Stránka 3 z 3

Re: Fridex

Napsal: 26 říj 2014, 20:32
od Karamusa
zelenou

Re: Fridex

Napsal: 26 říj 2014, 20:59
od fevlad
Karamusa píše:zelenou
v manuali je doporucena modra Shell Glycoshell.. tak teraz neviem aku...dik

Re: Fridex

Napsal: 26 říj 2014, 21:53
od Richi_i30
Začal bych opravou úniku - "zmizení" chladiva po roce není normální.

Re: Fridex

Napsal: 27 říj 2014, 06:57
od fevlad
Richi_i30 píše:Začal bych opravou úniku - "zmizení" chladiva po roce není normální.
prečítaj si príspevok na str. 2 od Hicks , že je to bežné...

Re: Fridex

Napsal: 27 říj 2014, 07:57
od Karamusa
Ve fabrice se leje zelená, napustí se systém a auto jde na test okruh,takže auto neni idealně odvzdušněné a to se provádí pak samovolně a proto je časem nutne dolít

Re: Fridex

Napsal: 27 říj 2014, 08:40
od fevlad
Karamusa píše:Ve fabrice se leje zelená, napustí se systém a auto jde na test okruh,takže auto neni idealně odvzdušněné a to se provádí pak samovolně a proto je časem unik
cize aku by si mi poradil .....dik

Re: Fridex

Napsal: 28 říj 2014, 17:42
od soban
Pokud zmizelo malé množství tak dolít vodou a neřešit !

Přece z výroby jsi tam měl na -30°C (nebo kolik) a když to doliješ vodou bude tam -27-28°C tak není co řešit!

Mě při prodeji řekly dolít destilkou že to klesne jak se to komplet odvzdušní.

A drobný unik je normální jak netěsnostma tak se něco odpaří!

Takže pokud chybí trocha dolít vodou!

Pokud chybí hodně tak stejně zajet někam do servisu a skontrolovat netěsnosti a nechat si změřit na kolik stupňů tam je teď a podle toho dolít buď vodou či vodou + nemrznoucí kapalinou tak aby to mělo rozumný bod tuhnutí, když budeš dolívat jenom koncentrát tak tomu časem ublížíš.