Jak jsi to dokázal? Já měl vždycky za to, že otáčky jsou díky převodům úměrné rychlosti?GACCENT píše:....a mam poladěný motor tak aby to při stovce točilo ca o 500 ot. míň....
Accent 1,3 spotreba
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Re: rychlost
Hanz
Huňáč Accent 1,3 12V
Fšecko je časově totálně v řiti...........
Huňáč Accent 1,3 12V
Fšecko je časově totálně v řiti...........
- Reklama
Jeli jsme to 24 hodin, bylo v tom samozřejmě několik asi 20-ti minutových přestávek. Mě to fakt problémy nedělá, rád jezdím autem delší trasy, jsem tak trochu dobrodruh. Nejlíp se mi jede když všichni v autě spí a já si pustím na CD nějaký svůj oblíbený setík. Vím že to je nejlepší cesta k mikrospánku, ale mám dost rozumu na to abych neřídil unavený. Spotřeba je dobrá protože se snažím to netočit často nad těch 3000 ot. A jezdím předvídavě - všechnu energii, kterou utlumíte při zbytečném brzdění, draze zaplatíte z vaší peněženky.mart píše:1600 odjet na jeden zátah, tomu skoro teď ani nevěřím, jak dlouho jste jeli? spotřeba pěkná, závidím ))Wlastik píše:Já byl minulý týden s Accentem v Bulharsku (1600 km tam a 1600 km zpět), v pohodě jsem to uřídil sám, na jeden zátah, jenom manželka řídila tak 200 km. Ve čtyřech lidech a plným kufrem + ve dne klima si to vzalo 5,8 l. Jel jsem po dálnici kolem 120km/h.
já teda vstával brzo ráno ten den do práce a večer jsme jeli, pak mě taky dost ničila ta noc, světla nahoře, dálkový, jsem skoro neviděl pak už, ráno za světla už docela dobrý
No a taky by mě zajímalo jak GACCENT poladil motor že mu při stovce točí o 500 ot. míň
Hyundai accent 1,3 12V
Spotřeba
Dlouho jsem uvažoval zda napsat živě si představuji jak se dozvím od některých, že si vymýšlím, ale zkusím to. Jezdím se svým Akcentíkem již 132000km(bi 1.3 r.v. 2002) a mám spotřebu již od jara pouhých 5,2l dokonce jsem jel do J.Čech (tam a zpět 500km) ve velmi pohodové jízdě po okreskách za 4.9 (splnil jsem si sen pokoření 5l hranice).A recept na tuto spotřebu je tankovat většinou W-power, velmi lehká noha a kde to jde brzdit motorem nebo vyřazovat...Jsem rád, že jsem se přesvědčil, že výrobce v údajích nelže. Zajímavé je, že spotřeba klesala po cca 80tis.km o půl litru a po dalších cca 30tis. o další cca 3 desetiny. Pozn. Vše sleduji přesně od doby koupě vozu. Mimochodem cena mých drobných oprav do dnešního dne 5500Kč (trubička posilovače řízení a stahování oken)
Naposledy upravil(a) Tonda dne 11 srp 2006, 08:50, celkem upraveno 1 x.
Ja mam podobnu skusenost so spotrebou (pozitivnu). Blizim sa k 5l (nakolko nemam palubny pocitac tak som ju mozno uz aj dosiahol). Musim vsak podotknut, ze skor ten motor dusim, ako vytacam a jazdim tak ako v cechach (do povolenej rychlosti ). Nemam klimu a brzdim motorom, aj dole kopcom.
Co sa tyka oprav (nar ramec pravidelneho servisu podla km), tak zatial len plastova klucka za 1500 SKK.
Len teraz mi zacina Hyundaijik trosku horsie startovat, ale zatial ho ignorujem...
Co sa tyka oprav (nar ramec pravidelneho servisu podla km), tak zatial len plastova klucka za 1500 SKK.
Len teraz mi zacina Hyundaijik trosku horsie startovat, ale zatial ho ignorujem...
Opel Zafira 1,8i (7 miest) 2001
Before:
Accent 1,3i, r.v. 10/2002 odisiel k Adamovi221
Peugeot 309 1,9 XLD
Before:
Accent 1,3i, r.v. 10/2002 odisiel k Adamovi221
Peugeot 309 1,9 XLD
dušení motoru
Záleží jak se to vezme jestli se dusí , nemám taky počítač, ani otáčkoměr nicméně v návodu k obsluze je jezdit jedničku do 20km/h, 2 do 40km/h, 3 do 60km/h, 4 do 75km/h... a to je pro mne zákon pokud tedy nepotřebuji předjíždět a skutečně pak ta spotřeba funguje. Pamatuji si, že kdysi byl na netu od výrobce průběh točivého momentu a ten motor ho měl nejlepší někde okolo 3000otáček - to je podle mne jeden z důvodů proč se dá jezdit s tímto motorem tak úsporně.
jake jsou otacky?
Souhlasím se spotřebou pod 6l. A není potřeba to ani moc šetřit, občas tom dávám pořádně pohulit a pod 6 se vlezu. V zimě to samozřejmě jde nahoru (parkuji venku), ale to je jasné že při studených startech si to dá o hodně víc.
Taky je obrovský rozdíl v kvalitě paliva. Chce to zkoušet u které benzinky bude motor brát nejméně a není to jen o značce (u Agipu jsem jel za 7l).
Nemám otáčkoměr, můžete mi zde někdo napsat kolik to točí na 4ku při 50ce a 90ce? Případně i na trojku při 50ce ?
Dík
Accent 1,3 55kw 1998
Taky je obrovský rozdíl v kvalitě paliva. Chce to zkoušet u které benzinky bude motor brát nejméně a není to jen o značce (u Agipu jsem jel za 7l).
Nemám otáčkoměr, můžete mi zde někdo napsat kolik to točí na 4ku při 50ce a 90ce? Případně i na trojku při 50ce ?
Dík
Accent 1,3 55kw 1998
zajímavost,
dost lidí vyřazuje a říká že šetří, tak jsem zjištoval kdo má na palubním okamžitou spotřebu, od dvou lidí zhruba to samé, při vyřazení spotřeba cca 1,5l, při zařazené pětce a nešlápání na plyn čistá nula, pozoroval toto ještě někdo?
vyřazeno
Je to logické, pokud je zařazena rychlost narozdíl od karburátoru, kde stále jde palivo přes volnoběžnou trysku, zde vstřikovací jednotka palivo prostě přestane dodávat a na volnoběh musí zase opět palivo do motoru jít jinak by neběžel a je fakt pokud jsem mohl vypozorovat u služebních fabií, že to skutečně ukazuje vyšší hodnoty, než se to ustálí -proto je daleko úspornější brždění motorem než jízdy na volnoběh.
Re: vyřazeno
njn, logické to je, ale stále je docela dost lidí co šetří na volnoběh, to nechápu, proto jsem to sem hodilTonda píše:Je to logické, pokud je zařazena rychlost narozdíl od karburátoru, kde stále jde palivo přes volnoběžnou trysku, zde vstřikovací jednotka palivo prostě přestane dodávat a na volnoběh musí zase opět palivo do motoru jít jinak by neběžel a je fakt pokud jsem mohl vypozorovat u služebních fabií, že to skutečně ukazuje vyšší hodnoty, než se to ustálí -proto je daleko úspornější brždění motorem než jízdy na volnoběh.
To mart .. Je to zvyk ze starych aut (s120 a pod) A nektery veci se odvykaji tezko ...
A hlavne znam par lidi, kteri tomu proste neveri ... jejich argument je ... ""To neni mozny, aby to nic nebralo""
Je to mozny ale to nevysvetlis......
To jen tak na okraj ....
A hlavne znam par lidi, kteri tomu proste neveri ... jejich argument je ... ""To neni mozny, aby to nic nebralo""
Je to mozny ale to nevysvetlis......
To jen tak na okraj ....
Coupe 2.0 r.v. 2005 GK - 105.1/6000
Lantra 1.6 r.v. 1992 16V G4CR DOHC 84/6200
Lantra 1.6 r.v. 1992 16V G4CR DOHC 84/6200
- HJugo
- *
- Příspěvky: 89
- Registrován: 20 zář 2005, 14:33
- Bydliště: Šaľa, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Takze pani, mam za sebou Greece tour - 4600km v Accente (3 osoby a plne nalozeny, non-stop klima(vo dne v noci nad 30C)) so spotrebou za celu cestu 6.06l/100km. Cestou tam to zralo po dialniciach rychlostou do 120 5.8, po serpentinkovom Grecku bola spotreba 6.4-6.5 a cestou spet opet 5.8. Kto si chce uzit jazdu sama zakruta, tak nech ide do Grecka a najme na Peloponez. Uplna parada - 100km 4 ani len nezadadis, predbiehas na 1,2,3, kazdu chvilu 6000ot/min. Po tejto dovolenke musim Accent len chvalit. Dovolenka v Grecku bola super a pre mna bolo dovolenkou aj jazda v Accente.
Hyundai Accent 1,3 12V '04, H&R, BitPower Technology, 195/50R15 Rainsport1 (plechace R15 6J), K&N in Box, NGK Iridium IX
spotreba
Ono fakt jde jezdit s accentem kolem 5.5 litru, neveril jsem tomu dneska jsem to testl, jel jsem podle predpisu, vcas sem prerazoval, zadne velke vytaceni, brzdeni motorem, ale rozhodne ne brzdeni provozu a hle spotreba 5.2l.
Asi si rozmyslim jak budu jezdit 5.2 oproti normalnim 6.5-7l celkem slusny rozdil
Asi si rozmyslim jak budu jezdit 5.2 oproti normalnim 6.5-7l celkem slusny rozdil
Hyundai Accent r.v. 98, 1.3i, 12V, socka verze-prodáno, ale sloužil perfektně.