Stránka 3 z 6

Re: Akce Otestuj a vyhraj - velké zklamání a fail Hyundai

Napsal: 03 kvě 2012, 02:30
od Borek
Smysl téhle akce a výběr aut vidím asi takto.V nejbližších měsících(léto)přijde do prodeje nový Genesis a jak je vidět,je řádně přepracovaný z venku,na motorech,uvnitř....prostě ne jen facelift a tyhle staré,co má :hyu: na skladě budou neprodejné.Tak teď po svezení třeba ještě chytnou nějakého "hejla" a ostatní po akci sakra rychle budou chtít vyprodat,alespoň za nějakou cenu(už teď jsou inzeráty za 3,8V6 s 9000km za necelých 490000Kč..a pod.,tak kolik si můžou asi tak účtovat,aby se aut,před blízkým nástupem nového G.zbavili 8) ).
Veloster-zatraceně pěkné,povedené auto,ale s naprosto magorskou cenou,kterou je ochotem zaplatit jen ....... :-k no ani blázen :D (za 1,6 :mrgreen: ).Vidím to podobně jako u Genesisu-do léta(po akci)přijde na trh Veloster s 1,6Turbo a kolik by asi tak podle poblázněné cenotvorby :hyu: mohl stát,když s obyč.1,6 je na půl mega.600000Kč...víc #-o ....no to už je u ceny Genesisu s 2,0T a to je jiná liga :D .Takže tato akce nachytá možná "pár"bláznů,co si ho teď koupí a v létě,po příchodu turba.....cena atmosféry klesne tak o 100000Kč a cenu turba nastaví na úroveň dnešní(kolem 500000Kč). :wink:
A i30?Chtějí ji za každou cenu dostat mezi lidi(viz TV spoty každou chvíli-mimochodem,že by mě ta reklama nějak zaujala,to ani omylem :? ).Jak se vyjádřili-chtějí,aby to bylo nejprodávanější auto téhle třídy u nás a tak ji cpou,kde se dá(bohužel na úkor ostatních pěkných aut,o kterých lidé ani netuší,že je :hyu: dělá-třeba Elantra-moc pěkné auto a kdo z lidí mimo :hyu: fandy vůbec tuší jeho existenci :( ).
Takhle vidím celou zoufalou akci a důvod výběru modelů. :?

Re: Akce Otestuj a vyhraj - velké zklamání a fail Hyundai

Napsal: 19 kvě 2012, 07:55
od hawk
Přidám pár stručných postřehů z krátkého testování Genesis Coupe 3.8, A/T - budu víceméně srovnávat s mým coupe 2.0 (r.v. 2005), i když vím, že se to moc nedá :)

co mě nepřekvapilo:
- vynikající zátah motoru
- obdivné pohledy všech kolem a snaha rychlejších vozů závodit :mrgreen:
- skvělý zvuk
- obstojná velikost kufru (ale 2G coupe má větší :) )
- perfektní posaz a sedačka v elektrice (toto mi v coupe dost chybí)
- dobře fungující automat (i když ta prodleva je tam prostě znát)


co mě překvapilo (v porovnání s coupe r.v. 2005):
-výborné odhlučení uvnitř
- dobře nastavený podvozek (tlumení rázů a nerovností o tři třídy lepší)
- vynikající brzdy
- čekal jsem rychlejší reakci na plyn a strmější řízení (toto ve srovnání s jízdou v 370Z)
- solidní autorádio

Celkově vzato výborné ježdění (i když je to ulítlé, tak bych si to auto dokázal představit i jako jedno auto v rodině na normální ježdění - velký rozdíl oproti 370Z).
Měl jsem možnost projet i zmiňované 370Z a zážitek ze sportovnější jízdy dost podobný - nissan je více do sportovna vyhraněný (uvnitř to hlučí mnohem víc, je uvnitř méně místa, s volantem se člověk doslova pere, za plynem jde líp). Genesis coupe je více univerzální a komfortnější.

Zkuste i vy připojit nějaké postřehy.

Re: Akce Otestuj a vyhraj - velké zklamání a fail Hyundai

Napsal: 19 kvě 2012, 12:54
od Borek
Tak já mám na sedadla naprosto opačný názor :!: To je jedna ze zásadních věcí,co považuji za totálně nepovedené.Posaz je i v nejnižší poloze jako v kamionu(v porovnání s :tus: ).Ani jedna nemá paměť nastavení ](*,) (u :tus: ji mají obě).A ta elektrická-ta je první,co by letěla z auta :!: Kterého "inženýra" [-o< napadlo umístit sklápění opěradel na zem vedle sedadel,když v :tus: je na opěradle=lehce dosažitelné i pro cestujícího vzadu,když chce vystoupit.Tady aby byl člověk kouzelník s dlouhou,úzkou rukou,aby mohl ze zadu vystoupit :? .Alespoň,že to sedadlo spolujezdce je mechanické a ovládáním rozhodně lepší(i když také bez paměti),než to el.řidičovo.
Zkoušel jsem 2,0T a ten bych rozhodně v G. nechtěl :!: Nenažraná,líná mrcha.Dovedu si G.představit jen s V6 a klidně i v automatu.Rádio-ano souhlasím,hraje opravdu velice dobře.Jen ten basák čumící v kufru asi brzy přijde k úhoně :D .
Jak jsem psal jinde-materiály uvnitř-palubka,dveře,strop..,zpracování,slícování.....to je prostě proti :tus: naprosto otřesný hnus ](*,) .Ty mega mezery u světel vpředu i v zadu,slícování nárazníku-blatníků..... :shock: :?
Krátce-technika 3,8V6,pohon...ano =D> .Ostatní-běs a hrůza [-o< .Snad ho teď v novém provedení vylepšili.Z fotek a článků faceliftu je vidět,že razantně zasáhli do celého auta.Asi měli pádné důvody-oproti faceliftům :tus: ,kde jen pozměnili světla a barvu osvětlení palubky.
Jakou hodnotu ten současný G. má,se stačí podívat do inzerátů,ani ne po roce prodejů.Rok staré G. s nájezdem pár km,se prodávají za polovinu :!: své původní ceny :shock:
http://www.sauto.cz/osobni/detail/hyund ... oFrom=list
Zatím co :tus: se za poloviční cenu prodávají po 4-5 letech s nalítanými desítkami tisíc km.
Teď navíc nastane situce,že skončí tahle "akce" 8-[ :hyu: s půjčováním a co asi :hyu: může udělat s olítanými G. z této akce?Jsou přihlášené,tak je prodá jako bazarové a protože jich je v "akci" dost,cena půjde "na dno".Je jasné,že tahle akce má za úkol nachytat na rychlo nějaké kupce,než o prázdninách přijde nová facelftovaná verze.Stejně tak Veloster-krásné a co se zpracování a materiálů týká,rozhodně lepší auto.Jeho problémem je cena.Proto je zařazen také v této akci-někdo se chytne,v létě přijde 1,6T verze,která převezme cenu současné atm.1,6 a atmosféra zlevní o 100000Kč. :wink:

Re: Akce Otestuj a vyhraj - velké zklamání a fail Hyundai

Napsal: 20 kvě 2012, 14:47
od hawk
Tak s hodně věcma, co Borku píšeš, souhlas, ale třeba mně se nezdálo, že bych v mým 2G coupe seděl nějak mnohem níže než v genesis coupe a taky třeba kvalita materiálů v interiéru mně teda připadla lepší než v 2G. Ale jak už jsem psal - to auto je hlavně o motoru a sportovní jízdě a v tomhle prostě nemá za ty prachy konkurenci (myslím V6). K tomu automatu jsem byl zpočátku nedůvěřivý, ale úplná pohoda a fuguje velmi dobře. S lkidným srdcem bych měnil... :mrgreen:

Re: Akce Otestuj a vyhraj - velké zklamání a fail Hyundai

Napsal: 28 kvě 2012, 22:40
od Limitz
taky se podělím o svou zkušenost: 10.4. jsem se registroval, obratem mi došel e-mail s tím že se mi do 3. dnů ozve mnou zvolený dealer (Zlín) když se mi během týdne nikdo neozval napsal sem e-mail do Hyundai Zlín, 20.4. mi přišla strohá odpověď a to že momentálně nemají i30 k dispozici a že mě zařadili do systému, pak se dlouho nic nedělo a už jsem na to že bych se v nové i30 svezl rezignoval. Ovšem minulý týden (21.5.) mi ze Zlína volali a já se už během hovoru těšil že se konečně svezu, ale bylo mi jen řečeno že mi ještě do týdne ozvou aby jsme si domluvili konkrétní termín :? samozřejmě že doposud nevolali......

Re: Akce Otestuj a vyhraj - velké zklamání a fail Hyundai

Napsal: 28 kvě 2012, 22:44
od Hardcam
No ne, pan Limitz taky zije...

Re: Akce Otestuj a vyhraj - velké zklamání a fail Hyundai

Napsal: 28 kvě 2012, 22:50
od Limitz
sice je to trochu offtopic, ale žiju :lol: poslední rok a půl sem nevěděl kvůli práci kam co dřív :-)

Re: Akce Otestuj a vyhraj - velké zklamání a fail Hyundai

Napsal: 30 kvě 2012, 00:37
od Limitz
tak sem si zrovna četl recenzi nové i30 a hned na začátku jsem se zarazil....... uživatel co ho popisuje hned na začátku píše že má auto půjčené v rámci akce otestuj a vyhraj na 14 dní!!! pak se nedivme že na ostatní nezbývá :roll: http://moje.auto.cz/zetr007/hyundai-i30.html

Re: Akce Otestuj a vyhraj - velké zklamání a fail Hyundai

Napsal: 30 kvě 2012, 08:36
od Docent
V podmínkách akce bylo AŽ na týden...

Re: Akce Otestuj a vyhraj - velké zklamání a fail Hyundai

Napsal: 30 kvě 2012, 15:03
od Limitz
tak nemožné se stalo skutkem :D před chvílí sem si domluvil testovací jízdu s novou i30 :-) pro velký zájem sice jenom na dva dny, konkrétně od 6.6. do 7.6. ale už se nemůžu dočkat :-)

Re: Akce Otestuj a vyhraj - velké zklamání a fail Hyundai

Napsal: 01 čer 2012, 00:09
od Borek
Včera jsem vracel novou i30 zpět do SAS :hyu: v České Třebové.Opět,jako vždy musím v případě tohoto dealera a majitele p.Váňu i ostatní personál jen a jen chválit za přístup,ochotu....,i když jsem měl auto půjčené jen na 3 dny 8-[ .
A teď k nové i30 s 1,4l motorem/najeto kolem 3000km,man.klimou,na 15"hliníkách,kufr s dojezdovým kolem a přihrádkami pod deklem kufru.
Určitě čekáte,že jako detailista a po znechucení z provedení Genesisu(viz.předcházející příspěvky),bude následovat smršť kritiky na i30 v zákl.výbavě,v ceně +-300000,-Kč.K nové i30 jsem přistupoval bez větších očekávání-vždyť,co by člověk čekal od auta za třetinu ceny Genesisu,že?O to větší příjemná a kladná překvapení 8) mě i30 předvedla.
Co se i30 týká-již na úvod musím napsat,že je pro mě velkým kladným :!: překvapením,skoro po všech stránkách.Když to vezmu vzhledem k ceně +-300 tis.,tak se mě to auto moc líbilo(i manželce,která byla taktéž testovacím jezdcem a rychle si na i30 zvykla 8-[ ) .
Dravý vnější vzhled,nižší výška rodinného auta,ale s překvapivým prostorem uvnitř i nad hlavou.Nadprůměrný prostor na zadních sedadlech,včetně velké mezery před koleny a sedačkou řidiče.Rychlé nalezení polohy za volantem,jednoduché a osvědčené ovládání sedadla řidiče.Jen ta trčící megaPÁKA :roll: nastavování volantu,zrovna pěkně nevypadá-to uměl :hyu: udělat lépe.
Zpracování vnitřku,slícování,materiály-vše pěkně provedené.Hezké provedení pal.desky-zvlášť panel rádia/klima,jen je škoda,že modrý jas displeje rádia není regulován s osvětlením palubky(jde jen úplně vypnout).Plastový volant,příjemné velikosti s ovládáním rádia a pal. PC,bych raději nechal potáhnout kůží(nebo se dá tuším přeobjednat)-dost se na něm potí ruce.
Man.klimatizace na max. chlazení s ventilátorem na 3 nemá nijak velký účinek,přestože nebylo velké teplo.Větrák na 4 dělá zatraceně velký cirkus :mrgreen: .Ale opět-vztaženo k ceně auta-klima v pořádku.
Sedadla-pohodlná,na rodinné auto-s dostatečným bočním vedením-umím si v nich představit i dlouhou cestu(jestli je možné,připlatil bych si za bederní opěrku).
Kufr-velikost dostatečná,čalounění v pořádku,víko se vyklápí dost vysoko,takže i velikáni nebudou mít problém s hlavou.Vniřní úchyty pro ruce na zavírání na obou stranách-chválím.Osobně bych vyhodil schránky(mezipatro)mezi podlahou kufru a dojezdovou rezervou.Jeho plastovo/polystyrénové provedení je v pohodě,ale zabírá zatraceně hodně místa z litráže kufru.
Od podvozku není slyšet žádný hluk nebo rázy při přejezdu nerovností a k jeho naladění nemám žádných připomínek.
Motor 1,4l mě příjemně překvapil.Nechá si líbit jízdu po městě v 1500 otáčkách,ve vyšších otáčkách je trochu lenivější(ale na 1,4-v pořádku).Potom je cítit lehce nad 4000-4200 ot. jak ožije díky CVVT a nechá se slušně točit až do 6500 ot.Ve dvou lidech velice příjemný a živý motor.Ať nikdo netvrdí,že s tímhle motorem se nedá rychle a bezpečně předjíždět.Kdo nemá mozek zatemněný honbou za eko jízdou,tak v otáčkách nad 4000 se mu tenhle motor odvděčí slušnou dynamikou. 8) Spotřebu nemůžu soudit-auto mělo půl nádrže,tak jsem tam zase při odevzdání doplnil do půlky.Najezdil jsem skoro 300km a podle dočerpaného benzínu za 7,6l/100km-mohlo to brát méně a jen jsem tam třeba nalil víc benzínu.Palubák ukazoval 6,6l/100km,ale moc bych mu nevěřil,vzhledem k tomu,že rozdíly jaké ukazoval při předpisové jízdě a jízdě na doraz,byly minimální. :-k Příjemně mě překvapilo odhlučnění motoru.Dobrá převodovka,až na 6.st,na který se muselo víc zatlačit a řadit ho s větší silou(jako-by tam zapadal přes zoubek v kulise-ale nic hrozného).
Kritizovat můžu snad jen citlivost rádia(reproduktory i v tomhle základním provedení hrají slušně) a nějak jsem si nemohl zvyknout na pojistku řazení zpátečky na hlavici řadičky.Tohle řešení se mě nelíbí-člověk mačká nechtěně pojistku při řazení 2,4,6.st a čert ví,jak dlouho ta packa vydrží :-k -určitě by neškodila i zvuková indikace(pípnutí)zařazené zpátečky(třeba jako v Genesisu).Musím napsat,že ne vždy a kolikrát i oprávněně jsem při couvání pouštěl spojku velice opatrně,s otázkou-je tam zpátečka nebo jednička 8-[ .Řešení zpátečky třeba přes kroužek jako u staršch :hyu: ,se mě líbí daleko víc.
Vzhledem k ceně auta-musím napsat,že kdybych hledal rodinné auto,tak není co řešit-nová i30 je zatraceně dobře udělané a promyšlené auto =D> .Oproti Genesisu z jehož materiálů,slícování,řešení vnitřku,materiálového provedení kufru,závěsů víka,prostě ošizenému autu,kde se dalo za mega cenu...i línému a žravému 2,0T motoru jsem byl mírně řečeno znechucen :roll: ,tak nová i30 i v základní výbavě s 1,4l motorem mě velice příjemně překvapila po všech stránkách =D> .
Jak vidíte chválím pěkné slícování dílů karoserie u i30 z nošovické fabriky,které tady spousta lidí nedůvěřuje/nedůvěřovala(u první gen.ze začátku výroby možná oprávněně).Ale když porovnám slícování 3x dražšího Genesise,tak je to proti i30 tragédie ](*,) . Perličkou na závěr je,že jsem si v prodejně půjčil klíč od Velosteru za bratru nějakých 570000Kč s pěknou panoramatickou střechou.Krásné,dravě a neokoukaně vyhlížející auto :!: s efektním vnitřkem-palubka,pěkná sedadla,dveře-provedení madel....super.Ale zvenku opět mezery mezi díly na obou stranách-no jak od slepých montážníků.Říkám majiteli prodejny-je normální,že u takhle drahých aut,má třeba to víko kufru na jedné straně pidi mezírku a na druhé mega lavor.A odpověď mě poslala do kolen-pane,to jste to neviděl,když ho přivezli.Tohle je už po srovnání na servisu ](*,) [-o< :shock:.Nechápu,kam se poděla preciznost montáže z dob Tiburonů,které byly tip ťop. :( U aut za 500000,-Kč-1000000,-,bych očekával minimálně kvalitu montáže,zkoušené i30 v základu. :(
Závěrečné hodnocení nové i30-dávám 9,99 z 10 bodů.BRAVO :hyu: . =D>

Jo,ještě jsem si vzpomněl-fotky zkoušené modré i30 i zeleného Genesisu přidám později,až je stáhnu do PC :wink: .

Re: Akce Otestuj a vyhraj - velké zklamání a fail Hyundai

Napsal: 01 čer 2012, 00:20
od Hardcam
Borku, max vybaveny Veloster uz se da poridit novy za 400 tisic. Zrejme uz neketerym doslo, ze je to optimalni cena. Jinak tvoje recenze je jak delaan do sekce i30, zde trochu zanikne a a tema je spis o akci jako takovy. Takze kdyz bude souhlasit, zaslouzilo by si to presun, urcite to nekomu pri vyberu pomuze

Re: Akce Otestuj a vyhraj - velké zklamání a fail Hyundai

Napsal: 01 čer 2012, 03:16
od Borek
Hardcam-auto bylo půjčené z akce,tak jsem to napsal do "akčního"vlákna.Do sekce i30 jsem to nepsal z důvodu,že jsou to moje postřehy za pouhé 3 dny a už jsou tady vlastníci nové i30,kteří můžou asi dát víc informací/názorů.
I když tahle moje krátká,pozitivní zkušenost s i30,by asi někoho k nákupu přesvědčila :-k :D .Ale pro to jsem ji nepsal. :wink:
i30 za tu cenu(prodejce říkal,že tenhle konkrétní kus,už je prodaný za cenu 270000,-Kč-asi si ho nový majitel vezme po skončení akce),si tu chválu zaslouží(a že jsem přísný a náročný na poměr cena/co za ni dostanu,o tom asi nikdo nepochybuje).
Tenhle Veloster,byl s panoramatickou střechou a paketem plus + příplatek za barvu-byl za cenu kolem 580000,-Kč.Slevu by dal,ale i tak by byla cena stále nad půl mega.A to je sakra dost za sice krásné a vybavené auto,ale s 1,6l motorem :( a tuhou torzní zadní nápravou-škoda. #-o Cena těchto Velostrů předpokládám půjde o 100000,-Kč dolů,hned jak přijde v létě s 1,6T.Nejlacinější jsem teď našel za 400t.v Trutnově.Ale mě víc láká a víc si slibuji od generálního faceliftu Genesisu.Podle fotek a údajů,to vypadá,že to auto zásadně překopali od motorů až po vnitřek.Tak se budu těšit. :wink:

Re: Akce Otestuj a vyhraj - velké zklamání a fail Hyundai

Napsal: 03 čer 2012, 00:07
od Docent
Borek píše:nějak jsem si nemohl zvyknout na pojistku řazení zpátečky na hlavici řadičky.Tohle řešení se mě nelíbí-člověk mačká nechtěně pojistku při řazení 2,4,6.st a čert ví,jak dlouho ta packa vydrží :-k -určitě by neškodila i zvuková indikace(pípnutí)zařazené zpátečky(třeba jako v Genesisu).
By mne zajímalo, co je na tom k nezvyknutí... Mám najeto něco k 800 000 km, drtivou většinu s auty s "klasickým" řazením, nedávno jsem měl v této akci půjčenou i30 a ani jednou mne nenapadlo mačkat pojistku při řazení 2, 4, 6...

Ale asi to mám v genech - táta měl odznak "2 000 000 km bez nehody", střídal Matese se Škodou 100, kde bylo řazení taky obráceně, a taky se neplet :wink: .

Re: Akce Otestuj a vyhraj - velké zklamání a fail Hyundai

Napsal: 03 čer 2012, 01:18
od Borek
Docent-jsi úplně mimo :D .Přečti si to pořádně :!: Mě se nepletly rychlosti(ty má i30 stejně jako :tus: nebo jiná auta,ale řešení pojistky zpátečky V HLAVICI řadicí páky,mě zrovna moc šťastné nepřišlo(místo třeba řešení kroužkem pod řadičkou jako to má :tus: ....),protože při každém chycení/přeřazení,se ta packa mačká. :wink:

Ty to řízení máš v genech po tátovi,jak píšeš,tak odpust mě,řízením nepolíbenému začátečníkovi :D ,za ty řádky. 8-[
Jinak jste jediná rodina na světě se Škodou 100 a Matesem s 6.st.převodovkou a tedy i pojistkou zpátečky. :mrgreen: :mrgreen: