Stránka 3 z 4

Re: Vykon V6

Napsal: 30 pro 2011, 16:14
od vojta.kr
Hm mozna by bylo lepsi koupit jen tu vlozku KN a vejfuk dozadu a mozna chip nejakejch 15 koniku ti to prida a mozna je to cenove v pohode dostupny. Ale zadnej zazrak jinak je to cenove namahavy.

Re: Vykon V6

Napsal: 30 pro 2011, 16:23
od hawk
megaladon: u svodů ten výkon také "šíleně znatelně" nepocítíš...ty úpravy jsou spíše jenom pro hračičky (fanoušky) - pro jejich pocit, že mají něco o trošku jiné (lepší). Jediná úprava výkonu, kterou opravdu pocítíš, je přidání kompresoru nebo turba.

Re: Vykon V6

Napsal: 30 pro 2011, 17:48
od Stanley
Z te V6 klidne dostanes i 300 koni v atmosfere ale to uz te vyjde levneji preplnovani

Re: Vykon V6

Napsal: 30 pro 2011, 18:34
od vojta.kr
No a co tě Stanley stojí ta tvoje úprava říkal jsi 150 tis jen na motoru. To už je celkem pálka. Já sem spíš myslel jen takový poladění jak říkám 20 kobyl a konec aby se nezkracovala zbytečně životnost.

Re: Vykon V6

Napsal: 30 pro 2011, 19:09
od hawk
Stanley: jak se dá dostat z motoru více jak 130 koní bez přeplňování?

Re: Vykon V6

Napsal: 30 pro 2011, 21:15
od LiberaleMiguel
hawk: da se, uplne v pohode ;-) Jak asi typci v AMG dostali z V8 480 atmosferickych koni ?

megalodon: ono prave je ten dojeb, ze tam mas to sani hodne dlouhe, takze ve vysokych otackach ti uz to nic nedava :-)

Osobne mam v planu to sani(kratke, hodne) a pak ty svody od toho typka co jsem tady psal

Re: Vykon V6

Napsal: 30 pro 2011, 23:17
od hawk
LiberaleMiguel: bavíme se tady o hyundajáckém V6 se sériovými 167 koňmi....srovnávat jej s V8 od mercedesu je neuvěřitelně přitažené za vlasy... #-o

Zajímají mě konkrétní úpravy.

Počkám si na odpověď Stanleyho, ten vypadá, že ví o čem mluví.

Re: Vykon V6

Napsal: 31 pro 2011, 01:42
od LiberaleMiguel
jasne, ze je to lehce nesrovnatelne, byl to jenom priklad, ze aji atmosfericky motor muze mit neskutecny vykon.

A souhlas, Stanley vi o cem mluvi ;-) Samotneho by mne ty upravy zajimaly, ale myslim, ze ti to tady nebude vypisovat, prece jenom to nebude jen tak :D

Jasne, ze je levnejsi do toho nacpat preplnovani, ale zase je pak mnohem jednodussi ten motor oddelat

Re: Vykon V6

Napsal: 31 pro 2011, 01:49
od Stanley
Tak jak je nekdo odbornik pres pocitace tak musi byt nejaky odbornik pres komponenty v motoru a hyundai prece neprodukoval tu V6 k zavodnim ucelum. KIA ma ten stejny motor s CVVT a ma 197hp. 300 koni dostat z toho bez preplnovani neni zaden zazrak ale stoji to balik. Vim, ze u nas nejsou na to podminky ale vyrustal jsem mimo CR a jsem nauceny a zvykly na jine veci. Nebojim se velkych uprav (u nas se bezni lide boji obycejneho chiptuningu apod.) Funguje to u nas trochu jinak ale muzem si za to samy viz ten chiptuning.. delaji ho vetsinou neodborne a soft je jedna z nejdulezitejsich veci i kdyz mas pod kapotou nejlepsi komponenty tak se ti motor casem vysere kdyz mas spatne udaje v mapach.

Kdyz uz chces hnat takove cisla tak ten motor musi cely ven rozebrat a jit kousek po kousku a podle jedne veci upravovat dalsi a jet takhle dal.. ve finale kdyz ho slozis naprogramujes nejakou basic map a dojedes na brzdu, tam teprv doladis zbytek aby nejen ta hmota ale i ten soft byl dokonale sladeny.

Divej dam priklad kdybych mel prachy jak bych jel ja ok..
kouknu a vidim FastCo Canada, NGM House of Power, Seoulful Racing atd.. shanim info, mapy, zkusenosti apod.. rozhodim si motor a zacnu u hlavni veci tzn. internals.. pisty ojnice ventily pruziny vacky atd. atd. porovnam treba s tim motorem od KIA co ma 197hp napr. kompresni pomer jestli muzu jit dal tim padem jine pisty/ojnice (hlavu snizovat je prasarna) silnejsi pruziny na ventily, lepsi ventily k tomu samozrejme vacky at to ma smysl upravit casovani tim padem pruchozi vyfuk a mene restriktivni saci manifold klapa a potrubi + filtr... lepsi dodavka paliva + silnejsi jiskra (kable + svicky)
do detailu: vyfukova soustava se ma postupne zuzovat, svody oblepene termoizolacni paskou, misto katu test pipe nebo sportovni katalyzator a u toho sani samoze port matching u cele te soustavy + napr lesteni kanalku a zbytek soucasti k tomu vede dalsi vec a to teplota nasavaneho vzduchu, cim nizsi tim vyssi vykon a lepsi throttle response (nejlepsi reseni cold air intake) potom jak to prenest lepe na zem (spojka diferak razeni polyurethanove ulozeni apod) a aby to ve finale litalo pekne do otacek tzn odlehcene remenice a setrvak napr. a ve finale to naladit nejlepe pres standalone ecu a misto fuel cut pouzit omezovac typu ignition cut aby nedochazelo k prehrivani a napr pri zvyseni omezovace k vetsim problemum... na brzde se uz doladi krivka aby kroutak a vykon sel hladce s otackama s co nejmensima ztratama nahoru. Kdyz je motor sestaveny a naladeny precizne tak vam to pak ve finale oplati

Re: Vykon V6

Napsal: 31 pro 2011, 12:41
od vojta.kr
Takže jednoduše říkáš že na to musíš mít mraky peněz + mraky času a ještě lépe i mraky zkušeností. Ale proto jsem chtěl jen tak 20 koní :D ale je mi jasný ze se z toho dá vytáhnout hodně dá se řict že s penezi to jde z každého motoru vytlačit maximum.

Re: Vykon V6

Napsal: 31 pro 2011, 14:09
od Stanley
No jak se to veme, na coupe sezenes hodne vylepsenych dilu ale u nekterych aut si musis delat skoro vse na zakazku protoze ty dily treba nesezenes a to te vyjde i 2x vic. Kolem 20k to vyjde se dostat aspon na tech 140kw

edit: aby to moc nervalo a nedelal do toho moc zasahy ale pritom aby se to uz chovalo sportovneji tak bych sel touhle cestou: nerezovy vyfuk od katu po koncaky vc. koncaku, sportovni katalyzator, sani typu cold air intake ale s filtr boxem aby to nedelalo takovy kraval, lepsi svicky + kable, kratke razeni a zesilena spojka staci organika lepsi popr ve finale nejaky piggyback system za par tisic na vyladeni afr apod. tohle vsechno vyjde samoze vic jak 20... ale do 30 i s praci by ses vejit asi mel a vykon uz by byl hodne znat

Re: Vykon V6

Napsal: 31 pro 2011, 14:39
od Stanley
Kdyz budu mit nekdy cas a das mi tu auto na 2 tydny + penize na ty dily tak ti klidne zarucim ze se s tim dostanu nekde na 200hp s tou V6 :wink:

Re: Vykon V6

Napsal: 31 pro 2011, 17:28
od vojta.kr
No já jsem si dělal vše na všech autech sám. Začínaje čepy, olej a filtry až po výměnu převodovky apod. Takže jsi chci udělat věci radši sám ale dík za nabídku a hlavně tolik peněz nebude. Ještě bych musel platit navíc za práci. Atd. Ale o to nejde jsem rád když si udělam všechno sám. Jo ale spíš sem chtěl napsat že když dáte EBAY.CZ a hodite do vyhledavače 2,7 V6 :hyu: tak jsem tam oběvil dost parádních věcí počínaje sáním až po svody duplex výfuku svíčky atd. Omrkni to a můžem pak rozvíst debatu i o těch DÍLECH :wink:

Re: Vykon V6

Napsal: 31 pro 2011, 17:53
od Stanley
Nejde tak ani o tu praci ja si moc nerikam ale spis aby mistni verili ze ten vykon jde zvednout hezky u te V6

Re: Vykon V6

Napsal: 31 pro 2011, 18:21
od vojta.kr
No mě ani nejde kdo v co veri ja bych chtel zajet na brzdu bez komponentu a pak s. A pak by se vidělo co to dělá. Jen sem ted koukal na to ebay a jsou tam i ty kabely ke svičkám ale tak nejak se nechytám který jsou lepší atd. :D Ake jinak rozhodně by nebylo špatný mít někoho napomocnýho kdo tomu rozumí vid ale já sem velkej kus od tebe:D