
Jak tu bylo zmíněno, třeba Lantra RD 2,0 GLS stála 599.900,-- bez metly (na přelomu století), což z dnešního pohledu není málo, ale v té době to byla výhodná cena. Bylo to v poměru výbavy a výkonu celkem "levné" auto. Proč to byla auta levná a přitom mnohem lépe vyvinutá a vyrobená auta než dnes? Protože tlak na náklady nebyl tak velký, investice do kvality byly enormní, značka své jméno teprve budovala. Tlak na ceny aut obecně byl nižší než dnes. A různých kurvítek bylo před 15 lety taky méně.
Když zde zazněla otázka po čem se nám stýská, tak mě se stýská po průměru 1,7 garanční opravy za 3 roky při nájezdu 150.000 km! Teď je to u i40 (dobře, to je extrémní sračka) 16 záručních oprav za 2 roky a 60.000 km. A je tam i výměna motoru, takže to nejsou jen problémy s loupajícím se volantem (i když ten je tam taky

Říkám to už dlouho a jen to potvrzuje Esperova slova o časové "setrvačnosti". Dlouhodobě jde kvalita aut značky

A když se vrátím k původnímu tématu - ano, VV při cenotvorbě tohohle auta zase papal houbičky, stejně jako u cen SantaFé, ze kterých se trhák fakt nestal. Přitom to není špatné auto. Ale mega v téhle třídě dám radši za VW Touareg s V6.