Stránka 3 z 4

Napsal: 17 zář 2007, 16:39
od black_sheep
a Brisk? tak jedine do š120 :lol:

a to ze se davaj stejne svicky do 1.3 nebo 2.0 vubec nic neznamena, vsak ona ta 1.3jka docela jede pekne na svuj objem!! ;)

borku nak nechapu proc bys porad setril na takovejch vecech, olej mogul, svicky brisk.. vim ze chces usetrit a mozna podporit cesky znacky, ale.. ja bych spis rekl ze to patri do toho Rapida cece nez do tiburona.. ;)

ostatne ja jezdim jedine na shell V-power, pouzivam kvalitni olej (Castrol) a kdyz se pak delala hlava na scoupu tak mechanici nestacili zirat jak mam cistej a krasnej motor, zadnej karbon!!

tak jsem jim rekl recept jak na to a spokojene v tom pokracuju.. :wink: :wink:

Napsal: 17 zář 2007, 17:54
od MRHrady
jednou sem byl koupit svicky na Hondu civic, taky mi vnutili BRISK. Pekne to tam okecaval a taky je mel skladem tak sem je vzal. Hned ten den sem je namontoval. a vecer uz sem tam mel zase ty stary co meli uz tak mesic po polocasu rozpadu ale jeli lip. takze brisk uz bych nikdy nekoupil. A v accentovi sem taky mel origos Championky ale pak sem tam dal NGK a pohodicka klidek, takze nevidim duvod proc bych nekam cpal svicky co dostanes v Lidlu k rohlikum.

Napsal: 17 zář 2007, 19:16
od Borek
TomXP-asi tu nejsi dlouho,ale o čtyčbodech Bosch bylo napsáno dost.Ty v Tiburonu zkoušet rozhodně nebudu,protože Rasty je tam dal a už mu svítil check engine.Vrátil původní a OK.Znovu Bosch a motor stávkoval a svítila kontrolka.Takže ty jsou už na Tiburonu odzkoušené :lol: (samozřejmě můžou na jiném motoru,autě..fungovat v pohodě,ale našemu motoru značkové :lol: Boschky nechutnají).Na okraj-ty doporučené typy NGK a Champion jsou opravdu v té nejnižší(základní třídě)-tzn.jak jsem psal a jak ukazují přepočítací tabulky-Brisk super.Tzn.žádné revoluční nebo lepší svíčky(otevř.jiskřiště nebo menší mezera mezi elektr.jako ytria......prostě nic :D ).

Blacku-to není o šetření :roll: .Asi jsi nečetl,že uvažuji koupit svíčky od Brisku,NGK,Championky už mám odzkoušené a přinést zkušenost s provozem v tomto motoru(jako to udělal Rasty s Boschkami).A kdo si myslí,že oleje Castrol(jiní ho nenávidí),nacpané aditivy(chlorem,který ztiší chod motoru,ale stěny válců korodují-vyžírá je :roll: )jsou to nejlepší pro auto,protože jsou drahé..........tak mu to neberu,protože o olejích se toho napsalo a odkazů na ODBORNÉ články je dost.A s Mogulem nemám nejmenší problém,stejně jako předtím s 4x dražším Shell Helix Ultra,stejné výkonostní třídy(mazací i teplotní).Tak proč nepodpořit české podniky,pokud mají stejně kvalitní produkt za čtvrtinu ceny :?: A pokud se osvědčí,třeba bude i někdo rád,že nemusí vyhazovat zbytečné peníze a věci(svíčky,oleje....)jsou pro jeho motor odzkoušené. :wink: Abych předešel hádkám,že někomu něco vnucuji-jde mi o odzkoušení(nebo osobní :!: zkušenosti jiných-nenávidím vzdechy-jeden technik říkal,že někdo říkal,že slyšel,že je to kšunt :roll: ).Také jsi se neptal souseda s VW,jestli si máš koupit ten neznačkový Hyundai,co o něm jedna paní říkala......
Já naopak do toho chci vložit pár kaček a napsat - s těmi to nejede,u těch se rozsvítila kontrolka motoru(čtyřbod.Bosch),s těmi to jelo lépe.....Někomu dalšímu to pomůže,jiný si to zkusí sám(jestli nekecám :oops: ).Jiný věří urč.značce a já mu to neberu. :wink:

Přiznávám,že někdy cítím,že když napíšu,že jezdím na Mogul nebo jsem vyměnil zasr....é a nebezpečné Micheliny za Nankang(max.spokojenost),tak jsem hned v očích značkařů méněcenným. :roll: Ale to je jejich věc. :twisted: Nebo je lepší něco odzkoušet a nechat si to pro sebe :?:

Napsal: 17 zář 2007, 22:49
od ivan
A jéjé svíčky a olej :D oblíbené téma :lol: :lol: Po jídle,pití a ženskejch :lol: :lol: :wink:

Napsal: 21 zář 2007, 08:44
od mikad
Jaký je rozdíl mezi svíčkami NGK V-line BPRES-11 a samotnými BPRES-11 ? Chci si je koupit a v nabídce na prodejně maj jen tyhle dva typy..akorát ty V-line jsou o něco levnější v sadě...Lantra 93 1,6 16 V DOHC....

Napsal: 21 zář 2007, 09:02
od Tommas33
já osobně jsem najezdil na čtyřbody od Brisku s Accentem 45000km bez sebemenšího problému....max spokojenost..... :)

Napsal: 25 zář 2007, 07:47
od macháček
ivan píše:A jéjé svíčky a olej :D oblíbené téma :lol: :lol: Po jídle,pití a ženskejch :lol: :lol: :wink:
No, přesně tak :lol: . To je tu velmi vděčné téma.

Napsal: 25 zář 2007, 07:55
od macháček
black_sheep píše:ja je asi casem taky vymenim a za NGK, to jsou opravdu ty nejlepsi svicky, zkousel jsem na scoupu BOSCH-4bodovy a 2x jsem je vyhodil po dobu asi roku a pul pritom s NGK nebyl problem!

navic nedavno jsem tak premejslel proc mi porad odchazeli vicka rozdelovace, nejspis to muselo bejt tema svickama!! takze do coupe uz je nedam ani nahodou!! nemecky sr*cky at si sroubujou do nemeckej aut, ja budu duverovat japonsky kvalite :wink:
No ale musíš mít opravdu japonský. Já viděl co dokázala NGK (made in Korea) v motorce a i v mém autě při výměně nevypadali moc vábně (prostě shit). Mám čtyřbodovky a jsem spokojenej, jenže nejsem takovej trhač asfaltu jako vy s kupátkama :shock: :lol: , mě jde u nákladáčku spíš o spotřebu a výdrž :lol: .

Napsal: 25 zář 2007, 15:59
od drobcek
Mam odzkoušene trojbodove brisky - nič v zlom ale nikdy viac! Auto chcipalo a skakalo! Dal som tam boschky a pohoda! Neviem čim to je ale mojmu autu brisk nechtná! Olej používam polosintetiku, vždy tam pri výmene prilejem adityvum od SPT a v pohode! Nemožem sa sťažovať!

Napsal: 24 kvě 2008, 12:15
od gyneco
Měnil jsem svíčky před půl rokem a už se mi zašpinili tak, že auto přestalo táhnout. Je to normální? Existuje ňákej přípravek na čištení?

Napsal: 24 kvě 2008, 12:24
od Engineer
gyneco píše:Měnil jsem svíčky před půl rokem a už se mi zašpinili tak, že auto přestalo táhnout. Je to normální? Existuje ňákej přípravek na čištení?
Su spinave alebo aj zahrdzavene?

Napsal: 24 kvě 2008, 16:35
od gyneco
Jsou celý černý a nevim estli je to od pálení nebo od špíny.

Napsal: 24 kvě 2008, 22:37
od tatulda
Jestli jsou celý černý,tak by to ukazovalo na nějaký problém v přípravě směsi-řekl bych bohatá směs.

Napsal: 25 kvě 2008, 20:47
od tatulda
Rád bych jeden poznatek kolem svíček-v Lantře J2 jsem měl BRISK DOR 15 LGS(cena kolem 120,-),najel jsem s nimi asi 20000km,nový majitel je tam má ještě pořád a problémy s nimi nejsou.BOSCH Super 4 jsem tam měl taky,měl je brácha v J1 a nebylo to to pravý ořechový.Řekl bych,že hodně záleží na autě jak moc je jeté a v jakém je stavu a až druhořadé jsou svíčky,ale je to jenom můj názor,mě se například neosvědčily Champion.

Napsal: 25 kvě 2008, 22:06
od gyneco
Jsem čet, že tu oxidaci způsobuje nízká teplota zapalování. Dá se nějak zvýšit? Nebo musim koupit svíčky s nižším teplotním stupněm?