Od našeho prvního auta až dodnes

Pokec o všem, co se jinam nehodí.

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Odpovědět
S0T0
***
Příspěvky: 508
Registrován: 09 říj 2010, 22:28

Re: Od našeho prvního auta až dodnes

Příspěvek od S0T0 »

tak u mne ve zkratce: škoda forman 135L prima LPG - škoda felicia 1.6 100k - renault modus 1.2 (brr) - subaru legacy 2.5 - vw bora 1.9TDI 4motion - hyundai i30 1.4 LPG

takže jsem za těch 10 let dospěl od 1.3ky k 1.4ce v LPG :D
EX - i30 1.4 CVVT Patriot BRC SQ 24
Reklama
 

Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: Od našeho prvního auta až dodnes

Příspěvek od Hardcam »

1. Polski Fiat 126p (dodnes ho mam, ma najeto 14tkm a je ve stavu noveho vozu, pouziva ho deda, kterymu shorel Oltcit)
2. Daewoo Nexia GTX 16V 3door
3. Hyundai Lantra 2.0
4. Hyundai Elantra 2.0 CRDi
5. Hyundai i30 2.0
(6.-x. sekundardni priblizovadla, aby zena mela cim jet, kdyz potrebuje nebo kdyz mam chut na zmenu - napr. Kia Pro_cee´d,. pred nim Getz, Fiesta atp.)
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
tr2700automat
**
Příspěvky: 203
Registrován: 12 led 2012, 08:05

Re: Od našeho prvního auta až dodnes

Příspěvek od tr2700automat »

To Hardcam: To je paráda kamaráde když se ráno probouzíš a přemýšlíš "které auto si mám dnes vybrat?" :mrgreen:

Obrázek
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: Od našeho prvního auta až dodnes

Příspěvek od Hardcam »

Ja se muzu rozhodnout max mezi dvema - i30 a Ceedem, to zas takova vyhra neni :)
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
alvin
**
Příspěvky: 341
Registrován: 28 črc 2011, 21:35
Bydliště: BRATISLAVA ,pôvodne NITRA
Kontaktovat uživatele:

Re: Od našeho prvního auta až dodnes

Příspěvek od alvin »

ja som ešte vo výčetke vozidiel nespomenul tie jednostopé:
úplne prvé motorové vozidlo,kktoré som dostal do ruky a mohol som si vyskúšať post vodiča,ako 10 ročný, v r.1973,jasne že nie po verejnej komunikáci,bol Jawa Pionier typ 550, r.v. 1958,dodnes žije u zberateľa,ale jeho foto nevlastním,zato vlastním jeho verný model (pôvodna ŠPZ LU-12-15,od r.1969. NI-55-60) fotku ktorú urobil na autosalone V NR 2009,je presne rovnaký dokonale zreštaurovaný
IMG_0352.JPG
IMG_0352.JPG (82.06 KiB) Zobrazeno 1472 x
a od r.1985 do r.1995 som vlastnil Jawu 0.5 r.v.1969,bol to akýsi hybrid medzi typom 20 a 21, úzke riaditka,ale neoskútrovaný,vďaka vášni môjho otca v malých motorkách bol v perfektnom stave,ale v r.1995 padol za obeť zlodejovi (pôvodna špz NI-53-57 ,ked som sa v r.1989 presťahoval do Senice, SN-1-15-48) a pri mojom návrate do NR som bol zvedavý,či mi pridelia pôvodne číslo,alebo dajú nové,nakoľko tabuľky sa kedysi nevydávali majiteľ si ju musel namaľovať sám,ale nedočkal som sa s rozriešenie hádanky,mesiac pred sťahovaním mi ju ukaradli,mal ju vtedy už v užívani otec ako premeiestňovadlo na záhradu,na fotke medzi mojou stovkou a rodičovským wartburgom,ktoré som spomínal v mojom prvom príspevku v tejto téme
Obrázek
DACIA Sandero 1,0 SCe Arctica, ex-HUNYADI GETZ 1,1i/2004 ,zvaný Veľrybák, 132 000 Km,kupovaný ako fungláč-nedám naň dopustiť,len zub času
predtym 2x Daewoo, 2x OPEL ASTRA,SEAT Ibiza, 2x Škoda,
Uživatelský avatar
tr2700automat
**
Příspěvky: 203
Registrován: 12 led 2012, 08:05

Re: Od našeho prvního auta až dodnes

Příspěvek od tr2700automat »

Tak když se mluví o dvoukolkách to už je jiný pocit než sedět za volantem. Někteří z vás jsou i motorkáři a ti mi jistě rozumí. Moje historka s dvěmi koly samozřejmě začala s kolem, jedným nádherným červeným favoritem podobnej jako tento na fotce ktery nám (pro mně a mého bratra) koupil táta za odměnu za dobré vysvědčení ve škole.

Obrázek

Potom jsem si cenil zuby na zbrusu noveho pionýra (jawa 50) podobném jako tento na fotce kterého vlastnil táta a který zářil nádherně z ohnivou červenou barvou. Bohužel jsem se nedočkal jelikož táta z různých důvodů byl nucen ho prodat.

Obrázek

Dočkal jsem se ale po letech už s jinou motorkou tentokrát s japoncem. Byla to moje milovaná nádherně modře nabarvená HONDA 250LA-Custom úplně stejná jako tato na fotce

Obrázek

Honda byla nádherná motorka, klasika, s čtyřtaktním motorem s dvěma výfuky.Koupil jsem ji samozřejmě jako ojetinu ale ve skvělém stavu za dobrou cenu. Co jsme se tehdy s manželkou najezdili s tímto skvostem. Pamatuji na naši jedné tůře jsme se dostali na pahorek před kterým všechny jiné motorky a mopedy zůstali pro jistotu zaparkované, já jsem ale i s manželkou tento pahorek zdolal a dostal se až na vrchol. Na tůry s Hondou jsem používal 3 kufry, jeden vzadu na nosiči a dva další připevněné pod nosičem hned za spolujezdcem.Bohužel po jedné nehodě s jedným ožralým taxikářem který se mi vrhl do protisměru, moji Hondu zdemoloval a mně poslal do nemocnice.

Od pojišťovny kvůlí stáří Hondy jsem dostal mizerné prachy které vystačili jen na koupě malé 50ky Piagio. I když 50ka Piagio byla nová nedala se srovnat z moji milovanou HONDOU 250 LA-CUSTOM. Nakonec jsem tu malou padesátku prodal a koupil samozřejme na splátky jelikož penízky nikdy nepřebývali jednu zbrusu novou 500ku Piagio kterou mám až dodnes.

Obrázek

Piaggio X9 500 Evolution je velikej skůtr, Ital ale motor je dodáván od Hondy, je to automat, samá elektronika, má i digitálni rádio ze sluchátky pro jezdce a spolujezdce, dokonce i přípojku na mobil. Je to težký stroj, váží 206 kg ale je velice pohodlný na jízdu jak ve městě tak i mimo město. Má ABS, vpředu dva brzdové kotouče a vzadu jeden kotouč, motor má výkon 39kw, s maximálním točivým momentem 43 Nm při 5500 otáčkách za minutu. Ten kufr z opěrkou co má Xdevítka moje nynější přítelkyně si nemůže vynachválit, sedí za mnou na zvýšené sedačce pohodlně s výhledem na cestu. Z dvěma dalšími kufry (viz foto) , jakož i s prostorem pod sedačkou a téže se čtvrtým kufrem který plní prostor vpředu nad podlahou jsem dokázal mít na cestování pro zavazadla prostor s celkovým objemem 180 litrů , to jest jako má jedno malé auto. Přidávám pár fotek mého italského miláčka. Ta tmamě fialová barva kterou má se mi líbila nejvíc. Piagio ale je moje poslední motorka a další už nebude. Už nejsou prachy, teď už jsem doslova na dně a taky už nejsem ten ztřeštěnej mladej horkokrevnej motorkář jakým jsem kdy býval. 3 pády s motorkami a dvakrát hospitalizovaný v nemocnici po nehodách na motorce to už neni pro mně.

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
Gandalf
*****
Příspěvky: 2060
Registrován: 07 říj 2008, 19:22
Bydliště: Brno-venkov

Re: Od našeho prvního auta až dodnes

Příspěvek od Gandalf »

tr2700automat: Konečně sem někdo dostal motorky! =D>
Já se na jednu 125 chystám za rok. Doufám, že chodíš taky na skutrforum :wink:

Favorita jsem měl modrého a 4-kolečko s dvojtácem - že jsem se na něj načekal a ještě přes známýho :lol:
Naposledy upravil(a) Gandalf dne 06 úno 2012, 16:05, celkem upraveno 1 x.
Accent 1.4i Active - Continental Silver (10/2008-4/2015) prodáno
Uživatelský avatar
Borek
******
Příspěvky: 4506
Registrován: 25 črc 2005, 01:25
Bydliště: Orlické hory
Kontaktovat uživatele:

Re: Od našeho prvního auta až dodnes

Příspěvek od Borek »

tr2700-přesně takového červeného Favorita(kolo),jak máš na fotce,jsem dostal v 11 letech od babičky za vysvědčení :D .A mám ho dodnes :!: Jen berany jsem vyměnil za "choper"řidítka. :D
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Uživatelský avatar
tr2700automat
**
Příspěvky: 203
Registrován: 12 led 2012, 08:05

Re: Od našeho prvního auta až dodnes

Příspěvek od tr2700automat »

To Gandalf: Když tu 125 koupíš tak hoď sem její fotku aby jsme se všichni pokochtili s tvoji 125kou =D> . Na skutrforum nechodím , nevěděl jsem o něm , díky za informaci kouknu se tam :wink: . Zasmál jsem se jak jsi musel čekat na Favorita a ještě přes známýho. Ale dočkal jsi se ho a jistě jsi si ho parádně užil =D> .

To Borek: Teď jsi mně kamárade dojal. Tvoje historka s dárkem za vysvědčení Tvého červeného Favorita je úplně stejná jako moje. Jedinej rozdíl je že Ty jsi ho dostal od babičky, já zase od táty. Jak je nakonec svět malý a historky lidiček jsou si někdy tak podobné.
===========
Co se týká motorek,no motorka to už je něco jiného. Ale auto taky. Když jsem měl Hondu tak manželka která tehdy ještě byla přitelkyně mi vyhrožovala, "jestli prodáš motorku a koupíš auto tak tě opustím" :mrgreen: . Nakonec se stala manželkou, motorka zůstala a k tomu se přidalo moje první auto italský FIAT 125 a taky moje první zlatíčko, moje první dceruška.

FIAT125 s 1600cc s dvouváčkovým motorem bylo rychlé auto a když jsem jednou přisel domů a našel manželku jak se svíjí v porodních bolestech tak tehdy FIAT125 potvrdil co znamená mít pod kapotou v tehdejší době 100 ryzích koňí.

Naložil jsem rychle manželku na zadní sedačky a řitil se do porodnice i přes červenou i do protisměru i přes chodníky kdekoliv byla silnice ucpaná auty s úpějící manželkou na zadních sedačkách když kvílela "rychle do porodnice já rodíiiiim :D/" . Když jsem se přiřitil do porodnice, nechal jsem auto s otevřenými dveřmi před porodnici, sestřičky už na nás čekali, jen jsem stihl manželku přenést do porodní síňe a šup za pár minut manželka porodila a darovala mi moji druhou krásnou dcerku :D/ . Manželka nikdy nesnášela moji rychlou jízdu s Fiatem ale tehdy po porodu mi to prozradila, "Je to poprvé v životě co jsem ti gratulovala za tak rychlou a úspěšnou jízdu" :mrgreen: =D> .

Přidávám fotku mého hrdinského FIATA125 který zachránil manželku před porodem v autě, jakož i fotku mého zlatíčka mé druhé dcerušky která spěchala tehdy se narodit a z které se teď vyvinula jedna překrásná slečinka :P .

Můj hrdinský italský FIAT 125 - 1600cc - 100 HP
Obrázek

Moje druhá dceruška která spěchala poznat svět
Obrázek
Uživatelský avatar
jiri.vacha
***
Příspěvky: 771
Registrován: 24 led 2012, 22:33
Bydliště: Loučná-Lom

Re: Od našeho prvního auta až dodnes

Příspěvek od jiri.vacha »

hezká galerie, můžeme říct že jsme ten život neproflákali,také se přidám se svou troškou:
první motocykl byl mustang 23 golden spor(na vývoz do kanady),dostal jsem ho po nevl.otci,to mi bylo 15 let.
V 17 letech prodej a koupě jawa 350/360,šílenej vrak za šest tisíc,pořád to někde stávkovalo tak jsem to rozebral přestavěl dle svých představ a takto to dopadlo:
skenovat0001.jpg
skenovat0001.jpg (90.19 KiB) Zobrazeno 1380 x
pak jsem pár let jezdil po světě,no a po návratu domů jsem zachránil před vrakáčem trabi,jen tak na přibližování,jenže mi to nějak nedalo a dopadlo to takto:
skenovat0003.jpg
skenovat0003.jpg (74.19 KiB) Zobrazeno 1380 x
a takto:
skenovat0002.jpg
skenovat0002.jpg (98.34 KiB) Zobrazeno 1380 x
pokračování
WARTBURG 1.3 WV -prodáno
HYUNDAI TRAJET 2001 2.7 6V LPG -po smrti(srdíčko)
HYUNDAI TRAJET 2004 2.7 6V LPG
Uživatelský avatar
jiri.vacha
***
Příspěvky: 771
Registrován: 24 led 2012, 22:33
Bydliště: Loučná-Lom

Re: Od našeho prvního auta až dodnes

Příspěvek od jiri.vacha »

Nezávislé topení,elektrická okna,sedačky z olcita,nádrž v kufru,rozšířené nápravy,střešák,atd:
skenovat0005.jpg
skenovat0005.jpg (83.61 KiB) Zobrazeno 1376 x
skenovat0006.jpg
skenovat0006.jpg (86.81 KiB) Zobrazeno 1376 x
skenovat0007.jpg
skenovat0007.jpg (88.44 KiB) Zobrazeno 1376 x
sice spotřeba 10 až 12 na sto,dva motory ročně,ale vždy jsem dojel,nikdy mě nenechal ve štychu.
pokračování
WARTBURG 1.3 WV -prodáno
HYUNDAI TRAJET 2001 2.7 6V LPG -po smrti(srdíčko)
HYUNDAI TRAJET 2004 2.7 6V LPG
Uživatelský avatar
jiri.vacha
***
Příspěvky: 771
Registrován: 24 led 2012, 22:33
Bydliště: Loučná-Lom

Re: Od našeho prvního auta až dodnes

Příspěvek od jiri.vacha »

no a pak jsem začal přemýšlet o rodině,potřeba větší vůz,vždy se mi líbila produkce NDR a tak jsem zůstal věrný,zrovna se naskytl wartburg 1,3 z pohledu pěkný kousek,uvnitř katastrofa.Výměnou rámu to začalo,nový podvozek no a když už se v tom hrabu tak upravený kde co,nevím jak se mi to povedlo ,ale bylo z toho letadlo.(že mi to nikdo nevěří,mi nevadí)Po přestavbě na lpg to nemělo chybu:
01062007068-001.jpg
01062007068-001.jpg (45.7 KiB) Zobrazeno 1375 x
Chorvatsko 2007,s přítelkyní,nyní manželka.
31052007064.jpg
31052007064.jpg (118.16 KiB) Zobrazeno 1375 x
pokrač.
WARTBURG 1.3 WV -prodáno
HYUNDAI TRAJET 2001 2.7 6V LPG -po smrti(srdíčko)
HYUNDAI TRAJET 2004 2.7 6V LPG
Uživatelský avatar
jiri.vacha
***
Příspěvky: 771
Registrován: 24 led 2012, 22:33
Bydliště: Loučná-Lom

Re: Od našeho prvního auta až dodnes

Příspěvek od jiri.vacha »

a ještě pár foto:
04042008349-002.jpg
04042008349-002.jpg (107.3 KiB) Zobrazeno 1372 x
04042008351-002.jpg
04042008351-002.jpg (96.79 KiB) Zobrazeno 1372 x
17032008343-002.jpg
17032008343-002.jpg (86.05 KiB) Zobrazeno 1372 x
WARTBURG 1.3 WV -prodáno
HYUNDAI TRAJET 2001 2.7 6V LPG -po smrti(srdíčko)
HYUNDAI TRAJET 2004 2.7 6V LPG
Uživatelský avatar
jiri.vacha
***
Příspěvky: 771
Registrován: 24 led 2012, 22:33
Bydliště: Loučná-Lom

Re: Od našeho prvního auta až dodnes

Příspěvek od jiri.vacha »

den D :mrgreen:
05042008355-002.jpg
05042008355-002.jpg (96.31 KiB) Zobrazeno 1371 x
ještě chorvatsko,Šibenik 2007
31052007061-001.jpg
31052007061-001.jpg (73.46 KiB) Zobrazeno 1371 x
no a ted,jelikož jsme se trošku rozmnožily,víc než bylo plánováno(dvojčata :mrgreen: )koupily jsme trajetíka
Snímek 032.jpg
Snímek 032.jpg (220.52 KiB) Zobrazeno 1371 x
a jsem spokojenej :D/ :D/ :D/ :D/
samozřejmě s úpravami pokračuji dál,sice pomalejš :mrgreen: ale pokračuji =D>
WARTBURG 1.3 WV -prodáno
HYUNDAI TRAJET 2001 2.7 6V LPG -po smrti(srdíčko)
HYUNDAI TRAJET 2004 2.7 6V LPG
Uživatelský avatar
tr2700automat
**
Příspěvky: 203
Registrován: 12 led 2012, 08:05

Re: Od našeho prvního auta až dodnes

Příspěvek od tr2700automat »

To jiri.vacha: Čoveče ta přestavba tvé Jawy nemá chybu gratuluji, Ty jsi s ní udělal překrásného choppera. A ten tvůj Warturb ten taky nemá chybu, je to nejhezčí kousek který jsem kdy viděl. Moc mu sluší ty Alu kola co máš na těch dvou fotkách u moře a s manželkou, ty 2 fotky jsou opravdu na reklamu Wartburga

Taky souhlasim z názorem že východoněmci měli vždy úctihodnou produkci jak v autech tak i v motorkách. Kdo by mohl zapomenout na východoněmecké motorky značky MZ a Simson, na východoněmecké osobní auta Trabant a Wartburg, na východoněmecké užitkové auta Barkas a na východoněmecké náklaďáky IFA.

MZ
Obrázek

SIMSON
Obrázek

TRABANT
Obrázek

WARTBURG
Obrázek

BARKAS
Obrázek

IFA
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Pokec“