Stránka 3 z 3

Re: Kazítka v našich autech

Napsal: 07 lis 2013, 20:26
od mmv
euro xx (VI) a přívstřik močoviny do výfukového systému
http://cs.wikipedia.org/wiki/AdBlue

Re: Kazítka v našich autech

Napsal: 07 lis 2013, 21:23
od Franta H1
:shock: [-o< ](*,) :idea: To se máme na co těšit

Re: Kazítka v našich autech

Napsal: 08 lis 2013, 06:49
od oltcitak
mocovina AD Blue sa pridava uz davno do vyfuku pri kamionoch a ked mi zacne regenerovat filter,tolko smradu ide odtial,ze az,je to pi...a najvyssieho radu.. :evil:

Re: Kazítka v našich autech

Napsal: 08 lis 2013, 07:32
od frawd
mmv píše: zas bych tomu tak nevěřil, v návodu se píše, že při funkci může kouřit (rozumím tomu tak, že je vidět dým)
Žiadne spalovanie nie je na 100%, ale pri regenerácii DPF dôjde k dokonalejšiemu spáleniu nafty ako bez neho.

Re: Kazítka v našich autech

Napsal: 08 lis 2013, 19:05
od mechoun
PALI-PALI píše:pitvanie DPF filtrov je semozrejme neeticke a nemoralne - kedze vedome potom clovek poskodzuje zdravie seba a okolitych obcanov, ma to vsak aj ine stranky..
PALI*2: koukám, že už jseš z těch eurozelenejch krávovin pěkně zpracovanej. Nemorálne je kurvit nám auta. To je nemorálne. Morálne by bylo přiznat, že nafta patří do kamen.

Re: Kazítka v našich autech

Napsal: 08 lis 2013, 20:22
od japi
mechoun píše:
PALI-PALI píše:pitvanie DPF filtrov je semozrejme neeticke a nemoralne - kedze vedome potom clovek poskodzuje zdravie seba a okolitych obcanov, ma to vsak aj ine stranky..
PALI*2: koukám, že už jseš z těch eurozelenejch krávovin pěkně zpracovanej. Nemorálne je kurvit nám auta. To je nemorálne. Morálne by bylo přiznat, že nafta patří do kamen.
keď budeš kandidovať do europarlamentu tak daj vedieť, určite ťa podporí celé forum, takých znalých tam potrebujú...

Re: Kazítka v našich autech

Napsal: 08 lis 2013, 20:30
od Franta H1
Ono by šlo kandidovat i do českýho parlamentu a bojovat o změnu zákona a to tak, že řidič je povinen vypít před jízdou 3 piva, aby bylo dost močoviny do nádrže auta. Co by řidič neudělal pro ekologickou jízdu. :P Když jde o tu ekologii já bych si vozil bedničku plnotučnýho v autě.

Re: Kazítka v našich autech

Napsal: 08 lis 2013, 20:58
od mechoun
Euroekoteroristi by ale navrhli odstředit to na dvouhmotovém setrváku, dalším to kurvítku z nutnosti :-). K pití by ti zbylo jen odstředěný, močovinu bys stejně musel kupovat, a to v parlamentu.

Re: Kazítka v našich autech

Napsal: 03 pro 2013, 11:22
od mmv
a je to tady :-)
a tuhle znáte ??
Benzinový motor čoudí víc než diesel, dostane problematický filtr

http://auto.idnes.cz/filtr-pevnych-cast ... tomoto_fdv

edit: tak to sem zvědav :-)
cena takového filtru pro benzinový motor nepřekročí 50 eur, tedy v současnosti v přepočtu zhruba 1 370 korun

Re: Kazítka v našich autech

Napsal: 03 pro 2013, 11:29
od Mexican
haha, teraz som to cital.. a su tam explicitne menovane i30 a i40... hmm, takze to par notorickym propagatorom benzinu dost zoberie vietor z plachiet. Je ale stale fakt, ze ten diesel bude smrdiet vzdy viac. Teraz lejem zimny vif (lial som Ekolube) a pri nastartovanom motore krivim hubou ked mam ist nieco zobrat do kufra

Re: Kazítka v našich autech

Napsal: 09 srp 2015, 09:57
od rudolf.tomka

Re: Kazítka v našich autech

Napsal: 09 srp 2015, 23:04
od mechoun
A pak si kup diesel...

Re: Kazítka v našich autech

Napsal: 08 zář 2016, 19:23
od Vlado D
Vážení kolegovia, ktorí vlastníte ix20 s DPF. Mám jednu otázku a už vopred upozorňujem, že ju nemyslím ako podpichnutie.

Jazdí niekto z vás prevažne (90% a viac) v meste? Čo na to DPF?

Vysvetlím motiváciu mojej otázky.

Keď som kupoval ix20, vybral som si benzínový motor. Hlavne preto, lebo jazdím najmä v meste na krátke trasy. Kde sa podľa mňa DPF viac zanáša a nemá šancu sa vypáliť (na služobnej Honde Accord 2,2 CDi, r.v. 2009 som musel pri vypaľovaní prejsť niekoľko desiatok km rýchlosťou nad 60 km/h).

Nedávno som si všimol, že v mnohých testoch dieselov vyzdvihujú ich nízku spotrebu v meste. A pýtam sa, či táto minca má aj druhú stranu, zvanú zanášanie DPF?

Takže aké máte skúsenosti?

Ďakujem vám vopred za vaše odpovede.