ja by som do Maxxmotion nedaval depresiva(zimne prisady),ale dat maximalne tak nejake mazacie prisady(enhancery),pretoze podla jedneho nazoru odbornika (z nejakej petrochemickej spolocnosti) vela depresiv skodi a ta samotna nafta je aditivovana.Preto napriklad aj samotny zimny VIF zamrzne pri nizsich teplotach ako ked je zmiesany s neaditivovanou naftou a cital som dost zlych skusenosti ked sa prekracoval miesaci pomer(typicky pri aditivovany zimnej nafty).Takze za mna: natankoval som zimny OMV a dal som tam len Bishops aditivum(na zvyseniu cetatu a zlepsenie mazania,plus cistiaca formula) a nebudem to menit.Ked VIF,tak dat skor letnu verziu do zimnej nafty a nie zimny VIF do zimnej nafty. Samozrejme je to len moj skromny nazor.A ked su hlasene extra nizke teploty,tak to idem radsej v noci prestartovat.Neskor ,ked namontujem teplovodne nezavisle kurenie a dialkovy start,tak to bude komfortnejsie.A celozakrytovanie podvozku,ktore siaha az po zadny kardan mi pomaha chranit podlahu pred ochladzovanim za jazdy a vsetok teply vzduch od motora,vyfuku mi ohrieva vsetky trubky,aj samotnu nadrz pocas chodu motoru.
Auta prevadzkovane v arktickych podmienkach maju specialne riesenia(zateplenia motorov,ohrievace vody,oleja a zvycajne sa ani nevypinaju,ale bezia trvale(musi to konstrukcia motora umoznit) Samozrejme na nase podmienky je to zbytocne,ale tie principy su dane.