Stránka 3 z 4
Napsal: 24 zář 2006, 20:25
od Kyrglík
Já tankuju prakticky jen u Benziny...Do Shellu jadu dost málo.A nikdy jsem neměl žádný problém...Ale chystám se pořádnou zkoušku udělat...Budu chvilku tankovat V-power...Uvidím co to udělá
Napsal: 24 zář 2006, 20:47
od Vita
No ja jsem si vyzkousel nadrz V-poveru a ted jsem zase natankoval ""obycejny "" benzin a je to znat ... opravdu V-Pover jel o poznani lip a tiseji ...
Spotreba mi zustala +- stejna ... Takze pristi nadrz a vsechny dalsi uz budou V-Pover....
Napsal: 24 zář 2006, 21:22
od Luki
Po poslední zkušenosti s OMV byla průměrná spotřeba 6.7 převážně po městě (asi 90 %)
Tak jsem zase nabral benzín u Hypernovy a uvidím kolik bude teď.
Zatím jsem si všiml že je auto trochu línější.
Ale benzín u OMV je o 2 až 3 Kč dražší než u Hypernovy, kde navíc sbírám body, mají tam vysavač zadarmo a nejlepší pumpu vzduchu ve městě (je digitální, stačí nastavit tlak a pak už jen obíhat auto s hadicí. Vše se děje automaticky a pumpa sama zapípá když je tlak v gumě podle nastavené hodnoty).
Chybí mi tam už jen myčka.
Napsal: 25 zář 2006, 03:11
od MartasZ
No vidíš.. a v Bolce je u Hypru i myčka.. ale zas tam nejni digitální vzduch a vysavač skoro netáhne
Napsal: 28 zář 2006, 18:20
od Lado
Do mého Coupe 2.0, 05, tankuji výhradně V-Power 95. Motor má kultivovaný chod a dobře reaguje. Spotřeba cca 7,0l/100km. Jezdím svižně podle okolností. Nemám nic proti experimentům s využitím různých značek benzinu a oktanového čísla a kontrolou spotřeby. Sám však vycházím z toho,že existuje široká nabídka desetistupňových piv,které jsou schopny při dobrém vychlazení zahnat žízeň,ale pochutnáte si jen na některých.Obávám se, že i ten motor má nějaké chuťové buňky a své pocity nám sděluje.Jde o to,zda je dobře vnímáme. Když mnohdy slyším řev reprobeden z otevřených oken projždějích aut, pochybuji,že vůbec mohou chod motoru sledovat, ale jsem rád ,že ještě vlastní funkční sluchovody.
Napsal: 28 zář 2006, 19:47
od Janjan
Tankuju výhradně N95, většinou podle ceny. V-power95 jsem taky nedávno zkoušel, ale výsledek mě nenadchl, protože mi spotřeba stoupla asi o 0,5l
. Chci se zeptat "cypíska"
a "Bruce Leeho"- tankujete někdy v Č.Těšíně v ČSAD? Jak se vám jeví kvalita jejich benzínu?
Napsal: 23 pro 2006, 18:03
od Zdenalek
Já beru Natural 98 a vyšší cena se mi +/- vrací na nižší spotřebě.
Jinak souhlasím s těmi, kteří říkají že nezáleží na značce benzinky - je to benzinka od benzinky různé. Obecně mám dobré zkušenosti s Agipem, OMW, Shellem a teď už bohužel jen v zahraničí s Aralem.
Ale třeba ve Vyškově kde bydlím, bych na Shellu nikdy netankoval.
Dříve se benzinka jmenovala PETRA a když se v Drnovicích (kousek od nás) hrál fotbal, býval benzín levnější - ale také méně kvalitní. A mám pocit, že tyto praktiky se tu udržely dodnes...
Já beru nejvíc na Agipu, protože narozdíl od Shellek má věrnostní soutěž, kde si i normální řidič může vyjezdit rozumné ceny
Napsal: 23 pro 2006, 18:36
od Tommas33
Zdenalek píše:Já beru Natural 98 a vyšší cena se mi +/- vrací na nižší spotřebě.
Jinak souhlasím s těmi, kteří říkají že nezáleží na značce benzinky - je to benzinka od benzinky různé. Obecně mám dobré zkušenosti s Agipem, OMW, Shellem a teď už bohužel jen v zahraničí s Aralem.
Ale třeba ve Vyškově kde bydlím, bych na Shellu nikdy netankoval.
Dříve se benzinka jmenovala PETRA a když se v Drnovicích (kousek od nás) hrál fotbal, býval benzín levnější - ale také méně kvalitní. A mám pocit, že tyto praktiky se tu udržely dodnes...
Já beru nejvíc na Agipu, protože narozdíl od Shellek má věrnostní soutěž, kde si i normální řidič může vyjezdit rozumné ceny
Jednou jsem tam u vás vzal plnou a zdálo se mi to nějaký divný.Není Shell jako Shell.
Re: Spotřeba v závislosti
Napsal: 23 pro 2006, 19:07
od Tomikp
Josef píše:Karel Blažek píše:Nedávno jsem chtěl vyzkoušet jak se auto bude chovat na Ba-91,ale nevejde se mi pistole do nádrže.A tak přelívat do kanystru a pak zas do auta se mě nechtělo,zůstalo tedy jen u přání.Jak to praktikujete vy???
Velký pozor
Zaplať pánbůh pro TEBE
Pravděpodobně jsi vzal pistoli
BA 91 SPECIAL což je olovnatý benzin určený pro motory bez katalizátoru, To bys tomu dal
Pro Tebe je určený
BA 91 nebo BA 95 NATURAL. Jinak Natural 91 čku na každé pumpě nemají. Proto je ta pistole s rozdílným průměrem abys v rozrušení mysli
jsi nenalil do nádřže něco co ti může přinést dost značné výdaje za výměnu katalizátoru
Takže
POZOR - vždy
ZELENÁ PISTOLE nikdy
ČERVENÁ.
JO A JEŠTĚ JEDNO UPOZORNĚNÍ černá pistole je
NAFTA. Již jsem zařil pár kamarádů, kteří to omylem "narvali" do nádrže. Vyčištění systému (pokud si to uvědomíš dostatečně brzo a dřív neodejde motor) přijde na cca 10 000
Benzináři maj v tomhle jasno. Ale traktoristi maj smůlu, na ně se asi nemyslelo, tam je tak velká díra že v rizrušení mysli se tam dá nalejt všechno co ze stojanu teče.
Napsal: 23 pro 2006, 19:14
od Tomikp
Tommas33 píše:Zdenalek píše:Já beru Natural 98 a vyšší cena se mi +/- vrací na nižší spotřebě.
Jinak souhlasím s těmi, kteří říkají že nezáleží na značce benzinky - je to benzinka od benzinky různé. Obecně mám dobré zkušenosti s Agipem, OMW, Shellem a teď už bohužel jen v zahraničí s Aralem.
Ale třeba ve Vyškově kde bydlím, bych na Shellu nikdy netankoval.
Dříve se benzinka jmenovala PETRA a když se v Drnovicích (kousek od nás) hrál fotbal, býval benzín levnější - ale také méně kvalitní. A mám pocit, že tyto praktiky se tu udržely dodnes...
Já beru nejvíc na Agipu, protože narozdíl od Shellek má věrnostní soutěž, kde si i normální řidič může vyjezdit rozumné ceny
Jednou jsem tam u vás vzal plnou a zdálo se mi to nějaký divný.Není Shell jako Shell.
Jestli už to nebyla ta speciální edice Shell V-Power Smoke Edition co se tu o tom psalo, takovej malej dárek, který svým věrným zákazníkům darovala přes síť čerpacích stanic v ČR firma Unipetrol
Napsal: 09 led 2007, 09:34
od Petela
Ja som jazdil na Fabii 1.4 16V 55kW na V-power a jednoznacne som pozoroval lahsi chod a lepsie zrychlenie..
Samozrejme, neboli to prevratne pozorovania a zmeny... bola to 1.4, tak som nemohol ocakavat zrychlenie ako dvojliter.
Ale bez akychkolvek pochybnosti, alebo nahovarania si ... alebo vsugerovania... auto malo lepsie jazdne vlastnosti, co hlavne pozitivne oceni sofer.
Jazdil som na V-power nepravidelne - na etapy 4 mesiace na power, 4 mesiace na super. A zakazdym prechodom na V-power som pozoroval spominane zlepsenie.
Napsal: 16 pro 2007, 17:25
od kmozis
Já nevím, jezdím pouze na N95, párkrát jsem zkoušel i V-Power 95 a moje závěry: akcelerace stejná, spotřeba stejná, hlučnost stejná, cena o 2 kačky jinde... Tak jediná pozitiva mohou být v tom čištění, ale nevím, jestli to za to stojí.
A pokud někdo používá N98, to asi nemá smysl. Ten je pro jiná auta, která na to mají připravený motor i počítač. Já ho schválně jednou zkusil a rozdíl 0 (tedy kromě rozdílu v peněžence)...
Napsal: 17 pro 2007, 09:18
od Vladislav Bureš
Myslím si že u starších aut nebo u motorů které nesnímají kvalitu paliva (to je asi špatně vyjádřeno) nemá kvalitnější benzín téměř smysl, ale myšleno po výkonostní stránce! jak tu už je napsáno na nové fábii která pozná kvalitní benzím si upravý poměr paliva a předstih podle benzínu a tam to je poznat, ale u motoru který to neumý se to téměř nepozná pokud se k tomu patřične neupravý motor respektive řídící jednotka. Každý motor a ŘJ která si neumí poznat kvalitu paliva je přednastavená na palivo, které uvádí výrobce. Protože třeba V-Pover racing má mnohem delší spoždění hoření než 95ka a předstih je u něj o několik stupňů větší takže když ho nalejete do motoru na 95ku 91ku na kterou jsou stavěná Háčka která si to ještě neumí uspůsobit tak naopak se může jízda ještě zhoršit treba když to švagr skusil do 405 z 1989 tak mu to kopalu a ztratilo výkon protože se benzín spaloval až moc pozdě a to bylo zejména znát ve vyšších otáčkách.
Napsal: 17 pro 2007, 10:02
od Bruno
Moje zkušenost s V Power 95 a Naturál 95! Jezdím už rok na V Power 95 spotřeba se mi snížila. Po domontování PP od Blendiho /více si hlídám šlapání na plynový pedál /jsem se dostal na dlouhodobou průměrnou 7,42 l /100km, teď v zimě, což bylo dříve při Normálu 95 nemožné, tak kolem 9l /100km. Mám naježděnou trasu po dálnici Brno Valtice a zpět. Průměrná spotřeba v tomto období se mi pohybovala od 7,2 l/100km do 7,0 l/100km při V Power 95. Včera jsem dal plnou Naturálu 95 také u Shellu a ejhle okamžitě se průměrná vyšplhala na 7,6 l/100km. Je to opravdu rozdíl a proto můžu odpovědně konstatovat, že moje Lantra jezdí na V Power 95 lépe a úsporněji než na Naturál 95 a přestože je V Power 95 dražší je jeho tankování oproti Normálu 95 pro mně finančně výhodnější, nehledě na čistící efekt V Power 95.
Takže jen co vyjezdím tu nádrž s Normál 95 udělám přesné vyhodnocení ale tankovat budu opět jen V Power 95 u Shellu!!!
Porovnání:
V Power 95 32,80 Kč 7,1l/100km x 8ookm x 32,80Kč=1 863 Kč
Natural 95 31,30 Kč 7,6l/100km x 800 km x 31,30Kč=1 903 Kč
Úspora v Kč : 40 Kč na jednu nádrž cca 57 l
Napsal: 18 pro 2007, 14:00
od vlastaFR
Vlado to se mi nejak nezda ze V-power ma delsi spozdeni horeni nez obyc 95. ty cisla prave udavaj horeni benzinu (91, 95, 98 ) jinak pravda ze do starsich aut je to naprd lejt. musis totiz prenastavit predstih aby ti to nekopalo spatky do karb. nebo naopak ze to chyta dost po horni uvrati a tim hovno vykon