Stránka 3 z 3

Napsal: 22 lis 2006, 08:36
od black_sheep
ja mam taky tak 800km po vymene gufer na ventilech a parada - zadny zahuleni po studenym startu se nekona ani kdyz auto stoji den v kuse, ubytek oleje jsem zatim nemeril, mrknu na to o vikendu, ale melo by bejt vse okay, mam zatim najeto jen 140tis cca..

shitove motory

Napsal: 27 lis 2006, 20:52
od MarPac
Ja jsem to delal taky, na 1.5 byl zapeceny pistni krouzek, rozborka tragedie, vsude jina cisla sroubu, k nicemu se nemuze. Pistni krouzky cca 400, tesneni na palici asi 600, gufera sada 400. Ceny dost vysoke, dal jsem to pryc. To jsem jeste menil vyfuk, zadni dil odpojit temer nemozne, neb spoj za kolem a nad napravou je naprosto nedostupny. Nechci rypat, ale uz nikdy vice, auta na 5 let a pak do srotu.

No, ale k veci, udelal bych nejdrive gufera. Palice dolu nemusi, delal jsem to s nandanou hlavou, u Forda mi to jde take. Pist musi byt v horni uvrati, potom stlacit pruzinu, vyndat ty dve vlozky, ventil spadne dolu, ale opre se o pist. Vyndat/nandat gufero, stlacit pruzinu, klestickama vytahnout ventil, ten v novem guferu drzi nahore a dat vlozky. Kdyz bude origo paka na pruziny, cca pul hodiny prace, max. hodinu. Ja mel udelany svuj, ne moc presny, ohnuty z pasoviny s dirou a tak to trvalo 2,5h.

Potom uvidis, zda-li to zere jeste olej. Jde o to, ze kdyz to rozeberes na ojnici, zjistis i opotrebovane saly a bude te to akorat stvat a das to pryc, jako ja, neb dily jsou dost drahe :-(

Napsal: 28 lis 2006, 12:27
od ryba
ano ty gufera takhle menil. Nesundaval hlavu. Do motoru nebylo zatim treba lezt, takze nevim. Ale s tim vyfukem to neni nic hroznyho. Koncovej stoji 2000 a v praci mame velkej zvedak. Musi se pod auto, bud na zvedaku nebo na jamu, samozrejme ze na heveru z kufru to bude porod. To mas ale i jinde. Ceny mi neprijdou zas tak strasny, mazda to ma horsi.

to je fakt

Napsal: 01 pro 2006, 11:42
od MarPac
Mno, je pravda, ze jsem pod tim lezel, cili asi tak. Ceny Mazdy neznam, 2000 za dil neni zase tak strasny...

Napsal: 01 pro 2006, 21:36
od Rasty
Pajk píše:
ivan píše:
Jiří píše:No tak jestli je v techničáku napsaný,že to žere 0,3 litru na 1000km,tak to jsem v normě,akorát to slyším u auta prvně,že může být,tak vysoký úbytek oleje.No to by mě ještě zajímalo,kde se tak velké množství oleje ztrácí?
Něco se vypaří, něco se spálí ve válci,buď přes dříky ventilů s pomocí guférek na dříkách nebo prostě pomocí stíracích kroužků na pístech!!
A pokud to honíš do vysokých otáček tak ten ůbytek oleje rapidně stoupá!! :shock: Rasty má velkou zkušenost,že jo Rasty!! :o
Mimochodem na Moravě po sprintech na tamním letišťátku byla první hláška od Dráčka zkontrolujte si olej prosím,ať nedopadnem jako Rasty!!! :D :wink:
2Ivan.Té debaty jsem se účastnil,jen se mi zdá,že říkal,že se to stalo jemu po sprintech v Mimoni a přišel na to,když někde jezdil s Rastym.Jinak jsem hned běžel zkontrovat,jak na tom jsem s olejem.Jestliže má být spotřeba ol 0,3l/1000km,tak to zatím řešit nebudu.Snad mě těch 8000kč mine.
no tohle je pěkně zamotané. Mě to potkalo na první Mimoni kdy mi po sprintech jaksi z motoru zmizel všechen olej :shock: naštěstí Ivánek vše dal do pucu (ještě že sebou vozí nářadí) :roll: a Dráčka to potkalo po Mimoni2. Jednoho dne na benzině jsem si všimnul že něco teče. Byla to klimoška, ale díky bližšímu zkoumání se přišlo ještě na kapky oleje. A po vytažení risky ejhle ono je tam prázdno. Mno kdyby jsme si toho nevšimli, tak má zadřenej motor :? Pozor na ten olej. Pokud se to vytáčí tak žere. Mě to ani nevim jak v Mimoni spálilo za tu chvilku blbnutí 2,5l oleje :? Pač jsme s Ivanem tolik dolejvali