Stránka 3 z 24
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 03 srp 2015, 23:23
od Hardcam
Uz jsem psal jinde, dve sady ve stejnou dobu, jedna od vyroby, druha dokoupena, super tichy gumy s vyvazenyma vlastnostma
Na novym Ceedu mam Michelin Prikacy 3 GreenX (v ramci LFC paketu) a ty se s hlucnosti muzou jit budnout...akorat tim zprznily jinak tichounky GDIcko.
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 03 srp 2015, 23:56
od achiles
já vždy když přezuji na zimní Ultragripy, tak je auto rázem daleko tišší. O jejich hlučnosti píše i několik dalších lidí na Kia fóru a zde na H fóru je také dost příspěvků, kde si na to někdo stěžuje. tak nevim...
ostatní vlastnosti ale musím pochválit
Když jsem přesedal z Octávie II (18"), tak hlučnost pneu byla hned první věc, co mě zarazila.
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 04 srp 2015, 07:06
od abdulzabak
Axel.Foley píše:karbet píše:Jediný problém I30 II je v odhlučnění podběhů, motor slyšet skoro není - ale povrch vozovky - to je šupec ! Na opravených úsecích dálnice auto naprosto ztichne, jako kdyby jste ohluchli...
Hlučnost je hodně závislá na pneu. Sice mám i30 první generace, ale před 10ti dny jsem vyměnil původní Hankook Optimo K415 za Hankook Ventus Prime 2 a asi jsem opravdu ohluchl - na nových pneu hlučnost od podvozku mizivá bez ohledu na drsnost asfaltu (aktuálně najeto 1600 km).
no to teda nevim, mam je z vyroby a protoze podbehy i30 nejsou dobre odhlucneny kola jsou dost slyset. A jak tu nekdo psal, zimni Continentaly Wintercontact TS850 sou o poznani tissi nez tyhle...
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 04 srp 2015, 11:38
od Axel.Foley
Za mně s těmito pneu spokojenost maximální a doporučuji dál.
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 18 srp 2015, 20:35
od Niki
Tak na GDI mam už nalitaných 3000 km a musím říct,že ten motor je fantasticky ve srovnání s MPI.
Pokaždé když si sednu za volant je to prostě radost ten zátah od nízkých otáček ta síla i kultivovaný chod je to ve srovnání s jinými motory opravdu radost a to mám s čím srovnávat.Vyrazne zlepšení nastalo kolem 2500 km.
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 18 srp 2015, 20:47
od vorlajz
tak já mám 8.300 km a na to "výrazné zlepšení" zatím čekám
jinak se starou CVVT 92 kW se to opravdu srovnávat nedá... tu předčí i nová CVVT 88 kW
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 18 srp 2015, 21:11
od idam.i
Ešte máš šancu.Okolo 15 až 20.000km bolo tiež poznať zlepšenie.
Ja sa blížim k 100.000 a už sa nezlepšuje.
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 18 srp 2015, 21:22
od vorlajz
mě se líbí jak to jede... neřeším to...
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 02 črc 2016, 12:22
od shawt
Muzu poprosit o vysvetleni, jaky je rozdil mezi temito motory krome vykonu? Premyslim, ze bych si poridil nejakou predvadecku. Ve vybave Weekend se daji koupit jak MPI, tak GDI kolem 330.000 Kc. Mopzna by sli jeste s cenou dolu? Mam pripravenych 300. Podle tohoto fora to vyzniva asi lepe pro GDI.
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 02 črc 2016, 13:54
od vorlajz
doporučuji ti, aby sis oba motory projel a pak si udělal obrázek... nebude problém si to u prodejce domluvit...
jaké máš požadavky na výbavu a kdy a kde budeš kupovat auto? myslím lokalitu....
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 02 črc 2016, 15:32
od shawt
Vybava by se mi libila Weekend a ja jsem pred rokem CVVT projet jel a pak asi za 2 mesice i to GDI, ale me to prislo stejne. Chtelo by to asi projet obe auto v kratsi dobe.
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 02 črc 2016, 16:47
od vorlajz
weekend v GDI za kolik? jaký máš strop?
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 02 črc 2016, 16:48
od vorlajz
kombi nebo krátká?
Napsal: 02 črc 2016, 17:04
od Neo-Mike
Pripravenych ma 300 tisic
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 02 črc 2016, 17:26
od shawt
i30 kombi a uvazuju predvadecku nebo konferencni a myslim, ze by se za 300 dala, kdyz mi pred rokem nabizeli novy weekend s CVVT za 335.000.