Také bych rád shrnul nedostatky s mojí I40:
ZÁVADY:
1. nepříjemné vrzání lesklých plastů na palubové desce a středovém tunelu (plasty na palubovce mám už vyřešené pomocí RTV silikonu a teď ještě vyřešit vrzající plasty na středovém tunelu)
2. popraskaná kůže na volantu = servis
řeší v záruce a čeká mě výměna
3. nekvalitní lak - na předním a zadním lemu mám 2 místa, kde je oloupaná barva až na pozink = servis
dává ruce od opravy pryč, je to prý způsobené kamením od kol, koroze zatím nikde žádná
4. ošoupaná kůže na sedáku řidiče po 18 000 km = servis
řeší v záruce a čeká mě výměna
5. vůle v sedáku řidiče, při jízdě do začátek sedák cestuje cca o 2 milimetry = servis
zatím dělá, že závada neexistuje, jelikož se jim nikdy neprojevila
6. pokud byl venku mráz, tak mi dříve něco vrzalo ve středovém tunelu pod přístrojovou deskou = servis
závadu vyřešil podložením nějakého plastu
7. nepříjemné zvuky - klepání u airbagu v palubové desce = servis
vyřešil závadu v záruce, do dnešního dne byl zatím klid, ale dnes se mi opět objevuje jiný zvuk u řidičova A sloupku (připadá mi, jako by na to měla vliv teplota, dokud byla teplota pod nulou, tak se nic neozývalo)
8. ťukání vrchního vedení řidičova pásu = servis
se k tomu zachoval tak, že je to prý normální. Vyřešeno DODO (doma dodělej).
9. přední senzory mi neustále hlásily, že mám před sebou překážku, ale pak jsem zjistil, že mi to dělala SPZ. Takže jsem ji demontoval, ohnul a vše je OK.
10. zadní senzory mi po dnešku 9.2. neustále hlásí, že mám za sebou překážku, takže opět
servis
CO MĚ OPRAVDU NA i40 VYTÁČÍ:
1. dešťový senzor, raději bych bral klasický cyklovač stěračů
2. pokud u rádia s integrovanou navigací na volantu přepnu z FM na AM (vůbec nechápu proč tam střední vlny jsou, nebo proč je nelze v nastavení deaktivovat) a rádio opět přepnu na FM, tak po znovu nastartování mám na rádiu automaticky AM
3. opět rádio - neustále přelaďování na jinou frekvenci stejné rádiové stanice (pokud to lze vypnout, rád bych Vás poprosil o radu)
4. chod stěračů - jednou se zastaví při vracení ve správné dolní poloze, jednou o něco výše a pak zase výše, pak je to zase OK (vše záleží na tření gumiček - pokud je okno dostatečné mokré, vše je v pořádku)
5. nemožnost ztmavení svítivosti navigace v noci = svítí to na mě jak žárovka i na nejnižší svítivost
6. nemožnost ostřiku předního okna při zapnutých světlech bez ostřiku světel
7. automatické rozsvícení světel - pokud svítí sluníčko, tak se mi čas od času stane, že neustále svítím
Zatím si na více nemůžu vzpomenout, ale určitě mě ještě něco napadne.
Abych pravdu řekl, tak v současné době bych si už asi
nepořídil. Čekal jsem od i40 malinko více. Sice má
záruku 5 let bez omezení km, ale k čemu je neustále stát v servisu? Nové auto jsem kupoval proto, abych nemusel řešit problémy s ojetým a bohužel jsem byl celkem na omylu.