Stránka 3 z 51
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Napsal: 21 říj 2015, 18:33
od Kim-Hyun-Sen
Podle těch km co píšeš to vypadá že najedeš něco kolem 12tis za rok. Chápu, že nižší spotřeba dieselu byla při srovnatelný ceně auta velký lákadlo, ale v tvém případě by volba benzínu byla sázka na jistotu.
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Napsal: 21 říj 2015, 19:09
od tomasvlasak
odhad byl jen kolem 7-9 tisíc km za rok podle dosavadního ježdění ... jenže nelituju nafty, teď když už to auto k dispozici mám a nemusím složitěji půjčovat jiné od rodičů, tak to se hned plánují v zimě hory, na léto nějaký okruh evropou místo letecké dovolené u moře (opravdu okruh se zastávkama na památky atd. cestou - takže náčrtek trasy třeba mnichov, benátky, pisa, monaco, celé jižní pobřeží francie až k marseille a pak zase přes vnitrozemí třeba přes ženevu domů), takže ve finále ten nájezd taky budu mít větší než jsem si původně myslel
za cca měsíc co auto mám, tak najeto asi 1300 km a to jsem vlastně ani nikam pořádně ještě nejel
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Napsal: 21 říj 2015, 19:13
od Kim-Hyun-Sen
Tak přeju ať slouží co nejspolehlivěji.
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Napsal: 26 říj 2015, 10:11
od only_one
to Tomasvlasak - tu cestu co jsis naplanoval, až zjistíš, kolik tě vyjde jen na poplatcích a palivu, tak ještě rád sedneš do letadla a poletíš přes pul světa za nějakou exotikou.
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Napsal: 26 říj 2015, 14:19
od tomasvlasak
tak na palivu jsem to orientačně počítal, asi jako letenka pro jednu osobu do nějaké té exotické destinace
... jenže do auta se pohodlně naskládáme 4
pravda, že jsem zatím nepočítal poplatky za dálnice a jiné výdaje, každopádně své auto na cestách má výhody, že není třeba hledat hotel v turistickém centru, ale není problém dojet na kraj města nebo úplně do jiného menšího a levnějšího městečka okolo
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Napsal: 21 čer 2016, 16:49
od Kenny
Tak pokracovanie pribehu: na jesen a v zime regeneracia prebiehala cca 350 - 400 km, parada hovorim si vsetko je uz ok, ale ako prisla jar a leto tak to zase vypaluje kazdu chvilu (cca 90km). Z pozorovania som usudil, ze ak je teplota 16 a viac tak regeneracia prebieha castejsie. Samozrejme uz mam zase zriedeny olej naftou a teda oleja mam viac ako max.
Dnes bolo auto v servise kde s nim nic nespravili. Povedali mi vyjadrenie od importera:
Regeneracia prebieha uz po 15% zaplnenia, vyrobca riesi tento problem aby prebiehala aspon pri 80% zaplnenia.
Takze zajtra pisem importerovi kedy chce tento problem vyriesit.
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Napsal: 21 čer 2016, 18:56
od copper5252
A při placení se usmívej
"více oprava po hlodavci "
tohle vypadá na nětěsné kroužky nebo to opravdu hodně podtáčíš .. nic jiného mně nenapadá pokud se ti misí nafta do oleje
co kde jakou naftu do toho tankuješ ?
Osobně si myslím že nejlepší u diselu z dpf je lešenová trubka a kladivko
pak zajet za někým kdo umí dpf vypnout v řj a je svatý pokuj
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Napsal: 21 čer 2016, 19:21
od Kenny
Nafta v oleji je sposobena castou regeneraciou filtra. Tankujem na benzinole, ale naftou to urcite nie je.
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Napsal: 21 čer 2016, 23:13
od copper5252
kroužky pistu musí těsni dicky ,at se regeneruje dpf nebo ne ! aspon nevím co by mněla regenerace DPF společného z přibýváním "oleje" , ano je jasné že při regeneraci dpf řj motoru zvyší davkovaní nafty , ale nemuže motor doslova zalít naftou to by nešlo
ten tvuj problem je mi divný , řekl bych že to budou dva problemy ono lze polemizovat do nekonečna co to je ,, pokud diagnostika nic neukazuje , tak jedině motor rezebra a kuknut do vnitř
čístě teoreticky mohlo dojit k časté regeneraci dpf třeba dík špatnemu vyhodnoceni čidla XYZ nebo podobně , a dik tomu řj davala více nafty při regeneraci dpf a tím padem došlo k zakarbonovaní pistnich kroužku tim padem kroužky min těsní ,, a pak je jasné proč přibýva "olej" a neob to jsou dva zcela nesouvisející problemy najedou i to se muže stát
co se týká kvality nafty , tak problem muže když je nafta řiznutá buch ví čím , nebo když ji naředěný lihem , před 2 lety jseou skoušel jak si poradí motor TSI z lihem ano jeden i na lich ale problem byl že začal přibývat "olej" a to notným tempem
skusil bych jiný servis nebo na ně pořadně huknul ! a pohrozil stižnosti importerovy
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Napsal: 22 čer 2016, 11:57
od Kenny
Vyjadrenie importera:
Dobrý deň,
vzniknutá situácia nás mrzí.
Kontatovali sme servis a preverili informácie. Po dohode, Vás bude servis kontaktovať a dohodne sa s Vami na ďalšom postupe. Naše technické oddelenie bude servisu nápomocné.
Veríme, že sa podarí v čo najkratšom čase poruchu odstrániť.
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Napsal: 22 čer 2016, 22:19
od copper5252
držím palcec at to spravi
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Napsal: 27 čer 2016, 22:20
od maros73
Mam podobný problém DPF regeneruje po cca 100 až 150 km. Menení snímač diferečného tlaku, smozrejme bez zmeny . Po poslednej diagnostike bez chyby, regenerácia Ok , v DPF ostane cca 3g nespáleného popola. Problém je že sa rýchlo naplní popol v DPF na hodnotu asi 20g a riadiaca jednotka spusti regeneráciu. Mám podozrenie že tento problém je od upgrade SW v riadiacej jednotke. Momentálne riešim v autorizovanom servise downgrade na pôvodny SW. Len tak pre info Kenny nemaš náhodou menený SW v riadiacej jednotke aj ty ?
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Napsal: 28 čer 2016, 10:43
od copper5252
ahoj nevíš kdy ti mněily sw na ten " špatny " ?
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Napsal: 30 črc 2016, 21:13
od martinrozsy
Kenny jak jsi nakonec dopadl? Auto uz v poradku co tedy pomohlo? Nebo stale dal ti tak auto často regeneruje? Me posledni dobou zacala 1.6 CRDi 94kW tez tak casto regenerovat... nekdy po 300km nekdy po 150km a to motor vytacim a jezdim casto dlouhe cesty a casto i dalnice.V oleji ,ktery byl pred 3 tisici km meneny též priblizne 1 cm na horni rysku pribyla hladina a najeto mam 37 000km. Chci to zacat resit se servisem tak at vim na co je upozornit na co se maji zamerit.
Navic se mi obcas stane ze kdyz je venku horko a nastartuji tak se chvili klepe motor a houpe s otackama na volnobeh po startu uplne stejne jak pise a ukazuje na videu Keany ve svem prispevku 1.6 CRDi zaklepani po startu.
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Napsal: 01 srp 2016, 09:12
od Kenny
Este to vyriesene nemam, buduci tyzden v pondelok som objednany do servisu, uvidim co vymyslia. Od jedneho uzivatela mam info, ze mu pomohla vymena riadiacej jednotky.