Ja jsem to delal taky, na 1.5 byl zapeceny pistni krouzek, rozborka tragedie, vsude jina cisla sroubu, k nicemu se nemuze. Pistni krouzky cca 400, tesneni na palici asi 600, gufera sada 400. Ceny dost vysoke, dal jsem to pryc. To jsem jeste menil vyfuk, zadni dil odpojit temer nemozne, neb spoj za kolem a nad napravou je naprosto nedostupny. Nechci rypat, ale uz nikdy vice, auta na 5 let a pak do srotu.
No, ale k veci, udelal bych nejdrive gufera. Palice dolu nemusi, delal jsem to s nandanou hlavou, u Forda mi to jde take. Pist musi byt v horni uvrati, potom stlacit pruzinu, vyndat ty dve vlozky, ventil spadne dolu, ale opre se o pist. Vyndat/nandat gufero, stlacit pruzinu, klestickama vytahnout ventil, ten v novem guferu drzi nahore a dat vlozky. Kdyz bude origo paka na pruziny, cca pul hodiny prace, max. hodinu. Ja mel udelany svuj, ne moc presny, ohnuty z pasoviny s dirou a tak to trvalo 2,5h.
Potom uvidis, zda-li to zere jeste olej. Jde o to, ze kdyz to rozeberes na ojnici, zjistis i opotrebovane saly a bude te to akorat stvat a das to pryc, jako ja, neb dily jsou dost drahe