skuči píše:no paráda
teď to vypadá jako by se ani nic s nárazníkem nedělalo
Presne tak, keď sa chce všetko sa dá a koľko bolo okolo toho rečí v servise.
Netreba sa nechať odradiť.
Nárazník sa striekal mimo servisu a v oboch prípadoch auto zostalo v servise:
1. krát lakýrnik podľa vlasných slov nastriekal nárazník len podľa kódu farby, teda podľa
VR6.
2. krát to prebiehalo inak. Spolu s nárazníkom cestovala do lakovne aj krytka nádrže a podľa slov technika sa malo pred ostrím striekaním urobiť niekoľko testovacích kariet. Neviem ako to skutočne prebehlo, ale výsledok je slušný.
NA ZÁVER: Nárazník mohol byť v pohode nastriekaný kvalitne na 1. krát. Nestalo sa tak. Lakýrnik to odflákol a servisu to bolo jedno. Práca nebola urobená, napriek tomu že bola slušne zaplatená a ja som si musel vyhádať uznanie reklamácie. Nedočkal som sa verbálneho ospravedlnenia a dokonca podľa slov technika som si mal myslieť, že sa mi uznaním reklamacie dostáva láskavosť.
Napriek tomu na základe predchádzajúcich skúsenosti v
servise v TN všetko prebehlo relatívne v klude. Ospravedlnením možno bola výnimočná ústretovosť.