrgreen:
i30 1,4 CVVT 80kw, 2011
Uživatelský avatar
adam221
****
Příspěvky: 1449
Registrován: 12 pro 2007, 23:24
Bydliště: Bratislava

Re: Drnčení z oblasti motoru

Příspěvek od adam221 »

Chrastenie na I30cke som sa tiez snazil odstranit inym benzinom, ale nepomohlo.... Podla servisu nepomohol ani hustejsi olej /10w40/.... Vyjadrenie Blavackeho servisu bolo, ze je to vlasnost vozidla...
Opel Astra H 1,6
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
libor67
*
Příspěvky: 29
Registrován: 04 lis 2011, 19:56

Re: Drnčení z oblasti motoru

Příspěvek od libor67 »

Je to tak, nejedná se o vadu, ale o vlastnost. Mám to již písemně ze servisu :( ](*,) Požádal jsem ještě importéra o oficiální vyjádření,tj. nějaké lejstro z Hyundai Motor Czech. Prodej 5st převodovek končí, v nových i30 jsou pouze 6st, tam jsem o problémech ještě nečetl.
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8137
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Drnčení z oblasti motoru

Příspěvek od Mexican »

a neskusali ste ci to robi aj pri vysliapnuje spojke? to by mohlo eventuelne byt prevodovkou
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Uživatelský avatar
adam221
****
Příspěvky: 1449
Registrován: 12 pro 2007, 23:24
Bydliště: Bratislava

Re: Drnčení z oblasti motoru

Příspěvek od adam221 »

Mexican> nieje to zvuk s prevodovky.. Aspon nie ten pri 2000ot... To ide z motora :( Prevodovka je iny problem..
Opel Astra H 1,6
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
Uživatelský avatar
juryno
**
Příspěvky: 147
Registrován: 19 kvě 2011, 08:04

Re: Drnčení z oblasti motoru

Příspěvek od juryno »

ale co im uz nacisto drbe? vlastnost auta? ja mam rocne auto, teraz 9000km, robi mi to od zaciatku. a uz sa mi parkrat stalo ze to tak chrastilo strasne ze som len cakal ze kedy zrazu buchne to a motor vyleti do az neba :mrgreen:

a toto je vlastnost noveho vozidla? ze to tam chrasti jak hovado? trabant je oproti tomu rols royce.cocoti!
i30 1,4 CVVT 80kw, 2011
libor67
*
Příspěvky: 29
Registrován: 04 lis 2011, 19:56

Re: Drnčení z oblasti motoru

Příspěvek od libor67 »

:lol:
Naposledy upravil(a) libor67 dne 13 kvě 2012, 11:50, celkem upraveno 1 x.
pietro32i
***
Příspěvky: 750
Registrován: 19 zář 2010, 02:01

Re: Drnčení z oblasti motoru

Příspěvek od pietro32i »

No, myslím, že po tomto tvojom príspevku už žiadny taký papier preventívne nedostaneš...
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010) Obrázek
Uživatelský avatar
juryno
**
Příspěvky: 147
Registrován: 19 kvě 2011, 08:04

Re: Drnčení z oblasti motoru

Příspěvek od juryno »

ziadny papier urcite nedostanes. sami by si nasrali do huby. ono toto co si dovoluje hyundai predavat za vadne vozidla je naozaj nieco neuveritelne (ickove ix20-zadna naprava+30tky-problemy s motorom) ktore nasledne ani nechcu v servisoch opravit tak to je fakt moc. a ten nasledny pristup v servisoch no to je uz uplne sila. povazujem to za uplny odrb ked toto predavaju.

ale je to vazne velka skoda ze si hyndai takto kazi meno. podla mna hyundai ma jeden z najlepsich dizajnov a z tohoto by mohli vytazit ozaj velmi vela - od mena znacky po ich nasledny zisk. ale oni idu cestou predat teraz kratkodobo co najviac aut nech su aj vadne, to je jedno - teraz to predajme. miesto toho aby si vybudovali meno a mali casom vacsi zisk. musia mat nenazranych a neschopnych manazerov.
i30 1,4 CVVT 80kw, 2011
Uživatelský avatar
juryno
**
Příspěvky: 147
Registrován: 19 kvě 2011, 08:04

Re: Drnčení z oblasti motoru

Příspěvek od juryno »

tak pri tom EVO benzine (slovnaft - 99 oktanov) sa zda ze to dost pomohlo a uz tak auto pri 2000 otackach nechrasti :D/ ale to je zatial relativne hodnotenie. raz uz som zazil ze to vyraznejsie prestalo chrastit ale zase zacalo. zacalo to ustupovat po cca 130 km s tym ze som EVO tankoval na takmer uplne vyprazdnenu nadrz, potom znova az skoro na doraz vyprazdnil a zase natankoval EVO.

vyskusajte ten EVO benzin komu to chrasti a dajte vediet. po case sa ozvem ako to vyzera pri tankovani EVA. stoji ale o 10 eur na plnu nadrz viac :shock: ale par eur sa usetri na spotrebe.
Naposledy upravil(a) juryno dne 17 kvě 2012, 06:31, celkem upraveno 1 x.
i30 1,4 CVVT 80kw, 2011
Odpovědět

Zpět na „i30 Motor a převodovka“