Přeruší se hovor při vypnutí motoru, nebo až po vytažení klíčku? (popřípadě otočení do polohy 0) Já když vypnu motor, jen otočením klíčku o jednu otáčku, tak HF normálně jede dál, až po otočení do polohy 0 popřípadě vytažení se HF odpojí, aby nedošlo k vymlácení baterky...idam.i píše:To áno,určite je dobré ,že sa sada vypne.No ona aj preruší hovor a to nie je dobré.
nová i 30 kombi, 1.6 crdi (94kW) PREMIUM, Steel gray
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: nová i 30 kombi, 1.6 crdi (94kW) PREMIUM, Steel gray
- Reklama
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11611
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: nová i 30 kombi, 1.6 crdi (94kW) PREMIUM, Steel gray
U toho přerušení hovoru je potřeba rozlišovat zda se auto startuje klíčkem nebo tlačítkem.
Pokud klíčkem, pak při startování a zhasínání motoru musíš přes polohu "ACC". V té jde proud do rádia, a tudíž když zhasínáš motor, tak se téhle poloze nevyhneš a můžeš telefonovat i po zhasnutí motoru, ale zachování "šťávy" do rádia. Když pak klíček otočíš do "OFF" a vytáhneš ze zapalování, tak se HF odpojí, ale hovor nespadne a zůstane v telefonu.
U aut se startováním tlačítkem při zhasínání motoru polohu "ACC" přeskočíš. Rádio se tak vypne hned. Pokud je to "jenom" originál BT HF napojené na normální rádio, tak hovor spadne do telefonu, ale nepřeruší se. Pokud je to přes vestavěnou navigaci s parkovací kamerou, tak, nevím proč, to po zhasnutí motoru tlačítkem hovor ukončí.
Sakra to jsem si ošoupal prsty .
Pokud klíčkem, pak při startování a zhasínání motoru musíš přes polohu "ACC". V té jde proud do rádia, a tudíž když zhasínáš motor, tak se téhle poloze nevyhneš a můžeš telefonovat i po zhasnutí motoru, ale zachování "šťávy" do rádia. Když pak klíček otočíš do "OFF" a vytáhneš ze zapalování, tak se HF odpojí, ale hovor nespadne a zůstane v telefonu.
U aut se startováním tlačítkem při zhasínání motoru polohu "ACC" přeskočíš. Rádio se tak vypne hned. Pokud je to "jenom" originál BT HF napojené na normální rádio, tak hovor spadne do telefonu, ale nepřeruší se. Pokud je to přes vestavěnou navigaci s parkovací kamerou, tak, nevím proč, to po zhasnutí motoru tlačítkem hovor ukončí.
Sakra to jsem si ošoupal prsty .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: nová i 30 kombi, 1.6 crdi (94kW) PREMIUM, Steel gray
Dobré to možná není,ale je to běžné jezdím se sadou Parrott už mnoho let, a při hovoru motor nevypínám!
Hyundai i30 1,6i Trikolor Komfort Agua blue met.2013
Re: nová i 30 kombi, 1.6 crdi (94kW) PREMIUM, Steel gray
Mam startovací tlačítko a hovor se mi s navigací neukončuje, ale přepíná se mi zpátky do telefonu. Možná je to jistá nekompaktibilita s telefonem.Mr. HYUNDAI píše:U toho přerušení hovoru je potřeba rozlišovat zda se auto startuje klíčkem nebo tlačítkem.
Pokud klíčkem, pak při startování a zhasínání motoru musíš přes polohu "ACC". V té jde proud do rádia, a tudíž když zhasínáš motor, tak se téhle poloze nevyhneš a můžeš telefonovat i po zhasnutí motoru, ale zachování "šťávy" do rádia. Když pak klíček otočíš do "OFF" a vytáhneš ze zapalování, tak se HF odpojí, ale hovor nespadne a zůstane v telefonu.
U aut se startováním tlačítkem při zhasínání motoru polohu "ACC" přeskočíš. Rádio se tak vypne hned. Pokud je to "jenom" originál BT HF napojené na normální rádio, tak hovor spadne do telefonu, ale nepřeruší se. Pokud je to přes vestavěnou navigaci s parkovací kamerou, tak, nevím proč, to po zhasnutí motoru tlačítkem hovor ukončí.
Sakra to jsem si ošoupal prsty .
Hyundai i30 combi - 2012, premium, 1.6GDi 99KW, aqua blue
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11611
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: nová i 30 kombi, 1.6 crdi (94kW) PREMIUM, Steel gray
Ta nekompaktibilita je samozřejmě velice pravděpodobná. Jen jsem ještě nepotkal telefon, u kterého by nedošlo k ukončení hovoru - testováno na i40 a i30 kombi s telefony Samsung, Nokia a blahé paměti SonyEricsson (běžné mobily i smartphony).
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: nová i 30 kombi, 1.6 crdi (94kW) PREMIUM, Steel gray
Tak auto prodáno. Nicméně mi zbyly originální kola s pneu ty 17 chromy najeto 8tkm viz foto. Dale orginalni koberecky letni a dale takove ty ruzne site na predel zavazadloveho prostoru a posledni Vec jsou ty tyčky co jezdi v tech kolejnickach v kufru. Vse origo nepouzivane. Cena dohodou kdyby nekdo chtel. Jinak to pujdenna inzerci mimo klub. Dik mejte se
Re: nová i 30 kombi, 1.6 crdi (94kW) PREMIUM, Steel gray
Tos ho moc dlouho neměl, nějaký zásadní důvod kvůli kvalitě?
aktuálně:
Hyundai i30 kombi 1,6i CVVT
Škoda Yeti 2,0 TDi 4x4
v minulosti:
Škoda O2 2,0TDi 4x4; Škoda O2 2,0TDi; VW Passat 1,9TDi; Mazda 3 2,0i GT
Toyota Avensis 1,6 VVTI; Škoda Felicia 1,3i; Škoda Favorit 1,3;Škoda 130GL
Škoda 120L; Škoda 100L
Hyundai i30 kombi 1,6i CVVT
Škoda Yeti 2,0 TDi 4x4
v minulosti:
Škoda O2 2,0TDi 4x4; Škoda O2 2,0TDi; VW Passat 1,9TDi; Mazda 3 2,0i GT
Toyota Avensis 1,6 VVTI; Škoda Felicia 1,3i; Škoda Favorit 1,3;Škoda 130GL
Škoda 120L; Škoda 100L
Re: nová i 30 kombi, 1.6 crdi (94kW) PREMIUM, Steel gray
Ne auto bylo super a velice nerad jsem ho prodával, ale měl jsem ho s partnerkou a nějak to nedopadlo... A vyplatit jsem ji nemohl, takže se to muselo řešit takhle...