Stránka 3 z 4
Re: Asistent rozjezdu do kopce - moc neasistuje, je to stand
Napsal: 01 led 2015, 22:33
od robil
Dalin píše:Trochu si to ujasníme!
Já jsem jen napsal moje zkušenosti s tímto asistentem a majiteli Ceedu jsem potvrdil, že to funguje stejně u i30 jako u jeho vozu. Po tom jsi mne bezdůvodně napad slovem úchyl a já jsem reagoval tím, že tak reaguje dospělý člověk s intelektem dítěte(debil).
Vlákno kdo má lepší skončilo vlastně k vůli stejné věci, majitelé určité značky si nedovedli připustit, že jejich miláčci nejsou to nej, napadali různými invektivy ty co mají odlišné názory, ti jim to vraceli a dopadlo to tak, jak to dopadlo.
Samozřejmě nejsem rád, že normální diskuze sklouzne do jakési nevraživosti ale uznej, že jsi začal!
Hele ty už tady prudíš dlouho.Napsalo ti to několik uživatelů ale ty si furt trváš na svém.To není normální!Nechápeš že o tvé scestné názory tady nikdo nestojí?Nediv se že to některé slabší povahy nevydrží a napíší něco ostřejšího.
Nejlepší je neodporovat a myslet si svoje.Proto se řadím k nim a končím tuto diskuzi.Nazdar.
Re: Asistent rozjezdu do kopce - moc neasistuje, je to stand
Napsal: 02 led 2015, 09:06
od Dalin
Když něco nefunguje tak jak má a já napíšu, že to nefunguje, tak podle tebe prudím a mám scestné názory. Taky dobrý!
Občas přemýšlej než něco napíšeš, není to na škodu!
Re: Asistent rozjezdu do kopce - moc neasistuje, je to stand
Napsal: 02 led 2015, 11:07
od dm29
robil píše:
Hele ty už tady prudíš dlouho.Napsalo ti to několik uživatelů ale ty si furt trváš na svém.To není normální!Nechápeš že o tvé scestné názory tady nikdo nestojí?Nediv se že to některé slabší povahy nevydrží a napíší něco ostřejšího.
Nejlepší je neodporovat a myslet si svoje.Proto se řadím k nim a končím tuto diskuzi.Nazdar.
Ziadny scestny nazor som od dalina nevidel. Okrem toho nevidim dovod preco by sa k HYU nemal vyjadrovat vlastnil 2 auta tejto znacky , takze jeho nazorom budem verit urcite viac ako niekomu kto ma HYU 1krat v zivote a mysli si ze je to najlepsie auto na svete.
Neviem preco by ma malo urazat ze existuju lepsie auta ako hyu. Nechapem preco to beriete tak osobne. Mozno by mohla pomoct predstava ze sa nebavime o autach ale o mlyncekoch na maso
Re: Asistent rozjezdu do kopce - moc neasistuje, je to stand
Napsal: 02 led 2015, 12:11
od Richi_i30
Vraťme se k tématu - asistent se zapne teprvé poté, co určitý čas stojíte na brzdě, na spojce a máte zařazený kvalt - Světe div se ! je to dokonce popsáno i v manuálu
Re: Asistent rozjezdu do kopce - moc neasistuje, je to stand
Napsal: 02 led 2015, 16:29
od jjenda
Naprostý souhlas Richi_i30
.
Já osobně se na toho asistenta moc nespoléhám, ale v prudkém kopci něž přešlápnu z brzdy na plyn, tak o sobě dá vědět a podrží. Jinak stejně ze zvyku šláhnu na ručku, ale ta moderní věc mne vždy podrží a jak psal Richi tak v ten moment nahradí ručku
.
Re: Asistent rozjezdu do kopce - moc neasistuje, je to stand
Napsal: 02 led 2015, 17:02
od Dalin
Tak tedy k tématu.
Asistent by měl zamezit bezprostřednímu pohybu vozidla vzad po uvolnění brzdy a měl by tímto umožnit snadnější rozjezd do kopce bez použití ruční brzdy. Většina aut to umí,
to umí jen někdy(při určitém sklonu). Takže jelikož většina lidí nemá nainstalován sklonoměr je tento asistent použitelný jen z části a není na něj spolehnutí. Argument, že stejně spoléhám na ručku je blbost, to je jako kdyby jsem při parkování pro jistotu podkládal kolo cihlou nebo při parkování jsem k senzorům použil ještě manželku aby mi ukázala. Pro mne je to prostě polovičaté řešení a klidně mi můžete nadávat nebo to vymazat.
Re: Asistent rozjezdu do kopce - moc neasistuje, je to stand
Napsal: 02 led 2015, 18:11
od robil
dm29 píše:robil píše:
Hele ty už tady prudíš dlouho.Napsalo ti to několik uživatelů ale ty si furt trváš na svém.To není normální!Nechápeš že o tvé scestné názory tady nikdo nestojí?Nediv se že to některé slabší povahy nevydrží a napíší něco ostřejšího.
Nejlepší je neodporovat a myslet si svoje.Proto se řadím k nim a končím tuto diskuzi.Nazdar.
Ziadny scestny nazor som od dalina nevidel. Okrem toho nevidim dovod preco by sa k HYU nemal vyjadrovat vlastnil 2 auta tejto znacky , takze jeho nazorom budem verit urcite viac ako niekomu kto ma HYU 1krat v zivote a mysli si ze je to najlepsie auto na svete.
Neviem preco by ma malo urazat ze existuju lepsie auta ako hyu. Nechapem preco to beriete tak osobne. Mozno by mohla pomoct predstava ze sa nebavime o autach ale o mlyncekoch na maso
Každý z nás si myslí že má nejlepší auto.Určitě to je pravda minimálně ve směru vlastnictví aut.Nové by mělo být lepší než staré. Určitě by mně nenapadlo chodit na forum staré značky a mastit si své ego že mám něco lepšího.
Přečti si toto vlákno od začátku.Není z jeho strany o ničem jiném.
Nemám problém přebírat zkušenosti z užívání auta od kohokoliv ale nezajímají mně zdělení typu mám lepší!
Vadí mi že než se dočtu k jádru problému musím se probrat takovými poznámkami!
Taky si myslím že se bavíme každý o něčem jiném.Každá automobilka používá k dosažení určitého cíle různých technických možností,které fungují s rozdílnou přesností.Tady nejspíš má hlavní slovo cena a doba vývoje daného systému.
Abych si taky trochu pozdvihl své ego
má přesnější monitoring tlaku(TPMS) než VW.
Re: Asistent rozjezdu do kopce - moc neasistuje, je to stand
Napsal: 02 led 2015, 20:05
od petr.s
Dalin píše:Tak tedy k tématu.
Asistent by měl zamezit bezprostřednímu pohybu vozidla vzad po uvolnění brzdy a měl by tímto umožnit snadnější rozjezd do kopce bez použití ruční brzdy. Většina aut to umí,
to umí jen někdy(při určitém sklonu). Takže jelikož většina lidí nemá nainstalován sklonoměr je tento asistent použitelný jen z části a není na něj spolehnutí. Argument, že stejně spoléhám na ručku je blbost, to je jako kdyby jsem při parkování pro jistotu podkládal kolo cihlou nebo při parkování jsem k senzorům použil ještě manželku aby mi ukázala. Pro mne je to prostě polovičaté řešení a klidně mi můžete nadávat nebo to vymazat.
S tímto nelze nic jiného než souhlasit. Mám to stejně, od začátku jsem nepřišel podle čeho to funguje, tudíž se dá říct, že ne vždy se na to dá spolehnout, nebo spíše tak, že v mírnějším kopci se na to nespoléhám.
P.S.: to Dalin...nešlo to takhle napsat hned na poprvé?
Re: Asistent rozjezdu do kopce - moc neasistuje, je to stand
Napsal: 03 led 2015, 15:56
od Dalin
robil píše:dm29 píše:robil píše:
Hele ty už tady prudíš dlouho.Napsalo ti to několik uživatelů ale ty si furt trváš na svém.To není normální!Nechápeš že o tvé scestné názory tady nikdo nestojí?Nediv se že to některé slabší povahy nevydrží a napíší něco ostřejšího.
Nejlepší je neodporovat a myslet si svoje.Proto se řadím k nim a končím tuto diskuzi.Nazdar.
Ziadny scestny nazor som od dalina nevidel. Okrem toho nevidim dovod preco by sa k HYU nemal vyjadrovat vlastnil 2 auta tejto znacky , takze jeho nazorom budem verit urcite viac ako niekomu kto ma HYU 1krat v zivote a mysli si ze je to najlepsie auto na svete.
Neviem preco by ma malo urazat ze existuju lepsie auta ako hyu. Nechapem preco to beriete tak osobne. Mozno by mohla pomoct predstava ze sa nebavime o autach ale o mlyncekoch na maso
Každý z nás si myslí že má nejlepší auto.Určitě to je pravda minimálně ve směru vlastnictví aut.Nové by mělo být lepší než staré. Určitě by mně nenapadlo chodit na forum staré značky a mastit si své ego že mám něco lepšího.
Přečti si toto vlákno od začátku.Není z jeho strany o ničem jiném.
Nemám problém přebírat zkušenosti z užívání auta od kohokoliv ale nezajímají mně zdělení typu mám lepší!
Vadí mi že než se dočtu k jádru problému musím se probrat takovými poznámkami!
Taky si myslím že se bavíme každý o něčem jiném.Každá automobilka používá k dosažení určitého cíle různých technických možností,které fungují s rozdílnou přesností.Tady nejspíš má hlavní slovo cena a doba vývoje daného systému.
Abych si taky trochu pozdvihl své ego
má přesnější monitoring tlaku(TPMS) než WW.
Jen k tomu TPMS, ty máš sice přesnější systém ale musíš si čidla opakovaně kupovat já ne.
Nebyl to moc dobrý příklad toho v čem je
lepší.
Já přednosti
oproti koncernu vidím v ceně, záruce, nekrade se a není na každém rohu. Dále si myslím. že 1,6 Crdi je lepší než 1,6TDi nebo, že podvozky i30 a nové i20 jsou vhodnější na naše cesty než obdobné modely koncernu.
Re: Asistent rozjezdu do kopce - moc neasistuje, je to stand
Napsal: 03 led 2015, 16:22
od idam.i
Pre tých čo v tom stále tápu a zbytočne prudia.Tu to vysvetlil Robo úplne presne.Stačí len pozorne prečítať.
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=110&t=28550
Takže pokial máte iba asistent rozjazdu do kopca je velmi dôležitý uhol náklonu auta.Pokial máte AutoHold , tak to funguje prakticky vždy.
Presno ako spomínajú aj tu
http://app.vw-uzitkove.cz/lexikon/?lett ... icon_id=22
Re: Asistent rozjezdu do kopce - moc neasistuje, je to stand
Napsal: 03 led 2015, 17:40
od abdulzabak
No takze jsem dneska venoval snad 10 minut zkouseni a je to proste nespolehlive, cili uzivatelsky naprd a zene k nicemu. 8 stupnu nebo 9, bud to je spolehlive a vzdy to podrzi, kdyz to uzivatel ceka nebo je to k nicemu. A takhle je to k nicemu. Takze nula bodu pro i30 v porovnani s oktavkou.
A s tim TPMS bych moc nevyskakoval - to ze je to o kousicek presnejsi znamena, ze dam 6 litru za 4 pitomy ventilky na druhou sadu alu disku (nebo asi 3500 kdy je necham poslat z Koreje), coz mi jako moc dobry napad neprijde, neprimy system koncernu je zadarmo... Na tohle mam taky pifku, mam auto vyrobene 8/2014 objednaval jsem ho 9/2014 s tim, ze zaplaceno a ofiko koupeno bylo 10/2014 (to ze pak stalo v salonu do prosince je jen ze jsem jeste mel sluzebaka), mam vybavu Weekend kde TPMS kravina byt nemela (nebyla v popisu vybavy a ja ji nechtel), ale ke svemu nemilemu prekvapeni jsem zjistil, ze to tam preventivne montovali uz od brezna nebo kdy, aby naplnili smernici od listopadu. Coz me tedy vubec nepotesili, neprimy system by mi nevadil, ale 6 litru za ventilky me nepotesilo ani nahodou, zatim jsem prezul pneu cely, pak uvidime. Kazdopadne neprimy system je mnohem setrnejsi na penezenku, abych mel namereno uplne presne, na to opravdu kaslu.
Re: Asistent rozjezdu do kopce - moc neasistuje, je to stand
Napsal: 03 led 2015, 19:36
od robil
Tady nejde o nic jiného než říct že VW. má špatně fungující TPMS tudíž je na prd.Diky nepřesnosti začne fungovat až po 20min. nepřerušované jízdy!A těch falešných poplachu je taky spousta.
Cena je důležitá on ten auto hold taky není zadarmo.
Re: Asistent rozjezdu do kopce - moc neasistuje, je to stand
Napsal: 04 led 2015, 10:49
od abdulzabak
robil píše:Tady nejde o nic jiného než říct že WW. má špatně fungující TPMS tudíž je na prd.Diky nepřesnosti začne fungovat až po 20min. nepřerušované jízdy!A těch falešných poplachu je taky spousta.
Cena je důležitá on ten auto hold taky není zadarmo.
no ne ze bych oktu nejak mel rad, ale za ty 3 roky co jsem mereni tlaku neprimo me,l zadny falesny poplach nebyl a kdyz bylo kolo ufouknuty (spatne zasroubovany ventilek) ozvalo se to celkem hned (tak po kilometru dvou).
Takze moje osobni zkusenost je, ze to je celkem funkcni a zadarmo. Navic me vadi, ze to v aute mam i kdyz jsem si to neobjednal a mit jsem to nemel...
Ale mrzi me to (tohle a ten asistent), protoze oktu jsem dostal jako sluzebak, to auto mi k srdci moc neprirostlo (jako nedalo se mu nic vycist, ale bylo takove nudne), i30 jsem si vybral a ted me zklamala uz potreti (spotreba, hill holder k prdu a TPMS ventilky co jsem nechtel). A to me stve.
Nemluve o otresnym palubnim pocitaci, to je vazne des a hruza, to klikani dokola z toho se asi pokakam vzteky.
Napsal: 04 led 2015, 12:11
od bony
Stejne TPMS bude povinnost u novych aut. stejne jako eCall
Re:
Napsal: 04 led 2015, 12:55
od abdulzabak
bony píše:Stejne TPMS bude povinnost u novych aut. stejne jako eCall
bude? Je od 1.11.2014.