nová i 30 kombi, 1.6 crdi (94kW) PREMIUM, Steel gray

Založte si své téma a představte svojí i30 ostatním

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Uživatelský avatar
bony
******
Příspěvky: 3409
Registrován: 14 říj 2012, 00:03

Re: nová i 30 kombi, 1.6 crdi (94kW) PREMIUM, Steel gray

Příspěvek od bony »

idam.i píše:To áno,určite je dobré ,že sa sada vypne.No ona aj preruší hovor a to nie je dobré. [-X
Přeruší se hovor při vypnutí motoru, nebo až po vytažení klíčku? (popřípadě otočení do polohy 0) Já když vypnu motor, jen otočením klíčku o jednu otáčku, tak HF normálně jede dál, až po otočení do polohy 0 popřípadě vytažení se HF odpojí, aby nedošlo k vymlácení baterky...
Reklama
 

Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11611
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: nová i 30 kombi, 1.6 crdi (94kW) PREMIUM, Steel gray

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

U toho přerušení hovoru je potřeba rozlišovat zda se auto startuje klíčkem nebo tlačítkem.
Pokud klíčkem, pak při startování a zhasínání motoru musíš přes polohu "ACC". V té jde proud do rádia, a tudíž když zhasínáš motor, tak se téhle poloze nevyhneš a můžeš telefonovat i po zhasnutí motoru, ale zachování "šťávy" do rádia. Když pak klíček otočíš do "OFF" a vytáhneš ze zapalování, tak se HF odpojí, ale hovor nespadne a zůstane v telefonu.
U aut se startováním tlačítkem při zhasínání motoru polohu "ACC" přeskočíš. Rádio se tak vypne hned. Pokud je to "jenom" originál BT HF napojené na normální rádio, tak hovor spadne do telefonu, ale nepřeruší se. Pokud je to přes vestavěnou navigaci s parkovací kamerou, tak, nevím proč, to po zhasnutí motoru tlačítkem hovor ukončí.
Sakra to jsem si ošoupal prsty :D .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Uživatelský avatar
OGYN
**
Příspěvky: 322
Registrován: 26 led 2008, 16:32
Bydliště: Blansko

Re: nová i 30 kombi, 1.6 crdi (94kW) PREMIUM, Steel gray

Příspěvek od OGYN »

Dobré to možná není,ale je to běžné :-) jezdím se sadou Parrott už mnoho let, a při hovoru motor nevypínám! :wink:
Hyundai i30 1,6i Trikolor Komfort Agua blue met.2013
pthvCZ
*
Příspěvky: 55
Registrován: 06 lis 2012, 09:58
Kontaktovat uživatele:

Re: nová i 30 kombi, 1.6 crdi (94kW) PREMIUM, Steel gray

Příspěvek od pthvCZ »

Mr. HYUNDAI píše:U toho přerušení hovoru je potřeba rozlišovat zda se auto startuje klíčkem nebo tlačítkem.
Pokud klíčkem, pak při startování a zhasínání motoru musíš přes polohu "ACC". V té jde proud do rádia, a tudíž když zhasínáš motor, tak se téhle poloze nevyhneš a můžeš telefonovat i po zhasnutí motoru, ale zachování "šťávy" do rádia. Když pak klíček otočíš do "OFF" a vytáhneš ze zapalování, tak se HF odpojí, ale hovor nespadne a zůstane v telefonu.
U aut se startováním tlačítkem při zhasínání motoru polohu "ACC" přeskočíš. Rádio se tak vypne hned. Pokud je to "jenom" originál BT HF napojené na normální rádio, tak hovor spadne do telefonu, ale nepřeruší se. Pokud je to přes vestavěnou navigaci s parkovací kamerou, tak, nevím proč, to po zhasnutí motoru tlačítkem hovor ukončí.
Sakra to jsem si ošoupal prsty :D .
Mam startovací tlačítko a hovor se mi s navigací neukončuje, ale přepíná se mi zpátky do telefonu. Možná je to jistá nekompaktibilita s telefonem.
Hyundai i30 combi - 2012, premium, 1.6GDi 99KW, aqua blue
Uživatelský avatar
bony
******
Příspěvky: 3409
Registrován: 14 říj 2012, 00:03

Příspěvek od bony »

Asi tak nevidim duvod proc by se mel hovor ukoncit...

Odesláno z mého GT-I9100
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11611
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: nová i 30 kombi, 1.6 crdi (94kW) PREMIUM, Steel gray

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

Ta nekompaktibilita je samozřejmě velice pravděpodobná. Jen jsem ještě nepotkal telefon, u kterého by nedošlo k ukončení hovoru - testováno na i40 a i30 kombi s telefony Samsung, Nokia a blahé paměti SonyEricsson (běžné mobily i smartphony).
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Uživatelský avatar
k.u.k.y.
*
Příspěvky: 19
Registrován: 13 zář 2013, 17:35

Re: nová i 30 kombi, 1.6 crdi (94kW) PREMIUM, Steel gray

Příspěvek od k.u.k.y. »

Tak auto prodáno. Nicméně mi zbyly originální kola s pneu ty 17 chromy najeto 8tkm viz foto. Dale orginalni koberecky letni a dale takove ty ruzne site na predel zavazadloveho prostoru a posledni Vec jsou ty tyčky co jezdi v tech kolejnickach v kufru. Vse origo nepouzivane. Cena dohodou kdyby nekdo chtel. Jinak to pujdenna inzerci mimo klub. Dik mejte se
Uživatelský avatar
mkr
**
Příspěvky: 410
Registrován: 25 lis 2013, 11:27

Re: nová i 30 kombi, 1.6 crdi (94kW) PREMIUM, Steel gray

Příspěvek od mkr »

Tos ho moc dlouho neměl, nějaký zásadní důvod kvůli kvalitě?
aktuálně:
Hyundai i30 kombi 1,6i CVVT
Škoda Yeti 2,0 TDi 4x4

v minulosti:
Škoda O2 2,0TDi 4x4; Škoda O2 2,0TDi; VW Passat 1,9TDi; Mazda 3 2,0i GT
Toyota Avensis 1,6 VVTI; Škoda Felicia 1,3i; Škoda Favorit 1,3;Škoda 130GL
Škoda 120L; Škoda 100L
Uživatelský avatar
k.u.k.y.
*
Příspěvky: 19
Registrován: 13 zář 2013, 17:35

Re: nová i 30 kombi, 1.6 crdi (94kW) PREMIUM, Steel gray

Příspěvek od k.u.k.y. »

Ne auto bylo super a velice nerad jsem ho prodával, ale měl jsem ho s partnerkou a nějak to nedopadlo... A vyplatit jsem ji nemohl, takže se to muselo řešit takhle...
Odpovědět

Zpět na „i30 2012- Auta členů“