Stránka 3 z 6

Re: Koroze 5tych dveri

Napsal: 19 úno 2013, 21:47
od jirikstbk
Měl jsem garážovanou (garáž nevytápěná ve sklepě rodinného domu) dlouhou Feldu v tmavě zelené metalíze. Po 9 letech jsem našel jedinou korozi a to na zadním blatníku kousek na místem, kde končil nárazník. Takže mám trošku jinou zkušenost. A přiznám se, že nejsem typ majitele, který má auto pořád čisté, takže tam ta sůl občas byla i hodně dlouho.

Co se týká vztahu majitelů i20 ke značce :hyu: , tak jsem byl zpočátku asi první černou ovcí. Teď už to vidím na celkem slušné stádo. :|

Re: Koroze 5tych dveri

Napsal: 20 úno 2013, 09:26
od caruser
jirikstbk

V rodine sme mali Feliciu 7 rokov a musím priznať, že korodovať začala len na blatníku. Avšak na parkovisku vidím mnoho Felicii s deravými 5. dverami.

S kvalitou i20ky to nie je až také zlé, je to priemerné auto, v niektorých parametroch podpriemerné :)

Re: Koroze 5tych dveri

Napsal: 20 úno 2013, 10:07
od Espero
Rezavějící I20? To je časově nějak brzo. Asi šli hodně dolů ve fabrice s řízením kvality. Moje turecká H1 je po 9 letech úplně bez rezu a a Dacia po 5 1/4 letech a 6 zimách (6. právě končí) také. A to jezdí denně a byla bouraná. Přiznám se, že I 20 jsem vloni chtěl koupit pro ženu, ale nakonec jsem dal přednost Renaultu, i když I 20 se mi líbila víc. Asi jsem neprohloupil.

Re: Koroze 5tych dveri

Napsal: 20 úno 2013, 10:44
od caruser
Espero

Zaujímavé, že všade strašili ako Dacie hrdzavejú po 2 rokoch, pretože nemajú plne pozinkovanú karosériu. Zatiaľ som ešte nevidel hrdzavího Logana.

i20ka bude niekde inde ako Thalia, min. z bezpečnostného hľadiska

Re: Koroze 5tych dveri

Napsal: 20 úno 2013, 10:52
od Espero
To možná ano, modernější bude, a taky bych řekl, že pohodlnější (zkoušel jsem jí u Háši v Budyni n. Ohří), jenže pro každého majitele je důležitější technická spolehlivost a odolnost proti korozi, větší bezpečnost pak jen pro podmnožinu, která prošla havárií. Tím neříkám, že se mi nic nemůže stát, jen mám prioritu v těch provozních hlediscích než těch bezpečnostních. Nakonec, když se to prodává, musí to splňovat i ty bezpečnostní předpisy v době prodeje u všech značek. Těžko pak srovnávat něco, co se schvalovalo v r. 2007 a třeba 2010 právě z pohledu těch měnících se předpisů. Rezavěly první Logany sedany z roku 2005 na zadku, pak udělali úpravu technologie a od modelu 2007 už to nerezaví.

Re: Koroze 5tych dveri

Napsal: 20 úno 2013, 18:16
od caruser
Espero

Nie je to až tak tragické, i20ka nebude z hľadiska korózie na tom horšie ako Thalia :), ale to bezpečnostné hľadisko je na vyššej úrovni. V Thalii som sedel, interiér mi pripadal stiesnenejší ako v i20, sedačky boli menšie, ale tá cena bola bezkonkurenčná :)

Už sme offtopic, :hyu: má problém s kvalitou laku, korózia sa objavuje v novej i30ke, v starej, v i20ke, zabudol som ešte na nejaký model?

Re: Koroze 5tych dveri

Napsal: 20 úno 2013, 19:11
od pale
u nové i30 se jedná zatím pouze o jediného majitele, kde se objevila koroze po poškození laku kaménky.U ix20 se koroze nevyskytuje.Spíš bych hledal u i20 chybu ve výrobě buď v Turecku nebo Indii.u nás se nevyrábí. Sám jsem šel do i30, zatím překvapivě dobré, ale čas ukáže.

Re: Koroze 5tych dveri

Napsal: 12 bře 2013, 16:53
od amaize
tak se zase všichni vrátíme k tématu koroze , ano :twisted:
v pondělí jsem odvezl svou dvacku do ACA Karviná , mám náhradní vozidlo novou i30 v 1,6 slušná výbava , ale ta spotřeba ](*,) , to ani náhodou , pro mé denní ježdění krátkých tras neupotřebitelná #-o
až mi to opraví dám vám tu vědět

Re: Koroze 5tych dveri

Napsal: 22 bře 2013, 17:36
od amaize
tak jsem měl i30 do včerejšího odpoledne a terazky huš zase jezdím svým :hyu: , ta i30 mimochodem žrala vše okolo cesty :evil:
no k zadním dveřím , dle technika obroušeny přestříkany přeleštěny (dávali na to i nějaký spec.sajrajt,i20 z indie korodují,ty z turecka ne,už mají úpravu plechu proti té korozi) , dle mne skutečně úplně celé , je vidět i více lepidla na skle né jako vrstva,ale spíše dotykovou části , auto nepoškozeno a vyčištěno
jinak jsem koukal na nabídku i20 s tím co mám včetně esp,blinkrů v zrcátkách,aut.klimy,...za cenu 224000,docela pád ceny po 4 letech

Re: Koroze 5tych dveri

Napsal: 22 bře 2013, 18:22
od Bolo
Tak jestli stojí 22400Kč tak je to po 4letech opravdu výrazný pád :mrgreen: Jinak jsem zvědav, jestli se ta koroze objeví znova a po jaké době, nemyslím si že to vydrží.

Re: Koroze 5tych dveri

Napsal: 22 bře 2013, 18:38
od amaize
a já myslím , že u mne vydrží :mrgreen: , záleží kdy ho potlačím :D/
jinak jsem mluvil z kolegou , který má lakovnu a skutečně tam stříkají jakýsi základní špryc proti tomu rezavění
no ale já raději počkám co napíšou jednou majitelé tureckých :hyu: i20

a ta cena mne taky překvapila :-k

Re: Koroze 5tych dveri

Napsal: 22 bře 2013, 22:22
od Poka
amaize píše:
...a ta cena mne taky překvapila
To překvapení asi pramenilo docela z toho, že Ti tam chybí nulka... :-k

Re: Koroze 5tych dveri

Napsal: 23 bře 2013, 10:48
od amaize
no,no tak už sem to opravil,před tím jsem koukal na ten cadillac a ten mě rozhodil :twisted:

Re: Koroze 5tych dveri

Napsal: 01 dub 2013, 21:11
od soban
Teď jsem si koupil i20 a dost mě koroze zaskočila.....

Těm co to koroduje tak kde byly vyrobené?

Nebude to problém podle toho kde to vyrábí?

Podle vin v microcat mě to píše že bych měl mít tureckou - dá se to ještě nějak jinak zjistit?

Re: Koroze 5tych dveri

Napsal: 01 dub 2013, 21:14
od Hardcam
Na to nepotrebujes Microcat, na to ti staci zacatek VINka...MAL je indicka, NLH turecka... :wink: