Stránka 3 z 4
Re: i30 kombi 1,6 MPI DOHC CVVT
Napsal: 17 zář 2012, 09:49
od pietro32i
Súhlas s paserakom, okrem jednej veci: nerozhoduj sa srdcom, ale trochu viac rozumom. Ak sa necháš príliš opantať emóciami, tak budeš mať tendenciu nevidieť potenciálne aj reálne chyby na tom aute, čo budeš neskôr možno ľutovať. Treba na to ísť chladným rozumom, zháňať informácie a až na ich základe sa rozhodovať. Je to však ťažké, keď už vieš, že jedno auto je "kolotočárske" a druhé ťa oslovilo...
Moderátori nech z toho vytvoria asi samostatnú tému alebo to vymažú, prosím.
Re: i30 kombi 1,6 MPI DOHC CVVT
Napsal: 17 zář 2012, 10:36
od Mexican
u Astry by mi extremne vadila tta hmostnost. Predstava ze permanentne jazdim oprito rovnako velkej konkurencie dvoch subtilnejsich borcov je divna. Co sa prajavi na dynamike / spotrebe. Kratka astra s 1,4T 88kW prakticky nesla. A to mam o dneskych euro5 atmosferach tiez dost zly nazor, ale toto bolo fakt koniec
Re: i30 kombi 1,6 MPI DOHC CVVT
Napsal: 17 zář 2012, 12:19
od paserak
aaa
Re: i30 kombi 1,6 MPI DOHC CVVT
Napsal: 17 zář 2012, 13:03
od Mexican
Astra 1,7 diesel 1500 kg
nova i30 1,6 diesel 1401 kg
novy Focus 1,6 diesel 1368 kg
Megane 1,5 diesel 1285 kg
Octavia 1,6 diesel 1365 kg
vsetko kombiky nizsej strednej.. BTW mam 75kg a IMHO taku velrybu by som cez prah vo svadobnych satach niest nechcel
sry za offtopic
Re: i30 kombi 1,6 MPI DOHC CVVT
Napsal: 17 zář 2012, 13:23
od paserak
aaa
Re: i30 kombi 1,6 MPI DOHC CVVT
Napsal: 17 zář 2012, 14:49
od pietro32i
Keď som písal rozumom, tak som nemyslel len výlučne na cenu. Rozumom znamená pozháňať všetky (čo najviac) dostupné informácie a skúsenosti. Pri zháňaní informácií narazíš aj na nedostatky, nepríjemné skúsenosti a môže sa tak stať, že modelu vyberanému "srdcom" nakoniec zostanú dva argumenty - páči sa mi a je najlacnejší. Všetko ostatné bude proti.
Re: i30 kombi 1,6 MPI DOHC CVVT
Napsal: 17 zář 2012, 14:59
od paserak
aaa
Re: i30 kombi 1,6 MPI DOHC CVVT
Napsal: 17 zář 2012, 15:03
od pietro32i
Veď ja to ani nekritizujem, sám som takto vyberal auto a teraz tak trochu aj ľutujem (nie úplne našťastie). V budúcnosti preto idú city, pocity, emócie stranou a budem brať do úvahy len fakty
.
Re: i30 kombi 1,6 MPI DOHC CVVT
Napsal: 17 zář 2012, 15:15
od idam.i
pietro32i: A v čom tak trochu lutuješ ?
Re: i30 kombi 1,6 MPI DOHC CVVT
Napsal: 17 zář 2012, 15:16
od paserak
aaa
Re: i30 kombi 1,6 MPI DOHC CVVT
Napsal: 18 zář 2012, 11:56
od pietro32i
idam.i píše:pietro32i: A v čom tak trochu lutuješ ?
To by bolo na dlhšie, objavilo sa viac porúch a nedostatkov, ako mi bolo milé a to ma zo začiatku dosť žralo. Keby som si prečítal viac recenzií a skúseností tu na fóre predtým, než som auto kúpil, tak si nie som istý, či by som ho kúpil. Dal som však na pocit. Sranda je, že v pôvodnom výbere som s i30 ani nepočítal, zašiel som do salónu a keď som si do nej sadol, tak som bol na 90% rozhodnutý. Potom som už len hľadal dôvody prečo i30 áno a ostatné nie
. Bol som príliš neobjektívny a len dúfam, že to nebudem trpko ľutovať.
Re: i30 kombi 1,6 MPI DOHC CVVT
Napsal: 20 úno 2013, 19:52
od zbynek
Nechci zakládat nové téma, tak to píši zde.Mám motor 1,6 CVVT najeto něco přes 7tisíc km. Motor se mi zdá o něco hlučnější než dříve a pak jsem ještě zpozoroval jednu věc, při otáčkách 2800 jemné vibrace(brnění) plynového pedálu a ve středovém sloupku, když se dotknu nohou.Přestává to po překročení 3000 ot.Kola to určitě nedělají - vymáčknu spojku a je klid.U staršího typu, jsem se dočetl, že s něčím podobným jsou také problémy.
Docela mi to vadí.
Re: i30 kombi 1,6 MPI DOHC CVVT
Napsal: 20 úno 2013, 20:11
od pale
Mám sice 1,6 cvvt krátce, ale lehké chvění ve volantu taky cítím při určitých otáčkách,ale není to nic hrozného. Motor je zatím tichý, ale mám najeto jen 470 km.
Re: i30 kombi 1,6 MPI DOHC CVVT
Napsal: 20 úno 2013, 20:24
od Haer
Bohuzel GDI trpi/trpel necim podobnym. Po prekroceni asi 2500 otacek se zvysi hlucnost a jsou citit vibrace v interieru, oboji zase zmizi po prekroceni 3000. Prirovnal bych to k projevu deraveho vyfuku, prip. nejake rezonance. Vnimal jsem to dost silne, ale ostatni v aute jsem na to musel vzdy upozornit, nikdo si toho normalne nevsiml, i kdyz v aute nesedeli poprve.
Je jedno, jaky prevodovy stupen je navoleny, takze to nebude problem podvozku, fakt mi to nejvice pripada jako problem na vyfukovem potrubi. Objevilo se to nekde po najeti 10t km. Stezoval jsem si na to pri navsteve servisu. Pry nezjistili nic spatneho, preventivne "vse" dotahli a o malinko se to zlepsilo, lec ne o moc. Nekde kolem 15t km to zase asi vymizelo, nebo jsem si zvykl. Ne, urco vymizelo, protoze to bylo hodne iritujici a posledni dobou si nevybavuju, ze bych to jeste zaznamenal. V soucasnosti najeto necelych 22t km.
Re: i30 kombi 1,6 MPI DOHC CVVT
Napsal: 21 úno 2013, 09:54
od zbynek
Když mi to začalo lezl jsem pod autem, taky jsem si myslel že mám něco s výfukem. No, až pojedu na roční prohlídku, tak se zkusím o tom zmínit, uvidím jak se budou tvářit.Jezdím do Otvic u Chomutova a ještě nemám s nima moc zkušeností.