Stránka 3 z 4

Re: EGR

Napsal: 17 črc 2013, 07:37
od Giovany1971
DanielD952 píše:A máte tedy někdo ověřené, že to hlásí nějskou chybu když je to ucpaný? Mě příjde lehce nižší výkon a zvedla se mi spotřeba o půl litru zhruba, ale může to být tím, že teď jezdím jinak, nehoním to tolik přes zimu, tak to třeba zlenivělo. Nic mi to nehlásí, startování po výměně žhavičů v pohodě...
Pokud je ovládání EGR v pořádku tak ti to chybu hlasit nebude,,, taky ti nebude hlasit že máš díky této sračce totalně zanesené sání!! Kdo měnil na Santovi hžaviče tak dobře ví co mu stojí v cestě,,,to je ten debilní vyměník z nerezu,,díky němu je to operace na 2 hodiny,,kdy u jineho auta máš hžaviče za 20 min vyměněné.

Já jsem to celé vyhodil ,,vodu jsem propojil pruchodkou ,,příruby na vstupech zavařil a hžaviče dělám taky 20 minut..

Re: EGR

Napsal: 22 čer 2014, 22:07
od martased
Merci40 píše:Ja som zaslepil EGR nerezovým plechom (hrúbka cca 1 mm), dal som ho namiesto tesnenia č.10 na prírubu č.7 - je tam lepší prístup :D. Zaslepoval som 10/2012 po problémoch s EGR - motor sa občas na jemný plyn zakuckával, jednoznačne chyba EGR ventilu (po el. odpojení chod motora OK, ale po vypnutí motora svieti kontrolka motora ...). EGR som mal aj vonku na prečistenie, ale asi je tam už nejaká mechanická netesnosť.
Zatiaľ po zaslepení všetko OK, cca 20000 km.


tak jsem ho odstavil dnes podle tohoto navodu a snad bude vse v pohode uvidime prijd emi ze santa lip jede :)

Re: EGR

Napsal: 21 zář 2014, 19:16
od vlastimil
Tak jsem ho taky zaslepil ale z obou stran, ale ted mi to nejak hvizda piska, tak nevim

Re: EGR

Napsal: 21 zář 2014, 19:35
od vlastimil
kdyz to nastartuju tak po 5 vterinach to zacina, jako kdyby se neco natlakovalo a pak to zacne. zaclo to az po zaslepeni egr. zaslepili to v servisu pry z obou stran

Re: EGR

Napsal: 25 zář 2014, 22:58
od vlastimil
Tak to piska turbo ale proc az po zaslepeni egru. nemuzu to turbo tim nahodou znicit? Nebo uz jde do kytek , tak nevim jestli ho nechat vymenit nebo je to normalni. nema nekdo zkusenost?

Re: EGR

Napsal: 25 zář 2014, 23:33
od ivan
Giovany1971 píše:
DanielD952 píše:A máte tedy někdo ověřené, že to hlásí nějskou chybu když je to ucpaný? Mě příjde lehce nižší výkon a zvedla se mi spotřeba o půl litru zhruba, ale může to být tím, že teď jezdím jinak, nehoním to tolik přes zimu, tak to třeba zlenivělo. Nic mi to nehlásí, startování po výměně žhavičů v pohodě...
Pokud je ovládání EGR v pořádku tak ti to chybu hlasit nebude,,, taky ti nebude hlasit že máš díky této sračce totalně zanesené sání!! Kdo měnil na Santovi hžaviče tak dobře ví co mu stojí v cestě,,,to je ten debilní vyměník z nerezu,,díky němu je to operace na 2 hodiny,,kdy u jineho auta máš hžaviče za 20 min vyměněné.

Já jsem to celé vyhodil ,,vodu jsem propojil pruchodkou ,,příruby na vstupech zavařil a hžaviče dělám taky 20 minut..
Jsi nedělal Forda tdci 2.0 a vyš nebo Fiat Jtd :mrgreen: Se zblazniš s teho :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Mam i jiny přiklady hlavně Bmw :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: =D> =D> =D> Ten vede :D :D

Re: EGR

Napsal: 25 zář 2014, 23:41
od ivan
vlastimil píše:Tak to piska turbo ale proc az po zaslepeni egru. nemuzu to turbo tim nahodou znicit? Nebo uz jde do kytek , tak nevim jestli ho nechat vymenit nebo je to normalni. nema nekdo zkusenost?
Turbo bude nejspiš v haji :? Roztači se na plno jak ma ,jde tam tolik vzduchu a to nestači popbrat kolik maš nalitano a jak Ti to kouři při akceleraci :?: :?: :?:
Ps řikam,že muže,ale i nemusi [-X [-X

Re: EGR

Napsal: 26 zář 2014, 00:53
od vlastimil
ivan píše:
vlastimil píše:Tak to piska turbo ale proc az po zaslepeni egru. nemuzu to turbo tim nahodou znicit? Nebo uz jde do kytek , tak nevim jestli ho nechat vymenit nebo je to normalni. nema nekdo zkusenost?
Turbo bude nejspiš v haji :? Roztači se na plno jak ma ,jde tam tolik vzduchu a to nestači popbrat kolik maš nalitano a jak Ti to kouři při akceleraci :?: :?: :?:
Ps řikam,že muže,ale i nemusi [-X [-X
Mám nalitano 180tis a drobet zakouri když mu pridam, před zaslepenim egru nepiskalo, nemám ty zaslepky raději vyndat. v hyundai servisu říkáji abych to neřešil ze to pískání je normalni a někdo ze je turbo špatný, tak nevím. Jak to mužů zjistit? Piska hlavně na volnobech a někdy když dojizdim na semafory. Mám strach aby neodeslo to prý zničí motor. Jde to nějak zjistit jestli je špatný? Nebo třeba okolí Plzeň nějaký dobrý servis? Co jsem se ptal, tak výměna turba 13 tisíc.

Re: EGR

Napsal: 26 zář 2014, 13:45
od ErosKE
Servuste, podelím sa aj ja so skusenostou s EGR.
Kým som nenachipoval SF nemal som ani sajnu, ze nieco s EGR moze byt, ziadne chybove hlasky, nic.
Auto v pohode islo, nedymilo, iba ked som naraz prikuril, ale to je normalne, ved Diesel...:-), ale bolo slabe jak caj, preto som sa rozhodol pre Chip...
Auto pred skuskou na zatazovej valcovej brzde(nutne 4x4), nemalo vykon, neakych 130k, presli sa s ním a po skusenostiach(servisnak mal tiez SF) auto neslo ako malo, riesili sme vymenu EGR ventilu, zevraj 500 alebo 600e, ale navrhli mi ho elektricky vymazal, co sa aj stalo...auto malo okamzite 145k, ale zacala svietit porucha EGR, na pocitaci to vypol a vsetko OK, SF bez poruchy.
Po nachipovaní 174k a dovidenia...to v sexcii Chiptuning.

Re: EGR

Napsal: 27 zář 2014, 23:21
od ivan
vlastimil píše:
ivan píše:
vlastimil píše:Tak to piska turbo ale proc az po zaslepeni egru. nemuzu to turbo tim nahodou znicit? Nebo uz jde do kytek , tak nevim jestli ho nechat vymenit nebo je to normalni. nema nekdo zkusenost?
Turbo bude nejspiš v haji :? Roztači se na plno jak ma ,jde tam tolik vzduchu a to nestači popbrat kolik maš nalitano a jak Ti to kouři při akceleraci :?: :?: :?:
Ps řikam,že muže,ale i nemusi [-X [-X
Mám nalitano 180tis a drobet zakouri když mu pridam, před zaslepenim egru nepiskalo, nemám ty zaslepky raději vyndat. v hyundai servisu říkáji abych to neřešil ze to pískání je normalni a někdo ze je turbo špatný, tak nevím. Jak to mužů zjistit? Piska hlavně na volnobech a někdy když dojizdim na semafory. Mám strach aby neodeslo to prý zničí motor. Jde to nějak zjistit jestli je špatný? Nebo třeba okolí Plzeň nějaký dobrý servis? Co jsem se ptal, tak výměna turba 13 tisíc.
Nechci byt nějak zlomyslny.ale Tva odpověd mne silne presvedčila :( :(Ne jsem ze z Plzne.ale kousek od Plzně =D> =D>
Udělej si vylet k nam přes SZ se domlvime bud v klidu dělam větši prusery,než je Hyundai třeba Bmw :!: :!: Sranda co neboj :) Mužu fakt pomoct :wink: :wink:

Re: EGR

Napsal: 29 zář 2014, 10:05
od vlastimil
Moc díky SZ napsána

Re: EGR

Napsal: 02 úno 2015, 16:07
od waltr1
vlastimil píše:
ivan píše:
vlastimil píše:Tak to piska turbo ale proc az po zaslepeni egru. nemuzu to turbo tim nahodou znicit? Nebo uz jde do kytek , tak nevim jestli ho nechat vymenit nebo je to normalni. nema nekdo zkusenost?
Turbo bude nejspiš v haji :? Roztači se na plno jak ma ,jde tam tolik vzduchu a to nestači popbrat kolik maš nalitano a jak Ti to kouři při akceleraci :?: :?: :?:
Ps řikam,že muže,ale i nemusi [-X [-X
Mám nalitano 180tis a drobet zakouri když mu pridam, před zaslepenim egru nepiskalo, nemám ty zaslepky raději vyndat. v hyundai servisu říkáji abych to neřešil ze to pískání je normalni a někdo ze je turbo špatný, tak nevím. Jak to mužů zjistit? Piska hlavně na volnobech a někdy když dojizdim na semafory. Mám strach aby neodeslo to prý zničí motor. Jde to nějak zjistit jestli je špatný? Nebo třeba okolí Plzeň nějaký dobrý servis? Co jsem se ptal, tak výměna turba 13 tisíc.

Re: EGR

Napsal: 03 úno 2015, 08:49
od ErosKE
Servuste, podelím sa ešte s jednou skusenosťou s EGR, na ktorú som už aj zabudol :D
Tesne pred Vianocami, akurát som sa ponahlal do práce, SF nechcelo naštartovať(lepšie povedané naštartovalo, ale okamžite zdochlo)...nepomohlo ani odpojenie kablov od baterie a ani nahradny kluč.
Na druhý den som bol odtiahnutý do Autoriz. servisu Hyundai, že ked budu mať čas tak sa na to mrknu...o 2hod. mi volaju, že auto je hotové...a čo bolo??? ževraj "zaseknuté EGR", ktoré vyčistili a už funguje.
O 2 dni som bol u iného, podotýkam Autoriz. servisu Hyundai objednaný na výmenu žhavičov(nakoniec všetky 4) a tam som bol pri práci mechanika. Môj "vyčistený" EGR ventil bol otvorený len zhora ako je cievka a to bolo všetko, ale aj zato im ďakujem, že ho rozbehli.
Mechanik mi komplet EGR venti rozobral od chladiča EGR, namočil do neakej gebuziny, nech sa močí a komplet vyčistil aj s chladičom.

EGR chladič:
Obrázek

Re: EGR

Napsal: 10 úno 2015, 06:50
od Giovany1971
ivan píše:
Giovany1971 píše:
DanielD952 píše:A máte tedy někdo ověřené, že to hlásí nějskou chybu když je to ucpaný? Mě příjde lehce nižší výkon a zvedla se mi spotřeba o půl litru zhruba, ale může to být tím, že teď jezdím jinak, nehoním to tolik přes zimu, tak to třeba zlenivělo. Nic mi to nehlásí, startování po výměně žhavičů v pohodě...
Pokud je ovládání EGR v pořádku tak ti to chybu hlasit nebude,,, taky ti nebude hlasit že máš díky této sračce totalně zanesené sání!! Kdo měnil na Santovi hžaviče tak dobře ví co mu stojí v cestě,,,to je ten debilní vyměník z nerezu,,díky němu je to operace na 2 hodiny,,kdy u jineho auta máš hžaviče za 20 min vyměněné.

Já jsem to celé vyhodil ,,vodu jsem propojil pruchodkou ,,příruby na vstupech zavařil a hžaviče dělám taky 20 minut..
Jsi nedělal Forda tdci 2.0 a vyš nebo Fiat Jtd :mrgreen: Se zblazniš s teho :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Mam i jiny přiklady hlavně Bmw :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: =D> =D> =D> Ten vede :D :D
Proč BMW??? pravě že tam je to v poho...za 25 min sundaš sání..a udělaš vše co je potřeba...ke všemu je hezký přístup..

http://giovanny.rajce.idnes.cz/535d_kon ... ych_klapek

Re: EGR

Napsal: 07 led 2018, 14:25
od Mambo
Ja mam na oplu Egr simulator, takova mala krabička která se napojí do konektoru akorat misto egr. Uvažuju jak zaslepit EGR nebo něco na nové hyundai i10 2017.