Stránka 3 z 5

Re: Topení

Napsal: 15 led 2014, 20:21
od miloš1
TripleTap píše:No tak v prve rade, klima neni jen o tom, kdyz chces chladit (ano, primarne asi ano), ale take susit. V minulem aute jsem ji mel zapnutou vicemene nonstop na AUTO, v novem zatim vicemene taky.
Nevidím dôvod mať zapnutú klimu v zime takmer nonstop. Pokiaľ, ako píšeš, neodhmlievam okná (nesuším), ju nepúšťam. Mám síce nastavené AUTO, ale kúrenie, klímu mám vypnutú.

Re: Topení

Napsal: 15 led 2014, 20:30
od idam.i
johny_r píše:Nová OIII to umí na velkém displeji v nějakém submenu. Normálně v litrech.
Za hodinu ,alebo na 100km ? :mrgreen:

Re: Topení

Napsal: 15 led 2014, 20:43
od mnkk
A čo je tam napísané? Spotreba klímy?

Nemyslíš náhodou spotrebu 0,6l/h ktorú ukazuje PP, keď auto stojí na mieste??? Lebo to nie je klíma. :-k

Re: Topení

Napsal: 15 led 2014, 23:06
od johny_r
V menu OIII na velkém dotykovem disp. je položka komfortní spotřebiče, kde to ukazuje spotřebu jednotlivých systémů, především klimy, pak asi radio apod. Je to v manuálu, který se dá vygooglit.

Re: Topení

Napsal: 16 led 2014, 06:52
od mnkk
Tak vidíš, poučil si ma. :D/ Toto som nevedel. :wink:

Re: Topení

Napsal: 16 led 2014, 09:15
od dexicek
Pěkně :)
Aniž bych záviděl (natož takovou to nepotřebnost), tak PP je (spolu s kufrem) to,co Octavii a i30snad nejvíce odlišuje. Zde soudruzi s Koreje trošku zaspali :)

Re: Topení

Napsal: 16 led 2014, 09:46
od mnkk
Žiť sa bez toho dá. :wink: Veď čo iné ostáva? :D

Re: Topení

Napsal: 16 led 2014, 10:14
od TripleTap
Mam pocit, ze jsem jediny, komu ten PP v i30 prijde hodne (hooodne) osekany/jednoduchy a zaroven dostatecny? V 90% casu mam zapnuto zobrazeni prumerne a aktualni spotreby, v 10% dojezd a zbytek me vicemene nezajima.

Co bych na PP naopak uvital, je zobrazeni nekterych udaju z radia/navigace, ale tim, ze displej radia/navigace je dost vysoko, tak neni nutne.

Jo, hodiny by tam byt MELY!

Re: Topení

Napsal: 16 led 2014, 10:21
od mkr
TripleTap píše:Mam pocit, ze jsem jediny, komu ten PP v i30 prijde hodne (hooodne) osekany/jednoduchy a zaroven dostatecny? V 90% casu mam zapnuto zobrazeni prumerne a aktualni spotreby, v 10% dojezd a zbytek me vicemene nezajima.
Nejsi jediný, už jsem se tu na fóru taky ke "kvalitě" PP vyjadřoval. Kromě jediného "dynamického" ukazatele tj. měření okamžité spotřeby (která je mimochodem na dvě věci ](*,) ) bych uvítal např. možnost digitální zobrazení rychlosti. Na O2 a Yeti jsem využíval právě tuto "vychytávku". Jak už jsem psal jinde - "statické" či chcete-li "statistické" údaje, nepotřebuji mít na očích pořád a mohu si je vyvolat, jen když mne zajímají [-o<

Re: Topení

Napsal: 16 led 2014, 10:27
od dexicek
Mne osobně jednoznačně nejvíce chybí možnost měření 2 průměrných spotřeb. Dlouhodobé x krátkodobé
Né vždy beru plnou, né vždy mám chuť a čas si ručně spočítat spotřebu.

A hodiny samozřejmě

Mám najeto 3 tis. km, a toto je přes víceméně spokojenost s vozidlem pro mne hlavní negativum (ale nic, na čem by stál svět, že :)

Re: Topení

Napsal: 16 led 2014, 10:37
od TripleTap
Mozna se zeptam blbe (nikdy jsem to v aute nemel ani zadne takove neridil), ale k cemu je to digitalni/ciselne zobrazeni aktualni rychlosti. Osobne se teda podle budiku zorientuju mnohem rychlej, nez podle nejakeho cisla, ktere se furt prekresluje...ale mozna mi neco unika.

Stejne tak graficky ukazatel aktualni spotreby. Mne vyhovuje, fakt je mi jedno, jestli je to zrovna ted aktualne 6,1 nebo 6,5 nebo 6,9, mne bohate staci informace, ze ted aktualne je to nekde kolem 6-7... Asi jsem v tomhle nenarocny. :-)

Re: Topení

Napsal: 16 led 2014, 12:17
od mkr
TripleTap píše:Mozna se zeptam blbe (nikdy jsem to v aute nemel ani zadne takove neridil), ale k cemu je to digitalni/ciselne zobrazeni aktualni rychlosti. Osobne se teda podle budiku zorientuju mnohem rychlej, nez podle nejakeho cisla, ktere se furt prekresluje...ale mozna mi neco unika.
Možná právě proto, že jsi nezkusil, tak ti to nechybí :D/
Ale věcně
1) ta rychlost se nepřekresluje furt (jde to velice plynule, žádné skákání na horu a dolu)
2) ano analog je na rychlou orientaci (už ne na přesnost) - vzhledem k tomu, že rychloměr nikdy nemáš v ose očí, tak vždy dochází k optickému zkreslení (nepamatuji si auto, které by mělo rychloměr ve středu panelu - vlastně ano - Škoda 100 :mrgreen: )
3) u digi zobrazení si podle GPS můžeš velice dobře "okalibrovat rychloměr", u analogu (pokud chceš mít jistotu, že nepřekračuješ předepsanou rychlost) vždy jedeš lehce pod limitem, protože ta přesnost zobrazení tam prostě není. To je skutečnost, kterou jsem si ověřil osobně - pokud jedu manželčiným YETI, tak jedu na limitu, pokud jedu svou i30, tak jedu o 3-4km pomaleji - mám na trase tři světelné radary, takže ten rozdíl jasně vidím :-k

Vyzkoušej auto s digi tachometrem, najeď s ním pár set km - a nebudeš chtít nic jiného ](*,)

Re: Topení

Napsal: 16 led 2014, 12:19
od TripleTap
Fajn, dik za info, mozna az mi neco takoveho nekdy prijde pod ruku, zacne mi to chybet. :-)

Re: Topení

Napsal: 16 led 2014, 12:27
od mkr
TripleTap píše:Stejne tak graficky ukazatel aktualni spotreby. Mne vyhovuje, fakt je mi jedno, jestli je to zrovna ted aktualne 6,1 nebo 6,5 nebo 6,9, mne bohate staci informace, ze ted aktualne je to nekde kolem 6-7... Asi jsem v tomhle nenarocny. :-)
Taky si občas krátce přepnu na okamžitou - ale abych to tam měl pořád, to ne - to bych byl akorát nas... že zase jedu jako prase :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Můj názor je, že to tam chtěl "marketing", i když reálně to je využitelný akorát pro EKO rallye :D/

Re: Topení

Napsal: 16 led 2014, 12:31
od johny_r
Myslím, že je to spíš otázka vkusu. Číselné zobrazení rychlosti kromě klasického budíku může být fajn, ale jenom digitální tachometr je na pěst. Měl jsem tu čest s tím nějakou dobu jezdit a nikdy bych to nechtěl. Ne, že by to byl důvod si nějaké auto nekoupit, ale mohu-li si vybrat, volím ručičku. Na číslech totiž člověk nepozná zrychlení. Ručička mnohem názorněji ukazuje jak rychle zrychluji nebo zpomaluji, na první pohled prostě dává lepší představu. Pokud jedu stabilně, tak je asi číslo přesnější, ale stejně radši ručičku. A tempomat si zapnu na GPSkových 50/90/130 a tacho neřeším.

Když už jsme u PP, co tedy i30 umí ukázat? Má dva tripy? Co všechno na nich umí, co se dá nulovat apod.? Díky