Stránka 3 z 9
Re: IX 35 new , TUCSON 2015
Napsal: 30 srp 2015, 17:55
od schmidke
Aj ja čakám na tú 1.6 T-GDi, ale na Slovensku ju ešte nikto na predvádzačku nemá.
Re: IX 35 new , TUCSON 2015
Napsal: 30 srp 2015, 23:07
od vorlajz
možná s tím benzínem jezdil Véna jako s naftou... a to se pak nedá, že jo...
jde o to, co od toho auta očekáváš... je spousta lidí, co nepotřebuje akcelerovat jako Niki Lauda...
jinak mě se to auto líbí... neviděl jsem naživo interiér, ale zvenku je to oproti ix35 hezčí, a to o dost...
Re: IX 35 new , TUCSON 2015
Napsal: 31 srp 2015, 10:53
od hyundaiix35
Mna najviac zaujima pruzne zrychlenie pri: 70 -> 110 a 120 - > 140 / 160 resp. ich porovnanie, lebo 0-100 bude ten benzin zivsi, len ci ma dobre aj pruzne zrychlenie. No a potom aj porovnanie spotreby ...
Re: IX 35 new , TUCSON 2015
Napsal: 31 srp 2015, 11:12
od vorlajz
nevím, kolik Tucson váží... jaký je například rozdíl oproti i30, ale kdyby bylo po mým, tak mám v obou dvoulitr v benzínu
Re: IX 35 new , TUCSON 2015
Napsal: 31 srp 2015, 12:08
od Mr. HYUNDAI
Veškeré hodnoty včetně pružného zrychlení už jsou k dispozici na
http://www.automobile-catalog.com/ . Kde ty data berou netuším, ale jsou tam
.
Re: IX 35 new , TUCSON 2015
Napsal: 02 zář 2015, 20:35
od schmidke
schmidke píše:Aj ja čakám na tú 1.6 T-GDi, ale na Slovensku ju ešte nikto na predvádzačku nemá.
Už ho majú v BA aj s automatom. Pôjdem skúsiť, potom dám vedieť.
Re: IX 35 new , TUCSON 2015
Napsal: 02 zář 2015, 22:41
od vorlajz
já doufám, že si vyzkouším Tucsona v pátek...
Re: IX 35 new , TUCSON 2015
Napsal: 09 zář 2015, 14:07
od hyundaiix35
skusenosti:
2,0 CRDi HP PREMIUM AT vs 1,6 T-GDi PREMIUM AT - mam na nich uspesne absolvovanych cca 460 testovacih km a porovnavam s mojou ix35
- diesel AT je podstatne slabsi ako moj 6 MT, okrem toho zravy (9l/100km sviznejsia jazda) podla mna sa za tie peniaze neoplati
na druhej strane je podstatne tichsi aj ked je studeny, nepresvedcil ma ale vobec ..., mierne naklananie do prudkych zakrut
- benzin AT - ten je paradny, ked som dal na dialnici z 80 kick-down tak tam kde som mal na benzine 180 tak diesel stazka daval 145 - merane 3x na rovnakom useku, zravost rovnaka ako diesel pri rovnakom style jazdy, ale jazda s nim je lepsia. Do prudkych zakrut sa skoro vobec nehupe ani nenaklana
- podvozok - nechapem, preco ho novinari tolko ospevuju, na rovnej ceste (jamy, hrboly ...) alebo na mostnych prejazdoch je takisto uskakany ako moja ix35 a nie je ani o nic tichsi, detto tlmenie
- prijemne ficurinky to ale ma, aj ked to auto parkovanie - zaparkujem skor ako on
- navigacia vyzera ovela lepsie
asi by som ben turbo benzin v at a plnke aj kupil keby mu nechybal adaptivny tempomat - ale ten si asi nechavaju pre vacsie nove Santa FE co pride ...
Re: IX 35 new , TUCSON 2015
Napsal: 09 zář 2015, 18:50
od chrobak
Ten turbo benzin by som bral
S tym podvozkom si myslim ze je to robene schvalne, o 2 roky vyjde mensi facelift kde to lepsie odpruzia atd...
Re: IX 35 new , TUCSON 2015
Napsal: 09 zář 2015, 23:06
od Véna
Zkoušel jsem diesel AT 135 kw, tedy tragedie. Když přidáš, mocně to zařve, ale vůbec nejede, dost to škube, takže netuším, proč to kupovat. Při jemné práci s plynem by to jakž takž šlo, ale ve městě, tam to chce odpich, že. Ovšem prozradili mě, že nový AT 7 stupňů je mnohem lepší, prý bude nejdřív za rok. U benzínů to bude asi tragedie, spotřebu pod 10 - 11 litrů asi nedosáhnete. 9 litrů u dieselu, to je o cca 2,5 l víc než mám já u mechaniky, byl bych blázen. Objednal jsem tedy minulý týden, barvu bílou, metalízu už ani náhodou, je tam vše vidět a lak nepříliš kvalitní, což potvrdil i technik. Dodací doba prosinec. Akorát mi štve ta navigace Tom tom (nemám ji rád), je tam vnuceně, stojí prý cca 18 tisíc navíc, když si můžu pořídit Garmin za 3 tisíce, že. Update 7 let prý zdarma, tedy ne tak úplně, musí se dělat v servisu a za peníze, že. Integrováno kdesčím, takže když se to pohnojí, tak prý 70 tisíc, záruka jen 3 roky (tvrdí prodejce, ale já mu nevěřím, budou asi jen dva jako dříve). Doplňků moc ještě není, třeba osvědčené stupačky nejsou. Prý později, počkám. No, vyberte si.
Re: IX 35 new , TUCSON 2015
Napsal: 10 zář 2015, 06:39
od panpetr
Počateční nadšení vyprchalo, realne jsem moc rad za to co mam. Jezdil jsem s tou 135 naftou a nemohl jsem uverit ze to neni 100kw. Dalsi zklamání je ze nejdou bixenony..., uvidime co novy santa, zatim neni kam spechat.
Jsem zvedav na prodejní cisla.
Re: IX 35 new , TUCSON 2015
Napsal: 13 zář 2015, 21:51
od Saimon
Re: IX 35 new , TUCSON 2015
Napsal: 13 zář 2015, 22:35
od idam.i
Už som pozeral.Dosť mu naložili.
Som zvedavý na ďalšie testy.Prípadne porovnania s Nissanom,či Renaultom.
Re: IX 35 new , TUCSON 2015
Napsal: 30 zář 2015, 03:42
od Véna
Tak znovu, vyzkoušel jsem Mazdu CX5. No, motorizace 2,2 litru, 175 koní. Za jízdy výkon podobní mý IX35, kapku Hyu lepší, konec konců 10 koní navíc, plně zaběhlý a pěkný měkký záběr. Mazda ovšem záběr superměkký, dvě turba jsou znát. Jinak výbava srovnatelná, nějaký drobnosti má Mazda navíc. Tuhle motorizaci má Mazda ale v kůži. Vnitřek kapku lepší Mazda, ergometrie také. Dva příklady dílů: zrcátko Hyundai 17500,. Mazda 5500. Rádio Mazda 50 000,-, Mazda prý 15 000. Náplň oleje Hyu 6,5 l s cenou kolem 500 = 600 za litr, Mazda 5 litrů a cena 300 korun. No a jízdní dojmy? Mazda sedí o chloupek lépe, díry též lépe, řízení naladěné mnohem lépe (ovšem to je věc zvyku, na Hyu jsem si už celkem zvykl) sedadla v nejvyšší výbavě také dost lepší. Brzdy má Mazda úžasné. Kurvítko TCPM stojí u náhradních disků navíc 5000 (dříve 9000) a musí se kvůli výměně kol 2x za rok do servisu, aby to naladili. Mazda lze přehodit i doma nebo servis kousek od baráku za 300, do Hyundajů musím 25 km a chtějí 650.
Sppotřeba - dlouhodobě 6,26, Mazda prý podobně, jak čtu na forech.
Takže cena, tam vítězí Tucson o 100 tisíc, což je dost. Eh, to je fakt těžký. Na IX jsem si zvykl a vůbec to není špatný auto, tedy v naftě 135 KW. Benzín už nikdy.. Resp. asi už kupují poslední své auto a nepředpokládám že budu jezdit víc jak 10 let
. Laky mají obě značky stejně mizerný, vodou ředitelné eko euro atd...
No, podumám ... navíc k Mazdě nejdou přidělat stupačky, které tak chrání před otlučením od spoluparkujících a moc autu sluší. Fakt je to těžký.
Milý Vorlajzi, jistě, točit to do maxima se mi při běžné jízdě opravdu nechce, ale musel jsem, ale fakt nic moc, i tak líný m (prodejce to komentoval : tak co, moc netáhne, viďte). Možná ta nová 1,6 turbo co je v Tucsonu už bude lepší, má o dost víc koní. Ale pružnost tam nebude taky. No, tyhle auta fakt na závodění nejsou, a jsou dost těžká, takže platí staré pravidlo - objem ničím nenahradíš. A krouták a jeho průběh.
Re: IX 35 new , TUCSON 2015
Napsal: 30 zář 2015, 19:28
od idam.i
Mazdu mám rád a je aj vskutku pekná.No v poslednej dobe hrdzavejú až to bolí.Ťažko tomu veriť ale čítam to z viacerých zdrojov.Takže pokial plánuješ auto držať 10 rokov aj to by som bral v potaz.