Stránka 3 z 9

Napsal: 23 říj 2006, 20:29
od zaludnikrs
jako sem odpurce toho ze to vykon zvysi to je blbost :D proc by melo ze ;) i kdyz u nekterejch aut treba jo ale to by to auto muselo mit vahu vzduchu a jednotku ktera je pripravena na to se prizpusobit tomu,ze vidi vic nebo min vzduchu tak da vic nebo min benzinu aby nevznikla chuda nebo bohata smes ;) ten pomer by mel bych nejak 1: 14,3 ale to ted nevim presne ;) filtr sem tam dal,dynamika taky lepsi(subjektivne :D ) ale ze ma motor jinej zvuk o tom se nema cenu bavit :) ale prodrazi se to kdyz pak musite porad chodit do lekarny pro paralen kdyz furt jezdite s otevrenym okynkem :D sia 16v

Napsal: 23 říj 2006, 22:44
od duval
pred tremi tydny sem si tam taky namontoval sportovni filtr a musim rict ze motor jde opravdu lip do otacek a ten zvu ve vysokejch otackach je lahoda :lol:

Napsal: 24 říj 2006, 07:23
od Tomikp
To Duval: a dal si tam jenom vložku do krabice nabo celou tu věc i s hadicí vyvedenou ven?

Napsal: 24 říj 2006, 15:44
od Karlos
Tak na to sem se chtel taky zeptat.

Napsal: 24 říj 2006, 19:17
od duval
mam tam "celou tu vec" plus 10cm trubka od original hadice , foto zitra dodam
http://img280.imageshack.us/img280/9978/big01wo4.jpg

Napsal: 25 říj 2006, 19:27
od Rasty
duval: mám to samé co ty akorát že já jsem nemusel ani měnit přívodní trubku. Připevnil jsem ji na tu původní. Já kupoval filtr od firmy Revolution a jde to znát. Mám ho namontovano už něco přez měsíc a auto má lepší zátah do otáček a tudíš akceleraci. Spotřeba stále stejná :)

Napsal: 25 říj 2006, 21:11
od duval
Obrázek

Napsal: 25 říj 2006, 22:24
od Tomikp
No todle vypadá zajímavě, ale je to stejný řešení jako sem tu dával odkaz na tu Sonatu. Neni pak ale lepší jenom ta vložka do krabice? Pač takhle to neni ochráněný před vstupem sálavýho tepla z motoru.

Napsal: 26 říj 2006, 00:50
od duval
Tomikp píše:No todle vypadá zajímavě, ale je to stejný řešení jako sem tu dával odkaz na tu Sonatu. Neni pak ale lepší jenom ta vložka do krabice? Pač takhle to neni ochráněný před vstupem sálavýho tepla z motoru.
nalevo mimo fotku je starej privod vzduchu od spojleru takze cerstvej vzdousek tam proudi , ale preci jenom nejakej ten teplej vzduch nasaje ale ja si myslim ze to nebude nic hroznyho , protoze se motor ozivil a na spotrebe sem nic nezmenilo

Napsal: 26 říj 2006, 17:34
od Rasty
Tak tak já jsem původně i s filtrem koupil tu hlinikovou rouru co má draceq, ale nešlo to nikudy protáhnout a tak sem nechal jen původní rouru z nárazníku co šla do airboxu. Teplo tam moc nejde, ale už se pracuje na přepážce (projistotu). Hodim sem taky foto až to pujde

Napsal: 26 říj 2006, 18:51
od duval
Rasty píše:Tak tak já jsem původně i s filtrem koupil tu hlinikovou rouru co má draceq, ale nešlo to nikudy protáhnout a tak sem nechal jen původní rouru z nárazníku co šla do airboxu. Teplo tam moc nejde, ale už se pracuje na přepážce (projistotu). Hodim sem taky foto až to pujde
na přepážce se taky pracuje :D

Napsal: 31 říj 2006, 15:33
od draceq
Rasty píše:Tak tak já jsem původně i s filtrem koupil tu hlinikovou rouru co má draceq, ale nešlo to nikudy protáhnout a tak sem nechal jen původní rouru z nárazníku co šla do airboxu. Teplo tam moc nejde, ale už se pracuje na přepážce (projistotu). Hodim sem taky foto až to pujde
No, ne že u mě by to protáhnout šlo :lol: - taky to žádalo docela razantní zásah do boku plastového krytu vespod motoru :twisted:
A jinak i v poněkud mrazivějším počasí zatím jede na výbornou, uvidíme, co bude říkat, až bude -20 :roll: :twisted:

Napsal: 31 říj 2006, 16:28
od MartasZ
Hele.. už to tam nějakej ten pátek máš.. tak jak hodnotíš spotřebu?? Zvedla se? Snížila?

no taky neco mam

Napsal: 10 lis 2006, 23:44
od miki82
Taky v tom mojem neco mam.Je to jen par dnu ale myslim ze to je fakt o necem jinem.A hned s tim jsem uz i trosku vymenil vyfuk.A ted je to ono.
Obrázek
Obrázek

Napsal: 11 lis 2006, 10:05
od duval
jj taky jsem tam dal nedavno novej vejfuk ted si hezky brumla :D
http://videos.streetfire.net/video/be0e ... 5c09c7.htm