Stránka 3 z 5
Re: Čidlo v sedadle spolujezdce
Napsal: 10 bře 2014, 14:55
od mmv
no když teda pomineme to čidlo v sedačce kde nemůžeš nic položit, tak ABS je právě o té řiditelnosti vozu v krizových situacích, jestli toto nevíš, nemá cenu zde polemizovat, a ještě jednou, na suchém rovném úseku, bez nutnosti změny směru jízdy zastaví většina řidičů bez ABS dřív
a když si to znovu přečteš, tak jsem schválně netvrdil nic o mokru, sněhu ani vyhýbacím manévru
mkr píše:
Dotaz - co uděláš, když ti začne ABS mlátit jako o život? Ale upřímně - povolíš tlak nebo ještě přišlápneš?
neudělám nic, mám totiž brzdového asistenta a ten to co ty popisuješ, udělá za mně
imho, s tebou bych třeba taky jako spolujezdec nejel, protože ty na druhou stranu z těch písmenek děláš modlu , něco ve stylu "co by se mohlo stát, mám tam přece ABS HAC ASR ČKD A KSČ"
to ogyn, nikdo tu nic nezpochybňuje, nevypíná, ani nezatracuje, jenom jsem chtěl podotknout, že neni všechno růžové jak vypadá a jak jsi správně podotkl, "Moderní podvozky vybavené ESP ABS a dalšími vymoženostmi umožňují bezpečnější a
rychlejší jízdu" to samozřejmě je pravda, bohužel ale fyzikální zákony jsou pořád stejné, takže když napochoduješ do zatáčky "
rychlejší jízdou" než je zdrávo, tak tě písmenka nezachrání a strom v tečně ti neuhne
Re: Čidlo v sedadle spolujezdce
Napsal: 10 bře 2014, 15:05
od mkr
Ta řiditelnost je u ABS "vedlejší" produkt a to proto, že ABS umožňuje se kolům odvalovat a ne smýkat.
Takže nemíchej hrušky s jablkama.
Z písmenek modlu nedělám, velice dobře vím, že fyzikální zákony žádné zkratky neošálí.
Ten, kdo tu evidentně na něco spoléhá jsi ty - viz tvá poznámka o brzdovém asistentu
Souhlasím s tebou, že většina tu zastaví dříve bez ABS než s ABS - ale jen kvůli tomu, že NEUMÍ brzdit
To je k OT vše a tímto diskuzi o ABS z mé strany končím, neboť je to do jiného vlákna.
HOWGH
Re: Čidlo v sedadle spolujezdce
Napsal: 10 bře 2014, 15:10
od mmv
Re: Čidlo v sedadle spolujezdce
Napsal: 10 bře 2014, 17:01
od mkr
Re: Čidlo v sedadle spolujezdce
Napsal: 10 bře 2014, 19:02
od only_one
minimálně je prima, že jsem se shodli na tom, že se neshodneme
Re: Čidlo v sedadle spolujezdce
Napsal: 10 bře 2014, 20:51
od OGYN
mmv: vím,že mi strom neuhne,proto nejezdím jak hovado
ABS oceňuji v zimě při jízdě z kopce,že bych dojížděl k semaforu jako prase a nadával na elektroniku že blbě brzdí,to také nehrozí.Při normální svižné jízdě elektronika pomáhá,při překročení fyzikálních zákonů nepomůže NIC ! Obdivuji ty idioty,kteří letí do zatáčky a "věří "že tam není třeba vyplavený písek,nebo odstavené vozidlo apod . Ročně najezdím +-40tis, řidičák 43let,bez zaviněné nehody,mám všechny body !
Napsal: 10 bře 2014, 22:49
od bony
Cist umis? Psal jsem neco o nejakem Prazakovi co neumi sednout na kolo nebo o nejakem kruhaci? Pokud se podivas kousek dal nez je Praha, tak uvidis ze i kruhace maji sve opodstatneni a ze problem kruhacu je zaee a jenom o neschopnosti ceskeho rudice na takovem krizeni cest jezdit....
odeslano z telefonu.
Re: Čidlo v sedadle spolujezdce
Napsal: 10 bře 2014, 23:27
od mmv
tady přece nejde o to kde to je zrealizované, ale proč !!!
uděláme cykloztezku mezi zapadlou dírou A a zapadlou dírou B jenom proto, že SŽDC zrušilo dráhu a pozemky převedlo na obec, a jelikož obec neví co by s tim mohla udělat tak zaplatí firmu která se specializuje na dotace z EU a to by bylo aby se na bývalém tělese trati nepostavila cykloztezka, vždyť oni to zaplatěj a my si můžeme napsat, že máme splněnou kvótu na počet kilometrů v regionu, a teď to hlavní, to že tam skoro nikdo nejezdí je vedlejší věc, my sme dostali příkaz aby sme postavili, tak tady to teda stojí, to samé platí i s těmi kruháky zde je jeden zářný příklad , kamioňáci by ti vysvětlili jak na takovém úseku jezdit
Re: Čidlo v sedadle spolujezdce
Napsal: 11 bře 2014, 06:36
od OGYN
Cyklostezky rád využívám,a díky za ně ! Jezdit na kole po silnicích je kolikrát o život ! Využívají je i pro jízdu na kolečkových bruslích,,maminy s kočárky !Kruháče jsou nejlepším možným řešením hned po nadjezdech ! Jsou vozovky,kde najet z vedlejší na hlavní byl velký problém! Vidím ,že největší problémy s kruháči mají u nás řidiči z Brna a Prahy
! jJ́sou zvyklý na semafory,a na kruháči jsou bezradní a zmatkují (denní poznatek,projíždím kruháč denně tak 20x ) Je možné ,že se někde vybuduje kruháč s předstihem vzhledem k budoucí dopravní obsluze ,což je možná případ onoho leteckého snímku . Na kruháčích je méně nehod,pokud řidiči ví,jak se na něm chovat ! Mnoho jich ani neví kdy má blikat
Re: Čidlo v sedadle spolujezdce
Napsal: 11 bře 2014, 06:51
od mkr
s mmv nemá cenu diskutovat, on má vždy pravdu, a když nemá náááhdou "fundovanou odpověď" tak to svede
na " zkorumpované výsledky" jako v tématu o ABS
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 0&start=30
Re: Čidlo v sedadle spolujezdce
Napsal: 11 bře 2014, 07:53
od bony
OGYN píše:Cyklostezky rád využívám,a díky za ně ! Jezdit na kole po silnicích je kolikrát o život ! Využívají je i pro jízdu na kolečkových bruslích,,maminy s kočárky !Kruháče jsou nejlepším možným řešením hned po nadjezdech ! Jsou vozovky,kde najet z vedlejší na hlavní byl velký problém! Vidím ,že největší problémy s kruháči mají u nás řidiči z Brna a Prahy
! jJ́sou zvyklý na semafory,a na kruháči jsou bezradní a zmatkují (denní poznatek,projíždím kruháč denně tak 20x ) Je možné ,že se někde vybuduje kruháč s předstihem vzhledem k budoucí dopravní obsluze ,což je možná případ onoho leteckého snímku . Na kruháčích je méně nehod,pokud řidiči ví,jak se na něm chovat ! Mnoho jich ani neví kdy má blikat
Přesně tak jak píšeš, ještě víc stezek a kruháčů, ale to asi mmv není schopen pobrat... Vlaková trať byla asi zrušena z jednoho prostého důvodu, vlak o třech vagónech a v něm 3 osoby a z toho jeden strojvedoucí a druhý štíplístek. Ten kruháč na snímku bude asi trošku starého data... Pokud by se podíval do katastru tak uvidí, že tam bude nová zástavba, která vyžaduje toto napojení. A jak by jezdil kamioňák, to netuším, ale mám dojem že na takové silnici by s kamionem neměl co dělat... Ale to je opravdu zbytečná debata...jak píše mkr on pisatel mmv prostě jen píše aby mu nevychladla klávesnice.
Re: Čidlo v sedadle spolujezdce
Napsal: 11 bře 2014, 08:30
od only_one
není kruháč jako kruháč
třeba tenhle
http://www.mapy.cz/#!x=13.421734&y=49.752536&z=19
ten je skutečně výživnej, a upozorňuji, že to je místo, kudy jezdí MHD busy a celkem dost kamionů do firem kousek dál.
projektant a zástupci města co tohle odhlasují a zprojektují by měli být exemplárně pověšeni za koule do průvanu.
No jinak pokud cestujete častěji do Francie, tak tam mají kruháče v podstatě všude.. podle mě by to nejraději narvali i na dálnice
Re: Čidlo v sedadle spolujezdce
Napsal: 11 bře 2014, 08:41
od mkr
Projektant projektuje podle normy a jaký typ křižovatky bude použit určuje investor (na základě odborné studie o dopravním zatížení) - takže do průvanu by měl jít autor normy - ale ta může připomínkována i ze strany odborných organizací (v tomto případě ČESMAD) a investor. Zastupitele si zase volíme my. Takže do toho průvanu by měli nakonec jít asi všichni, jen nevím za co tam pověsit dámy
Re: Čidlo v sedadle spolujezdce
Napsal: 11 bře 2014, 09:32
od tatchwud
Sice je to mimo téma, ale nejde nepřidat obrázek nesmyslných 6 kruháků na dohled od sebe na které jsem narazil v Liberci. Někdy je to na palici, co všechno projde.
Re: Čidlo v sedadle spolujezdce
Napsal: 12 bře 2014, 01:28
od mmv
moc se omlouvám za tak opožděný příspěvek ale vystydla mi klávesnice, skoro až umřela
bony píše: Ten kruháč na snímku bude asi trošku starého data... Pokud by se podíval do katastru tak uvidí, že tam bude nová zástavba, která vyžaduje toto napojení. mám dojem že na takové silnici by s kamionem neměl co dělat.
bony, pro tvé info, ta silnice na snímku je spojka mezi D11 a R10, hojně využívaná kamiony které ušetří cca 15 Km na poplatcích za dálnici, ta silnice před výstavbou toho kruháče byla rovná (je v tom místě rovná) akorát aby se dal kruháč vyrobit bez uzavření silnice, byl vyroben tak nějak mimo, takže přes den auta jedoucí směrem k železnici, z rovné silnice odbočí v pravo na kruháč, obkrouží střed a pokračují k přejezdu, auta jedoucí od přejezdu, jedou rovně , v noci se tam běžně jezdí po "staré" silnici v obou směrech rovně, situace je tam i přes to že jsem nenahlédl do katastru přesně tak jak je na mapě, žádná výstavba, a dokonce už ani v budoucnu se tam již nic neplánuje takže,
Přesně tak jak píšeš, ještě víc stezek a kruháčů, (link)