Stránka 3 z 11

Re: odhlučnění

Napsal: 28 dub 2015, 10:57
od aldai30
Tak si odpovím sám....

Nalepen GLADEN na podběhy (plastové nadkolí). Šlo to tedy dost špatně, jelikož bylo moc teplo a materiál se téměř rozpouštěl v rukou při manupulaci.
Chce to dělat ve stínu! Drží to tak pevně, že už to nikdo nesundá. Doporučuji koupit náhradní úchytky (sponky) jelikož některé jsou již od výroby zastříkané "gumou"
a nejdou povolit a jak se ten plast v šroubku protočí, tak zbývá jedině žiletka.

Výsledek jsem však vůbec nepoznal. Tedy ano, ale jen v podobě kamínků, které už nejdou slyšet. Hluk zůstal stejný :(.
Včera jsem se svezl v i30 crdi ve verzi style a to odhlučnění je úplně jinde. Auto je tak o 50% tišší (za jízdy).

Zřejmě zapomněli na nějaký silentblok, který má na starost přenosu vibrací od kol, jelikož když jedu po drsnějším asfaltu, cítím to až ve volantu.
Nevím, zda má cenu v tomto případě řešit dveře.

Re: odhlučnění

Napsal: 28 dub 2015, 11:51
od serak
Hmm.. Tak to je škoda. Plánoval jsem to na léto, ale jen kvůli kamínkům to asi moc význam nemá.

Re: odhlučnění

Napsal: 28 dub 2015, 20:18
od aldai30
serak píše:Hmm.. Tak to je škoda. Plánoval jsem to na léto, ale jen kvůli kamínkům to asi moc význam nemá.
Podle mě to poznáš až po celkovém odhlučnění, přední a zadní kola, vnitřek, dveře a kufr. Tomu bych pak i věřil.
Ale to už bych raději z opatrností předal těm, kteří se v tom opravdu vyznají a jde jim to rychleji. Nehledě na to nejde poznat zásah do vozidla.

Re: odhlučnění

Napsal: 19 kvě 2015, 18:53
od Jura2
slavkovak píše:Zdravím Itřicitkáře, tak jsem zase trošku postoupil s odhlučněním dále. Tentokrát jsem se pustil do prostoru podlahy u řidiče a spolujezdce, dále celý kufr a podlahu pod zadními sedadly, bohužel nemám moc fotek, protože vše šlo krásně bez problémů a já zapomínal fotit, ale za to sem dám plánek a popíšu jak jsem postupoval. :D

Nejprve popíšu prostor podlahy řidič, spolujezdec. Rozebral jsem tapec u obou dveří, to je brnkačka jelikož vše je jen nacvakané, takže stačí některý roh vždy podebrat a pak už jen postupně vycvakávat.
prahy dveří.jpg
1. nejprve jsem oddělal díl číslo 1, to je práh u předních dveří, stačí jej prsty podebrat zespodu a trochu zabrat, drží na třech bodech
2. potom práh zadních dveří, tady pozor vzadu drží na šroubu pod sedákem, takže vyšroubovat a zase trochu zespodu zabrat a pryč s ním
3. potom jsem si oddělal těsnící gumu z obou dveří u středovýho sloupku
4. oddělat tapec středovýho sloupku, já dělal jen po bezp. pás, opět vycvaknout drží na 4 místech, je potřeba použít trochu větší síly, aspoň u mě to tak bylo
5. aby jsme oddělali díl číslo 4 je potřeba zase odstranit těsnící gumu, potom vycvaknout z přední části a táhnout směrem k sobě, (k zadní části vozu)
U řidiče je to stejné jen je ještě potřeba odšroubovat klička na otvírání kapoty a plynový pedál.

Dále je potřeba vymontovat středový panel
středový panel.jpg
1. tady začneme vydechama na klimatizaci, ty se demontují tak, že začneme odspodu, stačí si něčím pomoct odehnout spodní roh, aby se tam člověk dostal prsty a pak už jen tahat k zadní části vozu, až povolí všechny klipsny.
2. pak odděláme díl číslo 2, drží na jednom šroubu ve vrchní části, pak jen vycvaknout
3. díl od řadící páky pro mě byl nejtěžší, jsou tam vidět z boku na každé straně 2 zobáčky, které to drží, ovšem odehnout je není tak jednoduché, ale s trochou opatrnosti, lze udělat i toto
4. odšroubovat šrouby, které drží samotný středový panel, dva jsou v loketní opěrce, 2 pod krytem řadící páky a potom už jen z každé strany ve předu u noh.
Pokud jste toto zvládli už stačí jen od zadku začít zvedat až ke stropu a vytáhnout pryč.

A konečně jsme se dostali ke krytině podlahy, kterou stačí jen nadzvednout a máte volno až po uchycení předních sedadel.

A hurá do toho
Tlumící materiál GLADEN AERO MULTI 4x
Tlumící materiál STP ANTICOR G (2,4 mm) 4x
Tlumící materiál GLADEN AERO FOAM 3x
cena cca 3740kč
01.JPG
02.JPG
03.JPG
Tlumící materiál GLADEN AERO FOAM jsem použil na vylepení středovýho tunelu a všech dílu tapecu.

Samozřejmě jak jsem dodělal podlahu u řidiče a spolujezdce hned jsem se musel vydat na projížďku a rozdíl jsem na nerovnostech poznal hned opravdu hluk od pneumatik se snížil.

Během týdne napíšu jak jsem postupoval s odhlučněním kufru, mějte se pánové.
:hyu: na tý podlaze je asi 3cm origo vytlumení vede to až pod palubovku tos rozříznul abys to mohl nadzvednout ? :shock: podle toho druhýho obrázku asi jo - no to se mi nechce, nevím, nevím a ty výdechy 1 ty mě vůbec nejdou, :tus: to bych urval, tak udělám asi jen podběhy, zadek, kufr už mám tam to jde ok, ale je to makačka čau :hyu:

Re: odhlučnění

Napsal: 22 kvě 2015, 18:03
od Martinsp
Docela by mě zajímalo jaké máte zkušenosti s hlukem u jiných aut. Vezl jsem se s Oll starou dva roky a soustředil jsem se na hluk od kol řekl bych taky dost bída. O sedačkách ani nemluvím, ale jsem silnější postava.

Re: odhlučnění

Napsal: 24 kvě 2015, 01:57
od Axel.Foley
Na zadních sedačkách v OII stráveno několik sto km. Plato bylo dole a prázdný kufr fungoval jak ozvučnice. Hluk od zadních kol jak prase.

odhlučnění

Napsal: 24 kvě 2015, 09:44
od kitrab
OII jsem mel 4 roky, hluk obdoba a vyrazny narust byl v zatackach kola sikmo. A hluk u mne piskajici zadni okynka standart z vyroby servis mi rekl vymena tesneni chyba vyroby.
Ale aby se neco dalo porovnat musel by to nekdo zmerit :0).

Re: odhlučnění

Napsal: 25 kvě 2015, 18:10
od serak
Pokud je výrazný rozdíl mezi odhlučněním podběhů u i30 gdi a i30 crdi style tak by to chtělo sehnat někoho z fabriky nebo servisu, co tyhle auta zná rozdělané. Jelikož je to hluk od podběhů, tak by tam přece jiný motor neměl hrát tak velkou roli.

Re: odhlučnění

Napsal: 25 kvě 2015, 18:16
od idam.i
Kolega spomínal ticho v i30 vo výbave STYLE.Možno lepší material v interieri?

Re: odhlučnění

Napsal: 25 kvě 2015, 19:06
od t0x!n
ja narazil dnes na zajimou vec, je to pry i odhlucneni:

http://www.ebay.com/itm/CAR-Door-Auto-N ... 0948764009

ale mne se to vic libi ze to zakryje sparu :)

Re: odhlučnění

Napsal: 25 kvě 2015, 19:26
od bony
t0x!n píše:ja narazil dnes na zajimou vec, je to pry i odhlucneni:

http://www.ebay.com/itm/CAR-Door-Auto-N ... 0948764009

ale mne se to vic libi ze to zakryje sparu :)
Dej do ebay vyhledavat Hyundai 2012-2015 a tam tech veci mas plno i primo na odhlucneni. Lepi se to tak, aby to tesnilo po zavreni dveri.

Re: odhlučnění

Napsal: 26 kvě 2015, 12:05
od Axel.Foley
Tuším to kupoval Alf a psal o tom u své Elantry

Re: odhlučnění

Napsal: 28 čer 2015, 00:52
od copper5252
Tak jsem odhlučnil kufr u svoji I30 , prace na dvě hodky , použítý materíal molitan (dum dal ) a kupovanou mikroporezní gumu 3.5mm http://www.hansanet.cz/oddeleni/14/Desk ... pryze.aspx

na lepeni kde bylo třeba jsem použíl silikon klasiku bíly ( dobře se da po uschnutí sundat kdyby bylo třeba )

nalepeno kde bylo třeba jinak jen položeno dobře se ten material tvaruje "sam si lehne" , kasliky dvojíteho dna jsem olepil mikroporezní gumou "jako by zvenku" aby to nebylo vidět , kde bylo místo kolem rezervy a na bokách po bočním tapecem jsem nacpal molitan , navíc z mkroporezní gumy jsen udělal do kasliku podložky :)

nic není vidět a funguje to skvěle =D> hluk od zadnich kol se snížíl tak že o nich skoro "nevím" :mrgreen:

foto jsem nedělal zapomněl jsem na to ](*,)

příště se chistám na podběhy až bude čas, použiju zase mikroporezní gumu nalepim ji z venku na podběhy

Re: odhlučnění

Napsal: 04 srp 2016, 13:17
od patriknet
Ahoj,

nevite nekdo jestli se lisi odhlucneni i30 podle stupne vybavy?

diky predem za info

Patrik

Re: odhlučnění

Napsal: 09 srp 2016, 08:13
od patriknet
copper5252 píše:Tak jsem odhlučnil kufr u svoji I30 , prace na dvě hodky , použítý materíal molitan (dum dal ) a kupovanou mikroporezní gumu 3.5mm http://www.hansanet.cz/oddeleni/14/Desk ... pryze.aspx

na lepeni kde bylo třeba jsem použíl silikon klasiku bíly ( dobře se da po uschnutí sundat kdyby bylo třeba )

nalepeno kde bylo třeba jinak jen položeno dobře se ten material tvaruje "sam si lehne" , kasliky dvojíteho dna jsem olepil mikroporezní gumou "jako by zvenku" aby to nebylo vidět , kde bylo místo kolem rezervy a na bokách po bočním tapecem jsem nacpal molitan , navíc z mkroporezní gumy jsen udělal do kasliku podložky :)

nic není vidět a funguje to skvěle =D> hluk od zadnich kol se snížíl tak že o nich skoro "nevím" :mrgreen:

foto jsem nedělal zapomněl jsem na to ](*,)

příště se chistám na podběhy až bude čas, použiju zase mikroporezní gumu nalepim ji z venku na podběhy